Straks maar wijzigen dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:26 schreef BVO het volgende:
Een vluggertje:
1. Botero.
2. Vinokourov.
3. Leipheimer.
4. Menchov.
5. Landis.
aangepastquote:Op maandag 29 mei 2006 15:09 schreef rubbereend het volgende:
ik zal als leider eens het bal openen voor de Dauphiné Libéré.
Mijn voorlopige lijst:
1. Menchov
2. Valverde
3. Vinokourov
4. Landis
5. Mancebo
kweet niet? hou me op de hoogtequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:04 schreef komrad het volgende:
start perreiro sio wel?
2e editquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef komrad het volgende:
[..]
1e edit
1. Mentchov
2. Landis
3. Popovich
4. Perreiro Sio
5. Mancebo
is dat uit strategisch oogpunt nog van belang denk je?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:14 schreef komrad het volgende:
@Milalaa: Perreiro doet wel mee (zelfde ploeg als Valverde)
ik haalde het weg omdat ik twijfelde of het dezelfde perreiro is, volg het ook niet allemaal zo. Valverde zal wel de kopman zijn lijkt mequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
is dat uit strategisch oogpunt nog van belang denk je?
even kijken wat ik ook alweer had. Nouja, ik denk gewoon dat ze het beiden heel goed gaan doen, kan bestquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:17 schreef komrad het volgende:
ik haalde het weg omdat ik twijfelde of het dezelfde perreiro is, volg het ook niet allemaal zo. Valverde zal wel de kopman zijn lijkt me
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:10 schreef placebeau het volgende:
1. Landis
2. Popovych
3. Menchov
4. Valverde
5. Vinokourov
Witte trui is toch voor de beste jongerequote:Op zondag 4 juni 2006 16:26 schreef placebeau het volgende:
even als tussendoortje,
Voorstel voor de tour:
1. eindstand + telkens 1 naam voor groene trui, bergtrui, witte trui (, laatste uit klassement)
2. rit naar valkenburg (4 juli)
3. eerste tijdrit (8 juli)
4. rit naar Alpe d'huez (18 juli)
5. rit naar de champs Elysées (23 juli)
Iedereen akkoord, of zijn er leukere bergritten?
Uiteraard.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Witte trui is toch voor de beste jongere![]()
Ah zoquote:Op zondag 4 juni 2006 16:33 schreef placebeau het volgende:
[..]
Uiteraard.
Er staat namelijk een komma tussen als je goed kjijkt. Het staat tussen haakjes omdat ik er nog over twijfel.
die is er niet dit jaar in de tour.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Rode lantaarn vind ik wel een leuke, verder doen we niks met de ploegentijdrit?
Voorspel jij maar lekker de TTT.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Rode lantaarn vind ik wel een leuke, verder doen we niks met de ploegentijdrit?
Om als eerste iets in te vullen:quote:Op zondag 4 juni 2006 16:16 schreef placebeau het volgende:
Volgende ronde
10/06: Ronde van Zwitserland
Lijstjes binnen voor zaterdagmorgen 11.00 uur.
Veel succes
Lijkt me überkek.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:26 schreef placebeau het volgende:
even als tussendoortje,
Voorstel voor de tour:
1. eindstand + telkens 1 naam voor groene trui, bergtrui, witte trui (, laatste uit klassement)
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:26 schreef placebeau het volgende:
even als tussendoortje,
Voorstel voor de tour:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:09 schreef Falco het volgende:
Dauphiné Libéré
1. Floyd Landis
2. Yaroslav Popovitsj
3. Alejandro Valverde
4. Levi Leipheimer
5. Ryder Hesjedal
echt welquote:
Wie voorspelt er dan ook een Hesjedal als er 3 zware bergritten zijn.quote:
Voor het geval Andy Schleck opeens kan klimmen en tijdrijdenquote:
De Dauphiné is een rittenwedstrijd, maar die loopt pas af als de ronde van Zwitserland al begonnen is. Daarom eerst de lijstjes voor de ronde van Zwitserland voor ik de uitslag van de dauphiné al kan berekenen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:05 schreef MiLalaa het volgende:
wat is dit? Is de Dauphine al geweest? Of is dat soms hetzelfdewaar heb ik onlangs een rijtje voor opgegeven... ik snap er niks meer van.
ach so. Sorry voor mijn onwetendheidquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:08 schreef placebeau het volgende:
De Dauphiné is een rittenwedstrijd, maar die loopt pas af als de ronde van Zwitserland al begonnen is. Daarom eerst de lijstjes voor de ronde van Zwitserland voor ik de uitslag van de dauphiné al kan berekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |