hier gewoon regelementair aan het werkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vrije dag?!
Obelinkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
neuh daar is de ikea voor![]()
http://www.obelink.nl/ voor al u kampeerspullen
huhquote:
We sliepen in een ouwe geen-idee-wat-het-was-ik-gok-een-soort-van stacaravan. Het was er koud. Noodweer 's nachts. Heenweg duurde 4 uur. Nou ja. Teveel gedoe voor een bruiloftquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
huh
vertel ....je hebt de verkeerde post gequote trouwens
ah oke...en waar was het eigenlijk ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We sliepen in een ouwe geen-idee-wat-het-was-ik-gok-een-soort-van stacaravan. Het was er koud. Noodweer 's nachts. Heenweg duurde 4 uur. Nou ja. Teveel gedoe voor een bruiloft
da's veul te ver weg van hier !quote:
Niet voor de lol hoor...moet je ff een stukkie terug lezenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:35 schreef methodmich het volgende:
Klaaswaal... Wat moet een mens voor de lol in de Hoeksche Waard, clauwheee?
Rondje op kosten van Bjoro, die vrij heeft.
ja morgen weer, en overmorgen, vandaag gewoon aan het werk Michquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:35 schreef methodmich het volgende:
Klaaswaal... Wat moet een mens voor de lol in de Hoeksche Waard, clauwheee?
Rondje op kosten van Bjoro, die vrij heeft.
Solidair met Noca dus.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja morgen weer, en overmorgen, vandaag gewoon aan het werk Mich
je gaat hem bellenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:40 schreef clauwheee het volgende:Zandmannetje
Hou je je mobieltje goed in de gaten
zeker, voor mij ook tegenvallend, maar goed, je kunt wel om alles gaan klagen .....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:53 schreef methodmich het volgende:
Oh, ik dacht dat jij de kroeg wegens je vrije dag had geopend. Tegenvallend!
quote:
met een beetje geluk vandaag...maar beloof niets !quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:55 schreef methodmich het volgende:
Daar heb je ook weer gelijk in. Wanneer komt je column?
alleen bij nono's uit het noorden, mensen die niet wereldvreemd zijn die weten dat ze op moeten letten en dan gebeurt het niet !quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
NeeMaar ze stelen daar zo graag mobieltjes
nee, al 2 weken niet !quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:56 schreef methodmich het volgende:
Okee. Is Sandman er al wel weer op geweest dan?
Dat zeg je wel, maar omgekeerd is het twee weken ook gebeurdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alleen bij nono's uit het noorden, mensen die niet wereldvreemd zijn die weten dat ze op moeten letten en dan gebeurt het niet !
druk druk druk geloof ik !quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
Terugpikken, om de GSM-populatie in stand te houden natuurlijk.
Hoe komt het dat Sandman verzaakt Bjoor?
ik zou maar beter op je fiets passen hier, die worden een stuk meer gejatquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
NeeMaar ze stelen daar zo graag mobieltjes
![]()
Das volgens mij in elke stad zo. Ik ben ook altijd weer benieuwd of, en zo ja in welke staat, ik 's ochtends m'n fietsie aantref.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou maar beter op je fiets passen hier, die worden een stuk meer gejat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |