ik zal een bierscheet laten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan je niet alvast wat tafeltjes ontruimen.
Voor de mensen die HeatWave zoeken in de B&W of Reijnders:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Janken is zijn hobby geloof ik.
Uurtje of 15:00 vertrek ik rustig aan, biertje in de B&W en ik zie wel of er iemand daarheen komt. En ergens tussen 16:00 en 18:00 kruip ik wel naar de Reijnders.
Toffe fotoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Voor de mensen die HeatWave zoeken in de B&W of Reijnders:
[afbeelding]
Na ongeveer 10 Guiness.
jeehquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toffe foto.
IK ga eerst naar de B&W, dus als het in Reijnders nu te druk is, met een dik half uur zit ik daar aan de bar.
Zo, gedoucht, geschoren. Mijn haar moet ik nog doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:16 schreef Gizmore het volgende:
Zo, gedoucht, geschoren, haar gedaan; ik ben er klaar voor. Nu nog even wachten tot het weer wat beter is en mn trein gaat. Ik wil er pas zijn zo rond half 6~6 uur.
Zo, gedoucht, geschoren, haar gedaan; ik ben er klaar voor. Nu nog even wachten tot het weerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:16 schreef Gizmore het volgende:
Zo, gedoucht, geschoren, haar gedaan; ik ben er klaar voor. Nu nog even wachten tot het weer wat beter is en mn trein gaat. Ik wil er pas zijn zo rond half 6~6 uur.
Geschoren? o.Oquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zo, gedoucht, geschoren, haar gedaan; ik ben er klaar voor. Nu nog even wachten tot het weer
wat beter is en mn trein gaat. Ik wil er pas zijn zo rond half 6~6 uur.
ik lach je niet uit hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:17 schreef Lyr het volgende:
Wacht maar tot we op de meet zijn.
tot straksquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:58 schreef jogy het volgende:
Ik ben even een aantal fobo's aan het bekijken zodat ik wel tussern het goede groepje ga zitten, wel zo handig. Ga nu naar A'dam.
Wat hij zei. Ik ga vanavond ook uit in Amsterdam, misschien kom ik nog wel ff meetcrashenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Fotvp
Klinkt erg nat.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:54 schreef static het volgende:
Ze zitten nu in de waterhole.
Dat is toch die enge toko?
Jij bent helemaal bekend aldaar, waarom zit je er dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:03 schreef Aventura het volgende:
De Waterhole; een paar deuren verder dan Hoopman. Veel te luide muziek en er staan vaker slechte dan goede bandjes. Maar ruimtetechnisch gezien wellicht handiger voor meets. Weet niet hoeveel mensen er zijn verder.
Hoe bedoel je, ik zit thuis nuquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij bent helemaal bekend aldaar, waarom zit je er dan?
Ja, waarom niet daar. Ik bedoelde niet erachter te zetten nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |