Dat dacht ik ook gelijk, toen ik jouw score zag.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:54 schreef Bruce117 het volgende:
2 puntjes meer was wel leuk geweest.
Meervoud ?quote:25/06: Nationale kampioenschappen
Kampioenschap van Kazachstanquote:Op zondag 28 mei 2006 19:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Meervoud ?
Welke gaan we allemaal voorspellen ?
gemiddelde score van 0.34 daarquote:Op zondag 28 mei 2006 19:14 schreef BVO het volgende:
Omloop heb ik ook gemist, maar daar had de etappewinnaar 3 punten ofzo.
Nederlandquote:Op zondag 28 mei 2006 19:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Meervoud ?
Vorig jaar was het zo:quote:Op zondag 28 mei 2006 19:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Meervoud ?
quote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:43 schreef placebeau het volgende:
Vorig jaar was het zo:
Iedereen gaf een top vijf voor het Nederlands Kampioenschap, met de klassieke puntenregeling.
Bij de andere vijf grote wielerlanden: Italië, Spanje, Duitsland, Frankrijk en België, gaf iedereen voor elk land een voorspelde winnaar op. Als je op de juiste winnaar had gegokt, kreeg je 4 punten, als jouw renner top vijf reed kreeg je 2 punten, als hij top tien reed 1 punt, anders 0. Dus in totaal nog eens 20 punten extra te verdienen.
Valt nog mee, met die baggerprono van me voor de Kronplatz. (Da's 't nadeel als je 't lang van te voren moet doen).quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:40 schreef placebeau het volgende:Nieuwe stand.
1. rubbereend 122
2. BVO 119
3. Arcee 117
3. komrad 117
5. Bruce117 115
5. brahimov 115
7. Gillingham 114
8. Zwansen 111
rubbereend blijft autoritair leider. Gillingham is het grootste slachtoffer, die zakt van de tweede plaats naar plaats zeven.![]()
quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:40 schreef placebeau het volgende:Nieuwe stand.
[...]
rubbereend blijft autoritair leider. Gillingham is het grootste slachtoffer, die zakt van de tweede plaats naar plaats zeven.![]()
Ja, dat is wel cool inderdaad. Ik neem aan dat één renner voor die andere klassementen wel genoeg is?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:14 schreef placebeau het volgende:
Had al gedacht om samen met de eindstand voor de tour een zelfde systeem te doen om de witte, groene, en bolletjestrui te raden...
Etappe naar Valkenburg in elk gevalquote:Op maandag 29 mei 2006 20:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja, dat is wel cool inderdaad. Ik neem aan dat één renner voor die andere klassementen wel genoeg is?
En toch ook wel minstens één etappe meer dan de giro? (Was vorig jaar ook dacht ik.)
leukquote:Op zondag 28 mei 2006 19:43 schreef placebeau het volgende:
[..]
Vorig jaar was het zo:
Iedereen gaf een top vijf voor het Nederlands Kampioenschap, met de klassieke puntenregeling.
Bij de andere vijf grote wielerlanden: Italië, Spanje, Duitsland, Frankrijk en België, gaf iedereen voor elk land een voorspelde winnaar op. Als je op de juiste winnaar had gegokt, kreeg je 4 punten, als jouw renner top vijf reed kreeg je 2 punten, als hij top tien reed 1 punt, anders 0. Dus in totaal nog eens 20 punten extra te verdienen.
quote:
Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja, dat is wel cool inderdaad. Ik neem aan dat één renner voor die andere klassementen wel genoeg is?
Vorig jaar was er een pyrineeënrit en een alpenrit.quote:En toch ook wel minstens één etappe meer dan de giro? (Was vorig jaar ook dacht ik.)
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:14 schreef placebeau het volgende:
Had al gedacht om samen met de eindstand voor de tour een zelfde systeem te doen om de witte, groene, en bolletjestrui te raden...
ik vind dat een puntje van verbetering voor de volgende keer, die puntenverdeling.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:21 schreef Ericr het volgende:
Dramatische voorspellingen tot nu toe gedaan, meestal wel aardig wat renners uit de top 5 maar de juiste plek amper.
een fout van 10 minuten, ja.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
ik vind dat een puntje van verbetering voor de volgende keer, die puntenverdeling.
als je in de giro had:
1. basso 2. guttierrez cataluna, had je hiervoor alleen al 12 punten ontvangen
en als je het net omgedraaid had:
1. gutierrez catalnua 2. basso had je hiervoor maar 4 punten gehaald. dat is een verschil van 8 (!) punten voor een relatief kleine inschattingsfout.
Dat laatste is redelijk eenvoudig op te lossen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:03 schreef placebeau het volgende:
[..]
een fout van 10 minuten, ja.
Het is ook een spel, ik heb nooit gepretendeerd dat het volledig eerlijk zou zijn. Het voordeel dat je ook punten toekent voor een juiste positie is dat er toch enigszins differentiatie is in de scores. Als je gewoon vijf namen zonder volgorde moet opnoemen, had bijna iedereen in de giro waarschijnlijk evenveel punten gehaald.
Wat je wel kan doen is meer punten geven als je er maar één plaats van zit, dan dat je er bijvoorbeeld vier plaatsen van zit. Maar het probleem daarmee is dat het dan al te gecompliceerd wordt, zeker voor mij als ik moet tellen.
1e editquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:43 schreef komrad het volgende:
Voorlopig Dauphine:
1. Landis
2. Mentchov
3. Popovich
4. Mancebo
5. Vinokourov
met een haast zekere edit to come
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:15 schreef Ericr het volgende:
Tijdens.
Eerste verandering:quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:10 schreef icebliss het volgende:
Giro vergeten![]()
Dauph:
1. Landis
2. Leipheimer
3. Menchov
4. Botero
5. Valverde
Onder voorbehoud, even afwachten of Botero vóór of ná de dauphine wordt gepakt op dopinggebruik![]()
vermits botero waarschijnlijk niet mee mag :quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:24 schreef flyckje het volgende:
1. Popovych
2. Vino
3. Botero
4. Landis
5. Leipheimer
Botero start dus niet. Crap:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:10 schreef icebliss het volgende:
[..]
Eerste verandering:
1. Landis
2. Menchov
3. Valverde
4. Botero
5. Popovych
Toch geen vetrouwen in Leipie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |