abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:43:26 #101
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_38403502
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 23:06 schreef k_man het volgende:
'Lelijk' lijkt me wel een mooie.
waarom? ik mag toch geen foto's van jou plaatsen

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_38421594
Elefes....toppie hoor! gefeliciteerd.

En de rest ook natuurlijk....ben benieuwd waar we nu op mogen stemmen...
pi_38421776
Wanneer is duidelijk wat het nieuwe onderwerp wordt?
Billie Holiday is Lady Day!
  woensdag 31 mei 2006 @ 21:21:56 #104
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38422277
Morgenavond open ik het stemtopic voor de onderwerpen en dan kan je tot 3 juni 22:00 stemmen
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_38422613
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:43 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

waarom? ik mag toch geen foto's van jou plaatsen

Lijkt me geen probleem, met een zelfportret maak je veel meer kans.
  donderdag 1 juni 2006 @ 07:49:00 #106
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_38425278
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 22:59 schreef k_man het volgende:
Lijkt me geen probleem, met een zelfportret maak je veel meer kans.
touché

Maar zelfportretten plaatsen is meer het terrein van Puckzzz.

OT: paaseiland is nog nooit gebruikt geweest geworden
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 juni 2006 @ 08:32:20 #107
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_38425654
Best jammer dat de wedstrijd nu dik een week plat ligt...

# flitsend, lijkt me ook wel een leuk onderwerp
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 1 juni 2006 @ 08:54:52 #108
61490 PoseidonVS
Wie ikke???
pi_38425977
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:32 schreef Ynske het volgende:

# flitsend, lijkt me ook wel een leuk onderwerp
Zou dat ook niet weer een beetje verzanden in een wedstrijd om de techniek en minder in een wedstrijd om de leuke foto?
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 juni 2006 @ 09:01:13 #109
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_38426101
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:54 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Zou dat ook niet weer een beetje verzanden in een wedstrijd om de techniek en minder in een wedstrijd om de leuke foto?
je kunt het dubbel interpreteren, of gebruik makend van een flitser
of juist ervoor zorgen dat je een flitsende foto maakt
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:47:02 #110
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38427152
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:32 schreef Ynske het volgende:
Best jammer dat de wedstrijd nu dik een week plat ligt...
Nou, dat valt toch wel mee

Laatste stemdagje was wat slapjes ja Maar vanavond open ik het stemtopic voor de onderwerpen en dan is het gat tussen de uitslag en de nieuwe wedstrijd kleiner dan eerst
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 juni 2006 @ 09:48:20 #111
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_38427190
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:47 schreef Offy het volgende:

[..]

Nou, dat valt toch wel mee

Laatste stemdagje was wat slapjes ja Maar vanavond open ik het stemtopic voor de onderwerpen en dan is het gat tussen de uitslag en de nieuwe wedstrijd kleiner dan eerst
voor mijn gevoel duurt t gewoon veel te lang
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:57:48 #112
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38427484
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:48 schreef Ynske het volgende:
voor mijn gevoel duurt t gewoon veel te lang
2 Dagen

Dan zit er niets anders op dan de volgende keer gewoon in de top3 terecht komen (wordt denk ik steeds lastiger om iedere keer iets orgineels te verzinnen)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 juni 2006 @ 09:59:01 #113
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_38427517
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:57 schreef Offy het volgende:

[..]

2 Dagen

Dan zit er niets anders op dan de volgende keer gewoon in de top3 terecht komen (wordt denk ik steeds lastiger om iedere keer iets orgineels te verzinnen)
op de dag dat ik in de top 3 kom, zal de hemel naar beneden komen, en de zondvloed weer actief zijn

dus das geen optie
Today is life -

Dale Carnegie
pi_38433303
Ik heb mijn onderwerpen verstuurd hoor
Er zit er eentje bij die in december 2003 al eens aan bod is gekomen.. Maar dat leek me lang genoeg geleden om eventueel weer gekozen te worden.
Ik heb ook weer zin in de nieuwe wedstrijd .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_38444284
Jongens, ik heb een vraag.
Ik ben zelf ook actief bij de TTK-wedstrijd (schrijf/dicht/kunstwedstrijd) en daar worden de inzendingen zonder de username vermeld zodat het stemmen absoluut niet partijdig is.
Ik merk dat ik dit erg fijn is.

Niet dat hier erg partijdig wordt gestemd, maar hoe staan jullie zelf tegenover dit idee?
pi_38444670
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben zelf ook actief bij de TTK-wedstrijd (schrijf/dicht/kunstwedstrijd) en daar worden de inzendingen zonder de username vermeld zodat het stemmen absoluut niet partijdig is.

Niet dat hier erg partijdig wordt gestemd, maar hoe staan jullie zelf tegenover dit idee?
Is al eens uitgeprobeerd Nadeel is dat men dan toch in de SC gaat posten om feedback te vragen en dan heeft het naamloos stemmen geen zin meer
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_38444749
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Is al eens uitgeprobeerd Nadeel is dat men dan toch in de SC gaat posten om feedback te vragen en dan heeft het naamloos stemmen geen zin meer
Daar dacht ik ook aan terwijl ik aan het tikken was, maar dit probleem doet zich ook niet voor bij de TTK-wedstrijd. Is het niet beter als men inzendt en later in de SC vraagt om tips? De gene die vantevoren alles wilt weten kunnen ervoor kiezen om het in de SC te zetten, met het risico dat men die foto herkent.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sweetsixteen16 op 01-06-2006 18:06:45 (Typo.) ]
pi_38445045
Ik snap wat je bedoelt Sweetsixteen, maar volgens mij valt het wel mee met partijdig stemmen. En iemand die veel mensen kent en die mensen op hem/haar wil laten stemmen, kan hen vrij makkelijk natuurlijk de ingezonden foto laten zien, zodat ze alsnog weten waar ze op moeten stemmen.
Het zou me op zich niet zoveel uit maken, maar volgens mij is het al eens geprobeerd. Net zoals blind stemmen.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_38445209
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:14 schreef Elefes het volgende:
Ik snap wat je bedoelt Sweetsixteen, maar volgens mij valt het wel mee met partijdig stemmen. En iemand die veel mensen kent en die mensen op hem/haar wil laten stemmen, kan hen vrij makkelijk natuurlijk de ingezonden foto laten zien, zodat ze alsnog weten waar ze op moeten stemmen.
Het zou me op zich niet zoveel uit maken, maar volgens mij is het al eens geprobeerd. Net zoals blind stemmen.
Ja, maar wat je nu zegt, van dat onderling doormailen om zo partijdig te stemmen vind ik wel erg rigoreus. Ik moet zeggen dat ik naar bepaalde foto's op een andere manier kijk doordat deze persoon erg veel tijd spendeert in het maken van foto's en de originaliteit is ook vaak sterk.

Dit heeft niks met partijdigheid te maken hebben, dit is de vervelende kennis die we hebben.

Wat bedoel je met blindstemmen?
pi_38445468
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Ja, maar wat je nu zegt, van dat onderling doormailen om zo partijdig te stemmen vind ik wel erg rigoreus. Ik moet zeggen dat ik naar bepaalde foto's op een andere manier kijk doordat deze persoon erg veel tijd spendeert in het maken van foto's en de originaliteit is ook vaak sterk.

Dit heeft niks met partijdigheid te maken hebben, dit is de vervelende kennis die we hebben.

Wat bedoel je met blindstemmen?
Via de e-mail naar de wedstrijdcoordinatie je stem doorgeven.

Je foto laten zien kan heel eenvoudig door een url door te geven. Ik wil niet zeggen dat mensen dat doen, maar dat kan ook erg makkelijk gebeuren, dus zou de foto's zonder naam plaatsen imho al niet zo heel veel zin hebben. Al heeft een persoon 100 uur in een foto gestoken, dan nog krijgt hij (van mij iig) geen 5 punten als ik het geen goede foto vind. Natuurlijk verwacht je van bepaalde users wel wat, maar dat is denk ik niet in die mate van invloed op het stemmen dat je daarvoor echt de foto's anoniem moet gaan plaatsen.
Al zou ik er verder geen problemen mee hebben hoor, het maakt mij allemaal vrij weinig uit.. Het is toch voor de fun .
pi_38445711
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:26 schreef Elefes het volgende:

[..]

Via de e-mail naar de wedstrijdcoordinatie je stem doorgeven.

Je foto laten zien kan heel eenvoudig door een url door te geven. Ik wil niet zeggen dat mensen dat doen, maar dat kan ook erg makkelijk gebeuren, dus zou de foto's zonder naam plaatsen imho al niet zo heel veel zin hebben. Al heeft een persoon 100 uur in een foto gestoken, dan nog krijgt hij (van mij iig) geen 5 punten als ik het geen goede foto vind. Natuurlijk verwacht je van bepaalde users wel wat, maar dat is denk ik niet in die mate van invloed op het stemmen dat je daarvoor echt de foto's anoniem moet gaan plaatsen.
Al zou ik er verder geen problemen mee hebben hoor, het maakt mij allemaal vrij weinig uit.. Het is toch voor de fun .
Het heeft dus zijn voor en nadelen wat ons betreft, denk ik.
Waarom niet eens een maandje proberen?
Ik ben erg benieuwd naar de mening van andere fotografen!
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:45:14 #122
138986 lostminds
de kwijt weg
pi_38446171
quote:
Op maandag 29 mei 2006 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk afspreken dat wanneer ze op offy's centrale site komen te staan je als fotograaf met bepaalde voorwaarden en tarieven accoord gaat. Zo niet, komt de foto niet in het overzicht.
Het voordeel zou zijn dat je een geautomatiseerd aankoop systeem kan maken voor highres pics. En een soort van staffelprijs voor de fotograven, welke maandelijks uit betaald krijgen ofzo.

Weet ik veel, er is altijd wat te verzinnen.

Bestands formaat mag als jpg of als psd. Maakt niet zoveel uit, als de resolutie een beetje behoorlijk is. Voor internet worden die foto's natuurlijk toch meestal sterk verkleint.
first of all, sorry voor de late reactie

ik denk dat dat een beetje lastig word om uit te voeren
wie gaat de betalingen bijhouden en regelen enzo?

daarnaast heeft offy gezegd dat zoiets nooit zou gebeuren
als daar verandering in zou komen dan moet je opnieuw gaan opbouwen omdat je een verantwoording hebt tegenover de vorige inzenders

en er bestaan al zoveel stock bureaus
heb je die wel eens geprobeerd?
http://pro.corbis.com/creative/zefa/welcome/en-US/
http://www.fotonatura.nl/
http://www.pxrs.nl/picturebox/us/frmsie.html

je kan per foto kopen of een hele cd met een bepaald onderwerp voor een vaste prijs

en er bestaat ook nog zoiets als creative commons
http://creativecommons.org/
daarbij mag je het werk van anderen gebruiken onder bepaalde voorwaarden

overigens denk ik dat als je iemand hier benaderd en vraagt of de foto gebruikt zou mogen worden diegene het best leuk vind, helemaal als er een kleine vergoeding tegenover staat
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
pi_38446218
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Het heeft dus zijn voor en nadelen wat ons betreft, denk ik.
Waarom niet eens een maandje proberen?
Ik ben erg benieuwd naar de mening van andere fotografen!
We hébben het dus al eens geprobeerd. Waarom zouden we een mislukt experiment gaan herhalen?
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:55:23 #124
138986 lostminds
de kwijt weg
pi_38446548
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:54 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

ik weet nog een leuk topic voor je
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:59:18 #125
138986 lostminds
de kwijt weg
pi_38446721
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

er is net een hele rel geweest over copyrights op fok en dan wil jij dat de foto's zonder naam geplaatst worden
als ik uberhaupt nog mee doe met een fotowedstrijd dan zal dat helaas met duidelijke en lastig verwijderbare naamsvermelding zijn
pi_38447426
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:46 schreef k_man het volgende:

[..]

We hébben het dus al eens geprobeerd. Waarom zouden we een mislukt experiment gaan herhalen?
Nieuwe deelnemers, nieuwe meningen.
In hoeverre is het mislukt?

Ook het feit over het copyright?
pi_38447439
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef lostminds het volgende:

[..]

er is net een hele rel geweest over copyrights op fok en dan wil jij dat de foto's zonder naam geplaatst worden
als ik uberhaupt nog mee doe met een fotowedstrijd dan zal dat helaas met duidelijke en lastig verwijderbare naamsvermelding zijn
Zonde hoor..
  donderdag 1 juni 2006 @ 19:22:04 #128
61490 PoseidonVS
Wie ikke???
pi_38447505
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Zonde hoor..
Klopt, maar helaas onvermijdelijk met het huidige fokbeleid
pi_38448180
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:22 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Klopt, maar helaas onvermijdelijk met het huidige fokbeleid
Blijkbaar.
  donderdag 1 juni 2006 @ 19:49:03 #130
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38448457
Het anoniem inzenden van je wedstrijdfoto is inderdaad al eens geprobeerd. Het idee was leuk, de bedoeling erachter goed, maar het experiment was niet geslaagd. Het leverde uiteindelijk meer nadelen dan voordelen op, dus heeft de wedstrijdleiding toendertijd besloten om het op de 'normale' manier verder te laten gaan. Ik zie voor nu geen reden om dat te veranderen.

'Vriendjesstemmers' zullen er altijd wel tussen zitten, maar het gezien het grote aantal stemmers heeft het pas nut als je echt je hele familie erbij haalt en dan valt het natuurlijk wel op (Kijk bovendien voor de gein ook eens in het slowchattopic, als mensen perse stemmen willen hebben van vrienden/kennissen/wiedanook grijpen ze daar alle mogelijkheden voor die ze krijgen Anoniem inzenden maakt ze alleen maar vindingrijker )
pi_38448854
Is dat onderwerpen-stem-topic nou nog niet open
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_38449004
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
Is dat onderwerpen-stem-topic nou nog niet open
Om 22u00 precies, ja

donderdag 1 juni 2006 @ 20:02:10 #133
138986 lostminds
de kwijt weg
pi_38449031
ik denk dat het systeem redelijk goed is nu
een tijdje terug waren er ineens een paar stemmers die maar 1 post hadden en ook nog eens verdacht veel gelijkenis in stemgedrag vertoonden
dat valt op natuurlijk
die stemmen zijn toen verwijderd

mensen die wel regelmatig op fok zitten maar verder nooit in fot komen behalve dan om steeds op dezelfde persoon te stemmen vallen ook door de mand

dan hou je nog vriendjespolitiek over
maar dat hou je toch wel, die laten hun foto wel even via msn aan elkaar zien zodat ze van elkaar weten waar ze op moeten stemmen

en het is ook gewoon moeilijk om een paar weken je foto voor jezelf te houden als je er trots op bent
pi_38449473
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:01 schreef Elefes het volgende:

[..]

Om 22u00 precies, ja
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:59:13 #135
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_38451757
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:01 schreef Elefes het volgende:
Om 22u00 precies, ja

Offy kloon!
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:00:45 #136
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38451827

Heb ik toch nog die boeken
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 juni 2006 @ 21:02:30 #137
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_38451920
nog 58 minnuutjes
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:06:03 #138
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38452090
Ik vraag me af of Ilford voor die tijd nog iets laat horen, op mijn mail heb ik nog geen reactie gehad en dit:
quote:
Laatste bezoek: 4 dagen, 12 uur, 2 minuten geleden
is ook niet erg hoopgevend Als ik om 10 uur nog niets heb gekregen stemmen we gewoon op 4 onderwerpen, lijkt me ook genoeg
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:10:05 #139
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_38452262
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:06 schreef Offy het volgende:
Ik vraag me af of Ilford voor die tijd nog iets laat horen, op mijn mail heb ik nog geen reactie gehad en dit:
[..]

is ook niet erg hoopgevend Als ik om 10 uur nog niets heb gekregen stemmen we gewoon op 4 onderwerpen, lijkt me ook genoeg
dan doe je onderwerp 5: - vrij in te vullen

Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:16:29 #140
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38452564
Als iemand 'vrije opdracht' als onderwerp in wil sturen is dat geen probleem, maar ik ga zelf geen extra onderwerpen verzinnen om erbij te zetten. We hebben er nu 4, dat lijkt me meer dan genoeg, we hebben er immers maar 1 nodig
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:00:50 #141
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38454682
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:02:30 #142
40714 Subhuman
Televised confession
pi_38454770
Vrije opdracht is juist al het onderwerp van de jaarlijkse fotowedstrijd; toen ik de wedstrijd nog deed mocht vrije opdracht hierom niet en omdat het dan zo lastig is punten te geven.
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:03:35 #143
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38454823
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:02 schreef Subhuman het volgende:
Vrije opdracht is juist al het onderwerp van de jaarlijkse fotowedstrijd; toen ik de wedstrijd nog deed mocht vrije opdracht hierom niet en omdat het dan zo lastig is punten te geven.
Maar jij bent nu geen wedstrijdcoördinator meer (maar je hebt wel een punt )

Dat doe je snel trouwens, dat stemmen
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:08:56 #144
40714 Subhuman
Televised confession
pi_38455080
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:03 schreef Offy het volgende:

[..]

Maar jij bent nu geen wedstrijdcoördinator meer (maar je hebt wel een punt )

Dat doe je snel trouwens, dat stemmen
Ik ben zo snel!
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:24:38 #145
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_38455778
Er zitten leuke onderwerpen bij! Ik denk er nog even over voordat ik mijn stem ergens aan verbind.
Life is what you make it.
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:25:47 #146
92279 N.icka
Windforce 11
pi_38455848
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
Er zitten leuke onderwerpen bij! Ik denk er nog even over voordat ik mijn stem ergens aan verbind.
Ik zou niet eens weten hoe ik 3 fotos in 1 moet plakken met photoshop
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:28:38 #147
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_38456000
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:25 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik zou niet eens weten hoe ik 3 fotos in 1 moet plakken met photoshop
Een ideale kans om iets te leren dus!
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:37:24 #148
40714 Subhuman
Televised confession
pi_38456367
Ikzelf vind drieluik niet zo'n heel erg toegankelijk onderwerp voor de vele enthousiaste beginnende fotografen die de wedstrijd de laatste maanden getrokken heeft. Daarom heb ik op vervoer gestemd.
pi_38457212
Ik geloof niet dat dat vorige keer nou zo'n probleem was.
pi_38457322
Hiermee werd ik toen vijfde:

donderdag 1 juni 2006 @ 23:03:40 #151
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_38457467
Een van de regels van de wedstrijd is toch dat je maximaal 1 foto mag gebruiken voor je inzending?
pi_38457590
Dat lijkt me bij een drieluik errug lastig.
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:08:37 #153
40714 Subhuman
Televised confession
pi_38457673
Dan valt die bij deze af.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 juni 2006 @ 23:23:10 #154
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_38458228
iedereen die voor vervoer gaat en in simpelveld is gaat zeker treinfoto's posten
Today is life -

Dale Carnegie
pi_38458744
Pff ik denk ook nog even wat ik moet stemmen
Aankomende maandag is hier in de buurt een oldtimer-rit las ik net in het regionale blaadje, maar ik heb geen idee of ik tijd heb om daarheen te gaan...
Aan de andere kant, ken ik nog wel wat alternatieve manieren van vervoer

enkt nog even verder over welk onderwerp te stemmen*
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:52:37 #156
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_38459228
Geen idee of het een goede keus was, maar drieluik lijkt me wel leuk om te doen, en er schieten me al verschillende ideeën te binnen.. :p
pi_38459371
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:08 schreef Subhuman het volgende:
echt nie subbie
drieluik is leuker dan vervoer.
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_38459441
Ik zie iig zo gauw niet hoe ik een drieluik in moet sturen als er niet meerdere foto´s verwerkt mogen worden, tenzij ik een altaarschildering fotografeer...
Of drieluik moet anders opgevat worden als ik begrijp...
"Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
pi_38459627
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef diedrick het volgende:
Ik zie iig zo gauw niet hoe ik een drieluik in moet sturen als er niet meerdere foto´s verwerkt mogen worden, tenzij ik een altaarschildering fotografeer...
je pakt een groot vel papier en snijd daar 3 vlakken uit met een kader rondom en tussen de uitgesneden vlakken.
zet dat recht en gooi in elk vakje een object en hoppa
een drieluik in enen foto
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:04:03 #160
40714 Subhuman
Televised confession
pi_38459636
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef diedrick het volgende:
Je mag niet meerdere foto's in één foto verwerken, maar een drieluik is toch drie verschillende foto's?

De wedstrijdcoördinatrice mag de regels hierover vaststellen. [edit] Mocht dit onderwerp winnen natuurlijk. Daarvoor is elke discussie hierover eigenlijk nutteloos.
pi_38459689
je kan ook een panorama foto in 3 en knippen ...dan is het ook een drieluik
pi_38459851
Als ik de foto´s uit december 2003 bekijk zijn dat grotendeels collages... zijn de regels sindsdien veranderd????
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:10:18 #163
40714 Subhuman
Televised confession
pi_38459887
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:09 schreef diedrick het volgende:
Als ik de foto´s uit december 2003 bekijk zijn dat grotendeels collages... zijn de regels sindsdien veranderd????
Jep, de regels zijn sindsdien veranderd.
pi_38459902
Je moet Sub niet zo serieus nemen. Natuurlijk mag je bij een drieluik drie foto's gebruiken.
pi_38459928
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:10 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Jep, de regels zijn sindsdien veranderd.
Niet op dat punt.
pi_38459933
Vraag me af of degene die het onderwerp voorgesteld heeft zich dat heeft gerealiseerd....
pi_38459964
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef k_man het volgende:

[..]

Niet op dat punt.
Dan waren vrijwel alle foto´s destijds dus tegen de regels? Lijkt me sterk....
pi_38460024
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:10 schreef k_man het volgende:
Je moet Sub niet zo serieus nemen. Natuurlijk mag je bij een drieluik drie foto's gebruiken.
Niet als ik de regels lees....

Wat NIET mag:

(delen van) andere foto's/plaatjes in je foto verwerken!
pi_38460079
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:12 schreef diedrick het volgende:

[..]

Dan waren vrijwel alle foto´s destijds dus tegen de regels? Lijkt me sterk....
Hoe vaak moet jou nog verteld worden dat een drieluik mag bestaan uit drie afzonderlijke foto's?

De reden dat je inzending in principe één foto moet zijn heeft te maken met het voorkomen van hdr-toestanden en het inzenden van foto's waarin elementen uit andere foto's geplakt zijn. Hevig shoppen dus. Daar is bij een drieluik geen sprake van.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2006 00:15:58 ]
pi_38460123
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef diedrick het volgende:
Vraag me af of degene die het onderwerp voorgesteld heeft zich dat heeft gerealiseerd....
Hetzelfde als het de vorige keer was; je maakt drie foto's die op de één of andere manier met elkaar te maken hebben, een soort van serietje dus. En dan zorg je ervoor dat die in één bestand terecht komen In het overzicht van de fotowedstrijden staan genoeg voorbeelden volgens mij
Ik zie niet echt het probleem, als het het onderwerp al zou worden, dat er dan een keer de uitzondering is dat je 3 foto's mag verwerken.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:17:12 #171
40714 Subhuman
Televised confession
pi_38460139
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:13 schreef diedrick het volgende:

[..]

Wat NIET mag:

Die specifieke regel was er in december 2003 nog niet zo scherp. Ik ga er vanuit dat, mocht het onderwerp drieluik worden, er best drie foto's in geplaatst mogen worden. Lijkt me vrij logisch eigenlijk. Maar ik laat die beslissing over aan de wedstrijdcoördinatrice mocht drieluik het onderwerp worden.
pi_38460223
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:17 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Die specifieke regel was er in december 2003 nog niet zo scherp. Ik ga er vanuit dat, mocht het onderwerp drieluik worden, er best drie foto's in geplaatst mogen worden. Lijkt me vrij logisch eigenlijk. Maar ik laat die beslissing over aan de wedstrijdcoördinatrice mocht drieluik het onderwerp worden.
Veel sterker volgens mij. Toen was fotosoepen zo goed als verboden. Nu is wat ruimer gemaakt wat wel of niet mag.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 01:14:54 #173
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_38461852
gefeliciteerd Elefes! mooie foto hoor!
pi_38462527
Ja ik heb dus gestemd op klassiek.
pi_38464400
Een onderwerp als 'sfeerbeelden WK voetbal' had ook wel leuk geweest voor de maand Juni...
pi_38464502
Drie klassieke raceauto's?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  vrijdag 2 juni 2006 @ 08:58:22 #177
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_38464750
Ooit in het kader van drie niet toegelaten

[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 juni 2006 @ 09:02:08 #178
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_38464831
ik zie drieluik bv als 1 foto in 3 delen geknipt

zo bijvoorbeeld

maar ook dit kan als je googled

en deze vind ik heel leuk idee
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:41:58 #179
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_38465620
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:08 schreef Subhuman het volgende:
Nee hoor, je maakt gewoon een foto van een foto collage en stuur die in. Dan voldoe je nog steeds aan de wedstijd regels
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:35:15 #180
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38466842
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:17 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga er vanuit dat, mocht het onderwerp drieluik worden, er best drie foto's in geplaatst mogen worden. Lijkt me vrij logisch eigenlijk.
Hier had mijn naam boven kunnen staan, als Subhuman niet eerder was geweest

Als het drieluik wordt blijven alle wedstrijdregels hetzelfde, afgezien van de regel dat je maar 1 foto in mag sturen natuurlijk. Dat wordt dan 1 inzending die 3 foto's bevat. Of je drieluik ook als thema mag nemen door bijvoorbeeld 1 foto te maken van 3 luiken (ik zie jullie er wel voor aan ) ben ik nog niet over uit, maar we hebben alle tijd om daar uitgebreid over te discussiëren als het onderwerp bekend is
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:13 schreef diedrick het volgende:

Wat NIET mag:

Deze regel geldt dus wel nog steeds, voor iedere afzonderlijke van je 3 foto's.
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef _o_ het volgende:
Klassieke sport.
Hier kan ik niets mee. Kies gewoon 1 van de 4 onderwerpen, hoe moeilijk kan dat zijn?
pi_38467459
Ik heb al een heel leuk idee
(Mits het "vervoer" wordt dan )
pi_38469039
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 10:35 schreef Offy het volgende:
Of je drieluik ook als thema mag nemen door bijvoorbeeld 1 foto te maken van 3 luiken
En dan op ieder luik een foto geshopt.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  vrijdag 2 juni 2006 @ 17:20:23 #183
79550 Ymke
your ghost
pi_38480662
Elefes , je hebt gewonnen
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_38493410
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 17:20 schreef Ymke het volgende:
Elefes , je hebt gewonnen
Ja
Ik ben heel blij mee
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:12:21 #185
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38514869
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:14:13 #186
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38514913
Je bent gewoon so op tijd dat het pijn doet aan mijn chaotische geest, Offy .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:16:54 #187
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38514980

Toch 2 minuten te laat eigenlijk he, verdorie
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:18:16 #188
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38515020
Meteen even de TT up to date gemaakt
pi_38515933
vervoer

maar goed
alles mag?
van avanceerplenkske tot zundapp?
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:51:29 #190
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38515988
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef prupke het volgende:
vervoer

maar goed
alles mag?
van avanceerplenkske tot zundapp?
Of koeienvoer van heel ver. Ver voer .
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:00:16 #191
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38516253
Ojah, nog even een [Dienstmededeling!]

Jullie geliefde wedstrijdcoördinatrice vertrekt morgen tot en met 14 juni naar het (hopelijk) mooie Scandinavië In die periode neemt Subhuman even het roer over en zal hij vragen beantwoorden en foto's plaatsen als dat nodig is. Succes
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:01:05 #192
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38516278
Er wordt een uitgebreide showcase verwacht, als je terugkomt Offy.
Hoogachtend,
Erik.
pi_38516279
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:00 schreef Offy het volgende:
Ojah, nog even een [Dienstmededeling!]
Jullie geliefde wedstrijdcoördinatrice vertrekt morgen tot en met 14 juni naar het (hopelijk) mooie Scandinavië In die periode neemt Subhuman even het roer over en zal hij vragen beantwoorden en foto's plaatsen als dat nodig is. Succes
Ga je op de preekstoel staan?
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:01:16 #194
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38516280
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Er wordt een uitgebreide showcase verwacht, als je terugkomt Offy.
Ik ga mijn best doen
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:07:10 #195
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_38516425
Heel veel plezier op je reis!
pi_38516512
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:01 schreef prupke het volgende:

[..]

Ga je op de preekstoel staan?
Ik bedoel dus de prekestølen
heel mooi best hoog en ja ik zou nog wel een keer willen staan daar.
Wacht ook op foto's
pi_38518629
Ah, het wordt dus vervoer. Ik ben benieuwd wat ik ga bedenken.
  zondag 4 juni 2006 @ 09:47:26 #198
61490 PoseidonVS
Wie ikke???
pi_38522767
Offy en evt anderen die meewerken, mijn complimenten voor de prijzen die jullie nu al een paar keer weten te regelen en nu zelfs 3 stuks!
Super!
  zondag 4 juni 2006 @ 10:16:37 #199
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38522977
Dankjewel!

Het gaat de ene keer wat makkelijker dan de andere zoals je ziet Maar ik vind het leuk om te doen!

Nu ben ik echt weg
pi_38523048
quote:
Op zondag 4 juni 2006 09:47 schreef PoseidonVS het volgende:
Offy en evt anderen die meewerken, mijn complimenten voor de prijzen die jullie nu al een paar keer weten te regelen en nu zelfs 3 stuks!
Super!
Helemaal mee eens

Oh enne: Vervoer ik heb al een paar ideetjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')