quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:38 schreef Incolumis het volgende:
dat doen we allang. daqing staat er al een paar weken in, en fushe pass
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dalian plant staat erin (of haal ik ze door elkaar), Fushe Pass zeker niet gezien op BoF de laatste maanden en een poll is wel makkelijk omdat nu 1 iemand Escape de mappen bepaalt, zonder input van de members...
Zou je dat nou wel gaan doen ? Kijk..alles wordt straks dual of quad-core. Ik zou persoonlijk dan iets langer door sparen voor een dual-core. Ben je direct helemaal klaar en zit je jezelf naderhand niet voor je kop te slaan....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
he man, die processor wordt toch een single core 4000, dual core komt wel een keer...
Toekomst richt zich wel op dualcore..vista is ook 64 bit met dualcore ondersteuing en 3D games worden in de nabije toekomst ontwikkeld voor 2 cpu`s. Lijkt me wel verstandig om nu te kijken naar een x2 en beter nog die nieuwe intel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
he man, die processor wordt toch een single core 4000, dual core komt wel een keer...
ik niet.. ik heb echt prul..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Gelukkig, heb ik toch een goede keus gemaakt
das waar dualcore it is, welke intel duo is nu goed, er zijn er wel maar weet niet welke verglijkbaar is met de x2 4400quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:09 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel gaan doen ? Kijk..alles wordt straks dual of quad-core. Ik zou persoonlijk dan iets langer door sparen voor een dual-core. Ben je direct helemaal klaar en zit je jezelf naderhand niet voor je kop te slaan....
jij weet ook niet wat je wiltquote:
nee normal cooledquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:40 schreef Suikermais het volgende:
[..]
jij weet ook niet wat je wilt
en die vga...wordt dat die liquid cooled 1900 ?
das idd een uiterst flexibel spel... Maar BF2 mag van mij ook wel lekker draaienquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:45 schreef Suikermais het volgende:
Mijne is nu bijna 4 jaar ( taart en kaarjes ) , maar aangezien ik toch alleen maar TM-N speel kan ie nog wel effe mee...
Nee, gaan we weer.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dalian plant staat erin (of haal ik ze door elkaar), Fushe Pass zeker niet gezien op BoF de laatste maanden en een poll is wel makkelijk omdat nu 1 iemand de mappen bepaalt, zonder input van de members...
Even ter verdediging van Escape. We draaien sinds kort ook andere maps op de server en misschien is het nu weer tijd voor een andere map, dan Dalian, maar het is niet zo dat escape in zijn eentje bepaalt welke maps we draaien.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dalian plant staat erin (of haal ik ze door elkaar), Fushe Pass zeker niet gezien op BoF de laatste maanden en een poll is wel makkelijk omdat nu 1 iemand de mappen bepaalt, zonder input van de members...
Zo kan het ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:39 schreef escape_nl het volgende:
Wake en Fushee pass zijn tegevoegd aan de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |