Jazekers.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:21 schreef THeeF het volgende:
Janus Kiepenoog ?
die zit niet alleen in den bosch volgens mijquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:11 schreef vittoria het volgende:
3 gezusters
Nee grote uitgaansgelegenheid (http://www.driegezusters-denbosch.nl/) In het pand waar de Galaxy zat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:45 schreef Hathor het volgende:
Is dat ook een koffieshop dan ?
Nou dat is dus niet ganz geil.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:19 schreef tong80 het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik de travestiet tegenkom. Een vent van bijna 2 meter. Die jurken draagt waar ma Tokkie zich voor schaamt.
Naar welke tenten ga jij allemaal, heer Tong, dat je zulke figuren tegenkomt?quote:
Ik ga bijna nooit meer stappen in den Bosch.Ben inmiddels 43 en heb die tijd wel een beetje gehad.Maar ik kom die man vaak tegen op straat omdat ik 3 keer in de week in den Bosch ben.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:36 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Naar welke tenten ga jij allemaal, heer Tong, dat je zulke figuren tegenkomt?
Ik weet dat je een oude lul bentquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit meer stappen in den Bosch.Ben inmiddels 43 en heb die tijd wel een beetje gehad.Maar ik kom die man vaak tegen op straat omdat ik 3 keer in de week in den Bosch ben.
Wel eens in de Verkadefabriek geweest? Lijkt me goed toeven als ik straks ook een oude lul ben.quote:Maar ik ging vroeger altijd naar de Boulevard. Sinds het uit de binnenstad weg is kom ik er nooit meer. Haverkist was altijd lekker om een terasje te pikken. Plein kom ik nog zo 3 keer per jaar als er een leuk bandje speelt, Willem 2 misschien 5 keer per jaar terwijl ik er vroeger elke week kwam. Weet niet of de Pappilion nog bestaat daar kwam ik ook vaak.
Zou best wel eens kunnen dat jij en ik elkaar kennen als we face to face staan. Je bent niet echt veel ouder dan ik, en die tenten waar jij kwam, kwam ik ook regelmatig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit meer stappen in den Bosch.Ben inmiddels 43 en heb die tijd wel een beetje gehad.Maar ik kom die man vaak tegen op straat omdat ik 3 keer in de week in den Bosch ben.
Maar ik ging vroeger altijd naar de Boulevard. Sinds het uit de binnenstad weg is kom ik er nooit meer. Haverkist was altijd lekker om een terasje te pikken. Plein kom ik nog zo 3 keer per jaar als er een leuk bandje speelt, Willem 2 misschien 5 keer per jaar terwijl ik er vroeger elke week kwam. Weet niet of de Pappilion nog bestaat daar kwam ik ook vaak.
Ik weet wel wat foto's die herinneringen kunnen oproepen, maar die kan ik hier niet posten, omdat ik niet weet of de makers ervan dat wel tof zullen vinden. Als je meer wil weten moet je maar effe mailen of zo.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:59 schreef klnvntrbyt het volgende:
Maar als iemand nog ganz geile foto's heeft van de Pettelaar of Paleiskwartier of de St Jan vanuit de Bossche Broek, dan gaarne hier posten: Post hier DE skyline van jouw woonplaats.
Ik kon niet zo snel fatsoenlijke foto's vinden.
Herinneringen vanwege een paar gebouwen gefotografeerd vanuit de verte?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik weet wel wat foto's die herinneringen kunnen oproepen, maar die kan ik hier niet posten, omdat ik niet weet of de makers ervan dat wel tof zullen vinden. Als je meer wil weten moet je maar effe mailen of zo.![]()
Bedoel in het weekend of doordeweeks?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar begeef jij je dan zoal in Den Bosch klnvntrbyt
Beide?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:02 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Bedoel in het weekend of doordeweeks?
Vergeet de Hockeysters niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Bosch Basketball het beste van Nederland
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:45 schreef klnvntrbyt het volgende:
Het Schagen topic heeft meer posts, dat mag toch niet!
Als jij mijn vraag eens beantwoord danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:45 schreef klnvntrbyt het volgende:
Het Schagen topic heeft meer posts, dat mag toch niet!
(ik zal niet in teveel details treden omdat ik zoals gewoonlijk gestalkt wordt op Fok!)quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als jij mijn vraag eens beantwoord dan![]()
Hee, Boulevard en Willem 2 waren ook mijn tenten, maar volgens mij hadden we het daar ooit wel eens over gehad.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ik ging vroeger altijd naar de Boulevard. Sinds het uit de binnenstad weg is kom ik er nooit meer. Haverkist was altijd lekker om een terasje te pikken. Plein kom ik nog zo 3 keer per jaar als er een leuk bandje speelt, Willem 2 misschien 5 keer per jaar terwijl ik er vroeger elke week kwam. Weet niet of de Pappilion nog bestaat daar kwam ik ook vaak.
't Veulenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Welk café?
Amateur!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:26 schreef tong80 het volgende:
Den Bosch heeft dan ook de grootste café-dichtheid van Nederland. Al die kroegen kennen is onmogelijk.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:26 schreef tong80 het volgende:
Den Bosch heeft dan ook de grootste café-dichtheid van Nederland. Al die kroegen kennen is onmogelijk.
*Bosschenaar en Basketballer meldt zichquote:Op zondag 28 mei 2006 20:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Bosch Basketball het beste van Nederland
En terecht is echt een mooie stadquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:07 schreef klnvntrbyt het volgende:
Er was net een programma op TV waar de stad een half uur lang de hemel in werd geprezen.
Op Net5 dacht ik...
Is zeker niet meer terug te zien?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:07 schreef klnvntrbyt het volgende:
Er was net een programma op TV waar de stad een half uur lang de hemel in werd geprezen.
Op Net5 dacht ik...
Ik heb het maar meteen even gesubmit bij sport.fok.nlquote:Op maandag 5 juni 2006 18:56 schreef DutchGooner het volgende:
Zijn jullie ook allemaal zo trots op de dameshockeysters?
Zo is da!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:13 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik heb het maar meteen even gesubmit bij sport.fok.nl
yupsquote:
Kijk, en het is ook geplaatst!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo is da!
Doe maar effe aan promotie waar Rombouts jaloers op is.
Haal die "quote:Op maandag 5 juni 2006 19:29 schreef Hathor het volgende:
En de Bosschenaar is dan wel weg uit Den Bosch, maar Den Bosch niet uit de Bosschenaar.![]()
Weet je dat zeker ?quote:
Ik heb altijd gezegd dat ik de 30 niet haal dus het komt snel dichterbijquote:
Dat heb je al een keer gezegdquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:15 schreef klnvntrbyt het volgende:
Schagen topic heeft meer posts mensen...
Tis natuurlijk schandalig dat zo'n nietszeggend dorpje ergens in Noord-Holland "populairder" is dat de Trots Van Het Zuiden...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat heb je al een keer gezegdWat heb je toch met schagen?
Flikker op kutboerquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:11 schreef Yeahinho het volgende:
Kubo's.
En dat een nep-Bosschenaar dit topic moet openen ook nog.
Rosmalense huillies:quote:
Die te zien is (voor een heel klein stukje) links op de bovenstaande foto? Ik ookquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:50 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik ben vaak op de Hogeschool daar geweest.
Dat is de Hogeschool niet hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:41 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
Die te zien is (voor een heel klein stukje) links op de bovenstaande foto? Ik ooken nog steeds.
Malmberg is niet zichtbaar op deze foto (zit achter de Armada's, bij het Paleis van Justitie)quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens mij zit daar Malmberg (uitgeverij)
Nee, je post is niet nutteloos, zo halen we Schagen nog in.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klopt. Sorry voor de nutteloze vorige post
Deel die mening helemaal,wat moeten wij met dat jankvolk iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:29 schreef Blik het volgende:
kom uit Rosmalen, maar helaas hoort dat tegenwoordig ook bij Den Bosch
Nee,dat gaat niet lukken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weer een stempeltje op mijn bonnenkaart (bij een volle bonnenkaart ben je volleerd Bossenaar)![]()
Zegt de man uit Hintham. Hintham hoorde officieel bij Rosmalenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Deel die mening helemaal,wat moeten wij met dat jankvolk idd
Gelukkig worden Rosmalens Belang en Leefbaar Rosmalen bij elke verkiezingen weer een beetje kleiner. Op naar de 0 zetels!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Deel die mening helemaal,wat moeten wij met dat jankvolk idd
dat werd ook gezegd bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen, ook omdat er niet meer genoeg draagvlak zou zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:01 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Gelukkig worden Rosmalens Belang en Leefbaar Rosmalen bij elke verkiezingen weer een beetje kleiner. Op naar de 0 zetels!![]()
Want er is natuurlijk geen enkele noodzaak voor een stadsdeel of wijk om een eigen politieke partij te hebben.
Is dat zo? Ik zou als ik jou was nog even heel goed naar de uitslag kijken...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:38 schreef Blik het volgende:
en wie won de gemeenteraadsverkiezingen? Rosmalens belang
Juistquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:01 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Gelukkig worden Rosmalens Belang en Leefbaar Rosmalen bij elke verkiezingen weer een beetje kleiner. Op naar de 0 zetels!![]()
bedoelde eigenlijk niet dat ze de grootste partij zouden zijn, maar ze hadden zeker weten niet zoveel stemmen verwacht op Rosmalens Belangquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:40 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zou als ik jou was nog even heel goed naar de uitslag kijken...
Ik woon niet in Hintham.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zegt de man uit Hintham. Hintham hoorde officieel bij Rosmalen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:05 schreef Blik het volgende:
[..]
tis kut, blijft kut en kutter kan het niet worden![]()
Sommige dingen kan je in het echte leven nooit nastreven. Ben naar verschillende plastisch chirurgen geweest en ze waren het er allemaal mee eens dat je met zo'n grote bek geboren moet zijn, later aanpassen is niet meer mogelijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,dat gaat niet lukken.
Je wordt als Bosschenaar geboren
Ik heb persoonlijk niets tegen de volksbuurten,zou er wel kunnen aarden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:33 schreef Blik het volgende:
Den Bosch is gewoon een leuke stad, in de volksbuurten moet je niet zijn. Maar het centrum is hartstikke gezellig
jij woont dan ook in een volksbuurtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk niets tegen de volksbuurten,zou er wel kunnen aarden.
Wat bedoel je met de volksbuurten dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:33 schreef Blik het volgende:
Den Bosch is gewoon een leuke stad, in de volksbuurten moet je niet zijn. Maar het centrum is hartstikke gezellig
Vast alles behalve Rosmalen!quote:
Mislukte poging om Tilburg na te doen met grote kermis en om Eindhoven na te doen met een mobiel pretpark (kermis met hekken erom)....quote:Op zondag 25 juni 2006 00:58 schreef Suijk het volgende:
Wat zijn die achtbanen op het terrein van de Brabanthallen?
Fun fair boulevard. "Het grootste mobiele attractiepark van Nederland"quote:Op zondag 25 juni 2006 00:58 schreef Suijk het volgende:
Wat zijn die achtbanen op het terrein van de Brabanthallen?
Zoiets als Graafsewijk?quote:
Geinig. Het zag er niet echt druk uit toen ik er langs reed idd.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Fun fair boulevard. "Het grootste mobiele attractiepark van Nederland"
Geloof niet dat het een succes is.
Kijk, hij snapt het!quote:Op zondag 25 juni 2006 13:20 schreef Yeahinho het volgende:
Maar gelukkig is Rosmalen gewoon the place to be.
Ook zeer tactisch natuurlijk om dit buiten de zomervakanties om te doen en met het gegeven dat er dadelijk in augustus de traditionele kermis is.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geinig. Het zag er niet echt druk uit toen ik er langs reed idd.
Kunnen jullie niet beter naar amsterdam verhuizen ofzo? Wat een (misplaatste) arrogantiequote:Op zondag 25 juni 2006 13:20 schreef Yeahinho het volgende:
Maar gelukkig is Rosmalen gewoon the place to be.
In Rosmalen wonen vooral veel hypocrietelingen die tegen de stad schoppen en de pest hebben aan Den Bosch, maar wel hier komen winkelen, naar school gaan, werken, etc.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:20 schreef Yeahinho het volgende:
Precies wat Robbie zegt, wehehe. Als je ze mee hebt zijn het allemaal prima mensen, maar je moet er geen ruzie mee krijgen. Maar gelukkig is Rosmalen gewoon the place to be
.
Kunnen we Rosmalen niet inwisselen voor Vught?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:26 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
In Rosmalen wonen vooral veel hypocrietelingen die tegen de stad schoppen en de pest hebben aan Den Bosch, maar wel hier komen winkelen, naar school gaan, werken, etc.
Op zich vind ik het niet erg dat Rosmalen nu een stadsdeel is , maar de hypocriete huilende Rosmalenaren hadden ze in de Maas moeten gooien, waarna een dus een aantal duizend woningen vrijkomen voor diegenen die wel met plezier in Den Bosch wonen.
Als de dorpelingen in de gemeenteraad niet hadden lopen huilen over overlast e.d. (vergunningen) dan was er een grote landelijke reclamecampagne geweest.. Omdat de vergunning in eerste instantie is geweigerd (dankzij de jankerds) is die grote reclamecampagne niet doorgegaan (idem voor een aantal grote attracties).quote:Op zondag 25 juni 2006 14:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ook zeer tactisch natuurlijk om dit buiten de zomervakanties om te doen en met het gegeven dat er dadelijk in augustus de traditionele kermis is.![]()
Een jaar of 10 geleden wilde Drunen en Heusden geheel vrijwillig worden ingelijfd.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kunnen we Rosmalen niet inwisselen voor Vught?
Maar zelfs dan vraag ik me eigen af of het een succes was geworden.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:29 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Als de dorpelingen in de gemeenteraad niet hadden lopen huilen over overlast e.d. (vergunningen) dan was er een grote landelijke reclamecampagne geweest.. Omdat de vergunning in eerste instantie is geweigerd (dankzij de jankerds) is die grote reclamecampagne niet doorgegaan (idem voor een aantal grote attracties).
Dus als het straks geen success is, dan komt het dus door diegenen die altijd alles tegenwerken.
Staat me vaga nog wel iets van bij ja.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:30 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Een jaar of 10 geleden wilde Drunen en Heusden geheel vrijwillig worden ingelijfd.
In Drunen stonden destijds overal bordjes "Tilburg NEE, Den Bosch JA".
Off coursequote:Op zondag 25 juni 2006 14:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Staat me vaga nog wel iets van bij ja.
Iedereen wilt natuurlijk Bosschenaar zijn
Eindhoven had wel een grote landelijk campagne midden in de zomer en daar werd het helemaal geen succes. En dat was ook nog eens qua vervoer op een A locatie. De Brabanthallen liggen zwaar kut in dat opzicht... Daarnaast is het in de zomer moeilijk concureren met de echte kermissen...quote:Op zondag 25 juni 2006 14:29 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Als de dorpelingen in de gemeenteraad niet hadden lopen huilen over overlast e.d. (vergunningen) dan was er een grote landelijke reclamecampagne geweest.. Omdat de vergunning in eerste instantie is geweigerd (dankzij de jankerds) is die grote reclamecampagne niet doorgegaan (idem voor een aantal grote attracties).
Dus als het straks geen success is, dan komt het dus door diegenen die altijd alles tegenwerken.
Nou daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:54 schreef existenz het volgende:
De Brabanthallen liggen zwaar kut in dat opzicht...
In Rosmalen wonen een heleboel Rosmalenaren die liever niet bij de gemeente Den Bosch hadden gezeten, doordat Rosmalen ingelijfd is zijn de gemeentelijke belastingen zowat verdubbeld, waardoor het leven in Rosmalen duurder is geworden.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:26 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
In Rosmalen wonen vooral veel hypocrietelingen die tegen de stad schoppen en de pest hebben aan Den Bosch, maar wel hier komen winkelen, naar school gaan, werken, etc.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:31 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Bosschenaar =) Woon nu een half jaar in Utrecht. Zat op Stedelijk Gymnasium, wat je bijna kan zien op die foto hierboven. Zo'n mooie gouden klomp
Als er ook maar 1 evenement in DB is staan heel die klote snelwegen dichtquote:Op zondag 25 juni 2006 16:57 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet mee eens.
Het ligt op loopafstand van het station en vlakbij de A59, dus niet in the middle of nowhere.
Bereikbaarheid is het probleem niet.
Dicht staan is wat anders slecht bereikbaar zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Als er ook maar 1 evenement in DB is staan heel die klote snelwegen dicht. Goede bereikbaarheid ja
![]()
1mtr per 10minuten vind ik vrij slecht bereikbaar en dan rijd ik toch elke dag een groot deel van de A2 op en neerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dicht staan is wat anders slecht bereikbaar zijn.
Is het de schuld van de stad dat Den Haag nooit op tijd met geld over de brug komt voor noodzakelijke snelwegverbredingen? De A2 had 5 jaar geleden al 4x2 moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Als er ook maar 1 evenement in DB is staan heel die klote snelwegen dicht. Goede bereikbaarheid ja
![]()
Maar als je het zo gaat beredeneren zijn er maar weinig steden goed bereikbaar (in de spits).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:49 schreef existenz het volgende:
[..]
1mtr per 10minuten vind ik vrij slecht bereikbaar en dan rijd ik toch elke dag een groot deel van de A2 op en neer![]()
Onder die roltrapquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Ik Zie altijd die straatkrantenverkopers als ik van de roltrap afkom. Waar slapen ze ?
Als ik erg vroeg ben liggen er iig genoeg lege bierblikjesquote:
Best een kut stuk is dat. Als het een beetje druk is rijd ik altijd maar over wat tenen van voetgangers heen, anders kom je er helemaal niet door.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
Deze mag trouwens niet in dit topic ontbreken;
[afbeelding]
Dus jij was het!quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Best een kut stuk is dat. Als het een beetje druk is rijd ik altijd maar over wat tenen van voetgangers heen, anders kom je er helemaal niet door.
Die zebrapaden zijn een soort van Russisch roulette daarquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Best een kut stuk is dat. Als het een beetje druk is rijd ik altijd maar over wat tenen van voetgangers heen, anders kom je er helemaal niet door.
Ik had al een vermoeden dat jij het wasquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jaaa, het is hier zo rustigquote:Op zondag 2 juli 2006 18:06 schreef Yeahinho het volgende:
Goeie kick.
Maaspoort is inderdaad nog bezig.. Ik wordt trouwens wel doodziek van al die rotondes hierquote:Op zondag 2 juli 2006 20:48 schreef Hathor het volgende:
Vorige week nog effe in DB geweest om het een en ander op te halen bij mijn oma. Elke keer als ik er weer kom zie ik wel weer wat nieuws, er word nog steeds stevig gebouwd niet ? De Maaspoort is onderhand een stad op zich.
En vrijdag ben ik er trouwens weer, feestje bij een ouwe maat.![]()
1 grote mierenhoop zeker?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Vandaag lekker aan de Oosterplas gelegen.
Viel, waar wij zaten, opzich nog wel mee. Maar het was druk zat ja.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1 grote mierenhoop zeker?
Ben er net effe geweest omdat mijn broertje er zat te vissen.
Nu is het wel lekker daar
Tof!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:27 schreef Curva het volgende:
Nog een Bosschenaar hier, Maaspoort!
Als ik zo in je fotoboek kijk heb ik je wel eens gezien, je gezicht komt me wel vaag bekend voor. Zal wel op het JBC geweest zijn.quote:
Leeftijd rond de 25/26?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:53 schreef Hathor het volgende:
Kent er iemand Stefan van den Broek ? Das een broer van een ouwe maat van me een die schijnt vorige week overleden te zijn. Ik was nieuwsgierig hoe het precies gebeurt was, want ik ben dat clubje een beetje uit het oog verloren.
Zou het zo 1,2,3 niet weten eerlijk gezegd...quote:Op maandag 3 juli 2006 16:05 schreef splendor het volgende:
Volgens mij kan ik deze vraag hier het beste stellen en geen nieuw topic openen..
In de binnenstad van denbosch staat ergens op de zijgevel van een huis een spreekwoord in het brabants geschreven, en ik kan me nog herinneren dat ik wel aantal seconden heb staan kijken voor ik snapte wat er stond, erg mooi brabants was datWeet iemand welk spreekwoord ik bedoel? In het brabants dan..
Er zaten nogal veel W's in als ik me niet vergis.
Nee, ik denk meer zo rond de 40, maar hij heeft wel een broertje van die leeftijd, twee zelfs geloof ik. Ze komen van West.quote:
Wie wit woar Willem Wever woont ? Willem Wever woont wijd weg.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:05 schreef splendor het volgende:
Volgens mij kan ik deze vraag hier het beste stellen en geen nieuw topic openen..
In de binnenstad van denbosch staat ergens op de zijgevel van een huis een spreekwoord in het brabants geschreven, en ik kan me nog herinneren dat ik wel aantal seconden heb staan kijken voor ik snapte wat er stond, erg mooi brabants was datWeet iemand welk spreekwoord ik bedoel? In het brabants dan..
Haha nee korter geloof ik, maar 3 of 4 woorden.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wie wit woar Willem Wever woont ? Willem Wever woont wijd weg.
Is dat em toevallig ?![]()
Welk gebouw was het precies dan ? Kan ik dit weekend effe een kijkje gaan nemen, ik ben er dan toch.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:30 schreef splendor het volgende:
[..]
Haha nee korter geloof ik, maar 3 of 4 woorden.Stom dat ik hem vergeten ben zeg. En ik ben verder ook helemaal niet bekend in Den Bosch.
Ik schaam me voor mijn afkomst ? Ik weet niet waar je die BS vandaan hebt, maar daar klopt in ieder geval geen kut van.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:31 schreef DutchGooner het volgende:
En waar wonen de Bosschenaren?
TerroRobbie = Rosmalen
Yeahinoh = Rosmalen
DutchGooner = Aawijk
blik = Rosmalen
Booo = Orthen
Devolution = Rosmalen
Creased2Be = Boschveld
MarkyB = Centrum
En welke Bosschenaren schamen zich voor hun afkomst?![]()
Hathor = Utrecht
MeneerGiraffe = Utrecht
En wie studeren/werken in Den Bosch?quote:Op maandag 3 juli 2006 16:31 schreef DutchGooner het volgende:
Wat hap je toch liefquote:Op maandag 3 juli 2006 16:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik schaam me voor mijn afkomst ? Ik weet niet waar je die BS vandaan hebt, maar daar klopt in ieder geval geen kut van.![]()
Ik ben opgegroeid in Den Bosch Noord (Haren/Donk/Reit) Maar vanwege werk 1,5 jaar geleden verhuisd naar Amsterdamquote:Op maandag 3 juli 2006 16:31 schreef DutchGooner het volgende:
TerroRobbie = Rosmalen
Yeahinoh = Rosmalen
DutchGooner = Aawijk
blik = Rosmalen
Booo = Orthen
Devolution = Rosmalen
Creased2Be = Boschveld
MarkyB = Centrum
Hathor = Utrecht
MeneerGiraffe = Utrecht
Volgens mij gewoon een woonhuis, beetje achteraf in de steegjes die ook bij de kanaaltjes lopen zeg maar. Volgens mij zat er iets verder door een bruggetje over het kanaal met een restaurantje erbij, maarja das nog erg vaag.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Welk gebouw was het precies dan ? Kan ik dit weekend effe een kijkje gaan nemen, ik ben er dan toch.
Als rechtgeaarde Bosschenaar heb ik het recht om in iedere zin minimaal een keertje het woord kut te gebruiken, anders is het niet geloofwaardig.quote:
Zo ziet de halve binnenstad er uitquote:Op maandag 3 juli 2006 16:36 schreef splendor het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een woonhuis, beetje achteraf in de steegjes die ook bij de kanaaltjes lopen zeg maar. Volgens mij zat er iets verder door een bruggetje over het kanaal met een restaurantje erbij, maarja das nog erg vaag.
Das denk ik bij de Uilenburg in de buurt dan, ik loop er wel effe langs dit weekend, want nou ben ik ook nieuwsgierig.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:36 schreef splendor het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een woonhuis, beetje achteraf in de steegjes die ook bij de kanaaltjes lopen zeg maar. Volgens mij zat er iets verder door een bruggetje over het kanaal met een restaurantje erbij, maarja das nog erg vaag.
Om dezelfde kutreden waarom het stadswapen van Den Bosch in een nijlpaard veranderd isquote:Op maandag 3 juli 2006 16:37 schreef Hathor het volgende:
Trouwens kut, witte gij woarom unnen Bosschenaar nie onder water mag zwemme ?
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:31 schreef DutchGooner het volgende:
TerroRobbie = Rosmalen
Yeahinoh = Rosmalen
DutchGooner = Aawijk
blik = Rosmalen
Booo = Orthen
Devolution = Rosmalen
Creased2Be = Ceased2Be = Boschveld
MarkyB = Centrum
Hathor = Utrecht
MeneerGiraffe = Utrecht
Nee, omdat ie zunnen bek nie ken houwe.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Om dezelfde kutreden waarom het stadswapen van Den Bosch in een nijlpaard veranderd is
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, omdat ie zunnen bek nie ken houwe.![]()
Dat scheelt een kuub zand.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Witte gij warum unne Bosschenoar op zunne pens begroave moet worre?
Yeah yeah yeah, beetje een nieuwbakken plaatsgenoot pesten.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Excuus,is al aangepast.
Creased,ceased,allemaal 1 pot nat
He Dries!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Den Bosch Noord (Haren/Donk/Reit) Maar vanwege werk 1,5 jaar geleden verhuisd naar Amsterdam
Ik word gestalkt op dit forum dus ik kan niet teveel details geven over mezelf, maar op zich zou dit een hele goede hint moeten zijn:quote:
ahahah dan heb ik al een idee inderdaad! harenschoolquote:Op maandag 3 juli 2006 17:44 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik word gestalkt op dit forum dus ik kan niet teveel details geven over mezelf, maar op zich zou dit een hele goede hint moeten zijn:
http://www.schooltv.nl/pagina.jsp?n=489794![]()
Hallo! Mogen we even meegenieten?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:44 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik word gestalkt op dit forum dus ik kan niet teveel details geven over mezelf, maar op zich zou dit een hele goede hint moeten zijn:
http://www.schooltv.nl/pagina.jsp?n=489794![]()
Ik woon in Utrecht, mijn naam is John, en ik wurg stalkers, en begraaf ze achter de flat waar ik woon.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar woon je? Wat is je naam? Wat doe je?
Ik stalk geen mensen die John heten en in Utrecht wonenquote:Op maandag 3 juli 2006 19:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht, mijn naam is John, en ik wurg stalkers, en begraaf ze achter de flat waar ik woon.![]()
Toff!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:08 schreef Curva het volgende:
[..]
Als ik zo in je fotoboek kijk heb ik je wel eens gezien, je gezicht komt me wel vaag bekend voor. Zal wel op het JBC geweest zijn.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:29 schreef DutchGooner het volgende:
En we gaan verder in DG's serie over typische Bossche dingetjes.
Deze mag dan zeker niet ontbreken
[afbeelding]
Tsja.. Kutquote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef DutchGooner het volgende:
en als we het trouwens over "typisch 'Bosch" hebben...
[afbeelding]
Sorry voor de ondertiteling bij het plaatje
Ik lig boven het landelijk gemiddelde kan ik je verzekerenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:42 schreef booo het volgende:
[..]
Tsja.. Kut![]()
Is het echt zo dat dat hier vaker wordt gezegd dan elders?![]()
Twijfelde gij doar dan nog oan, kut?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:42 schreef booo het volgende:
[..]
Tsja.. Kut![]()
Is het echt zo dat dat hier vaker wordt gezegd dan elders?![]()
Ik ook, ik weet het zeker. Moet er echt van af, het slaat gewoon nergens op. Ze beginnen met al te turven in de klas.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik lig boven het landelijk gemiddelde kan ik je verzekeren
Dat is kut voor je!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:44 schreef booo het volgende:
[..]
Ik ook, ik weet het zeker. Moet er echt van af, het slaat gewoon nergens op. Ze beginnen met al te turven in de klas.![]()
idd,het zit gewoon opgesloten in mijn taalgebruik merk ik als ik er op ga lettenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:44 schreef booo het volgende:
[..]
Ik ook, ik weet het zeker. Moet er echt van af, het slaat gewoon nergens op. Ze beginnen met al te turven in de klas.![]()
Hmhm, je moet het voor de grap eens bijhouden. Ik gooi het er echt te pas en te on pas uitquote:Op maandag 3 juli 2006 22:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,het zit gewoon opgesloten in mijn taalgebruik merk ik als ik er op ga letten
Mijn ma heeft het ooit gedaan,na 2 uur is ze gestopt met turvenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:47 schreef booo het volgende:
[..]
Hmhm, je moet het voor de grap eens bijhouden. Ik gooi het er echt te pas en te on pas uit![]()
![]()
Precies, het is niet bij te houden. Maar ik wist niet dat het hier erger was dan ergens anders in nederlandquote:Op maandag 3 juli 2006 22:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mijn ma heeft het ooit gedaan,na 2 uur is ze gestopt met turven
Ik zag je ergens in een reactie hier het JBC noemen, dus ik nam even aan dat je er op zat. En als ik zo naar je foto kijk zie ik je er wel eens rondlopen. Ik denk niet dat je me echt kent, zat toch een paar klassen hoger (nu geslaagd!). Maar ik stuur via de mail wel ff een foto.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:49 schreef booo het volgende:
[..]
Toff!![]()
Ik ben hier nog nooit mensen tegen gekomen die ik 'ken'! Hoe weet je trouwens dat ik op het jbc zit?![]()
Fotooooo![]()
Tofquote:Op maandag 3 juli 2006 22:51 schreef Curva het volgende:
[..]
Ik zag je ergens in een reactie hier het JBC noemen, dus ik nam even aan dat je er op zat. En als ik zo naar je foto kijk zie ik je er wel eens rondlopen. Ik denk niet dat je me echt kent, zat toch een paar klassen hoger (nu geslaagd!). Maar ik stuur via de mail wel ff een foto.![]()
Ik weet het, ik weet het, ik weet het!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef Curva het volgende:
Zat in 6VWO.
Zeg, we gaan nu niet glibberig worden hequote:
Daar ben ik zo'n beetje opgegroeid. Beetje hangen en bier zuipen in dat park langs de Churchillaan.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:36 schreef sportfreak het volgende:
Bosschenaar meldt zich. Ik woon al mijn hele leven op de kruiskamp.![]()
[afbeelding]
Tussen alle foto's mag deze niet ontbreken, de grootste bosschenaar ooit.![]()
Geweldig, die dichtregels op Bossche gevels. Lucebert op de Kuipertjeswalquote:Op maandag 3 juli 2006 16:05 schreef splendor het volgende:
Hij zit er helaas niet bijquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:20 schreef la-nina het volgende:
[..]
Geweldig, die dichtregels op Bossche gevels. Lucebert op de Kuipertjeswal![]()
Hier kun je ze allemaal vinden.
nina woont al jaren in DB![]()
Weet je nog waar het ergens staat? Ik ga morgen waarschijnlijk toch weer..quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:51 schreef splendor het volgende:
[..]
Hij zit er helaas niet bijDeze zijn ook gewoon in het Nederlands en die ik bedoel was een spreekwoord of gezegde in het Brabants of Bosch'.
Ik heb mijn zwager gemaild met jouw vraag, da's ook een echte Bosschenaar dus eigenlijk verwacht ik dat hij het zo wel weet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:51 schreef splendor het volgende:
[..]
Hij zit er helaas niet bijDeze zijn ook gewoon in het Nederlands en die ik bedoel was een spreekwoord of gezegde in het Brabants of Bosch'.
Ja dat is een goeie, ik ben er niet bekend en het is toch al weer even geleden maar het schoot me ineens weer te binnen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:57 schreef booo het volgende:
[..]
Weet je nog waar het ergens staat? Ik ga morgen waarschijnlijk toch weer..
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:23 schreef splendor het volgende:
[..]
Ja dat is een goeie, ik ben er niet bekend en het is toch al weer even geleden maar het schoot me ineens weer te binnen.
Ik woon zelf in Eindhoven dus van die kant kwamen we Den Bosch binnen, die weg dat je de weilanden ziet liggen en de stad met dan in het midden de sint Jan, en toen over die gekke kruising zeg maar.
En aan die kant van de stad hebben we ergens geparkeerd en toen van daaruit naar de sint Jan gelopen, en onderweg daarheen kwamen we langs die kanaaltjes en daar stond het ergens op een gevel van een huis, volgens mij gewoon op ooghoogte en door de eigenaar er zelf opgezet ofzo, niet echt iets officieels zoals die dichtregels.
Maar ik vond hem erg mooi toen dus vandaar dat ik er nieuwsgierig naar ben.
yup,bij Essent,vlakbij het stationquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:48 schreef splendor het volgende:
Ja die gekke kruisinghoe omschrijf je dat.. de auto's gaan er volgens mij tegen het verkeer in ofzo? en ze kruisen elkaar maar dan toch anders als een normale kruising
Hijquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:47 schreef DutchGooner het volgende:
Ze zal het Heetmanplein bedoelen.
Met de auto uit Eindhoven zal ze afslag Vught gepakt hebben.
Misschien in de buurt van de Karrenstraat of Vismarkt?
Jaa, je bedoelt het Heetmanplein neem ik aan.. Maar ik vraag me af waar je dan de auto parkeert, waarna je langs kanaaltjes loopt..quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:48 schreef splendor het volgende:
Ja die gekke kruisinghoe omschrijf je dat.. de auto's gaan er volgens mij tegen het verkeer in ofzo? en ze kruisen elkaar maar dan toch anders als een normale kruising
Ik dacht dat het een foto van jezelf was in je avatarquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:49 schreef splendor het volgende:
[..]
Hijalhoewel mijn moeder reed dus ze klopt dan weer wel.
als je vanaf vught komt, rechtdoor eigenlijk Vughterstraat in maar vlak daarvoor linksaf, dan kom je langs het water, geloof anderhalve euri per uur daar om te parkeren maar je kan beter je auto in de Wolvenboek zettenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:51 schreef booo het volgende:
[..]
Jaa, je bedoelt het Heetmanplein neem ik aan.. Maar ik vraag me af waar je dan de auto parkeert, waarna je langs kanaaltjes loopt..
Mocht ik willen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een foto van jezelf was in je avatar
zal wel bij de uilenburg zijn, bij de opstapplaats voor die rondvaarten over de binnendieze.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:23 schreef splendor het volgende:
[..]
Ja dat is een goeie, ik ben er niet bekend en het is toch al weer even geleden maar het schoot me ineens weer te binnen.
Ik woon zelf in Eindhoven dus van die kant kwamen we Den Bosch binnen, die weg dat je de weilanden ziet liggen en de stad met dan in het midden de sint Jan, en toen over die gekke kruising zeg maar.
En aan die kant van de stad hebben we ergens geparkeerd en toen van daaruit naar de sint Jan gelopen, en onderweg daarheen kwamen we langs die kanaaltjes en daar stond het ergens op een gevel van een huis, volgens mij gewoon op ooghoogte en door de eigenaar er zelf opgezet ofzo, niet echt iets officieels zoals die dichtregels.
Maar ik vond hem erg mooi toen dus vandaar dat ik er nieuwsgierig naar ben.
De Vismarkt dus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:54 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
zal wel bij de uilenburg zijn, bij de opstapplaats voor die rondvaarten over de binnendieze.![]()
Moet dan wel iddquote:en zeker geparkeerd op de havensingel of daar in de buurt, vlakbij de abn-amro?
Zou goed kunnen idd, wel een restaurant in ieder geval en mensen waren aan het instappen in een bootjequote:Op woensdag 5 juli 2006 15:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De Vismarkt dus.
Zat er een Grieks restaurant op de hoek?
[..]
Moet dan wel idd
Tegenover die opstapplaats ligt toch een kroeg die vroeger "de Plekhoek" heette? Weet niet hoe die nu heet,die kroeg ligt iig aan de Vismarktquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:00 schreef opgebaarde het volgende:
waar de mensen in die boten instappen, de Dieze toch, is de uilenburg.
We knowquote:Den Bosch is gewoon geniaal!
Er zitten daar meerdere restaurants..quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:59 schreef splendor het volgende:
[..]
Zou goed kunnen idd, wel een restaurant in ieder geval en mensen waren aan het instappen in een bootjeEn een paar straten daarvoor was het als ik me niet vergis.
Leuk dat iedereen meezoektmaar volgens mij heb ik een aantal mensen heel nieuwsgierig gemaakt
Wat krijgt de winnaar?quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:00 schreef opgebaarde het volgende:
's-Hertogenbosch is gewoon geniaal!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:09 schreef booo het volgende:
[..]
Staan we daar allemaal morgen![]()
'Wie het eerste thuis is!'![]()
Tien minuutjes hierquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:09 schreef booo het volgende:
[..]
Dan win ik al niet, ik moet een half uurtje.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:11 schreef opgebaarde het volgende:
dat is een kwartier reistijd voor mij, arme ik
Ik heb nog ergens een F16.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
ik pak wel mijn helikopter :p
Hmm, dat is 2 minuten lopen van m'n huis.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:09 schreef booo het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen midden in de stad, je kunt daar echt nergens landenquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
Gemeen gemeen gemeen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:15 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hmm, dat is 2 minuten lopen van m'n huis.![]()
ben aan het werkquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:16 schreef booo het volgende:
[..]
Gemeen gemeen gemeen!![]()
Waarom loop je er nu niet even heen dan trouwens?![]()
Ohzo, okequote:Op woensdag 5 juli 2006 16:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
ben aan het werk![]()
zal vanavond wel even kijken![]()
Binnendieze opstapplaats is volgens mij Lepelstraat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:00 schreef opgebaarde het volgende:
waar de mensen in die boten instappen, de Dieze toch, is de uilenburg.
's-Hertogenbosch is gewoon geniaal!
http://www.royaltax.nl/helicopter.asp ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
Of Bois-le-Ducquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgende mag trouwens wel gewoon Den Bosch heten
Dat lijkt me logisch,snapte?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Welnee, gewoon:quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:23 schreef TerroRobbie het volgende:
En een lijstje met wie waar woontquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:27 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Welnee, gewoon:
Het grote 's-Hertogenbosch/Den Bosch/Bois-le-Duc/Silva Ducis topic
En rond carnaval plak je er Oeteldonk achteraan.
pwndquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:29 schreef opgebaarde het volgende:
klnvntrbyt maakt het pwnd topic strakjes
Hey ik ben geboren en getogen bosschenaar!quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:30 schreef opgebaarde het volgende:
'sjimz mag niet meer in de den bosch topics komen :p
Of we noemen het "Witte Tonnie-topic deel 6"quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:58 schreef klnvntrbyt het volgende:
"Vroegah" hadden we zo'n ganz geile topiquereeks:
Waar woon jij in Den Bosch of omgeving?
FOK!kers in omgeving Den Bosch..
Waar woon jij in Den Bosch of omgeving? Deel 2
Bossche "Witte Tonnie" en zo Meet & pimp(el)!!
Maar de werden massaal gesloten door de heerschers van destijds.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:33 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Of we noemen het "Witte Tonnie-topic deel 6"
Oh, het is wit en het staat in de keukenkast?Whehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zullen het voor de buitenstaander maar begrijpelijk houden
NAAR HET ANDERE FORUM!
Maar goed dat je niet in Oss woont dan, had je een mes als tattoo laten zetten en dat ziet er krom uitquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:32 schreef DutchGooner het volgende:
Mijn volgende tattoo wordt trouwens het stadswapen
Met de 2 mannen + knuppels?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:32 schreef DutchGooner het volgende:
Mijn volgende tattoo wordt trouwens het stadswapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |