Wat hij zei. Ik ga vanavond ook uit in Amsterdam, misschien kom ik nog wel ff meetcrashenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Fotvp
Klinkt erg nat.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:54 schreef static het volgende:
Ze zitten nu in de waterhole.
Dat is toch die enge toko?
Jij bent helemaal bekend aldaar, waarom zit je er dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:03 schreef Aventura het volgende:
De Waterhole; een paar deuren verder dan Hoopman. Veel te luide muziek en er staan vaker slechte dan goede bandjes. Maar ruimtetechnisch gezien wellicht handiger voor meets. Weet niet hoeveel mensen er zijn verder.
Hoe bedoel je, ik zit thuis nuquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij bent helemaal bekend aldaar, waarom zit je er dan?
Ja, waarom niet daar. Ik bedoelde niet erachter te zetten nogquote:
Ah OKquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:08 schreef Aventura het volgende:
Omdat ik dit topic nu pas zie
En omdat ik zometeen eerst wat ga drinken met een vriendin.
Wegens geldgebrek niet gekomen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Maikuul dacht dat jij ook ging
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:58 schreef ID-Tweak het volgende:
Dafar en ik zijn weer onderweg terug naar het zuiden, het was wel een Lauwe meet
Ik geloof dat dit een redelijk correcte opsomming is. Was wel tof hoor, die meet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:41 schreef Quara het volgende:
Wie er echt waren:
- HeatWave
- Pussydeluxe
- Stofje
- Bendeleider
- DoubleDildo
- Dafar
- Biogarde
- Gizmore
- Lyr
- ID-Tweak
- RealZeus
- Purplerose
- Ratelslangetje
- Mei_Stiertje
- remlof
- BadAssBitchSmut
- juiced
- MoChe
- Jogy
- Quara
- Laffer
- UIO_AMS
Correct me if I'm wrong![]()
Maar je bent wel echt goed in 'zoek de verschillen', niet te geloven man.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wegens geldgebrek niet gekomen.
Merjeh gek de volgende meet kom ik voor 99% zeker.
En tis btw beter dat ik niet ben gekomen aangezien het weer erg tegeviel
Zodra we over de foto's heen zijn denk ik.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vond het de leukste meeting die we tot nu toe hebben gehad.![]()
En wat een gezellig,knus cafeetje is dat ;''The Waterhole''.
Dat heeft ook zeker bijgedragen aan de goede sfeer.
Ik verheug me al op de volgende meeting.![]()
Wanneer is die?![]()
jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:13 schreef Q. het volgende:
Missed me?
geeft niet hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:16 schreef Q. het volgende:
Sorry.
Ja!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:13 schreef Q. het volgende:
Missed me?
Ja, 't was een heel eind van de ene kroeg naar de Burger King naar de andere kroeg.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:38 schreef ID-Tweak het volgende:
ik merk nu dat ik blaren op mn poten heb van het lopen![]()
tering![]()
Was de Smullers nog lekker?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Wij zijn ook eindelijk thuis aangekomen, naja thuis, bij PDL dan waar Stofje en ik crashen
PDL was der kaartje kwijt, trein gemist enz maar uiteindelijk gelukt om thuis te geraken met le taxi
foto's morgen als ik thuis ben blablabla enz
slaaplekker en tot straks!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Insgelijks.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Nee ze vond hem niet geweldig, maar ze heb wel het meeste van het bakkie opgegeten
ow enne, we vinden je tof!!![]()
ik ook, ik ben gewoon bezopen nuquote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:00 schreef remlof het volgende:
[..]
ey laffer die tequilla shots waren wel killing!
ik ben lam hee!
en ik heb 154 foto's die ik zelf nog niet eens allemaal gezien heb... ik post de beste morgen wel, of misschien zo nog een paarquote:
Heb je nog geblowd dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor,ik niet.
Ik ben stoned.![]()
Alleen twee keer aan een pijpje gelurkt. (De bong van Dingie/Purplerose)quote:
Weer wat gemist.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Alleen twee keer aan een pijpje gelurkt. (De bong van Dingie/Purplerose)
Ik werd er goed stoned van.![]()
We zaten een meter of 30 verderop.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 04:23 schreef Ole het volgende:
Ik was er ongeveer 21 uur 30.. eten ws???
Maar goed... ik het hele pokkeneind fietsen![]()
wel leuke avond
Toch jammer dat ik jou gemist hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |