Was 't maar waar!! Dan had ik ook geen deadline! Het moet gewoon vandaag af dus ... als ik niet doorwerk zit ik vanavond net zolang te werken tot het af is!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whehehe stelletje homoooooooooo's.
Lies jij lijkt ook op een echte Ambtenaar, volgens mij doe jij ook de hele dag niks
Vraag maar aan Kev waar de TT op slaatquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:56 schreef BattleLies het volgende:
Wat is dat nou voor stomme titel???
[..]
Was 't maar waar!! Dan had ik ook geen deadline! Het moet gewoon vandaag af dus ... als ik niet doorwerk zit ik vanavond net zolang te werken tot het af is!![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:56 schreef BattleLies het volgende:
Wat is dat nou voor stomme titel???
linkje staat in het vorige topicquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:08 schreef ursel het volgende:
* Heeft nog steeds niet de patch kunnen downloaden..
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:08 schreef ursel het volgende:
* Heeft nog steeds niet de patch kunnen downloaden..
Als je wil spelen wel ja.. veel servers draaien emquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoe is de nieuwe patch trouwens, moet ik die meteen installeren?
di3ki3 krijgt het nog druk de komende tijd... mijn bestelling wordt ook binnen nu en een week besteld, als alles meezitquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:50 schreef Incolumis het volgende:
di3ki3 weet je al of je het spul op voorraad hebt?
Waarom wacht je niet op de Core 2 Duo van Intel ? Als ik zo eens de previews lees op Tweakers dan gaat dan ding gehakt maken van welke AMD CPU dan ook. Een mid-priced Core 2 Duo maakt in benchmarks gehakt van de top AMD CPUquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:52 schreef RudyCarell het volgende:
di3ki3 krijgt het nog druk de komende tijd... mijn bestelling wordt ook binnen nu en een week besteld, als alles meezit
amd x2 4400, x1900xtx, dat wordt slachten!
En als die er is dan moeten we weer wachten op de quad core(?) van AMD en dan weer op de dual-quad o.i.d. van Intel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:54 schreef UnleashMitch het volgende:
Waarom wacht je niet op de Core 2 Duo van Intel ? Als ik zo eens de previews lees op Tweakers dan gaat dan ding gehakt maken van welke AMD CPU dan ook. Een mid-priced Core 2 Duo maakt in benchmarks gehakt van de top AMD CPU
En begin vakantie kom ik er ook nog even aanquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
di3ki3 krijgt het nog druk de komende tijd... mijn bestelling wordt ook binnen nu en een week besteld, als alles meezit
amd x2 4400, x1900xtx, dat wordt slachten!
Net er een AMD64 x2 3800 ingeschroeftquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:02 schreef -chiel- het volgende:
[..]
En als die er is dan moeten we weer wachten op de quad core(?) van AMD en dan weer op de dual-quad o.i.d. van Intel.
Zo wacht ik al heel langik wil knallen!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:10 schreef Suikermais het volgende:
Mijn god..ik als degene die echt tegen spotprijzen aan hardware kan komen draait al bijna 4 jaar op 't zelfde systeempie...
@rudy
Waarom koop je dan niet de x1900xtx liquid cooled? ...ik bedoel..als je toch éénmaal bezig bent
kom ff op msn..moet je nog ff hebben over dat bonnetjequote:Op woensdag 24 mei 2006 17:16 schreef Suikermais het volgende:
volgens mij iets van ¤ 440.- excl btw
Kost je alleen wel 3 sloten in je kast..
nou ik houd het wel op me ouderwetse luchtkoeling, verwacht er geen problemen mee...quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:16 schreef Suikermais het volgende:
volgens mij iets van ¤ 440.- excl btw
Kost je alleen wel 3 sloten in je kast..
trouwens...Rudy en Inco zijn voorlopig even de laatsten die bij mij kunne bestellen. Moet 't effe rustig aan doen voor zeg een maandje of 3.......
Leuk om op het vliegdek schip te gooien en rond te rijden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:58 schreef drbravo het volgende:
heey
heb vanmiddag ff de nieuwe patch geprobeerd en wat is mijn oordeel:::
ik vind het een patch die nergens op slaat!!!!! alsof je die auto drop nouw echt gebruikt misschien om mannekes mee te kille
ja oke maar sniper is ermee in het nadeel als je een leuk plekkie heb gooien ze een buggy en je bent neerquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:07 schreef Razorback het volgende:
[..]
Leuk om op het vliegdek schip te gooien en rond te rijden.
Leuk om op de TV-Toren te gooien en de Heli proberen neer te knallen.
Leuk om op mensen proberen te gooien.
Verder vindt ik het bagger
Gister hoorde ik wel iemand klagen bij Dailian plant over mijn auto's op het vliegdek schip, en ik maar rond rijden ermee
Als je een beetje ergens onder licht is het volgens mij niet echt een groot probleem.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:08 schreef drbravo het volgende:
[..]
ja oke maar sniper is ermee in het nadeel als je een leuk plekkie heb gooien ze een buggy en je bent neer
Enter/exit knop vastzetten en dan ga je niet dood maar je zit ineens in een autoquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:08 schreef drbravo het volgende:
ja oke maar sniper is ermee in het nadeel als je een leuk plekkie heb gooien ze een buggy en je bent neer
Werkt veel beter als een sniper denk ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:12 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Enter/exit knop vastzetten en dan ga je niet dood maar je zit ineens in een auto![]()
moet je maar niet campen als sniper zijnde. als ik de sniperkit heb loop ik constant rond, pak zelfs vlaggen, en win regelmatig een close combat situatie. je hoeft niet perse op een dakje te liggen om te snipen, je hebt zelfs veel meer punten als je rondlooptquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:08 schreef drbravo het volgende:
[..]
Jeeps valt nog mee,quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:45 schreef Suikermais het volgende:
Als ik dat nu zo'n beetje hoor is BF2 nu meer bagger dan dat 't een leuk spel is....
Jeeps droppen...welke sukkel van EA komt op dat idee ?
Volgens mij doen heel veel BoFers dat alquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:10 schreef Suikermais het volgende:
ja..maar das dikke bagger..
Als je dat gaat kopen kun je dat geld net zo goed aan mij geven
Tnx voor de tip... Maar doelde eigenlijk nog op de 1.22 versie..quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je hebt geen nieuwsgroepen Ursel ?
Waarom eigenlijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:26 schreef ursel het volgende:
Tnx voor de tip... Maar doelde eigenlijk nog op de 1.22 versie..Ben ik al een week mee bezig om die binnen te krijgen..
![]()
1.3 was vorige week nog niet uit..quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Waarom eigenlijkEr is toch geen server meer die daar op draait ?
We zijn er nog elke dag blij mee Ursel ! Echt top van jequote:Op woensdag 24 mei 2006 22:22 schreef ursel het volgende:
Je geeft ze een TS voor BF2 en wat speelt men... Fifa..![]()
Ik heb nooit gezegd dat het over BF2 ging! Een gemiddelde bezoeker weet dat het hier ook af en toe over Fifa gaat .. duss ...quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:22 schreef ursel het volgende:
Je geeft ze een TS voor BF2 en wat speelt men... Fifa..![]()
Verrek man..voor de n00bs onder ons: Dit stukje geluid is dus een compilatie en heeft dus nooit plaatsgevonden..quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:19 schreef BattleLies het volgende:
Het was reuze intressant op ts vandaag![]()
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=FifaB.wav
arme henkusquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:08 schreef drbravo het volgende:
[..]
Soms wordt je echt gek van die gast,quote:
Ik ben toch echt elke keer de klos door een kogel afkomstig uit zijn sniperquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:56 schreef Incolumis het volgende:
ik vind em nog wel meevallen, zo goed is ie helemaal niet
Je hoeft niet goed te zijn om irritant te wezen!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:56 schreef Incolumis het volgende:
ik vind em nog wel meevallen, zo goed is ie helemaal niet
5- Servers springen op en neer na het selecteren van een server.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:08 schreef IJsmuts het volgende:
wat een kutpatch![]()
1 laadtijd dik 10 minuten, waren er maar een paar
2 refresh knop pleitte bij serverlijsten
3 was al geen scherpschutter, maar schoot mn G36C op een meter leeg, staat die gast nog, kan niemand killen![]()
4 kan geen ronde afmaken, wordt er steeds uitgetieft
![]()
![]()
GVD
![]()
![]()
![]()
morgen boel maar es opnieuw installeren
klopt, maar je kunt nog wel de server joinen waar diegene in zitquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Volgens mij is dit de kutste patch aller tijden![]()
Hebben jullie ook dat je de servernamen niet meer ziet bij Xfire onder onlangs bezocht?? Ik zie alleen maar Battlefield 2 staan en vervolgens het IP met de melding wachten op een antwoord van de server. Dat is ook het geval als iemand uit me lijst BF2 speel. Best jammer, zo kan je via Xfire niet snel zien of er al mensen op onze server zitten..
Ze keken naar de engine en zag dat het goed hopeloos wasquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:09 schreef Skull-splitter het volgende:
"we kennen nu de engine immers door en door"
Engine an sich niet, echter gaat het per patch op en neer. Dat geeft volgens mij toch aardig aan dat je je materiaal niet beheerst.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ze keken naar de engine en zag dat het goed hopeloos was
Dat dacht ik gisteren dus ook.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:01 schreef Razorback het volgende:
Heb ook het gevoel dat de UAV niet elke enemy pakt.
En dat helemaal voor niets!!!!quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Het is weer duidelijk: EA, elke patch een nieuw spel !
UAV neemt als het goed is geen spec-ops waar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:01 schreef Razorback het volgende:
Goedenmorgen op deze dag![]()
Op Dailian Plant werkt het Anti Air geval op het vliegdekschip ook niet helemaal 100%
Gister kwam er een Helicopter aan en ik wou hem neerhalen met rakketten maar hij lockte hem niet.
Daarna alsnog neer geschoten met kogels.
Heb ook het gevoel dat de UAV niet elke enemy pakt.
En als er een vliegtuig door je UAV raast zie je een vliegtuig icoontje en zo nu en dan blijft die hangen.
Dat is wat mij allemaal opgemerkt is.
Dan is dat sinds deze patch,quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
UAV neemt als het goed is geen spec-ops waar.
nee hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:54 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dan is dat sinds deze patch,
daarvoor nam hij iedereen gewoon waar.
Volgens mij was dat alleen op de scans. op de uav zag je alles en iedereen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nee hoor
spec ops kon je nooit zien op de uav.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:14 schreef BattleLies het volgende:
Mijn schatje vind Fifa zoooooooooooo leuk!![]()
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=FifaC.wav
oh ja verrek das waar ook..uav-scan ik haal het een en ander door elkaar,quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Volgens mij was dat alleen op de scans. op de uav zag je alles en iedereen.
Dit stond op BF2tracker, ik vermoed dat ditzelfde probleem ook zorgt dat xfire niet goed werkt(e)quote:Hello,
I just want to let you know that there are currently a few problems with our website and the newest BF2 1.3 patch.
quote:
With the 1.3 patch comes a new gamespy protocol [...]
This 'small' change in the 1.3 patch causes that BF2 v1.3 is currently not compatible with our system. That means serverlists, serverstatus, buddylists, player on/off status and other things are not working right now! Also automatic stat updates will not work because our system does not know when you were playing the last time. But you can still manually update your playerstats by clicking on the "Update PlayerStats now" link at the bottom of your player stats page.
I'll let you know if we made some progress on this ... but it can probably take some days until we solved this problem.
News Update:
The friendly guys from DICE helped me and told me what to do, so I was able to fix everything today. Everything should be back up and working normally. Hooah!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:46 schreef Razorback het volgende:
[..]
Soms wordt je echt gek van die gast,
Elke keer als ik op Sharqi dood ga in 1 shot is het 9 van de 10 keer door een Henkus
zo nu en dan stap ik ook gewoon naar het team waar henkus in zit om geen last van hem te ondervinden![]()
1) klopt had ik ook, ik zat bij die kraan achter de AA en een heli hing boven die CP die je in dat gebouw moet pakken, maar hij ging niet af.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:01 schreef Razorback het volgende:
Goedenmorgen op deze dag![]()
1)Op Dailian Plant werkt het Anti Air geval op het vliegdekschip ook niet helemaal 100%
Gister kwam er een Helicopter aan en ik wou hem neerhalen met rakketten maar hij lockte hem niet.
Daarna alsnog neer geschoten met kogels.
2)Heb ook het gevoel dat de UAV niet elke enemy pakt.
3)En als er een vliegtuig door je UAV raast zie je een vliegtuig icoontje en zo nu en dan blijft die hangen.
Dat is wat mij allemaal opgemerkt is.
krijg je he als je alleen nog maar fifa speeltquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
oh ja verrek das waar ook..uav-scan ik haal het een en ander door elkaar,![]()
Daar hebben ze een continue radar, alleen dan weer geen ACPquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:21 schreef staticdata het volgende:
krijg je he als je alleen nog maar fifa speelt![]()
jawelquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nee hoor
spec ops kon je nooit zien op de uav. scan
Hier nog éénquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Eerst even mijn lichte kater verwerken...
IDD we hebben bijna geen fatsoenlijke ronde kunnen doen... ik nok voorlopig ermee... tot stabiliteit terug is...quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:57 schreef staticdata het volgende:
KUT KUT KUT EA. Rudy en ik waren aan het spelen op 2 Server, "there is a problem with your connection"
echt een groot probleem. die gasten kunnen niets!
ja heb ik ook zie helemaal niet wie er online zijn in de server als iemand anders aant spele isquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Volgens mij is dit de kutste patch aller tijden![]()
Hebben jullie ook dat je de servernamen niet meer ziet bij Xfire onder onlangs bezocht?? Ik zie alleen maar Battlefield 2 staan en vervolgens het IP met de melding wachten op een antwoord van de server. Dat is ook het geval als iemand uit me lijst BF2 speel. Best jammer, zo kan je via Xfire niet snel zien of er al mensen op onze server zitten..
dat heb ik ook heel vaak nu ik de nieuwe patch hebquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:57 schreef staticdata het volgende:
KUT KUT KUT EA. Rudy en ik waren aan het spelen op 2 Server, "there is a problem with your connection"
echt een groot probleem. die gasten kunnen niets!
Gebeurt dat niet automatiek?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:04 schreef escape_nl het volgende:
Voor de mensen die connection problems hebben, even punkbuster updaten.
Er is namelijk een gehele nieuwe versie gelanceerd samen met patch 1.3.
Ik heb er nu geen last meer van
Eerst had ik dat ook en ik gebruikte eigenlijk nooit dat in-game typen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Echt de beste patch ooit!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan eindelijk berichtjes tikken terwijl ik in een voertuig zit. Ik heb Enter als instappen/uitstappen en als ik eerder een berichtje tikte en ik drukte op Enter dan stapte ik uit en da's vervelend als je vliegt
Net een paar uurtjes gespeeld, nu eerst koken en vanavond nog een paar uurtjes spelen
noobs gebruik dan ook E voor in en uitstappen zoals het standaard in bf2 isquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:36 schreef Razorback het volgende:
[..]
Eerst had ik dat ook en ik gebruikte eigenlijk nooit dat in-game typen.
Toen vroeg iemand wat aan mij terwijl ik in een Heli zat en toen viel ik eruit en ik: "Hoe kan dat"
Later instappen maar veranderd en in het begin stond ik bij een tank dus ik hele tijd die knop indrukken om in te stappen.
Tank komt aan en ik kan er niet in.
Ik werd gek totdat ik erachter kwam dat de controls veranderd waren voor instappen
dat is dus ook een van de vernieuwingen van EAquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:00 schreef JK het volgende:
Zijn er trouwens instellingen op de server gewijzigd? Ik werd gedood door een teamlid en die had dus mooi -2 of -4 ofzo...
En ook HEEL irritant als je niet een squad kan joinen als je dood bent. Je moet dan eerst bij een vlag spawnen en dan als de sodemieter een squad joinen als je al niet onder vuur genomen bent....
ik heb ook gehad dat ik op 1 iemand richten en het gastje dat erachterstond ook werd gekilled met 1 kogel!quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:43 schreef JK het volgende:
Wat een SCHIJTpatch... ben nu chagerijnig
Ik schoot in eerste instantie niemand raak... hele magazijnen leeg op iemand en nix raak...
Daarna schoot ik ineens 2 lui van het dak af met een G36C (beetje maf, 1 kogel was al genoeg voor beide mannen).....
dan heb ik nog eens last van schokkerig gedrag in het spel (ping 10-20ms)
EA, weer geslaagd om een kutpatch af te leveren.
Standaard controls ZUIGENquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
noobs gebruik dan ook E voor in en uitstappen zoals het standaard in bf2 is![]()
Altijd al zo geweest, dit kun je ook niet uitzetten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:00 schreef JK het volgende:
Zijn er trouwens instellingen op de server gewijzigd? Ik werd gedood door een teamlid en die had dus mooi -2 of -4 ofzo...
Dit is het vervelendste van de patch, voor de rest kan ik er wel meeleven, maar dit is gewoon klote.quote:En ook HEEL irritant als je niet een squad kan joinen als je dood bent. Je moet dan eerst bij een vlag spawnen en dan als de sodemieter een squad joinen als je al niet onder vuur genomen bent....
Zal FF wel uit hebben gestaan waarna de patch de server settings heeft geresetquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Altijd al zo geweest, dit kun je ook niet uitzetten.
als ik thuis was wel..quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoiiii,
Ik heb Xp op mijn 2e pc moeten installeren (Xp home SP1) maar het activeren lukt dus niet meer wat binnen 30 dagen moet..de code heeft het maximaal aantal keer overschreden. Is iemand van jullie misschien zo "lief" om een XP home key te PM'en???
Thnx
Als je thuis ben zou je dat dan willen PM'en naar mij.quote:
Dat had ik al sinds ik 't spel hier op de pc had staan....maar dat zal wel niet aan 't spel gelegen hebben...quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:52 schreef -chiel- het volgende:
En sinsdien raak ik niks meer maar een ander mij wel!
Ok, ik geef me over.. ik hou die laatste plaats wel.. Maar mag ik nu aub gewoon een keertje spelen..quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik begon net lekker te gaan, het ging echt super klote. Dus besloot me tankje weer eens van stal te halen en toen ging het beter en boem server eruit
Kan Ursel eindelijk spelen crashed de serverCOMPLOT???
quote:A small update regarding patch 1.3:
The gamespy query protocol has been downgraded to version 3, causing all BF2 servers to restart. This will fix some ingame serverbrowser problems
Unranked servers no longer support unlocked weapons. Unlocked weapons are only available on ranked servers.
Update:
Inmiddels is het eerste met terugwerkende kracht al uitgevoerd:
Community Update - 5/25/06
Attention Soldiers and Server Admins!
After a thorough investigation into the issues plaguing the server browser after the 1.3 Update, we believe that a last minute update in the way the Battlefield servers and Gamespy servers communicate may be the cause/
We have decided to revert this change in an attempt eliminate these browser issues. Please note that no uninstalling or re-installing is required by players or server admins. All servers currently running must be restarted once this change has taken place.
Please also note that if you are experiencing CTD issues upon start up that any alternate-ranking redirections in your windows "Hosts" file must be removed.
The reversion will occur at 2:00 PST. We are continuing to review other issues players have noted with 1.3. Further updates will be posted to this space as they become available."
Thank you,
/The team at Dice and EA
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:38 schreef Incolumis het volgende:
dat doen we allang. daqing staat er al een paar weken in, en fushe pass
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dalian plant staat erin (of haal ik ze door elkaar), Fushe Pass zeker niet gezien op BoF de laatste maanden en een poll is wel makkelijk omdat nu 1 iemand Escape de mappen bepaalt, zonder input van de members...
Zou je dat nou wel gaan doen ? Kijk..alles wordt straks dual of quad-core. Ik zou persoonlijk dan iets langer door sparen voor een dual-core. Ben je direct helemaal klaar en zit je jezelf naderhand niet voor je kop te slaan....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
he man, die processor wordt toch een single core 4000, dual core komt wel een keer...
Toekomst richt zich wel op dualcore..vista is ook 64 bit met dualcore ondersteuing en 3D games worden in de nabije toekomst ontwikkeld voor 2 cpu`s. Lijkt me wel verstandig om nu te kijken naar een x2 en beter nog die nieuwe intel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
he man, die processor wordt toch een single core 4000, dual core komt wel een keer...
ik niet.. ik heb echt prul..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Gelukkig, heb ik toch een goede keus gemaakt
das waar dualcore it is, welke intel duo is nu goed, er zijn er wel maar weet niet welke verglijkbaar is met de x2 4400quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:09 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel gaan doen ? Kijk..alles wordt straks dual of quad-core. Ik zou persoonlijk dan iets langer door sparen voor een dual-core. Ben je direct helemaal klaar en zit je jezelf naderhand niet voor je kop te slaan....
jij weet ook niet wat je wiltquote:
nee normal cooledquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:40 schreef Suikermais het volgende:
[..]
jij weet ook niet wat je wilt
en die vga...wordt dat die liquid cooled 1900 ?
das idd een uiterst flexibel spel... Maar BF2 mag van mij ook wel lekker draaienquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:45 schreef Suikermais het volgende:
Mijne is nu bijna 4 jaar ( taart en kaarjes ) , maar aangezien ik toch alleen maar TM-N speel kan ie nog wel effe mee...
Nee, gaan we weer.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dalian plant staat erin (of haal ik ze door elkaar), Fushe Pass zeker niet gezien op BoF de laatste maanden en een poll is wel makkelijk omdat nu 1 iemand de mappen bepaalt, zonder input van de members...
Even ter verdediging van Escape. We draaien sinds kort ook andere maps op de server en misschien is het nu weer tijd voor een andere map, dan Dalian, maar het is niet zo dat escape in zijn eentje bepaalt welke maps we draaien.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dalian plant staat erin (of haal ik ze door elkaar), Fushe Pass zeker niet gezien op BoF de laatste maanden en een poll is wel makkelijk omdat nu 1 iemand de mappen bepaalt, zonder input van de members...
Zo kan het ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:39 schreef escape_nl het volgende:
Wake en Fushee pass zijn tegevoegd aan de lijst
Ja dat heb ik nu door ja... Mij viel het alleen op dat Dalian al weer een tijdje draait... En gezeik wil ik het niet noemen... Meer interesse voor maps bekijken wie, wat wilt... En als je de 3 standaard gewoon laat draaien is het denk ik geen probleem...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Even ter verdediging van Escape. We draaien sinds kort ook andere maps op de server en misschien is het nu weer tijd voor een andere map, dan Dalian, maar het is niet zo dat escape in zijn eentje bepaalt welke maps we draaien.
Het gezeik om maps is precies hetzelfde als het gezeik na elke patch. Je kunt erop wachten.
Dus een poll vind ik wel een goed idee, maar dan is het moet het gezeik ook een keertje afgelopen zijn.
Overigens bedoel ik niet dat jij nu loopt te zeiken hoor Rudy, maar je kunt jouw post zien als het uitbrengen van een BF2 patch en die leiden altijd tot gezeik.
ik ook ben er rond een uur of 19.00quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:06 schreef drbravo het volgende:
oke mooi ik kom ook ff schieten kom er zo aan!
quote:Gameverslaving in opkomst
van onze redactie | 26 mei 2006 11:40
Bijna een op de drie cliënten in een particuliere afkickkliniek zit daar wegens verslaving aan gamen. Klinieken komen met speciale programma's voor jongeren. De gameverslaving gaat vaak gepaard met verslaving aan cocaine en marihuana.
De verslaving komt voornamelijk door de drang naar escapisme. "Het was mijn manier om uit de realiteit te ontsnappen. Je wilt jezelf bewijzen. Deze wereld beheerste ik. Je vergeet te eten en te drinken. Het belangrijkste is toegeven dat je machteloos bent en je leven onhanteerbaar is geworden," aldus voormalig verslaafde Hyke van der Heijden in het Algemeen Dagblad van vandaag.
Afkickkliniek Smith & Jones heeft inmiddels een speciaal behandelprogramma voor gamers, alsmede een zelfhulpprogramma (Gaming Anonymous genaamd). "Het is een gevaar voor de samenleving. Een onderschat gevaar,” aldus directeur Keith Bakker. Sinds zes weken kunnen gameverslaafden bij Smith &Jones terecht voor een dagbehandeling, maar die blijkt niet effectief genoeg. "Die mensen moeten echt intern. Ze moeten hier blijven slapen, anders zitten ze thuis zo weer achter de computer.”
Volgens Bakker vertonen gameverslaafden dezelfde symptomen als zware gokverslaafden, compleet met lichamelijke afkickverschijnselen als zweten en trillen. Het gaat vaak om heel jonge patiënten. „De jongste hier is dertien”, aldus Bakker.
ja het is een gok natuurlijk andere maps, maar we hebben nu al een aardig standaard publiek... en als het echt leeg loopt... ja dan moeten we toch terug naar oude invulling...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:08 schreef staticdata het volgende:
breng gelijk ook operation smoke screen, en great wall erin
de tekst city maps only kan dus wel weggeveegd worden. en gegarandeerd dat bij fushe pass de server leeg gaat
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:13 schreef escape_nl het volgende:
SF dag 1 x in de maand is prima, eerst even de kritieken van de niet spelende BF2 BoF leden afwachten
zijn het ook wel, maar de meeste members hebben hem niet... dus idd een andere server checken... misschien vanavond nog wel ffquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:39 schreef staticdata het volgende:
Dan ga ik gewoon EF op andere mappen spelen. operations smoke screen en great wall zijn wel degelijk leuke mappen
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:13 schreef escape_nl het volgende:
SF dag 1 x in de maand is prima, eerst even de kritieken van de niet spelende BF2 BoF leden afwachten
jammerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:13 schreef escape_nl het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
hoe escape het brengt, of vind je het jammer dat sf gespeeld gaat worden![]()
het laatste....quote:
Ik zou voor het eerste gaanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
het laatste....
maar goed wat is de mening van het niet/minder spelende volk? of krijgen we card blanche om te doen wat goed is voor de server?
Fushe pass was ook best geinig vanmiddag welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De server draait nu FuShe Pass en hij is nog steeds helemaal vol!!!
Volgens mij maakt het tegenwoordig niet heel veel meer uit wat je draait, al zijn zatar en clean sweep wel mappen die niet goed liggen.
wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou voor het eerste gaanIk vind het nogal onder de gordel.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:51 schreef escape_nl het volgende:
[..]
wat denk je zelf.
Ik ben de enige die steeds met nieuwe ideeen kom om de server vol te krijgen, we hebben veel leden die geen bf2 spelen, maar als het erop aankomt alleen commentaar geven over de vernieuwingen.
De leden die wel bf2 spelen die hoor je niet, die vinden het allemaal best zolang zij maar kunnen spelen.
Wie heeft er in het begin van deze periode steeds doorgedrukt om de server op city maps te krijgen? Anders zat je nog steeds met een lege server, omdat we toen van ip wisselden.
Daar hebben we nu profijt van, we hebben veel vaste spelers en zelfs hele clans die de server bevolken.
Ik kan heel kort door de bocht zijn, misschien neem ik bf2 wel te serieus, maar kom nou al die kritieken verdien ik toch niet.
Gewoon downloaden dat spel en tijdens de installatie de serial key gebruiken van de originele Battfield (die je hebt gekocht dus)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:39 schreef JK het volgende:
Alsof een kapotte harde schijf al niet erg genoeg is, Tourist Trophy voor de PS2 een week is uitgesteld, heeft ook mijn BF2 DVD het begeven.....
Ik had al eens eerder vermeld dat er een scheurtje in zat. Nou, die scheur is nu groter geworden en doorgetrokken naar het datagedeelte.... de dvd wordt nu dus niet meer herkend....
Leuk joh !
Nu heb ik geen zin om weer 45 euro neer te leggen voor het spel, ik heb er immers al voor betaald vorig jaar. Ik zat te denken om 'm dan op een andere manier te 'krijgen'... zou dat werken met mn echte key ?
Als ie in de aanbieding is, koop ik 'm wel, maar nu is het spel nog veelste duur om 2x te betalen voor iets wat je maar 1x krijgt.
Mogelijk is de dvd 1x gevallen op mn laminaatvloertje vanaf een hoogte van hooguit 40 a 50cm... toch voortaan maar vloerbedekking om een PC heen leggenMaar ik baal er wel van !
Ben al bezigquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:11 schreef Razorback het volgende:
[..]
Gewoon downloaden dat spel en tijdens de installatie de serial key gebruiken van de originele Battfield (die je hebt gekocht dus)
werkt denk ik wel, zo heb ik het oo kgedaan met UT2K4quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:39 schreef JK het volgende:
Alsof een kapotte harde schijf al niet erg genoeg is, Tourist Trophy voor de PS2 een week is uitgesteld, heeft ook mijn BF2 DVD het begeven.....
Ik had al eens eerder vermeld dat er een scheurtje in zat. Nou, die scheur is nu groter geworden en doorgetrokken naar het datagedeelte.... de dvd wordt nu dus niet meer herkend....
Leuk joh !
Nu heb ik geen zin om weer 45 euro neer te leggen voor het spel, ik heb er immers al voor betaald vorig jaar. Ik zat te denken om 'm dan op een andere manier te 'krijgen'... zou dat werken met mn echte key ?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:03 schreef JK het volgende:
He grappig, als je bij de demo inlogt met je gebruikersnaam en wachtwoord, dan heb je ook je unlocks tot je beschikking (behalve dan de SF unlocks niet)...
ik gebruik een mini imagequote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:03 schreef JK het volgende:
He grappig, als je bij de demo inlogt met je gebruikersnaam en wachtwoord, dan heb je ook je unlocks tot je beschikking (behalve dan de SF unlocks niet)...
mini-image om de SF wapens te krijgen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik gebruik een mini image
is geloof ik 64 kb.. als je die wil geef maar een gil.
ja is inderdaad krom.. Wat zijn we weer scherp BMHquote:
Verdeurie wat jammerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja is inderdaad krom.. Wat zijn we weer scherp BMH![]()
Ik bedoelde dus dat ik voor BF2 een mini image..![]()
-chiel- ik vind je een eikelquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Tot zover mijn les "hoe ga ik om met andere mensen". Commentaar en kritiek op een ieder is ten alle tijden welkom zolang deze nooit persoonlijk wordt (ik vind jou een eikel) en altijd onderbouwd is.
Kom vechten dan, loserquote:
Bedankt voor het aanbod, maar binnenkort ga ik weer mn HDD opnieuw partitioneren en mn nieuwe image er dan overheen knallen en dan moet ik BF2 opnieuw installeren.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja is inderdaad krom.. Wat zijn we weer scherp BMH![]()
Ik bedoelde dus dat ik voor BF2 een mini image..![]()
Uh die komt toch pas november 2006 ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:39 schreef Razorback het volgende:
Heeft er al iemand onder ons die nieuwe "Battlefield: Weet ik hoe die mag heten"
Zoja,
Hoe bevalt die?
Als je die voor 10 euro kon downloaden bedoel ik diequote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:50 schreef JK het volgende:
[..]
Uh die komt toch pas november 2006 ?
Of bedoel je een add-on zoals European Forces ?
Vond er zelf ook weinig aan. Maps waren veeeeeels te groot en je was te veel afhankelijk van voertuigen en vliegmaterieel. Niets voor mijquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:00 schreef JK het volgende:
Oh die, ja die hebben de meesten hier denk ik wel.. ik ook, maar er komt er nog een aan, zo'n Booster pack. Zonde van je geld.
Ik heb het 1x gespeeld 3 maps ofzo. Zuigt big time.... en daar is ook nog geen patch voor gekomen. We hebben het ook maar een paar dagen op de server gehad geloof ik.
Ben alleen even de naam kwijt van het 2e booster pack wat er aan komt?
Toch persoonlijk!!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Tot zover mijn les "hoe ga ik om met andere mensen". Commentaar en kritiek op een ieder is ten alle tijden welkom zolang deze nooit persoonlijk wordt (ik vind jou een eikel)
Maar nu heb je vehicle drop in die grote veldenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vond er zelf ook weinig aan. Maps waren veeeeeels te groot en je was te veel afhankelijk van voertuigen en vliegmaterieel. Niets voor mijMaar goed
Het lange wachten was niet eens m'n grootste probleemquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:16 schreef RudyCarell het volgende:
Maar nu heb je vehicle drop in die grote velden![]()
Maar voor een goed oordeel heb ik te weinig gespeeld, Great Wall is wel erg goed!
great wall & operation smoke screen zijn wel coole mappen hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het lange wachten was niet eens m'n grootste probleemMeer dat je eerst een tering eind moet cruisen om dan vervolgens een hoek om te rijden en recht in de loop van een tank te kijken
Kan je weer opnieuw beginnen. *zucht*
Moet je niet eerst naar 1.12 en dan naar 1.2 en dan pas naar 1.3 patchen oid?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:38 schreef JK het volgende:
Pffff zonder patch (dus 1.0) krijg ik BF2 nu wel aan de praat... maar met update 1.3 niet.. hij start op, wordt zwart, ik wacht dan op het EA logo maar dan klapt ie terug naar de desktop..
Ze hebben toch niet voor niks zo patch waarin alle patches zittenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:59 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Moet je niet eerst naar 1.12 en dan naar 1.2 en dan pas naar 1.3 patchen oid?
bbq binnenshuis zettenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:58 schreef Sickert het volgende:
zo net thuis uit Zeeland
morgen ff nog wat dingetjes regelen zodat we droog kunnen bbq'n
Kan, we gingen toch z'n muren er uitslopen. Had je moeder de draagmuren nog gemarkeerd Kev ?quote:
Huur dan meteen een huiskraan met sloopkogel in als je de muren eruit wiltquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kan, we gingen toch z'n muren er uitslopen. Had je moeder de draagmuren nog gemarkeerd Kev ?
Heb je punkbuster al upgedate?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:38 schreef JK het volgende:
Pffff zonder patch (dus 1.0) krijg ik BF2 nu wel aan de praat... maar met update 1.3 niet.. hij start op, wordt zwart, ik wacht dan op het EA logo maar dan klapt ie terug naar de desktop..
Heb EA al een mail gestuurd met wat foto's als bewijs, maar op de website zie ik al dat het binnen 90 dagen kan.... we gaan zien hoe hoffelijk EA zal zijn..... anders moet ik iemand in elkaar stompen die BF2 thuis heeft liggen.....
draagmuren? ze wilde graag alles gelijkvloersquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kan, we gingen toch z'n muren er uitslopen. Had je moeder de draagmuren nog gemarkeerd Kev ?
ik las het idd..schijnt een blokker pyromaan rond te lopen. 7 winkels in belgie en al 3 in Nederland.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:34 schreef Suikermais het volgende:
Hmm...straks maar effe op de fiets de stad in. Schijnt hier in Hengelo afgelopen nacht flink te hebben gefikt. Paar winkels...bioscoop en een tig tal bovengelegen woningen.
Heb je niet eens een partytent?????????quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
draagmuren? ze wilde graag alles gelijkvloers
neh ik ga morgen ff een zeiltje halen en dat spannen zodat we iig droog staan als we ons vleesch pakken![]()
eten doen we gewoon binnen
Voor degene die geen idee hebben waar ik het over heb. De Ring Taxi rijd je een rustig rondje over de Nurnburgring met af en toe een stop om van de natuur te genieten. Nou ja rustig, een BMW M5 V10 met +500pk is niet echt rustig te noemen en stoppen doen ze alleen als iemand moet kotsenquote:
Kan, wij zijn er heel dat weekend aanzwezig. ...maar denk niet dat je de ringtaxi geboekt krijgt voor dei tijd aangezien hij een jaar van te voren al vol zit...quote:
Audi BMW M5 V10 met +500pk+50pkquote:
18 juni is naar de Ring met JP als je dat leuk vindt, ik moet afzeggen want ik moet tentamen leren.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:52 schreef Sickert het volgende:
ehm homo?
leg vanavond maar eens ff uit wat de bedoeling nu is ik snap er geen hol meer van
Lijkt me wel leuk een keertjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kan, wij zijn er heel dat weekend aanzwezig. ...maar denk niet dat je de ringtaxi geboekt krijgt voor dei tijd aangezien hij een jaar van te voren al vol zit...
Echter ik kan ook voor ringtaxi spelen![]()
Wijfquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik sta al te springen, zien jullie dat?
op die Prius van je?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik sta al te springen, zien jullie dat?
ga jij daar maar mooi die nep kangaroes neuken danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jullie weten dat al dat racen me werkelijk helemaal niets interesseerd. Voor ¤ 175 kan ik zoveel leukere dingen doen![]()
Een dag Walibi World bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:25 schreef Sickert het volgende:
ga jij daar maar mooi die nep kangaroes neuken dan
wij echte mannen gaan wel racen
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Racen en bier drinken is voor echte mannen!
dunnoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]![]()
Hoor ik de eerste inschrijving voor de Ring Taxi ?
Ik heb dat precies andersom.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je weet het weer mooi neer te zetten Ferdi
Nee het spijt me zeer maar als ik aan racen denk komen echt de braakneigingen omhoogVoor de meeste dingen ben ik nog wel te porren maar racen, nee
Je bent wel erg vaak afwezig de laatste tijd, wil je ons iets vertellen ? Houd je niet meer van ons ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jammer dat ik niet kan bbqen in de regen.
ik denk t ook jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je bent wel erg vaak afwezig de laatste tijd, wil je ons iets vertellen ? Houd je niet meer van ons ?
Waarom eigenlijk voor de BMW auto gaan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]![]()
Hoor ik de eerste tweede inschrijving voor de BMW Ring Taxi ?
Betekent dat BBQ'en ook de laatste dag van wok(kie) (die hamster van je)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik denk t ook ja
hij deed ook al zo afstandelijk aan de telefoon
Jullie plannen gewoon te kort van te voren, je moet echt 2 maanden van te voren met mijn secretariaat contact opnemenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je bent wel erg vaak afwezig de laatste tijd, wil je ons iets vertellen ? Houd je niet meer van ons ?
Nu werkt ie welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:32 schreef JK het volgende:
ook mini image werkt niet.... pffffff ik ben het zat.
in 1 woord: Geweldigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:35 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/2004.html Die stond er ook bij
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:35 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/2004.html Die stond er ook bij
Flinke G-krachtenquote:
ik denk persoonlijk dat het nep is dat filmpjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:47 schreef JK het volgende:
Whahahaahhaha... ik moest 'm 2x kijken op het eind voor dat ik 'm door had... ging heel snel in 1 a 2 sec.Goh denk dat het dan tijd wordt om ergens anders een woning te zoeken... wel raar dat ie dan kijkt naar een mooie dame.
Maar hij blijft prachtigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik denk persoonlijk dat het nep is dat filmpje
Die moet ik onthoudenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:16 schreef JK het volgende:
Goh, wordt ik er weer door Punkbuster uitgetrapt net als ik een keer meer dan 100 punten heb gehaald voor het eerst
Vlak na het einde eruit getrapt VLAK voor het score schermklote klote kut punkbuster.
Gister eruit gekicked vanwege een update ofzo en nu gewoon zomaar....
Wel lachen net op Sharqi, bij een opstijgende Cobra ff een auto op het dak gooien.. die raakte meteen uit balans en de piloot moest eruit springen
Tja je moet toch wat als er 2 mensen constant je artillery stuk maken.
quote:Silent Protest about patch 1,3
If u really wanna have EA to listen we all should go the Opperset way, and boycut playing BF2 on the 1 jun. and on the 2nd jun.
make a silent PROTEST no one connect onto any Server on the 1 and on the 2nd of jun. ontil Midnight, if the server's r Empty all over the world EA might wanna listen??.
but before this have to work it should be World Wide, i would be Glad to post this on the Danish Community www.bfgeeks.dk.
I will post this on our site allsowww.bobec.dk maybe it will work and maybe it wont, but we could all give it a try ?? what is 2 days without BF2, nothing compare to what EA did made of mistakes in Patch 1,3 ??
So who is with me on this one ?? r we Chickens or menn??
For Clans it is Easy, Just close down your Server's WorldWide ontil the 3 of jun.
Bron :
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=23721&postdays=0&postorder=asc&sta rt=285
Jij wilt een worst van mij héquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:20 schreef Sickert het volgende:
Homoooooo's.
Het is gezellig hier
Kevin vind het ongezellig omdat ie nog geen worst heeft gehad.
jouw worstje altijd mn schatquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:15 schreef Razorback het volgende:
[..]
Jij wilt een worst van mij hé
VIESPEUK
Weet ik niet, als je op google zoekt kan je er al een downloaden van 1,5mb.... ik heb die van Jedi van 4mb, maar die van 1,5mb had denk ik ook gewerkt, maar ik had een bepaalde emulatie niet aan staan en ik gebruikte de verkeerde software.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:28 schreef Incolumis het volgende:
hoe maak je eigenlijk zo'n mini image?
ik ook nu net, alle settings ook kwijtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:46 schreef staticdata het volgende:
kut ea. logde ik in was in 1x meer online account pleitte. moest ik hem via retrieve terug halen en alles opnieuw instellen
Denk dat ik even een copie maak van de settingsquote:Op zondag 28 mei 2006 09:27 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik ook nu net, alle settings ook kwijt![]()
hmm ik weet wel wat ik ga doen deze weekquote:
Geen idee maar als z`on patch fucked is,zit er meestal niks anders op dan het hele zooitje opnieuw te installenquote:Op zondag 28 mei 2006 17:03 schreef CittaR het volgende:
ik heb weer is een probleempje met bf2, de zoveelste keer al.
ik denk ik ga weer even een potje spelen, ik moest nog 1.3 patch downloaden dus dat gewoon geinstalleerd... ik klik een server aan om te spelen, dan sluit het programma af, en krijg je weer het scherm wat je krijgt als je bf2 net aanzet, maar daarna blijft het beeld zwart.
weet iemand waar dit aanligt en hoe ik dit op kan lossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |