oe.. stoere praatquote:Op woensdag 28 juni 2006 06:26 schreef nog.een.keer het volgende:
En dat ding is ook maar 15cm. Past niet hier
quote:Op zondag 25 juni 2006 13:02 schreef piejer het volgende:
Info over gebruik en schoonmaken staat op de site http://www.fleshlight.nl in de shop onder "aanvullende info".
[..]
quote:U kunt de gel insert afdrogen met een handdoek of laten opdrogen. Na het wassen voelt de gel insert plakkerig aan, dit is normaal. Om het oorspronkelijke zijdezachte gevoel van de insert terug te krijgen, kan de gel insert met maizena behandeld worden, dit is echter niet noodzakelijk voor het behoud van de fleshlight.
waarom is ie in de usa veel goedkoper?quote:Op zondag 18 juni 2006 14:38 schreef Bigs het volgende:
Ik zou zo'n ding best eens willen proberen.. maar om hem nou in huis te halen. Stel dat iemand dat ding ziet bij mij thuis.. hoe leg je dat ooit uitHet is eigenlijk onzin, want ik ken genoeg vrouwen met dildo's en vibrators in huis.. dus dan moet dit ook kunnen.
Deze is ook wel koel trouwens:
Fleshlight Stamina Training Unit
idemquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:41 schreef Roellio het volgende:
Ik zou er nooit een kopen, maar ja, als ik er eentje nieuw uit doos eenmalig uit zou kunnen proberen zou ik 't wel doen!
en wie er het langst (of kortst wat je wil) moet hem leegdrinke?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Of je koopt er een samen met je beste vrienden en dan laat je hem even de rondte gaan![]()
Leuk voor de ontgroeningsweken die binnenkort overal weer losbarsten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:48 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
en wie er het langst (of kortst wat je wil) moet hem leegdrinke?:P
Not Funny!quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:27 schreef thefunny het volgende:
[..]
En? En? En? Heb je m al vol kunnen baggeren?![]()
Wortel?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:12 schreef doppelgänger het volgende:
oe.. stoere praathij hoeft er toch niet tot aan de wortel in?
oe.. stoere praatquote:bovendien, kheb vriendin dus..
Zo'n alien from outerspace zou ik niet om Henk heen te durven schuiven...quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:25 schreef ryangozer het volgende:
stuk goedkoper: [afbeelding]
¤15 bijna overal.
hij trilt ook nog!
*fotoboek checkt*quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:29 schreef ukga het volgende:
lijkt me echt een vrij kansloze zaak als je zo een ding aanschaft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |