je pakt een groot vel papier en snijd daar 3 vlakken uit met een kader rondom en tussen de uitgesneden vlakken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef diedrick het volgende:
Ik zie iig zo gauw niet hoe ik een drieluik in moet sturen als er niet meerdere foto´s verwerkt mogen worden, tenzij ik een altaarschildering fotografeer...
Of drieluik moet anders opgevat worden als ik begrijp...
Je mag niet meerdere foto's in één foto verwerken, maar een drieluik is toch drie verschillende foto's?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef diedrick het volgende:
Ik zie iig zo gauw niet hoe ik een drieluik in moet sturen als er niet meerdere foto´s verwerkt mogen worden, tenzij ik een altaarschildering fotografeer...
Of drieluik moet anders opgevat worden als ik begrijp...
Jep, de regels zijn sindsdien veranderd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:09 schreef diedrick het volgende:
Als ik de foto´s uit december 2003 bekijk zijn dat grotendeels collages... zijn de regels sindsdien veranderd????
Niet op dat punt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:10 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jep, de regels zijn sindsdien veranderd.
Dan waren vrijwel alle foto´s destijds dus tegen de regels? Lijkt me sterk....quote:
Niet als ik de regels lees....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:10 schreef k_man het volgende:
Je moet Sub niet zo serieus nemen. Natuurlijk mag je bij een drieluik drie foto's gebruiken.
Hoe vaak moet jou nog verteld worden dat een drieluik mag bestaan uit drie afzonderlijke foto's?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:12 schreef diedrick het volgende:
[..]
Dan waren vrijwel alle foto´s destijds dus tegen de regels? Lijkt me sterk....
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef diedrick het volgende:
Vraag me af of degene die het onderwerp voorgesteld heeft zich dat heeft gerealiseerd....
Die specifieke regel was er in december 2003 nog niet zo scherp. Ik ga er vanuit dat, mocht het onderwerp drieluik worden, er best drie foto's in geplaatst mogen worden. Lijkt me vrij logisch eigenlijk. Maar ik laat die beslissing over aan de wedstrijdcoördinatrice mocht drieluik het onderwerp worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:13 schreef diedrick het volgende:
[..]
Niet als ik de regels lees....
Wat NIET mag:
(delen van) andere foto's/plaatjes in je foto verwerken!
Veel sterker volgens mij. Toen was fotosoepen zo goed als verboden. Nu is wat ruimer gemaakt wat wel of niet mag.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Die specifieke regel was er in december 2003 nog niet zo scherp. Ik ga er vanuit dat, mocht het onderwerp drieluik worden, er best drie foto's in geplaatst mogen worden. Lijkt me vrij logisch eigenlijk. Maar ik laat die beslissing over aan de wedstrijdcoördinatrice mocht drieluik het onderwerp worden.
Nee hoor, je maakt gewoon een foto van een foto collage en stuur die in. Dan voldoe je nog steeds aan de wedstijd regelsquote:
Hier had mijn naam boven kunnen staan, als Subhuman niet eerder was geweestquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:17 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga er vanuit dat, mocht het onderwerp drieluik worden, er best drie foto's in geplaatst mogen worden. Lijkt me vrij logisch eigenlijk.
Deze regel geldt dus wel nog steeds, voor iedere afzonderlijke van je 3 foto's.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:13 schreef diedrick het volgende:
Niet als ik de regels lees....
Wat NIET mag:
(delen van) andere foto's/plaatjes in je foto verwerken!
Hier kan ik niets mee. Kies gewoon 1 van de 4 onderwerpen, hoe moeilijk kan dat zijn?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef _o_ het volgende:
Klassieke sport.
En dan op ieder luik een foto geshopt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:35 schreef Offy het volgende:
Of je drieluik ook als thema mag nemen door bijvoorbeeld 1 foto te maken van 3 luiken
Jaquote:
Of koeienvoer van heel ver. Ver voerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef prupke het volgende:
vervoer![]()
maar goed
alles mag?
van avanceerplenkske tot zundapp?
Ga je op de preekstoel staan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:00 schreef Offy het volgende:
Ojah, nog even een [Dienstmededeling!]
Jullie geliefde wedstrijdcoördinatrice vertrekt morgen tot en met 14 juni naar het (hopelijk) mooie ScandinaviëIn die periode neemt Subhuman even het roer over en zal hij vragen beantwoorden en foto's plaatsen als dat nodig is. Succes
Ik ga mijn best doenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Er wordt een uitgebreide showcase verwacht, als je terugkomt Offy.
Ik bedoel dus de prekestølenquote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 4 juni 2006 09:47 schreef PoseidonVS het volgende:
Offy en evt anderen die meewerken, mijn complimenten voor de prijzen die jullie nu al een paar keer weten te regelen en nu zelfs 3 stuks!
Super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |