Voor het geval Andy Schleck opeens kan klimmen en tijdrijdenquote:
De Dauphiné is een rittenwedstrijd, maar die loopt pas af als de ronde van Zwitserland al begonnen is. Daarom eerst de lijstjes voor de ronde van Zwitserland voor ik de uitslag van de dauphiné al kan berekenen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:05 schreef MiLalaa het volgende:
wat is dit? Is de Dauphine al geweest? Of is dat soms hetzelfdewaar heb ik onlangs een rijtje voor opgegeven... ik snap er niks meer van.
ach so. Sorry voor mijn onwetendheidquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:08 schreef placebeau het volgende:
De Dauphiné is een rittenwedstrijd, maar die loopt pas af als de ronde van Zwitserland al begonnen is. Daarom eerst de lijstjes voor de ronde van Zwitserland voor ik de uitslag van de dauphiné al kan berekenen.
Ik kom hier toch even op terugquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:03 schreef ScottTracy het volgende:
1. Cadel Evans
2. Vladimir Karpets
3. Alexandre Moos
4. Jan Ullrich
5. Koldo Gil
wordt, mede op verzoek van de fans van ene Andy Schleck:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:54 schreef komrad het volgende:
Tour de Suisse:
1.Schleck
2. Evans
3. Moos
4. Ullrich
5. Totschnig
Een wijzigingquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:09 schreef Brahimov het volgende:
Ehm, dan maar zo:
1. Evans
2. Ullrich
3. Cancellara Tötschnig
4. Garzelli
5. Contador
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:26 schreef BVO het volgende:
1. Ullrich.
2. Evans.
3. Moos.
4. Jaksche.Contador.
5. Koldo Gil.Totschnig.
Die had ik juist weer niet gekozen vanwege de dingen rondom dat team.quote:
Dat dacht ik ook toen ik het eindklassement zag.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:10 schreef Bruce117 het volgende:
Er zal niet echt veel gescoord zijn met de Dauphiné Libéré
Slechts één iemand heeft de tien gehaaldquote:Op maandag 12 juni 2006 00:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik het eindklassement zag.
Jammer voor je.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:42 schreef Ambrosius het volgende:
Het blijft eigenlijk erg matig wmb.
Stelletje na-apers.quote:
netjes van de winnaarquote:Op maandag 12 juni 2006 10:58 schreef placebeau het volgende:
[..]
Slechts één iemand heeft de tien gehaald
Uitslag Dauphiné Libéré
![]()
hetsjhokleek 10
BVO 6
rubbereend 5
hetsjhokleek is de enige die wist wie er zou winnen. Bravo![]()
Mocht er een fout zijn, verwittig me maar!
Eindelijk pakt er een gokje van mij goed uit. Bij het zien van de overige prono's wou ik Landis op 1 zetten gelukkig heb ik het niet gedaan.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:58 schreef placebeau het volgende:
[..]
Slechts één iemand heeft de tien gehaald
Uitslag Dauphiné Libéré
![]()
hetsjhokleek 10
BVO 6
rubbereend 5
Zwansen 5
hetsjhokleek is de enige die wist wie er zou winnen. Bravo![]()
Mocht er een fout zijn, verwittig me maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |