Kan niet m'n vinger zit in men poep !quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:32 schreef Stofje het volgende:
Wie is er allemaal zenuwachtig? Vingers opsteken!1!1111![]()
Oh. PI-herstel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:38 schreef Stofje het volgende:
Oh mijn god. Bendeleider komt ook.
En ik maak er een leuk fiske van !quote:
Aan het eind van de avond kunnen we haar rolstoel op kratjes zettenquote:
Goed punt. Ik doe denk dat witte ding aan die ik ook in mn fotoboek aan heb op zo'n foto, voor de herkenbaarheid, zeg maarquote:
Maar het is gewoon kutquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan zitten we toch niet op het terras? Maar wel jammer ja![]()
Daar gaat mijn coupequote:
Zeker, want eer ik dat cafe heb gevonden ben ik doorweekt, zeker omdat ik eigenlijk geen echte jas meer heb tegenwoordigquote:
Dan download je toch een jas. Ik walg van mensen die alles maar op de legale manier willen doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker, want eer ik dat cafe heb gevonden ben ik doorweekt, zeker omdat ik eigenlijk geen echte jas meer heb tegenwoordig
Ja maar dan krijg ik alweer een brief thuis van de provider dat BREIN en consorten hebben geklaagd dat ik teveel kleren van het web pluk en illegaal gebruikquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan download je toch een jas. Ik walg van mensen die alles maar op de legale manier willen doen.
Preciesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan download je toch een jas. Ik walg van mensen die alles maar op de legale manier willen doen.
Het roze is op in mijn printerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Precies![]()
Net nog een t-sjirt gedownload. Veel te klein![]()
Let dan ook op de bestandsgrootte, voordat je downloadt. Een t-shirt van jou is minstens 5 GB.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Precies![]()
Net nog een t-sjirt gedownload. Veel te klein![]()
Schoften zijn het. Schoften!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik alweer een brief thuis van de provider dat BREIN en consorten hebben geklaagd dat ik teveel kleren van het web pluk en illegaal gebruik
Deze was al 4.7 gig. Dus ik had zoiets van, dat moet lukkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Let dan ook op de bestandsgrootte, voordat je downloadt. Een t-shirt van jou is minstens 5 GB.
Dat is een rar. Als je 'm uitpakt, is dat veel groter.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Deze was al 4.7 gig. Dus ik had zoiets van, dat moet lukkenKwam ik bij de mini downloads, zag ik een foto van jou, met een 200 mb t-sjirt
![]()
![]()
Waar downloaden jullie eigenlijk al jullie kleren? Ik op www.kledingtorrent.orgquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Deze was al 4.7 gig. Dus ik had zoiets van, dat moet lukkenKwam ik bij de mini downloads, zag ik een foto van jou, met een 200 mb t-sjirt
![]()
![]()
Spamhoer!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waar downloaden jullie eigenlijk al jullie kleren? Ik op www.kledingtorrent.orgOw kut, ik ga buiten de policy geloof ik
Pleeaassee don't ban me!
![]()
www.kledingvoorjekleine.torrent.comquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waar downloaden jullie eigenlijk al jullie kleren? Ik op www.kledingtorrent.orgOw kut, ik ga buiten de policy geloof ik
Pleeaassee don't ban me!
![]()
Ik kleed 'r vervolgens weer uitquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:08 schreef Biogarde het volgende:
Beetje bier drinken. Pussy aankleden. Bier drinken![]()
Maak het alleen niet zo laat vandaag![]()
Maar of ze ook levend wegkomen, dat is een tweede.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Maak je niet druk verder hoor, ook gebanden mogen op meetings komen.
Spannend! Ik heb nog nooit een ban gehad, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Maak je niet druk verder hoor, ook gebanden mogen op meetings komen.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar of ze ook levend wegkomen, dat is een tweede.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]GVD! ga jij nou ELKE keer dit soort dingen van te voren op het forum zetten?????
.
Mee naar achteren jij, deze keer ging je echt tever.
Vandaar dat Bendeleider de vluchtwegen ging verkennen!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar of ze ook levend wegkomen, dat is een tweede.
Bendeleider laten we met rust. Die is veel te sterk, ik ben bang dat ie mij slaatquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:30 schreef Quara het volgende:
[..]
Vandaar dat Bendeleider de vluchtwegen ging verkennen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |