ik heb jelle al 5x verteld dat Ullrich op dit soort aankomsten zelfs in topvorm niet de favoriet is maar ja hij is eigenwijs.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:43 schreef Zwansen het volgende:
Als Ullrich echt bij de eerste 5 rijdt, laat ik mijn vriendin de komende 3 prono's voorspellen!![]()
5xquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:51 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb jelle al 5x verteld dat Ullrich op dit soort aankomsten zelfs in topvorm niet de favoriet is maar ja hij is eigenwijs.
Der Jan is natuurlijk wel
Dit is dus m'n aangepaste prono voor de Kronplatzquote:Op zondag 21 mei 2006 13:31 schreef Brahimov het volgende:
Danhebikalvastwat-prono:
1. Basso
2. Cunego Simoni
3. JE Gutierrez Gadret
4. Piepoli JE Gutierrez
5. Simoni Piepoli
quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:43 schreef Zwansen het volgende:
Als Ullrich echt bij de eerste 5 rijdt, laat ik mijn vriendin de komende 3 prono's voorspellen!![]()
Dit is niet helemaal wat ik daadwerkelijk verwacht gezien de rit van gisteren. Maar het is natuurlijk wel zo leuk om Basso niet op één te zetten.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:43 schreef Gillingham het volgende:
Giro-rit 17:
1. J.E. Guttierez
2. Basso
3. Simoni
4. Gadret
5. Cunego
Dan heb ik alvast wat staan mocht ik te weinig te hebben/vergeetachtig zijn.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:44 schreef placebeau het volgende:
En dan rest er mij nog de volgende ronde aan te kondigen:24/05: Giro, etappe 17: Tramin - Kronplatz (bergrit)
De gevreesde bergetappe from hell.
lijstjes binnen voor woensdag 11 uur!
Daar pleit ik wel voor. Dat beïnvloedt het wedstrijdverloop namelijk significant.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:39 schreef Zwansen het volgende:
Overigens, als de etape wordt ingekort? Wordt de prono van de etappe dan gecancelled hier?
eens! Maar ligt er wel aan hoe het wordt ingekort.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Daar pleit ik wel voor. Dat beïnvloedt het wedstrijdverloop namelijk significant.
Ik ben ook voor. Maar wanneer de etappe slechts een km of 2, 3 wordt ingekort zou het niet worden beinvloed denk ik. 5 a 6 km zou wel eens wat uit kunnen maken. Dan wordt de klim ineens een stuk korter.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eens! Maar ligt er wel aan hoe het wordt ingekort.
Tja, het wordt nu een vlakke etappe met aankomst bergop. ipv de hoge bergen die ze ervoor moesten beklimmen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:07 schreef placebeau het volgende:
Anderzijds kun je natuurlijk zeggen dat het voor iedereen gelijk is, en niemand dit voorspeld had, dus het voor de prono niet veel uitmaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |