Om 22u00 precies, jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
Is dat onderwerpen-stem-topic nou nog niet open![]()
quote:
Offy kloon!quote:
is ook niet erg hoopgevendquote:Laatste bezoek: 4 dagen, 12 uur, 2 minuten geleden
dan doe je onderwerp 5: - vrij in te vullenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:06 schreef Offy het volgende:
Ik vraag me af of Ilford voor die tijd nog iets laat horen, op mijn mail heb ik nog geen reactie gehad en dit:
[..]
is ook niet erg hoopgevendAls ik om 10 uur nog niets heb gekregen stemmen we gewoon op 4 onderwerpen, lijkt me ook genoeg
Maar jij bent nu geen wedstrijdcoördinator meerquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:02 schreef Subhuman het volgende:
Vrije opdracht is juist al het onderwerp van de jaarlijkse fotowedstrijd; toen ik de wedstrijd nog deed mocht vrije opdracht hierom niet en omdat het dan zo lastig is punten te geven.
Ik ben zo snel!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:03 schreef Offy het volgende:
[..]
Maar jij bent nu geen wedstrijdcoördinator meer(maar je hebt wel een punt
)
Dat doe je snel trouwens, dat stemmen
Ik zou niet eens weten hoe ik 3 fotos in 1 moet plakken met photoshopquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
Er zitten leuke onderwerpen bij! Ik denk er nog even over voordat ik mijn stem ergens aan verbind.
Een ideale kans om iets te leren dus!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:25 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe ik 3 fotos in 1 moet plakken met photoshop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |