Uitgevonden door Lance, met z'n koffiemolentjequote:
Volgens mij is dit de winnaar vandaag, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:31 schreef 4-elements het volgende:
Kronplatz
1. Gilberto Simoni
2. Ivan Basso
3. Jose Enrique Gutierrez
4. Damiano Cunego
5. Perez Cuapio
daarmee zal hij bijna net zoveel punten halen als hij tot nu toe in totaal heeftquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:59 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de winnaar vandaag, gefeliciteerd
ik zal ook even een spatie toevoegenquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:11 schreef maril het volgende:
[..]
Okè okè grapjas , verander ff die wiek in wiel![]()
Daupiné is trouwens te volgen op cycling.tvquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:44 schreef placebeau het volgende:
Punten volgen later.
Vannacht, morgen, overmorgen, je ziet wel.
Volgende ronde is 4 juni: Dauphiné libéré.
Nog wel even tijd dus, maar hou het in het oog.
Ah! Mijn verbetering zou toch aardig wat punten opgeleverd hebben, jammer dat ik 3 kwartier te laat was.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal wat ik daadwerkelijk verwacht gezien de rit van gisteren. Maar het is natuurlijk wel zo leuk om Basso niet op één te zetten.
1. Simoni
2. Basso
3. J.E. Guttierez
4. Gadret
5. Piepoli
ÓÓk de uitslag van de Giro , voor de prono dan hèquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:44 schreef placebeau het volgende:
Punten volgen later.
Vannacht, morgen, overmorgen, je ziet wel.
Volgende ronde is 4 juni: Dauphiné libéré.
Nog wel even tijd dus, maar hou het in het oog.
komt door die zonnebrilquote:
quote:
Bijna goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nieuwe:
1. Basso
2. Piepoli
3. Ulrich
4. Simoni
5. J.E. Gutierrez
Lafquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:55 schreef komrad het volgende:
Dauphine, zo snel al weer
Ik ga denk ik maar een volgtactiek uitvoeren, dat wil zeggen aan de prono's van de anderen zien wie er meedoen
Van mij de stand wel zo blijven als het isquote:Einduitslag:
1. Basso
2. Cunego
3. Simoni
4. Savoldelli
5. Honchar
Hij heeft wel het voordeel dat de laatste klim niet zo heftig is en na een afdaling..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Van mij de stand wel zo blijven als het isAlleen vrees ik een beetje voor Savoldelli morgen
![]()
Ik hoop het, maar Savoldelli en een Moritiroloquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:31 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Hij heeft wel het voordeel dat de laatste klim niet zo heftig is en na een afdaling..
12 punten pour moi als er niks meer veranderd voorin
Voor mij dan 17.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:31 schreef Gitanki het volgende:
16 punten voor mij als de Giro vandaag afgelopen was![]()
Uitslag blijft gehandhaafd, stel ik voorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:15 schreef maril het volgende:
FF een vraagje worden er nog punten gegeven voor die rit naar Cronplatz of is het afgeschaft vw
inkorting.?
ik ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:17 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Uitslag blijft gehandhaafd, stel ik voor![]()
Preciesquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:29 schreef placebeau het volgende:
of hij nu vierde of vijfde wordt maakt wel uit, meneer uyterhoeven.
Als dit zo blijft, en dat zal wel, dan heb ik 16 punten.quote:Klassement na twintigste etappe:
1. Ivan Basso (Ita) 87.37.33
2. José Enr.Gutiérrez (Spa) + 9.18
3. Gilberto Simoni (Ita) + 11.59
4. Damiano Cunego (Ita) + 18.16
5. Paolo Savoldelli (Ita) + 19.22
6. Sandy Casar (Fra) + 23.53
7. Juan Manuel Gárate (Spa) + 24.26
8. Franco Pellizotti (Ita) + 25.57
9. Victor Hugo Peña (Col) + 26.27
10. Danilo Di Luca (Ita) + 27.34
Savoldelli is gezakt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:23 schreef BVO het volgende:
Komt morgen verandering in.
Als Savoldelli en Simoni hun plek houden tenminste.
en ik dus ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als dit zo blijft, en dat zal wel, dan heb ik 16 punten.
Same here, jammer dat ghisalberti het niet waar kon maken (en Rujano afstapte)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:18 schreef maril het volgende:
Ik heb dan 11 punten
placebeau je bent mijn vergeten bij de Kronplatz ettape. Niet dat het veel uit maakt maar tochquote:Op zondag 21 mei 2006 11:13 schreef hetsjhokleek het volgende:
1. Simoni
2. Cunego
3. Sella
4. Basso
5. Pellizotti
Mijn excuses. Het is aangepast.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:26 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
placebeau je bent mijn vergeten bij de Kronplatz ettape. Niet dat het veel uit maakt maar toch. Volgens mijn eigen bereking kom ik op 6 puntjes.
Maak daar maar 15 van. Di Luca is van 10 naar 23 gezakt vandaag.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als dit zo blijft, en dat zal wel, dan heb ik 16 punten.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:14 schreef Bruce117 het volgende:
Oei, ik zak langzaam weg in het klassement.
hier dus ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maak daar maar 15 van. Di Luca is van 10 naar 23 gezakt vandaag.
Nee, er was er ene nog beterquote:Op zondag 28 mei 2006 16:49 schreef -skippybal- het volgende:
Veel mensen met 15... Zou ik dan eindelijk een (gedeelde) zege pakken???![]()
quote:
Ja, want die startlijsten zijn namelijk zo lekker betrouwbaar daarquote:Op zondag 28 mei 2006 18:37 schreef maril het volgende:
...
Vind deze link prettig om erbij te zetten
http://www.cyclingstartlists.com/
2 puntjes meer was wel leuk geweest.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:40 schreef placebeau het volgende:Nieuwe stand.
1. rubbereend 122
2. BVO 119
3. Arcee 117
3. komrad 117
5. Bruce117 115
5. brahimov 115
Heb ik misteld?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
2 puntjes meer was wel leuk geweest.
En de dagoverwinning en een mooi aantal en het podium
Neem aan dat je niet verkeerd geteld hebt.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:01 schreef placebeau het volgende:
[..]
Heb ik misteld?
of zijn het gewoon stille verlangens?
Inderdaad.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:32 schreef placebeau het volgende:
Mooi, gras, in tegenstelling tot in de giro zelf was het wel spannend.![]()
Precies, die lijsten vertrouw ik voor geen meter.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, want die startlijsten zijn namelijk zo lekker betrouwbaar daar![]()
Dat dacht ik ook gelijk, toen ik jouw score zag.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:54 schreef Bruce117 het volgende:
2 puntjes meer was wel leuk geweest.
Meervoud ?quote:25/06: Nationale kampioenschappen
Kampioenschap van Kazachstanquote:Op zondag 28 mei 2006 19:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Meervoud ?
Welke gaan we allemaal voorspellen ?
gemiddelde score van 0.34 daarquote:Op zondag 28 mei 2006 19:14 schreef BVO het volgende:
Omloop heb ik ook gemist, maar daar had de etappewinnaar 3 punten ofzo.
Nederlandquote:Op zondag 28 mei 2006 19:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Meervoud ?
Vorig jaar was het zo:quote:Op zondag 28 mei 2006 19:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Meervoud ?
quote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:43 schreef placebeau het volgende:
Vorig jaar was het zo:
Iedereen gaf een top vijf voor het Nederlands Kampioenschap, met de klassieke puntenregeling.
Bij de andere vijf grote wielerlanden: Italië, Spanje, Duitsland, Frankrijk en België, gaf iedereen voor elk land een voorspelde winnaar op. Als je op de juiste winnaar had gegokt, kreeg je 4 punten, als jouw renner top vijf reed kreeg je 2 punten, als hij top tien reed 1 punt, anders 0. Dus in totaal nog eens 20 punten extra te verdienen.
Valt nog mee, met die baggerprono van me voor de Kronplatz. (Da's 't nadeel als je 't lang van te voren moet doen).quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:40 schreef placebeau het volgende:Nieuwe stand.
1. rubbereend 122
2. BVO 119
3. Arcee 117
3. komrad 117
5. Bruce117 115
5. brahimov 115
7. Gillingham 114
8. Zwansen 111
rubbereend blijft autoritair leider. Gillingham is het grootste slachtoffer, die zakt van de tweede plaats naar plaats zeven.![]()
quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:40 schreef placebeau het volgende:Nieuwe stand.
[...]
rubbereend blijft autoritair leider. Gillingham is het grootste slachtoffer, die zakt van de tweede plaats naar plaats zeven.![]()
Ja, dat is wel cool inderdaad. Ik neem aan dat één renner voor die andere klassementen wel genoeg is?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:14 schreef placebeau het volgende:
Had al gedacht om samen met de eindstand voor de tour een zelfde systeem te doen om de witte, groene, en bolletjestrui te raden...
Etappe naar Valkenburg in elk gevalquote:Op maandag 29 mei 2006 20:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja, dat is wel cool inderdaad. Ik neem aan dat één renner voor die andere klassementen wel genoeg is?
En toch ook wel minstens één etappe meer dan de giro? (Was vorig jaar ook dacht ik.)
leukquote:Op zondag 28 mei 2006 19:43 schreef placebeau het volgende:
[..]
Vorig jaar was het zo:
Iedereen gaf een top vijf voor het Nederlands Kampioenschap, met de klassieke puntenregeling.
Bij de andere vijf grote wielerlanden: Italië, Spanje, Duitsland, Frankrijk en België, gaf iedereen voor elk land een voorspelde winnaar op. Als je op de juiste winnaar had gegokt, kreeg je 4 punten, als jouw renner top vijf reed kreeg je 2 punten, als hij top tien reed 1 punt, anders 0. Dus in totaal nog eens 20 punten extra te verdienen.
quote:
Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja, dat is wel cool inderdaad. Ik neem aan dat één renner voor die andere klassementen wel genoeg is?
Vorig jaar was er een pyrineeënrit en een alpenrit.quote:En toch ook wel minstens één etappe meer dan de giro? (Was vorig jaar ook dacht ik.)
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:14 schreef placebeau het volgende:
Had al gedacht om samen met de eindstand voor de tour een zelfde systeem te doen om de witte, groene, en bolletjestrui te raden...
ik vind dat een puntje van verbetering voor de volgende keer, die puntenverdeling.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:21 schreef Ericr het volgende:
Dramatische voorspellingen tot nu toe gedaan, meestal wel aardig wat renners uit de top 5 maar de juiste plek amper.
een fout van 10 minuten, ja.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
ik vind dat een puntje van verbetering voor de volgende keer, die puntenverdeling.
als je in de giro had:
1. basso 2. guttierrez cataluna, had je hiervoor alleen al 12 punten ontvangen
en als je het net omgedraaid had:
1. gutierrez catalnua 2. basso had je hiervoor maar 4 punten gehaald. dat is een verschil van 8 (!) punten voor een relatief kleine inschattingsfout.
Dat laatste is redelijk eenvoudig op te lossen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:03 schreef placebeau het volgende:
[..]
een fout van 10 minuten, ja.
Het is ook een spel, ik heb nooit gepretendeerd dat het volledig eerlijk zou zijn. Het voordeel dat je ook punten toekent voor een juiste positie is dat er toch enigszins differentiatie is in de scores. Als je gewoon vijf namen zonder volgorde moet opnoemen, had bijna iedereen in de giro waarschijnlijk evenveel punten gehaald.
Wat je wel kan doen is meer punten geven als je er maar één plaats van zit, dan dat je er bijvoorbeeld vier plaatsen van zit. Maar het probleem daarmee is dat het dan al te gecompliceerd wordt, zeker voor mij als ik moet tellen.
1e editquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:43 schreef komrad het volgende:
Voorlopig Dauphine:
1. Landis
2. Mentchov
3. Popovich
4. Mancebo
5. Vinokourov
met een haast zekere edit to come
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:15 schreef Ericr het volgende:
Tijdens.
Eerste verandering:quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:10 schreef icebliss het volgende:
Giro vergeten![]()
Dauph:
1. Landis
2. Leipheimer
3. Menchov
4. Botero
5. Valverde
Onder voorbehoud, even afwachten of Botero vóór of ná de dauphine wordt gepakt op dopinggebruik![]()
vermits botero waarschijnlijk niet mee mag :quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:24 schreef flyckje het volgende:
1. Popovych
2. Vino
3. Botero
4. Landis
5. Leipheimer
Botero start dus niet. Crap:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:10 schreef icebliss het volgende:
[..]
Eerste verandering:
1. Landis
2. Menchov
3. Valverde
4. Botero
5. Popovych
Toch geen vetrouwen in Leipie![]()
Straks maar wijzigen dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:26 schreef BVO het volgende:
Een vluggertje:
1. Botero.
2. Vinokourov.
3. Leipheimer.
4. Menchov.
5. Landis.
aangepastquote:Op maandag 29 mei 2006 15:09 schreef rubbereend het volgende:
ik zal als leider eens het bal openen voor de Dauphiné Libéré.
Mijn voorlopige lijst:
1. Menchov
2. Valverde
3. Vinokourov
4. Landis
5. Mancebo
kweet niet? hou me op de hoogtequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:04 schreef komrad het volgende:
start perreiro sio wel?
2e editquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef komrad het volgende:
[..]
1e edit
1. Mentchov
2. Landis
3. Popovich
4. Perreiro Sio
5. Mancebo
is dat uit strategisch oogpunt nog van belang denk je?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:14 schreef komrad het volgende:
@Milalaa: Perreiro doet wel mee (zelfde ploeg als Valverde)
ik haalde het weg omdat ik twijfelde of het dezelfde perreiro is, volg het ook niet allemaal zo. Valverde zal wel de kopman zijn lijkt mequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
is dat uit strategisch oogpunt nog van belang denk je?
even kijken wat ik ook alweer had. Nouja, ik denk gewoon dat ze het beiden heel goed gaan doen, kan bestquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:17 schreef komrad het volgende:
ik haalde het weg omdat ik twijfelde of het dezelfde perreiro is, volg het ook niet allemaal zo. Valverde zal wel de kopman zijn lijkt me
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:10 schreef placebeau het volgende:
1. Landis
2. Popovych
3. Menchov
4. Valverde
5. Vinokourov
Witte trui is toch voor de beste jongerequote:Op zondag 4 juni 2006 16:26 schreef placebeau het volgende:
even als tussendoortje,
Voorstel voor de tour:
1. eindstand + telkens 1 naam voor groene trui, bergtrui, witte trui (, laatste uit klassement)
2. rit naar valkenburg (4 juli)
3. eerste tijdrit (8 juli)
4. rit naar Alpe d'huez (18 juli)
5. rit naar de champs Elysées (23 juli)
Iedereen akkoord, of zijn er leukere bergritten?
Uiteraard.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Witte trui is toch voor de beste jongere![]()
Ah zoquote:Op zondag 4 juni 2006 16:33 schreef placebeau het volgende:
[..]
Uiteraard.
Er staat namelijk een komma tussen als je goed kjijkt. Het staat tussen haakjes omdat ik er nog over twijfel.
die is er niet dit jaar in de tour.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Rode lantaarn vind ik wel een leuke, verder doen we niks met de ploegentijdrit?
Voorspel jij maar lekker de TTT.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Rode lantaarn vind ik wel een leuke, verder doen we niks met de ploegentijdrit?
Om als eerste iets in te vullen:quote:Op zondag 4 juni 2006 16:16 schreef placebeau het volgende:
Volgende ronde
10/06: Ronde van Zwitserland
Lijstjes binnen voor zaterdagmorgen 11.00 uur.
Veel succes
Lijkt me überkek.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:26 schreef placebeau het volgende:
even als tussendoortje,
Voorstel voor de tour:
1. eindstand + telkens 1 naam voor groene trui, bergtrui, witte trui (, laatste uit klassement)
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:26 schreef placebeau het volgende:
even als tussendoortje,
Voorstel voor de tour:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:09 schreef Falco het volgende:
Dauphiné Libéré
1. Floyd Landis
2. Yaroslav Popovitsj
3. Alejandro Valverde
4. Levi Leipheimer
5. Ryder Hesjedal
echt welquote:
Wie voorspelt er dan ook een Hesjedal als er 3 zware bergritten zijn.quote:
Voor het geval Andy Schleck opeens kan klimmen en tijdrijdenquote:
De Dauphiné is een rittenwedstrijd, maar die loopt pas af als de ronde van Zwitserland al begonnen is. Daarom eerst de lijstjes voor de ronde van Zwitserland voor ik de uitslag van de dauphiné al kan berekenen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:05 schreef MiLalaa het volgende:
wat is dit? Is de Dauphine al geweest? Of is dat soms hetzelfdewaar heb ik onlangs een rijtje voor opgegeven... ik snap er niks meer van.
ach so. Sorry voor mijn onwetendheidquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:08 schreef placebeau het volgende:
De Dauphiné is een rittenwedstrijd, maar die loopt pas af als de ronde van Zwitserland al begonnen is. Daarom eerst de lijstjes voor de ronde van Zwitserland voor ik de uitslag van de dauphiné al kan berekenen.
Ik kom hier toch even op terugquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:03 schreef ScottTracy het volgende:
1. Cadel Evans
2. Vladimir Karpets
3. Alexandre Moos
4. Jan Ullrich
5. Koldo Gil
wordt, mede op verzoek van de fans van ene Andy Schleck:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:54 schreef komrad het volgende:
Tour de Suisse:
1.Schleck
2. Evans
3. Moos
4. Ullrich
5. Totschnig
Een wijzigingquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:09 schreef Brahimov het volgende:
Ehm, dan maar zo:
1. Evans
2. Ullrich
3. Cancellara Tötschnig
4. Garzelli
5. Contador
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:26 schreef BVO het volgende:
1. Ullrich.
2. Evans.
3. Moos.
4. Jaksche.Contador.
5. Koldo Gil.Totschnig.
Die had ik juist weer niet gekozen vanwege de dingen rondom dat team.quote:
Dat dacht ik ook toen ik het eindklassement zag.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:10 schreef Bruce117 het volgende:
Er zal niet echt veel gescoord zijn met de Dauphiné Libéré
Slechts één iemand heeft de tien gehaaldquote:Op maandag 12 juni 2006 00:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik het eindklassement zag.
Jammer voor je.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:42 schreef Ambrosius het volgende:
Het blijft eigenlijk erg matig wmb.
Stelletje na-apers.quote:
netjes van de winnaarquote:Op maandag 12 juni 2006 10:58 schreef placebeau het volgende:
[..]
Slechts één iemand heeft de tien gehaald
Uitslag Dauphiné Libéré
![]()
hetsjhokleek 10
BVO 6
rubbereend 5
hetsjhokleek is de enige die wist wie er zou winnen. Bravo![]()
Mocht er een fout zijn, verwittig me maar!
Eindelijk pakt er een gokje van mij goed uit. Bij het zien van de overige prono's wou ik Landis op 1 zetten gelukkig heb ik het niet gedaan.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:58 schreef placebeau het volgende:
[..]
Slechts één iemand heeft de tien gehaald
Uitslag Dauphiné Libéré
![]()
hetsjhokleek 10
BVO 6
rubbereend 5
Zwansen 5
hetsjhokleek is de enige die wist wie er zou winnen. Bravo![]()
Mocht er een fout zijn, verwittig me maar!
Hij zou het zomaar kunnen reddenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:09 schreef BVO het volgende:
Ik heb nu al spijt van Ullrich ipv Evans. Nouja, op de gok dan maar.
Lekker slim weer van me, haal ik zowel Jaksche als Koldo Gil er een kwartier voor tijd uitquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:26 schreef BVO het volgende:
1. Ullrich.
2. Evans.
3. Moos.
4. Jaksche.
5. Koldo Gil.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
Eindhoven
1. Team CSC
2. Discovery Channel
3. Gerolsteiner
4. Cofidis
5. Rabobank
Goeie zetquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Lekker slim weer van me, haal ik zowel Jaksche als Koldo Gil er een kwartier voor tijd uit.
Op de een of andere manier heb ik geen edit knop :xquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:17 schreef Zjwegel het volgende:
Eindhovuh!
1 Discovery Channel
2 CSC
3 Gerolsteiner
4 Phonak
5 Astana Rabobank
En Landis niet voor Phonak.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:10 schreef flyckje het volgende:
iedereen weet dat basso niet meedoet voor CSC ?
De editduur is beperkt.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:42 schreef Zjwegel het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik geen edit knop :x
Cofidis heb ik nog niet veel gezien anders.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]MM wel een heel standaard lijstje voor jou doen
Fuck, 2, 3 en 4 in verkeerde volgorde.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:46 schreef Arcee het volgende:
Eindhoven
1. CSC
2. Phonak
3. Discovery Channel
4. Gerolsteiner
5. T-Mobile
ik ook niet meer.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:32 schreef ScottTracy het volgende:
Ik denk dat ik hier niet meer aan mee ga doen.
Davitamon-Lotto, net voor Rabobank.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Phonak 4 en wie 5?
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:32 schreef ScottTracy het volgende:
Ik denk dat ik hier niet meer aan mee ga doen.
pourquoi ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |