Waar downloaden jullie eigenlijk al jullie kleren? Ik op www.kledingtorrent.orgquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Deze was al 4.7 gig. Dus ik had zoiets van, dat moet lukkenKwam ik bij de mini downloads, zag ik een foto van jou, met een 200 mb t-sjirt
![]()
![]()
Spamhoer!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waar downloaden jullie eigenlijk al jullie kleren? Ik op www.kledingtorrent.orgOw kut, ik ga buiten de policy geloof ik
Pleeaassee don't ban me!
![]()
www.kledingvoorjekleine.torrent.comquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waar downloaden jullie eigenlijk al jullie kleren? Ik op www.kledingtorrent.orgOw kut, ik ga buiten de policy geloof ik
Pleeaassee don't ban me!
![]()
Ik kleed 'r vervolgens weer uitquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:08 schreef Biogarde het volgende:
Beetje bier drinken. Pussy aankleden. Bier drinken![]()
Maak het alleen niet zo laat vandaag![]()
Maar of ze ook levend wegkomen, dat is een tweede.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Maak je niet druk verder hoor, ook gebanden mogen op meetings komen.
Spannend! Ik heb nog nooit een ban gehad, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Maak je niet druk verder hoor, ook gebanden mogen op meetings komen.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar of ze ook levend wegkomen, dat is een tweede.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]GVD! ga jij nou ELKE keer dit soort dingen van te voren op het forum zetten?????
.
Mee naar achteren jij, deze keer ging je echt tever.
Vandaar dat Bendeleider de vluchtwegen ging verkennen!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar of ze ook levend wegkomen, dat is een tweede.
Bendeleider laten we met rust. Die is veel te sterk, ik ben bang dat ie mij slaatquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:30 schreef Quara het volgende:
[..]
Vandaar dat Bendeleider de vluchtwegen ging verkennen!!!
Klopt, ik ben een mager scharminkel zonder enig vertrouwen in eigen kunnen en heb een zeer negatief zelfbeeld. Ik ben bang dat mensen mij zien en draag daarom slechts donkere kleding. Het liefst zit ik in een hoekje en observeer ik het geheel. Het middelpunt wil ik niet zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:32 schreef DoubleDildo het volgende:
hahaha steven is een mietje ole ole
nee omdat je bang bent voor bendeleider!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Klopt, ik ben een mager scharminkel zonder enig vertrouwen in eigen kunnen en heb een zeer negatief zelfbeeld. Ik ben bang dat mensen mij zien en draag daarom slechts donkere kleding. Het liefst zit ik in een hoekje en observeer ik het geheel. Het middelpunt wil ik niet zijn..
Oh. Dat ook, dan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:35 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
nee omdat je bang bent voor bendeleider!
en eeuh ik zei een mietje niet een randdebiel!!
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:35 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
nee omdat je bang bent voor bendeleider!
en eeuh ik zei een mietje niet een randdebiel!!
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef Quara het volgende:
[..]
!!!
![]()
![]()
@stofje dus als ik straks naar een donker hoekje kijk zit je daar in je eentje? Weet ik in ieder geval dat jij het bent![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:49 schreef Biogarde het volgende:
Dit is nog één van de weinige gedeeltes forum, die het nog doet![]()
ja maar jij kan voor mijn ban zorgen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bendeleider laten we met rust. Die is veel te sterk, ik ben bang dat ie mij slaat.
DOE NOU EENS AARDIG!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:26 schreef RealZeus het volgende:
Zo bagger hoeren.Over twintig minuten begeef ik mij in zo'n blauwe Arriva-bak en daarna in zo'n gele NS bak.Dus of ik aankom,geen idee.
Janken is zijn hobby geloof ikquote:
Same here. Het wordt eerder 6 uur dan 4 uurquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:10 schreef Lyr het volgende:
Hmmm... ik moet nog wat doen hierzo. Ergens tussen 4 en 6 zien jullie me wel verschijnen.
Surequote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:19 schreef Bendeleider het volgende:
wij zijn er al. en die hoeren kroeg zit dus al bomvol he. gvd stervende hoeren kanker drukte.
bier
zeg visstick. ben je wel eens in amsterdam geweest? er komen meer mensen dan alleen fokkers.quote:
Kan je niet alvast wat tafeltjes ontruimenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:29 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
zeg visstick. ben je wel eens in amsterdam geweest? er komen meer mensen dan alleen fokkers.
maar als er 20 fokkers komen past het nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |