heb je hier misschien een website van (tekst)? Internet hier is niet heel erg snelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:58 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Dat een aantal kapers al in de gaten gehouden werd door de Mossad en de FBI bijvoorbeeld. De plek waar ze vlieglessen hadden en de connecties van de eigenaren met de mafia, drugssmokkel, etc...
Dat ze visa's hebben gekregen die niet goed waren ingevuld, waarvan sommigen zelfs zo belachelijk zijn ingevuld dat ze nooit het land in hadden kunnen komen. De vele obstructies in het onderzoek naar Bin Laden, Al Qaida en de kapers voor 9/11.
Deze informatie is grotendeels genegeerd door de 9/11 commissie. De wistleblowers zijn genegeerd, de financiele links zijn genegeerd, de achtergrond van de kapers is op zijn minst erg oppervlakkig onderzocht. Er is zelfs geen 100% duidelijkheid over wie de kapers werkelijk waren.
Ik zou zeggen bekijk de bronnen in de OP voor wat gedetailleerdere informatie.
Aangezien bijna niemand de tijd zal nemen om de bronnen in de OP door te nemen en dit allemaal in een paar dagen zou kunnen bevatten en plaatsen zullen deze onderwerpen te ingewikkeld zijn en teveel moeite kosten. Ik heb echter ook geen tijd om de bronnen samen te vatten en ik betwijfel of het mogelijk is zonder gelijk het hele topic in een keer vol te zetten.quote:Dit topic gaat dan ook niet over het fysieke bewijs zoals geen vliegtuig in het pentagon en explosieven in het WTC (aangezien ik niet in deze theorieen geloof), maar over het veel minder bekende bewijs zoals; achtergrond van de kapers, whistleblowers en voorkennis.
Daarnaast, waarom zou een brandweercorps een gebouw opblazen? Waarom zou een eigenaar van een gebouw opdracht geven aan een brandweercommandant om het gebouw op te blazen? Heeft dat brandweercorps het dynamiet geplaatst dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:03 schreef kepler het volgende:
[..]
omdat er tientallen (honderden??) brandweermannen zijn omgekomen. Er waren dus ook nog brandweermannen aanwezig in WTC7 en hij vond het risico te groot blijkbaar.
edit: wat de uitspraak van de term Pull it misschien ook duidelijker maakt. We hebben al teveel verloren, haal iedereen er maar uit voordat het te laat is.
Als je de bronnen doorleest dan worden al die vraagtekens beantwoord. Veel schade aan het gebouw en een flinke interne brand.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:13 schreef OpenYourMind het volgende:
Eigenlijk was dit de bedoeling van het topic:
WTC 7 blijft echter wel interessant, de instorting roept vele vraagtekens op. Echter, de term "pull it" is te onduidelijk om daar conclusies aan vast te hangen.
Even snel een selectie van informatie voor jou.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:10 schreef kepler het volgende:
[..]
heb je hier misschien een website van (tekst)? Internet hier is niet heel erg snel
maar over wat je nu zegt: het klinkt gewoon als een crimineel die je beschrijft: connecties met de mafia, drugsmokkel, verkeerde visa's, enz. Het lijkt mij dat er daarvan duizenden, zo niet vele malen meer, mensen in de USA aanwezig zijn (namelijk de illegalen). Ik zie nog steeds geen reden die naar een aanslag met vliegtuigen zou leiden? (de enige vage reden zou zijn de vlieglessen, maar die kan je ook nemen om tientallen andere redenen die veel aannemelijker zijn).
Dus als je een goede reden weet dan hoor/lees ik die graag
Ja, dat zou je kunnen denken. Maar dan zou je eerder een uitspraak als pull (it) out verwachten. Pull it is maar een rare uitspraak voor het terugtrekken van troepen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:03 schreef kepler het volgende:
[..]
omdat er tientallen (honderden??) brandweermannen zijn omgekomen. Er waren dus ook nog brandweermannen aanwezig in WTC7 en hij vond het risico te groot blijkbaar.
edit: wat de uitspraak van de term Pull it misschien ook duidelijker maakt. We hebben al teveel verloren, haal iedereen er maar uit voordat het te laat is.
Dat klopt.. o.a. Able Danger, voor het gemak maar weggelaten uit het officiele rapport.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:52 schreef kepler het volgende:
Ik zie niets in de organisatie van deze aanslag wat een groot alarm zou hebben moeten laten afgaan, maar misschien kijk ik ergens overheen
En zo zijn er ook ont-zet-tend veel verdachte personen door cia en fbi opgepakt en daarmee andere aanslagen voorkomen. Lijkt wel eens vergeten te zijn en ook hier pint men alleen maar blind op het 9/11 vast en kijkt men met de emoties die men na 9/11 heeft gekregen naar de 9/11 gebeurtenissen. Achteraf is altijd makkelijk praten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:39 schreef Resonancer het volgende:
En zo is er nog veeeeel meer.
Dat is logisch, lang niet iedere CIA/FBI-agent maakt deel uit van de schaduwoverheid.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:46 schreef haaahaha het volgende:
[..]
En zo zijn er ook ont-zet-tend veel verdachte personen door cia en fbi opgepakt en daarmee andere aanslagen voorkomen. Lijkt wel eens vergeten te zijn en ook hier pint men alleen maar blind op het 9/11 vast en kijkt men met de emoties die men na 9/11 heeft gekregen naar de 9/11 gebeurtenissen. Achteraf is altijd makkelijk praten.
Lijkt me ook logisch om in 'n topic over 9-11 je op 9-11 vast te pinnen of zullen we het hier over bloemschikken gaan hebben?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:46 schreef haaahaha het volgende:
hier pint men alleen maar blind op het 9/11 vast en kijkt men met de emoties die men na 9/11 heeft gekregen naar de 9/11 gebeurtenissen. Achteraf is altijd makkelijk praten.
Dat is dus wat ik bedoel met het vastpinnen op 9/11, achteraf praten is ALTIJD makkelijk. Dat jij nu weet dat de 9/11 aanslagen weerzinwekkend waren betekent niet dat men voor 9/11 dat ook wist, en toch wijs jij met die emotie die je van na 9/11 hebt terug naar moment van voor 9/11.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:19 schreef Resonancer het volgende:
Dit vind ik veelzeggend:
Angry FBI agents joked about al Qaeda mole at HQ
Despite information that suspected al Qaeda terrorists were involved in flight training in two states, the warrant request — coming a month before the September 11 attacks on America — was rejected by FBI officials in Washington for a lack of probable cause.
http://prisonplanet.com/A(...)Qaeda_mole_at_HQ.htm
uhm, ik grijp dat niet aan, dat doen anderen. Ik wijs erop wat anderen ervan denken en hoe zij dit ervaren hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:14 schreef haaahaha het volgende:
Het ljikt erop dat je het niet kan vatten dat zoiets groots als 9/11 niet van te voren bekend zou moeten zijn en grijpt elk gat aan om aan te tonen dat men van te voren op de hoogte was.
Dat bedoel ik met vastpinnen op 9/11
In feite is dit dezelfde argumentering als de wtc-torens ... terwijl daar toch de kerosine bij betrokken was en bij wtc7 niet ... logisch ?quote:In die timeline is te zien hoe de constructie van het wtc7 door de brand verzwakt, het dak langzaam inzakt en vervolgens het hele gebouw instort. Op die foto reeks is geen explosie te zien.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:39 schreef haaahaha het volgende:
Oja, hij stond een pagina terug...
http://wtc.nist.gov/progress_report_june04/appendixl.pdf
Bv vanaf pagina 29, goed te zien wat er allemaal met het gebouw aan de hand was en hoe het is ingestort.
Uit het zelfde rapport komt trouwens naar voren, dat het allen hypothesen zijn:quote:8:46 a.m. WTC 1 was struck by an aircraft
9:03 a.m. WTC 2 was struck by an aircraft
9:59 a.m. WTC 2 collapsed
10:28 a.m. WTC 1 collapsed
5:21 p.m. WTC 7 collapsed
wat is dit?quote:L.3.6 Technical Approach for Analysis of the Working Collapse Hypothesis
There are many possible collapse scenarios that have been postulated in the preceding section. Many of the scenarios will not produce the observed sequence of global collapse events and can be classified as unlikely. Likely collapse scenarios will be identified through analyses that test the postulated phases of collapse against observations. It is equally important to test scenarios that are not predicted to match the observed data. The testing of the postulated collapse scenarios will be conducted through hand calculations, simplified nonlinear thermal-structural analysis, and full nonlinear thermal analysis.
bronquote:"Amazing, incredible, pick your word. For the third time today, it's reminiscent of those pictures we've all seen too much on television before, where a building was deliberately destroyed by well placed dynamite to knock it down."
CBS News anchor Dan Rather commenting on the collapse of
7 World Trade - September 11, 2001 at approx 5:30pm EST.
en tot slot het belangrijkste bewijs: de videoquote:Consider the facts:
The fires in WTC 7 were not evenly distributed, so a perfect collapse was impossible.
Firemen anticipated the building's collapse (even though fire had never brought down a fire-protected steel building prior to 9/11).
Silverstein said of the building "the smartest thing to do is pull it."
WTC 7 subsequently collapsed perfectly into its footprint at freefall speed.
Molten steel and partially evaporated steel members were found in the debris.
Dit vind ik vreemd, dat zou betekenen dat wtc7 instortte voordat 1&2 gingen? Nope.quote:
De toren die achter de WTC toren op de voorgrond stond was inderdaad net ingestort.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:07 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dit vind ik vreemd, dat zou betekenen dat wtc7 instortte voordat 1&2 gingen? Nope.
Heeft 7 na die 3de explosie nog n halve dag staan wankelen?
Dit is al vaker voorbij gekomen, 1 uitleg is dat de 1e toren reeds aan het instorten was en dat deze pluim daardoor wordt veroorzaakt. Zo vind ik het er op die animatie wel uitzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |