de knulletjes die zo praten, zijn juist vaak degenen die in portieken en steegjes in amsterdam hun geld verdienen met herenliefde en graag hun fantasieën projecteren op betere, sterkere en slimmere mannen dan zijzelf.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:17 schreef Roquefort het volgende:
Dr Dunno en MadMarco gaan liever gewoon ouderwetsch voor de vibrator in den aarsch zo te lezen.
Blij dat er nog gezonde hollandsche jongens zijn!![]()
Jij een orgasme, ik twee geeltjes rijker, ik had gisteravond al de indruk dat je meer mensen kende in het steegje!quote:Op zondag 18 juni 2006 15:28 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
de knulletjes die zo praten, zijn juist vaak degenen die in portieken en steegjes in amsterdam hun geld verdienen met herenliefde en graag hun fantasieën projecteren op betere, sterkere en slimmere mannen dan zijzelf.
sorry, maar blijf bij je eigen leest, dan blijf ik lekker hetero.
Ik heb er morele bezwaren op tegen dat mensen met mensen die ze niet aantrekkelijk vinden gewoon omdat ze willen neuken. Dan kun je beter zo'n silliconenkut naaien.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:19 schreef VeX- het volgende:
Masturbatie is niet vies, maar ik heb er morele bezwaren tegen om naaien met materiële objecten als normaal te beschouwen. Ik dacht altijd dat deze gedeeld werden onder alle mensen, maar door (het succes van) zulke producten ga ik al snel twijfelen. Het kan me verder ook niet zoveel schelen, maar het is toch het zoveelste teken aan de wand. Het is ongeveer hetzelfde als alleen virtuele vrienden hebben. Dat hoort gewoon niet.
nee kerel, hou die homofiele fantasieën van je nou maar lekker bij je, aids is niet aan mij besteedquote:Op zondag 18 juni 2006 16:07 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Jij een orgasme, ik twee geeltjes rijker, ik had gisteravond al de indruk dat je meer mensen kende in het steegje!![]()
![]()
Zekers, en met heel wat meer vrouwen dan jij waarschijnljk.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:00 schreef MadMarco het volgende:
Gefeliciteerd M_Schtoppel, je bent gepromoveerd van appeltaart naar een siliconenkut![]()
Weleens echt geneukt?![]()
Kees? Ben jij dat?quote:Op zondag 18 juni 2006 18:45 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Zekers, en met heel wat meer vrouwen dan jij waarschijnljk.
hoeren tellen nietquote:Op zondag 18 juni 2006 18:45 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Zekers, en met heel wat meer vrouwen dan jij waarschijnljk.
Tja, niet elke jongen van 16 heeft een even ver ontwikkelde persoonlijkheid denk ikquote:Op zondag 18 juni 2006 16:14 schreef Sessy het volgende:
[..]
Evenals 16 jarige jongetjes die nog totaal niet toe zijn aan de consequenties van seks (mogelijke zwangerschappen soa's etc), die kunnen wat mij betreft ook beter zo'n ding naaien en daar gelijk op oefenen voordat ze aan een echte vrouw beginnen. Not to mention prostitutie en vreemdgaan.
Betekent dat niet dat je het ook een stuk langer volhoud? Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Het grote nadeel van rukken is dat je eikel er een stuk minder gevoelig van wordt als je het regelmatig doet.
Haha! Hulde!quote:Op maandag 12 juni 2006 17:52 schreef DaDude1987 het volgende:
Ik leg hem altijd open bloot, zodat iedereen hem zietzo'n neppe kut hoort in elk interieur thuis
quote:
En dat ding is ook maar 15cm. Past niet hierquote:Op woensdag 28 juni 2006 04:06 schreef Scighera het volgende:
Heb eens gek gedaan en een Automatic Stroker besteld bij de pabo ( http://www.pabo.nl/shop2/index.php?cid=204&mid=1760&Nr=028208660000&VID=kcccg2sse57q6kds4gkn6t9ik5&svAffiliate=501&kategorie=24794&svValue=&aod=&sb=&anr=&pvon=&pbis=&vt=&sk=24794
vandaag binnen gekregen , maar natuurlijk geen 4 stuks Engelse staaf in huis (waarom maken ze die dingen niet op AA batterijen) mijn eerste constattering bij deze: hoe schoon te maken :S (ook geen handleiding bij)
anyway:P morgen even een proefvlucht maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |