hier gewoon regelementair aan het werkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vrije dag?!
Obelinkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
neuh daar is de ikea voor![]()
http://www.obelink.nl/ voor al u kampeerspullen
huhquote:
We sliepen in een ouwe geen-idee-wat-het-was-ik-gok-een-soort-van stacaravan. Het was er koud. Noodweer 's nachts. Heenweg duurde 4 uur. Nou ja. Teveel gedoe voor een bruiloftquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
huh
vertel ....je hebt de verkeerde post gequote trouwens
ah oke...en waar was het eigenlijk ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We sliepen in een ouwe geen-idee-wat-het-was-ik-gok-een-soort-van stacaravan. Het was er koud. Noodweer 's nachts. Heenweg duurde 4 uur. Nou ja. Teveel gedoe voor een bruiloft
da's veul te ver weg van hier !quote:
Niet voor de lol hoor...moet je ff een stukkie terug lezenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:35 schreef methodmich het volgende:
Klaaswaal... Wat moet een mens voor de lol in de Hoeksche Waard, clauwheee?
Rondje op kosten van Bjoro, die vrij heeft.
ja morgen weer, en overmorgen, vandaag gewoon aan het werk Michquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:35 schreef methodmich het volgende:
Klaaswaal... Wat moet een mens voor de lol in de Hoeksche Waard, clauwheee?
Rondje op kosten van Bjoro, die vrij heeft.
Solidair met Noca dus.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja morgen weer, en overmorgen, vandaag gewoon aan het werk Mich
je gaat hem bellenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:40 schreef clauwheee het volgende:Zandmannetje
Hou je je mobieltje goed in de gaten
zeker, voor mij ook tegenvallend, maar goed, je kunt wel om alles gaan klagen .....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:53 schreef methodmich het volgende:
Oh, ik dacht dat jij de kroeg wegens je vrije dag had geopend. Tegenvallend!
quote:
met een beetje geluk vandaag...maar beloof niets !quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:55 schreef methodmich het volgende:
Daar heb je ook weer gelijk in. Wanneer komt je column?
alleen bij nono's uit het noorden, mensen die niet wereldvreemd zijn die weten dat ze op moeten letten en dan gebeurt het niet !quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
NeeMaar ze stelen daar zo graag mobieltjes
nee, al 2 weken niet !quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:56 schreef methodmich het volgende:
Okee. Is Sandman er al wel weer op geweest dan?
Dat zeg je wel, maar omgekeerd is het twee weken ook gebeurdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alleen bij nono's uit het noorden, mensen die niet wereldvreemd zijn die weten dat ze op moeten letten en dan gebeurt het niet !
druk druk druk geloof ik !quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
Terugpikken, om de GSM-populatie in stand te houden natuurlijk.
Hoe komt het dat Sandman verzaakt Bjoor?
ik zou maar beter op je fiets passen hier, die worden een stuk meer gejatquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
NeeMaar ze stelen daar zo graag mobieltjes
![]()
Das volgens mij in elke stad zo. Ik ben ook altijd weer benieuwd of, en zo ja in welke staat, ik 's ochtends m'n fietsie aantref.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou maar beter op je fiets passen hier, die worden een stuk meer gejat
Heb je wel waardevolle spullen dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Sommige mensen vragen er blijkbaar gewoon om, van mij is echt nog nooit iets gestolen
De heule komende week ook nogquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:10 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag allemaal...
*zucht* nog steeds regen..
Nee die staan vanavond in de Arena.quote:
quote:
Volgens mij zit je in de pubertijdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee die staan vanavond in de Arena.
En ja ik ben er blij mee ja dat ik nog nooit bestolen ben. Voor jou is dat blijkbaar anders. Kun je weer lekker iets op internet vertellen eh..
SCCquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb je wel waardevolle spullen dan?
Liever in de pubertijd dan praatziek. En straks niet huilen en smoesjes verzinnen als je weer op 1 staat qua hools postsquote:
Al 2 jaar dezelfde fiets, nog steeds even goed en niet verneukt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Das volgens mij in elke stad zo. Ik ben ook altijd weer benieuwd of, en zo ja in welke staat, ik 's ochtends m'n fietsie aantref.
quote:
Heee Robbie, heb jij ook wel eens dat je stoer wilt overkomen, maar dat het eigenlijk geheel averechts uitpakt ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Liever in de pubertijd dan praatziek. En straks niet huilen en smoesjes verzinnen als je weer op 1 staat qua hools posts![]()
hihi ik dacht al, ik herkende het ergens vanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Heee Robbie, heb jij ook wel eens dat je stoer wilt overkomen, maar dat het eigenlijk geheel averechts uitpakt ?
Hee wacht, dit heb ik al eens gepost.....je vertoont gewoon herhalingsgedrag, je blijft gewoon een simpel jongetje![]()
Poging tot grappig zijn? Jammerlijk mislukt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Heee Robbie, heb jij ook wel eens dat je stoer wilt overkomen, maar dat het eigenlijk geheel averechts uitpakt ?
Hee wacht, dit heb ik al eens gepost.....je vertoont gewoon herhalingsgedrag, je blijft gewoon een simpel jongetje![]()
Qua weer... zekers!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Was je nog liever daar dan?
nou doe jij eens een poging dan.... valt er tenminste nog iets te lachen hier !quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Poging tot grappig zijn? Jammerlijk mislukt.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Staat een man op de bus te wachten. Zegt de buschauffeur, hé kom er eens af!
probeer het nog eens maar dan met een grap van deze eeuwquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Een FCDB kampioen sjaal, die word niet meer snel opnieuw gemaaktquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb je wel waardevolle spullen dan?
Ik wil eerst eens kijken of ik zijn/haar naam kan achterhalen...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb geen idee DD, misschien terug sms'en?
Dat lijkt me een goede oplossing..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb geen idee DD, misschien terug sms'en?
Klikquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik krijg twee SMS'jes, eentje leeg en eentje met alleen de letter J erin. Kan ik op een of andere manier daar een naam bij zoeken?
Ik zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik krijg twee SMS'jes, eentje leeg
je was te laat bij de training van oranjequote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
wat een rare examens heb je tegenwoordig tochquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:29 schreef pascalheister het volgende:
geslaagd voor een rugtas, slaapzak en afritsbroek
en dan zit je nog niet eens op school ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat een rare examens heb je tegenwoordig toch
die kwam ik vanmorgen bij de campingboer ook al zo veel tegenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:42 schreef DarkShine het volgende:
Ik moet zo ff naar Heerlen, maar de stad zit overvol met moffen...
Oranje helmpje op en gaan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:42 schreef DarkShine het volgende:
Als ie te strak zit, is het niet goed voor je he.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:52 schreef venomsnake het volgende:
haha, top.
Mijn broertje heeft een costum pet voor me laten maken.
Er staat Venomsnake op.. strak dingetje ik heb hem nu op mijn kop.![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
Als ie te strak zit, is het niet goed voor je he.![]()
Busje Insectenspray doet wonderenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:42 schreef DarkShine het volgende:
Helaas. Geen naam bij nummer gevonden...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klik
Zijn er een paar die best wat resultaten geven, weet alleen niet zo welke.
Hier staan ook redelijk wat links.
propje erin gooitquote:
Too bad.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Helaas. Geen naam bij nummer gevonden...
Ghoi!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ghallo
anders mail je het nr ff naar mequote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Helaas. Geen naam bij nummer gevonden...
zo heet een oud-geschiedenis leraar van mijquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ghallo
Ja hoor. Tot half 6, vrijdag 9 juni dacht ik.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Too bad.
Overigens, bij de pool. Kunnen de voorspellingen na invoering nog gewijzigd worden?
Met of zonder staartje?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:53 schreef borisz het volgende:
[..]
zo heet een oud-geschiedenis leraar van mij![]()
we hebben maar een nieuwe muis aangeschaft voor de PC. Die oude was naar de klote
Heb er dus tot nu over gedaan om mijn auto te parkeren, even naar Albert Heyn te gaan en het parkeerterrein af te komen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:42 schreef DarkShine het volgende:
quote:
mooie stadquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:29 schreef borisz het volgende:
over een week zit ik in berlijn niks te doen, vrijdag is de vrije dag, we vertrekken naar haarlem dan om 23.30
ik ook niet, ik moet het doenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Werken, ik moet er niet aan denken.
sterker nog...tis overquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog maar heel even Bjoro!
of je maakt je vader dronken zodat ie smorgens weer een kater heeft en een smsje stuurt dat het klussen niet door gaatquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:58 schreef clauwheee het volgende:Bjoor!
Nocaatje zal ook wel snel thuis zijnDan ff iets eten en richting mutti, die is jarig vandaag
Daar maar blijven slapen denk ik want morgen aan de klus bij zus!
Denken... is trouwens ook erg vermoeiendquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Werken, ik moet er niet aan denken.
net zoals 49.999 anderen :pquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:00 schreef Bjoro het volgende:
Morgen wel ff zwaaien met z'n allen he ?
Nederland -Kameroen, ik zit achter het doel geloof ik !
Waarschijnlijk heb ik een oranje shirt aan
Ja, zucht.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:04 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Denken... is trouwens ook erg vermoeiend![]()
Ik zit al met mijn orange aan heurquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:00 schreef Bjoro het volgende:
Morgen wel ff zwaaien met z'n allen he ?
Nederland -Kameroen, ik zit achter het doel geloof ik !
Waarschijnlijk heb ik een oranje shirt aan
Tosti's?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:08 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb echt zo onwijs lekker gekookt vandaagEcht super!!
Ga jij es heul snel naar CUL vertellen wat en hoequote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:08 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb echt zo onwijs lekker gekookt vandaagEcht super!!
Stokbrood gevuld met gehakt!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ga jij es heul snel naar CUL vertellen wat en hoe
Lekkerrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Stokbrood gevuld met gehakt!!!
Al gedaan
Capitol lockdown cowboy!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:17 schreef popolon het volgende:
Lunch!
Nog een paar uurtjes werken en dan drie dagen vrij, het hele warme weekend in m'n zwembad dobberen.![]()
quote:
wij hollanders passen ons aan, aan het weer.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:26 schreef popolon het volgende:
Of ben ik nou te positief, ik zie haar vaak alleen maar mensen klagen.
goed weekend.
Ik had toch vrienden moeten worden met de ozziesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk!
Leuke tripjes zijn dat altijd met relatives in het buitenland
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik had toch vrienden moeten worden met de ozzies
Engelse damesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je ook wel ruim de tijd voor gehad en nog is dat niet gelukt
En met die Engelse dames?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wij hollanders passen ons aan, aan het weer.
is het weer slecht, dan de stemming ook !
moet je eens opletten als het zonnetje 3 dagen schijnt is iedereen een stuk positiever
Have fun in the sun !
Engelse vrouwen kunnen tenminste zuipen!quote:
oja... dat is 1 ding dat zeker is... erg heel erg veel zuipenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Engelse vrouwen kunnen tenminste zuipen!
Zo aantrekkelijk is dat ook weer nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij snapt hetquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zo aantrekkelijk is dat ook weer niet
Of heb je anders geen kans ?
hahahaquote:
En nog niet geneukt?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oja... dat is 1 ding dat zeker is... erg heel erg veel zuipen
Regelmatig mijn kamergenote dronken de kamer 'ingedragen'
heb de foto gezienquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha
Ik heb wel een paar knappe dames ontmoet..
strip monopolyquote:
Nee ik ben niet zo ziek om met een stomdronken vrouw naar bed te gaan...quote:
De string staat dan gelijk aan Kalverstraatquote:
Mijn vriendin ook.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daar is niets zieks aan hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo ziek om met een stomdronken vrouw naar bed te gaan...
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daar is niets zieks aan hoorAlleen 's morgens pas
de meeste zijn dan ook halve mannenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Ik wil er ff niet over nadenken
1 kamer genoot was echt zo hardcore.. ze was jarig en was flink dronken, ging over haar nek en bleef gewoon doordrinken..
hahaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en?dat vind ik niet zo bijzonder. Doodeng als je ineens zou gaan ontnuchteren!
Een beetje vent wil dat die dochters het huis uitkomenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:23 schreef Bjoro het volgende:
zo ff omkleden en dan op stap in Mokum....moeders houdt je dochters in huis
zei hij heel stoer...ik lijk verdorrie teringRobbie wel met mijn flinke gedoe
ach ..heb niet zoveel succes nodig...zal wel vanzelf gaanquote:
Als je ook wat voor mij bewaart, vind ik het primaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik gooi de tap even los, ben ik wel aan toe.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:19 schreef tong80 het volgende:
Golfer heeft een eigen homepage gemaakt.
http://members.lycos.nl/tillheer/
Voor jou laat ik de tap wel wat langer los.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je ook wat voor mij bewaart, vind ik het prima![]()
Dat is nog beterquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor jou laat ik de tap wel wat langer los.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:19 schreef tong80 het volgende:
De mijne is veel grotermooier.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:19 schreef tong80 het volgende:
Was best wel even grappig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Seedorf bij Raymann nu.
hehehquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:19 schreef tong80 het volgende:
Ja hoor, was nog effe een CD'tje aan het brandenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier Eilanden, weet niet of je het nog leest maar dan nog.
Je hebt mazzel dat utrecht niet hoeft te voetballenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja hoor, was nog effe een CD'tje aan het branden
Thnx!
Ik zal daar ook soms nog wel online komen, aangezien de schoonfamilie ook gewoon een internetverbinding heeft
Voor Utreg zou het beter zijn ... elke wedstrijd die zou moesten spelen terwijl ik daar zat werd gewonnenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat utrecht niet hoeft te voetballen
Gelukkig b en ik niet de enigequote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kijk werkelijk echt de meest slechte film ooit op Veronica.
Op een of andere manier blijf ik kijken
Echt te triestquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee niet echt
Ik zie niet vaak 300 haaien op een groep jongeren afzwemmen
Dat is denk ik inderdaad de reden, al is de dialoog ook ongelooflijk. Hoe komt het trouwens dat hij doorboort is, dat deel miste ik evenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarschijnlijk de reden dat ik nog kijk, al is het verhaal ook ijzersterk.
Die kwam uit het niets. Zo pats, door z'n schouder.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is denk ik inderdaad de reden, al is de dialoog ook ongelooflijk. Hoe komt het trouwens dat hij doorboort is, dat deel miste ik even
Inderdaad een beetje jammer.. Al is zo'n strak pakkie ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die kwam uit het niets. Zo pats, door z'n schouder.
Ze gaat niet eens in bikini in het water
Insgelijks studentjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was gezellig studentje.
Niet dat ik weet, of er moet iemand zijn die ik al jaren ken van wie ik niet weet dat 'ie als rubbereneend over het Internet zwerft.quote:
Dan weet ik zeker dat ik vanavond niet met 'm heb gepokerdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:43 schreef Bluezz het volgende:
Je weet dat Rubbereend altijd zijn pak aanheeft?
Golfer moet niet piepen en gaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:08 schreef Bluezz het volgende:
Ken je die mop van golfer en een 25 jarig jubileum van zijn vakbond waar hij straks gehuldigd wordt?...
.
.
.
.
hij gaat niet
Hij heeft geen zin om tussen ouwe mannen te staan, en om 11 uur in een wokrestaurant een of andere onderscheiding te krijgen![]()
Kilometer of 30 er vandaan. Zwaar bewolkt, wel droog.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:20 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Rondje op kosten van Michael Ballack.
http://frontpage.fok.nl/column/4106/1
Vanmiddag naar Ulvenhout. Iemand die daar in de buurt woont en weet wat voor weer het er momenteel is?
Okee, dank. Hopen dat we het droog houden dan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kilometer of 30 er vandaan. Zwaar bewolkt, wel droog.
Wil je dan een 5-2 afstraffing tegen Brazillie? Lekker voor het zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:12 schreef Doezelhaar het volgende:
Wat een toplanden waar we tegen voetballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |