quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er komen Mystery Guests.
En aangezien ik weer kan lopen, zal ik mijn befaamde dans uitvoeren.
We proberen je toe te voegen, maar MSN laat het niet toe op het momentquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:26 schreef ID-Tweak het volgende:
maar dus pussydeluxe, was jouw msn dan, voeg ik jouw ff toe
je wil je adres gewoon niet gevenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We proberen je toe te voegen, maar MSN laat het niet toe op het moment.
Nopequote:Op donderdag 25 mei 2006 22:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We proberen je toe te voegen, maar MSN laat het niet toe op het moment.
Ik ookquote:
Geen roze?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:53 schreef RealZeus het volgende:
Zo,voor dat ik vertrek naar mijn stamcafé,doe ik even een TVP.
@PDL: No way dat ik iets roze aan doe.Ik ga wel in het zwart.
Ik vertrek morgen tegen 13.00u.![]()
Ik wist niet dat dit in ONZ stondquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:31 schreef Gizmore het volgende:
Hoort dit topic niet in GC dan? Verplaats m even; dank u.
Hopelijk ben je morgenavond ietsjes scherper, maar ik geef het weinig kansquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit in ONZ stond.
Rot op man, dit was dik een maand van tevoren al bekendquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
Tjeh ik kom dus niet.
Volgende keer wel
Iig als ik het vantevoren weet zodat ik wat geld opzij kan leggen
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hopelijk ben je morgenavond ietsjes scherper, maar ik geef het weinig kans
En wat wil je daarmee zeggen ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Rot op man, dit was dik een maand van tevoren al bekend![]()
Dat wel, maar je smoesje van 'had ik het maar eerder geweten' gaat niet opquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee zeggen ?
Als ik geen geld heb, heb ik geen geld.
Klaar
Ach, mits niet te veel vodka moet het goedkomenquote:
Daar geef ik je gelijk in, maar tjah je gaat wel eens opstap enzo ook al weetje dat de meeting isquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel, maar je smoesje van 'had ik het maar eerder geweten' gaat niet op
Anyway, tot de volgende lolleromfgmeetrofls dan he..
[..]
Ach, mits niet te veel vodka moet het goedkomen
Prioriteiten Maikuuulquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in, maar tjah je gaat wel eens opstap enzo ook al weetje dat de meeting is
Maarja, dan kom ik toch de volgende keer ?
Er ging iets mis in de regie Lyrquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:56 schreef Lyr het volgende:
[..]
En dan hoor jij nu in mijn fotoboek om mijn msn te vragen, pussydeluxe.![]()
Ik zou zeggen andersom, nu wij de hele tijd niet online zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hoop dat jullie het aan kunnen zonder mij![]()
Afgesprokenquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Prioriteiten Maikuuul.
Maar de volgende keer zullen we je een maand of 2 van tevoren waarschuwen.
we gaan het proberen P.!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hoop dat jullie het aan kunnen zonder mij![]()
quote:
Jeweetquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:21 schreef Quara het volgende:
[..]Met 4 flessen passie en de nodige kruiden?
Hoezo dat? Leg eens uitquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:16 schreef xman het volgende:
Hey als Maikuuul niet komt.. dan is het toch geen leuke meet meer!
volgens mij zo'n beetje de meesten waarbij er geen zachte g te horen is en die lopen te lullen over een g-star truitjequote:
Ik denk dat ik dan toch maar in solidariteit met Maikuuul een g-star truitje aantrekquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:58 schreef Quara het volgende:
[..]
volgens mij zo'n beetje de meesten waarbij er geen zachte g te horen is en die lopen te lullen over een g-star truitje
Hilfiger ook goed?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:58 schreef Quara het volgende:
[..]
volgens mij zo'n beetje de meesten waarbij er geen zachte g te horen is en die lopen te lullen over een g-star truitje
Kijk dat is al een stuk beterquote:
Je hebt er zin in, zo te zienquote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:19 schreef jogy het volgende:
TVP, centraal topic én een schop naar GC. Wat een pret.
Kan niet m'n vinger zit in men poep !quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:32 schreef Stofje het volgende:
Wie is er allemaal zenuwachtig? Vingers opsteken!1!1111![]()
Oh. PI-herstel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:38 schreef Stofje het volgende:
Oh mijn god. Bendeleider komt ook.
En ik maak er een leuk fiske van !quote:
Aan het eind van de avond kunnen we haar rolstoel op kratjes zettenquote:
Goed punt. Ik doe denk dat witte ding aan die ik ook in mn fotoboek aan heb op zo'n foto, voor de herkenbaarheid, zeg maarquote:
Maar het is gewoon kutquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan zitten we toch niet op het terras? Maar wel jammer ja![]()
Daar gaat mijn coupequote:
Zeker, want eer ik dat cafe heb gevonden ben ik doorweekt, zeker omdat ik eigenlijk geen echte jas meer heb tegenwoordigquote:
Dan download je toch een jas. Ik walg van mensen die alles maar op de legale manier willen doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker, want eer ik dat cafe heb gevonden ben ik doorweekt, zeker omdat ik eigenlijk geen echte jas meer heb tegenwoordig
Ja maar dan krijg ik alweer een brief thuis van de provider dat BREIN en consorten hebben geklaagd dat ik teveel kleren van het web pluk en illegaal gebruikquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan download je toch een jas. Ik walg van mensen die alles maar op de legale manier willen doen.
Preciesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan download je toch een jas. Ik walg van mensen die alles maar op de legale manier willen doen.
Het roze is op in mijn printerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Precies![]()
Net nog een t-sjirt gedownload. Veel te klein![]()
Let dan ook op de bestandsgrootte, voordat je downloadt. Een t-shirt van jou is minstens 5 GB.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Precies![]()
Net nog een t-sjirt gedownload. Veel te klein![]()
Schoften zijn het. Schoften!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik alweer een brief thuis van de provider dat BREIN en consorten hebben geklaagd dat ik teveel kleren van het web pluk en illegaal gebruik
Deze was al 4.7 gig. Dus ik had zoiets van, dat moet lukkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Let dan ook op de bestandsgrootte, voordat je downloadt. Een t-shirt van jou is minstens 5 GB.
Dat is een rar. Als je 'm uitpakt, is dat veel groter.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Deze was al 4.7 gig. Dus ik had zoiets van, dat moet lukkenKwam ik bij de mini downloads, zag ik een foto van jou, met een 200 mb t-sjirt
![]()
![]()
Waar downloaden jullie eigenlijk al jullie kleren? Ik op www.kledingtorrent.orgquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Deze was al 4.7 gig. Dus ik had zoiets van, dat moet lukkenKwam ik bij de mini downloads, zag ik een foto van jou, met een 200 mb t-sjirt
![]()
![]()
Spamhoer!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waar downloaden jullie eigenlijk al jullie kleren? Ik op www.kledingtorrent.orgOw kut, ik ga buiten de policy geloof ik
Pleeaassee don't ban me!
![]()
www.kledingvoorjekleine.torrent.comquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waar downloaden jullie eigenlijk al jullie kleren? Ik op www.kledingtorrent.orgOw kut, ik ga buiten de policy geloof ik
Pleeaassee don't ban me!
![]()
Ik kleed 'r vervolgens weer uitquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:08 schreef Biogarde het volgende:
Beetje bier drinken. Pussy aankleden. Bier drinken![]()
Maak het alleen niet zo laat vandaag![]()
Maar of ze ook levend wegkomen, dat is een tweede.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Maak je niet druk verder hoor, ook gebanden mogen op meetings komen.
Spannend! Ik heb nog nooit een ban gehad, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Maak je niet druk verder hoor, ook gebanden mogen op meetings komen.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar of ze ook levend wegkomen, dat is een tweede.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]GVD! ga jij nou ELKE keer dit soort dingen van te voren op het forum zetten?????
.
Mee naar achteren jij, deze keer ging je echt tever.
Vandaar dat Bendeleider de vluchtwegen ging verkennen!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar of ze ook levend wegkomen, dat is een tweede.
Bendeleider laten we met rust. Die is veel te sterk, ik ben bang dat ie mij slaatquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:30 schreef Quara het volgende:
[..]
Vandaar dat Bendeleider de vluchtwegen ging verkennen!!!
Klopt, ik ben een mager scharminkel zonder enig vertrouwen in eigen kunnen en heb een zeer negatief zelfbeeld. Ik ben bang dat mensen mij zien en draag daarom slechts donkere kleding. Het liefst zit ik in een hoekje en observeer ik het geheel. Het middelpunt wil ik niet zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:32 schreef DoubleDildo het volgende:
hahaha steven is een mietje ole ole
nee omdat je bang bent voor bendeleider!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Klopt, ik ben een mager scharminkel zonder enig vertrouwen in eigen kunnen en heb een zeer negatief zelfbeeld. Ik ben bang dat mensen mij zien en draag daarom slechts donkere kleding. Het liefst zit ik in een hoekje en observeer ik het geheel. Het middelpunt wil ik niet zijn..
Oh. Dat ook, dan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:35 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
nee omdat je bang bent voor bendeleider!
en eeuh ik zei een mietje niet een randdebiel!!
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:35 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
nee omdat je bang bent voor bendeleider!
en eeuh ik zei een mietje niet een randdebiel!!
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef Quara het volgende:
[..]
!!!
![]()
![]()
@stofje dus als ik straks naar een donker hoekje kijk zit je daar in je eentje? Weet ik in ieder geval dat jij het bent![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:49 schreef Biogarde het volgende:
Dit is nog één van de weinige gedeeltes forum, die het nog doet![]()
ja maar jij kan voor mijn ban zorgen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bendeleider laten we met rust. Die is veel te sterk, ik ben bang dat ie mij slaat.
DOE NOU EENS AARDIG!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:26 schreef RealZeus het volgende:
Zo bagger hoeren.Over twintig minuten begeef ik mij in zo'n blauwe Arriva-bak en daarna in zo'n gele NS bak.Dus of ik aankom,geen idee.
Janken is zijn hobby geloof ikquote:
Same here. Het wordt eerder 6 uur dan 4 uurquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:10 schreef Lyr het volgende:
Hmmm... ik moet nog wat doen hierzo. Ergens tussen 4 en 6 zien jullie me wel verschijnen.
Surequote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:19 schreef Bendeleider het volgende:
wij zijn er al. en die hoeren kroeg zit dus al bomvol he. gvd stervende hoeren kanker drukte.
bier
zeg visstick. ben je wel eens in amsterdam geweest? er komen meer mensen dan alleen fokkers.quote:
Kan je niet alvast wat tafeltjes ontruimenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:29 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
zeg visstick. ben je wel eens in amsterdam geweest? er komen meer mensen dan alleen fokkers.
maar als er 20 fokkers komen past het nooit.
ik zal een bierscheet laten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan je niet alvast wat tafeltjes ontruimen.
Voor de mensen die HeatWave zoeken in de B&W of Reijnders:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Janken is zijn hobby geloof ik.
Uurtje of 15:00 vertrek ik rustig aan, biertje in de B&W en ik zie wel of er iemand daarheen komt. En ergens tussen 16:00 en 18:00 kruip ik wel naar de Reijnders.
Toffe fotoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Voor de mensen die HeatWave zoeken in de B&W of Reijnders:
[afbeelding]
Na ongeveer 10 Guiness.
jeehquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toffe foto.
IK ga eerst naar de B&W, dus als het in Reijnders nu te druk is, met een dik half uur zit ik daar aan de bar.
Zo, gedoucht, geschoren. Mijn haar moet ik nog doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:16 schreef Gizmore het volgende:
Zo, gedoucht, geschoren, haar gedaan; ik ben er klaar voor. Nu nog even wachten tot het weer wat beter is en mn trein gaat. Ik wil er pas zijn zo rond half 6~6 uur.
Zo, gedoucht, geschoren, haar gedaan; ik ben er klaar voor. Nu nog even wachten tot het weerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:16 schreef Gizmore het volgende:
Zo, gedoucht, geschoren, haar gedaan; ik ben er klaar voor. Nu nog even wachten tot het weer wat beter is en mn trein gaat. Ik wil er pas zijn zo rond half 6~6 uur.
Geschoren? o.Oquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zo, gedoucht, geschoren, haar gedaan; ik ben er klaar voor. Nu nog even wachten tot het weer
wat beter is en mn trein gaat. Ik wil er pas zijn zo rond half 6~6 uur.
ik lach je niet uit hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:17 schreef Lyr het volgende:
Wacht maar tot we op de meet zijn.
tot straksquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:58 schreef jogy het volgende:
Ik ben even een aantal fobo's aan het bekijken zodat ik wel tussern het goede groepje ga zitten, wel zo handig. Ga nu naar A'dam.
Wat hij zei. Ik ga vanavond ook uit in Amsterdam, misschien kom ik nog wel ff meetcrashenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Fotvp
Klinkt erg nat.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:54 schreef static het volgende:
Ze zitten nu in de waterhole.
Dat is toch die enge toko?
Jij bent helemaal bekend aldaar, waarom zit je er dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:03 schreef Aventura het volgende:
De Waterhole; een paar deuren verder dan Hoopman. Veel te luide muziek en er staan vaker slechte dan goede bandjes. Maar ruimtetechnisch gezien wellicht handiger voor meets. Weet niet hoeveel mensen er zijn verder.
Hoe bedoel je, ik zit thuis nuquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij bent helemaal bekend aldaar, waarom zit je er dan?
Ja, waarom niet daar. Ik bedoelde niet erachter te zetten nogquote:
Ah OKquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:08 schreef Aventura het volgende:
Omdat ik dit topic nu pas zie
En omdat ik zometeen eerst wat ga drinken met een vriendin.
Wegens geldgebrek niet gekomen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Maikuul dacht dat jij ook ging
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:58 schreef ID-Tweak het volgende:
Dafar en ik zijn weer onderweg terug naar het zuiden, het was wel een Lauwe meet
Ik geloof dat dit een redelijk correcte opsomming is. Was wel tof hoor, die meet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:41 schreef Quara het volgende:
Wie er echt waren:
- HeatWave
- Pussydeluxe
- Stofje
- Bendeleider
- DoubleDildo
- Dafar
- Biogarde
- Gizmore
- Lyr
- ID-Tweak
- RealZeus
- Purplerose
- Ratelslangetje
- Mei_Stiertje
- remlof
- BadAssBitchSmut
- juiced
- MoChe
- Jogy
- Quara
- Laffer
- UIO_AMS
Correct me if I'm wrong![]()
Maar je bent wel echt goed in 'zoek de verschillen', niet te geloven man.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wegens geldgebrek niet gekomen.
Merjeh gek de volgende meet kom ik voor 99% zeker.
En tis btw beter dat ik niet ben gekomen aangezien het weer erg tegeviel
Zodra we over de foto's heen zijn denk ik.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vond het de leukste meeting die we tot nu toe hebben gehad.![]()
En wat een gezellig,knus cafeetje is dat ;''The Waterhole''.
Dat heeft ook zeker bijgedragen aan de goede sfeer.
Ik verheug me al op de volgende meeting.![]()
Wanneer is die?![]()
jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:13 schreef Q. het volgende:
Missed me?
geeft niet hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:16 schreef Q. het volgende:
Sorry.
Ja!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:13 schreef Q. het volgende:
Missed me?
Ja, 't was een heel eind van de ene kroeg naar de Burger King naar de andere kroeg.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:38 schreef ID-Tweak het volgende:
ik merk nu dat ik blaren op mn poten heb van het lopen![]()
tering![]()
Was de Smullers nog lekker?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Wij zijn ook eindelijk thuis aangekomen, naja thuis, bij PDL dan waar Stofje en ik crashen
PDL was der kaartje kwijt, trein gemist enz maar uiteindelijk gelukt om thuis te geraken met le taxi
foto's morgen als ik thuis ben blablabla enz
slaaplekker en tot straks!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Insgelijks.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Nee ze vond hem niet geweldig, maar ze heb wel het meeste van het bakkie opgegeten
ow enne, we vinden je tof!!![]()
ik ook, ik ben gewoon bezopen nuquote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:00 schreef remlof het volgende:
[..]
ey laffer die tequilla shots waren wel killing!
ik ben lam hee!
en ik heb 154 foto's die ik zelf nog niet eens allemaal gezien heb... ik post de beste morgen wel, of misschien zo nog een paarquote:
Heb je nog geblowd dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor,ik niet.
Ik ben stoned.![]()
Alleen twee keer aan een pijpje gelurkt. (De bong van Dingie/Purplerose)quote:
Weer wat gemist.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Alleen twee keer aan een pijpje gelurkt. (De bong van Dingie/Purplerose)
Ik werd er goed stoned van.![]()
We zaten een meter of 30 verderop.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 04:23 schreef Ole het volgende:
Ik was er ongeveer 21 uur 30.. eten ws???
Maar goed... ik het hele pokkeneind fietsen![]()
wel leuke avond
Toch jammer dat ik jou gemist hebquote:
En toch gemist rond 22 uur..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:41 schreef Quara het volgende:
Wie er echt waren:
- HeatWave
- Pussydeluxe
- Stofje
- Bendeleider
- DoubleDildo
- Dafar
- Biogarde
- Gizmore
- Lyr
- ID-Tweak
- RealZeus
- Purplerose
- Ratelslangetje
- Mei_Stiertje
- remlof
- BadAssBitchSmut
- juiced
- MoChe
- Jogy
- Quara
- Laffer
- UIO_AMS
Correct me if I'm wrong![]()
Laat ik daar wel langsgefietst zijn,, maar niet goed gekeken..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:54 schreef static het volgende:
Ze zitten nu in de waterhole.
Dat is toch die enge toko?
Wiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:36 schreef HeatWave het volgende:
We missen nog iemand op de lijst :Malawi.
Dat meisje dat later binnen kwam en vooral bij Jogy en mij zatquote:
Oh diequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat meisje dat later binnen kwam en vooral bij Jogy en mij zat.
Kater?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oh die. Hoe laat was je thuis trouwens?
Niet zo heel laat. Ik was natuurlijk al om 15:00 aan het zuipen achter de bar in de B&W. Dus tegen 2 uur ging het lampje echt uit. Dit tot ongenoegen van Malawi geloof ik, aan de stroom smsjes te zienquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oh die. Hoe laat was je thuis trouwens?
En wat is er met Jogy gebeurd?
Komen eraan! Ben er nu mee bezigquote:
Nee helemaal niet, das maar goed ook want ik moet zometeen weer gaan winkelenquote:
Dat is nou Stofjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:54 schreef D.Rose het volgende:
wie is die gast met al die donshaartjes?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:59 schreef D.Rose het volgende:
en wie is die griet die op bijna iedere foto staat?
[afbeelding]
Ik heb twee camera's gekaapt. Eentje van Ratel en die van Remlofquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook foto's gemaakt??
Of zijn die te erg om te posten?![]()
wel joh, je staat de hele tijd met iedereen op de foto:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb twee camera's gekaapt. Eentje van Ratel en die van Remlof.
Geen idee wat voor foto's ik heb gemaakt.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:59 schreef D.Rose het volgende:
en wie is die griet die op bijna iedere foto staat?
[afbeelding]
It wasn't mequote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
wel joh, je staat de hele tijd met iedereen op de foto:
http://62.194.192.126/pictures/fokmeet0526/ beginnend bij foto 26
Whoa HW kijkt een beetje manischquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:02 schreef Gizmore het volgende:
Mijn vrij brakke telefoonfoto's
[afbeelding]
Hatsjoe!
[afbeelding]
vlnr: Biogarde, BadAssBitchSmut, HeatWave, purplerose, pussydeluxe, laffer
en dan zijn dit nog de beste foto's; kun je nagaan
Nee, niet op die manierquote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:26 schreef BrauN het volgende:
Ziet er hendig chique uit. Is er nog geneukt?
Bijna heel de avond!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:26 schreef BrauN het volgende:
Ziet er hendig chique uit. Is er nog geneukt?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:48 schreef juiced het volgende:
[..]
Bijna heel de avond!
Om 22:00 uur bijna, om 23:00 bijna, om 0:00 bijna... [afbeelding]
[..]
Bijna heel de avond!
Ben door m'n enkel gegaan toen we van waterhole naar B&W gingen, en dat kreng is nu 2 maal zo dik als eerst. Maandag maar even foto's laten maken van mijn enkel om te kijken of er niks gebroken is enzo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:42 schreef pussydeluxe het volgende:
En wat is er met Jogy gebeurd?
Ik dacht dat het een foto wasquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:16 schreef Quara het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0HW6emE5UQA
Met Jogy die probeert de aandacht te trekken van Malawi!
Ging je naar Hengelo? Want daar stond de binnenstad in lichterlaaie geloof ik.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:05 schreef Bendeleider het volgende:
Ik leef ook nog.
Leuk feitje.
De judo wedstrijden zijn om 00:00 afgelast omdat de judo matten niet zijn geleverd.
Ik had dus toch meer bier kunnen drinken.
Whehehequote:
[..]
Bijna heel de avond!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:08 schreef Bendeleider het volgende:
Ik heb niks gemerkt van rook of vuur.
Wel van idioten die hun dure drankjes omflikkerden.
hendig sjieke bollnquote:
Half drie ofzo, en er zijn genoeg leuke dingen voorgevallen maar geen sex ofzo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoe laat was je thuis dan?
Is er nog iets leuks voorgevallen.
En dat zegt dan tegen mij wat over scheren.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:54 schreef D.Rose het volgende:
wie is die gast met al die donshaartjes?
[afbeelding]
Z'n eigen tjikquote:
En vervolgens werden we ook nog eens onheus bejegend met het feit dat we niet betaald zouden hebben. Stelletje Finnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:42 schreef Biogarde het volgende:
En ik heb nog met Juiced "shawarma" zitten eten bij een tent waar volgens mij ook kakkerlakken op het menu stonden![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:09 schreef juiced het volgende:
[..]
En vervolgens werden we ook nog eens onheus bejegend met het feit dat we niet betaald zouden hebben. Stelletje Finnen.![]()
Ik wil het niet weten!!!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:20 schreef Lyr het volgende:
http://62.194.192.126/pictures/fokmeet0526/IMG_0022.JPG
WTF ben ik hier aan het doen?![]()
Kloptquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:27 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ja Juiced zou me ophalen he
Nou mooi deed ie dat niet
Kon ook niet andersquote:
Ken datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |