Ik woon niet in Hintham.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zegt de man uit Hintham. Hintham hoorde officieel bij Rosmalen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:05 schreef Blik het volgende:
[..]
tis kut, blijft kut en kutter kan het niet worden![]()
Sommige dingen kan je in het echte leven nooit nastreven. Ben naar verschillende plastisch chirurgen geweest en ze waren het er allemaal mee eens dat je met zo'n grote bek geboren moet zijn, later aanpassen is niet meer mogelijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,dat gaat niet lukken.
Je wordt als Bosschenaar geboren
Ik heb persoonlijk niets tegen de volksbuurten,zou er wel kunnen aarden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:33 schreef Blik het volgende:
Den Bosch is gewoon een leuke stad, in de volksbuurten moet je niet zijn. Maar het centrum is hartstikke gezellig
jij woont dan ook in een volksbuurtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk niets tegen de volksbuurten,zou er wel kunnen aarden.
Wat bedoel je met de volksbuurten dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:33 schreef Blik het volgende:
Den Bosch is gewoon een leuke stad, in de volksbuurten moet je niet zijn. Maar het centrum is hartstikke gezellig
Vast alles behalve Rosmalen!quote:
Mislukte poging om Tilburg na te doen met grote kermis en om Eindhoven na te doen met een mobiel pretpark (kermis met hekken erom)....quote:Op zondag 25 juni 2006 00:58 schreef Suijk het volgende:
Wat zijn die achtbanen op het terrein van de Brabanthallen?
Fun fair boulevard. "Het grootste mobiele attractiepark van Nederland"quote:Op zondag 25 juni 2006 00:58 schreef Suijk het volgende:
Wat zijn die achtbanen op het terrein van de Brabanthallen?
Zoiets als Graafsewijk?quote:
Geinig. Het zag er niet echt druk uit toen ik er langs reed idd.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Fun fair boulevard. "Het grootste mobiele attractiepark van Nederland"
Geloof niet dat het een succes is.
Kijk, hij snapt het!quote:Op zondag 25 juni 2006 13:20 schreef Yeahinho het volgende:
Maar gelukkig is Rosmalen gewoon the place to be.
Ook zeer tactisch natuurlijk om dit buiten de zomervakanties om te doen en met het gegeven dat er dadelijk in augustus de traditionele kermis is.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geinig. Het zag er niet echt druk uit toen ik er langs reed idd.
Kunnen jullie niet beter naar amsterdam verhuizen ofzo? Wat een (misplaatste) arrogantiequote:Op zondag 25 juni 2006 13:20 schreef Yeahinho het volgende:
Maar gelukkig is Rosmalen gewoon the place to be.
In Rosmalen wonen vooral veel hypocrietelingen die tegen de stad schoppen en de pest hebben aan Den Bosch, maar wel hier komen winkelen, naar school gaan, werken, etc.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:20 schreef Yeahinho het volgende:
Precies wat Robbie zegt, wehehe. Als je ze mee hebt zijn het allemaal prima mensen, maar je moet er geen ruzie mee krijgen. Maar gelukkig is Rosmalen gewoon the place to be
.
Kunnen we Rosmalen niet inwisselen voor Vught?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:26 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
In Rosmalen wonen vooral veel hypocrietelingen die tegen de stad schoppen en de pest hebben aan Den Bosch, maar wel hier komen winkelen, naar school gaan, werken, etc.
Op zich vind ik het niet erg dat Rosmalen nu een stadsdeel is , maar de hypocriete huilende Rosmalenaren hadden ze in de Maas moeten gooien, waarna een dus een aantal duizend woningen vrijkomen voor diegenen die wel met plezier in Den Bosch wonen.
Als de dorpelingen in de gemeenteraad niet hadden lopen huilen over overlast e.d. (vergunningen) dan was er een grote landelijke reclamecampagne geweest.. Omdat de vergunning in eerste instantie is geweigerd (dankzij de jankerds) is die grote reclamecampagne niet doorgegaan (idem voor een aantal grote attracties).quote:Op zondag 25 juni 2006 14:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ook zeer tactisch natuurlijk om dit buiten de zomervakanties om te doen en met het gegeven dat er dadelijk in augustus de traditionele kermis is.![]()
Een jaar of 10 geleden wilde Drunen en Heusden geheel vrijwillig worden ingelijfd.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kunnen we Rosmalen niet inwisselen voor Vught?
Maar zelfs dan vraag ik me eigen af of het een succes was geworden.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:29 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Als de dorpelingen in de gemeenteraad niet hadden lopen huilen over overlast e.d. (vergunningen) dan was er een grote landelijke reclamecampagne geweest.. Omdat de vergunning in eerste instantie is geweigerd (dankzij de jankerds) is die grote reclamecampagne niet doorgegaan (idem voor een aantal grote attracties).
Dus als het straks geen success is, dan komt het dus door diegenen die altijd alles tegenwerken.
Staat me vaga nog wel iets van bij ja.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:30 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Een jaar of 10 geleden wilde Drunen en Heusden geheel vrijwillig worden ingelijfd.
In Drunen stonden destijds overal bordjes "Tilburg NEE, Den Bosch JA".
Off coursequote:Op zondag 25 juni 2006 14:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Staat me vaga nog wel iets van bij ja.
Iedereen wilt natuurlijk Bosschenaar zijn
Eindhoven had wel een grote landelijk campagne midden in de zomer en daar werd het helemaal geen succes. En dat was ook nog eens qua vervoer op een A locatie. De Brabanthallen liggen zwaar kut in dat opzicht... Daarnaast is het in de zomer moeilijk concureren met de echte kermissen...quote:Op zondag 25 juni 2006 14:29 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Als de dorpelingen in de gemeenteraad niet hadden lopen huilen over overlast e.d. (vergunningen) dan was er een grote landelijke reclamecampagne geweest.. Omdat de vergunning in eerste instantie is geweigerd (dankzij de jankerds) is die grote reclamecampagne niet doorgegaan (idem voor een aantal grote attracties).
Dus als het straks geen success is, dan komt het dus door diegenen die altijd alles tegenwerken.
Nou daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:54 schreef existenz het volgende:
De Brabanthallen liggen zwaar kut in dat opzicht...
In Rosmalen wonen een heleboel Rosmalenaren die liever niet bij de gemeente Den Bosch hadden gezeten, doordat Rosmalen ingelijfd is zijn de gemeentelijke belastingen zowat verdubbeld, waardoor het leven in Rosmalen duurder is geworden.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:26 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
In Rosmalen wonen vooral veel hypocrietelingen die tegen de stad schoppen en de pest hebben aan Den Bosch, maar wel hier komen winkelen, naar school gaan, werken, etc.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:31 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Bosschenaar =) Woon nu een half jaar in Utrecht. Zat op Stedelijk Gymnasium, wat je bijna kan zien op die foto hierboven. Zo'n mooie gouden klomp
Als er ook maar 1 evenement in DB is staan heel die klote snelwegen dichtquote:Op zondag 25 juni 2006 16:57 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet mee eens.
Het ligt op loopafstand van het station en vlakbij de A59, dus niet in the middle of nowhere.
Bereikbaarheid is het probleem niet.
Dicht staan is wat anders slecht bereikbaar zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Als er ook maar 1 evenement in DB is staan heel die klote snelwegen dicht. Goede bereikbaarheid ja
![]()
1mtr per 10minuten vind ik vrij slecht bereikbaar en dan rijd ik toch elke dag een groot deel van de A2 op en neerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dicht staan is wat anders slecht bereikbaar zijn.
Is het de schuld van de stad dat Den Haag nooit op tijd met geld over de brug komt voor noodzakelijke snelwegverbredingen? De A2 had 5 jaar geleden al 4x2 moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Als er ook maar 1 evenement in DB is staan heel die klote snelwegen dicht. Goede bereikbaarheid ja
![]()
Maar als je het zo gaat beredeneren zijn er maar weinig steden goed bereikbaar (in de spits).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:49 schreef existenz het volgende:
[..]
1mtr per 10minuten vind ik vrij slecht bereikbaar en dan rijd ik toch elke dag een groot deel van de A2 op en neer![]()
Onder die roltrapquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Ik Zie altijd die straatkrantenverkopers als ik van de roltrap afkom. Waar slapen ze ?
Als ik erg vroeg ben liggen er iig genoeg lege bierblikjesquote:
Best een kut stuk is dat. Als het een beetje druk is rijd ik altijd maar over wat tenen van voetgangers heen, anders kom je er helemaal niet door.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
Deze mag trouwens niet in dit topic ontbreken;
[afbeelding]
Dus jij was het!quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Best een kut stuk is dat. Als het een beetje druk is rijd ik altijd maar over wat tenen van voetgangers heen, anders kom je er helemaal niet door.
Die zebrapaden zijn een soort van Russisch roulette daarquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Best een kut stuk is dat. Als het een beetje druk is rijd ik altijd maar over wat tenen van voetgangers heen, anders kom je er helemaal niet door.
Ik had al een vermoeden dat jij het wasquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jaaa, het is hier zo rustigquote:Op zondag 2 juli 2006 18:06 schreef Yeahinho het volgende:
Goeie kick.
Maaspoort is inderdaad nog bezig.. Ik wordt trouwens wel doodziek van al die rotondes hierquote:Op zondag 2 juli 2006 20:48 schreef Hathor het volgende:
Vorige week nog effe in DB geweest om het een en ander op te halen bij mijn oma. Elke keer als ik er weer kom zie ik wel weer wat nieuws, er word nog steeds stevig gebouwd niet ? De Maaspoort is onderhand een stad op zich.
En vrijdag ben ik er trouwens weer, feestje bij een ouwe maat.![]()
1 grote mierenhoop zeker?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Vandaag lekker aan de Oosterplas gelegen.
Viel, waar wij zaten, opzich nog wel mee. Maar het was druk zat ja.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1 grote mierenhoop zeker?
Ben er net effe geweest omdat mijn broertje er zat te vissen.
Nu is het wel lekker daar
Tof!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:27 schreef Curva het volgende:
Nog een Bosschenaar hier, Maaspoort!
Als ik zo in je fotoboek kijk heb ik je wel eens gezien, je gezicht komt me wel vaag bekend voor. Zal wel op het JBC geweest zijn.quote:
Leeftijd rond de 25/26?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:53 schreef Hathor het volgende:
Kent er iemand Stefan van den Broek ? Das een broer van een ouwe maat van me een die schijnt vorige week overleden te zijn. Ik was nieuwsgierig hoe het precies gebeurt was, want ik ben dat clubje een beetje uit het oog verloren.
Zou het zo 1,2,3 niet weten eerlijk gezegd...quote:Op maandag 3 juli 2006 16:05 schreef splendor het volgende:
Volgens mij kan ik deze vraag hier het beste stellen en geen nieuw topic openen..
In de binnenstad van denbosch staat ergens op de zijgevel van een huis een spreekwoord in het brabants geschreven, en ik kan me nog herinneren dat ik wel aantal seconden heb staan kijken voor ik snapte wat er stond, erg mooi brabants was datWeet iemand welk spreekwoord ik bedoel? In het brabants dan..
Er zaten nogal veel W's in als ik me niet vergis.
Nee, ik denk meer zo rond de 40, maar hij heeft wel een broertje van die leeftijd, twee zelfs geloof ik. Ze komen van West.quote:
Wie wit woar Willem Wever woont ? Willem Wever woont wijd weg.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:05 schreef splendor het volgende:
Volgens mij kan ik deze vraag hier het beste stellen en geen nieuw topic openen..
In de binnenstad van denbosch staat ergens op de zijgevel van een huis een spreekwoord in het brabants geschreven, en ik kan me nog herinneren dat ik wel aantal seconden heb staan kijken voor ik snapte wat er stond, erg mooi brabants was datWeet iemand welk spreekwoord ik bedoel? In het brabants dan..
Er zaten nogal veel W's in als ik me niet vergis.
Haha nee korter geloof ik, maar 3 of 4 woorden.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wie wit woar Willem Wever woont ? Willem Wever woont wijd weg.
Is dat em toevallig ?![]()
Welk gebouw was het precies dan ? Kan ik dit weekend effe een kijkje gaan nemen, ik ben er dan toch.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:30 schreef splendor het volgende:
[..]
Haha nee korter geloof ik, maar 3 of 4 woorden.Stom dat ik hem vergeten ben zeg. En ik ben verder ook helemaal niet bekend in Den Bosch.
Ik schaam me voor mijn afkomst ? Ik weet niet waar je die BS vandaan hebt, maar daar klopt in ieder geval geen kut van.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:31 schreef DutchGooner het volgende:
En waar wonen de Bosschenaren?
TerroRobbie = Rosmalen
Yeahinoh = Rosmalen
DutchGooner = Aawijk
blik = Rosmalen
Booo = Orthen
Devolution = Rosmalen
Creased2Be = Boschveld
MarkyB = Centrum
En welke Bosschenaren schamen zich voor hun afkomst?![]()
Hathor = Utrecht
MeneerGiraffe = Utrecht
En wie studeren/werken in Den Bosch?quote:Op maandag 3 juli 2006 16:31 schreef DutchGooner het volgende:
Wat hap je toch liefquote:Op maandag 3 juli 2006 16:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik schaam me voor mijn afkomst ? Ik weet niet waar je die BS vandaan hebt, maar daar klopt in ieder geval geen kut van.![]()
Ik ben opgegroeid in Den Bosch Noord (Haren/Donk/Reit) Maar vanwege werk 1,5 jaar geleden verhuisd naar Amsterdamquote:Op maandag 3 juli 2006 16:31 schreef DutchGooner het volgende:
TerroRobbie = Rosmalen
Yeahinoh = Rosmalen
DutchGooner = Aawijk
blik = Rosmalen
Booo = Orthen
Devolution = Rosmalen
Creased2Be = Boschveld
MarkyB = Centrum
Hathor = Utrecht
MeneerGiraffe = Utrecht
Volgens mij gewoon een woonhuis, beetje achteraf in de steegjes die ook bij de kanaaltjes lopen zeg maar. Volgens mij zat er iets verder door een bruggetje over het kanaal met een restaurantje erbij, maarja das nog erg vaag.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Welk gebouw was het precies dan ? Kan ik dit weekend effe een kijkje gaan nemen, ik ben er dan toch.
Als rechtgeaarde Bosschenaar heb ik het recht om in iedere zin minimaal een keertje het woord kut te gebruiken, anders is het niet geloofwaardig.quote:
Zo ziet de halve binnenstad er uitquote:Op maandag 3 juli 2006 16:36 schreef splendor het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een woonhuis, beetje achteraf in de steegjes die ook bij de kanaaltjes lopen zeg maar. Volgens mij zat er iets verder door een bruggetje over het kanaal met een restaurantje erbij, maarja das nog erg vaag.
Das denk ik bij de Uilenburg in de buurt dan, ik loop er wel effe langs dit weekend, want nou ben ik ook nieuwsgierig.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:36 schreef splendor het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een woonhuis, beetje achteraf in de steegjes die ook bij de kanaaltjes lopen zeg maar. Volgens mij zat er iets verder door een bruggetje over het kanaal met een restaurantje erbij, maarja das nog erg vaag.
Om dezelfde kutreden waarom het stadswapen van Den Bosch in een nijlpaard veranderd isquote:Op maandag 3 juli 2006 16:37 schreef Hathor het volgende:
Trouwens kut, witte gij woarom unnen Bosschenaar nie onder water mag zwemme ?
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:31 schreef DutchGooner het volgende:
TerroRobbie = Rosmalen
Yeahinoh = Rosmalen
DutchGooner = Aawijk
blik = Rosmalen
Booo = Orthen
Devolution = Rosmalen
Creased2Be = Ceased2Be = Boschveld
MarkyB = Centrum
Hathor = Utrecht
MeneerGiraffe = Utrecht
Nee, omdat ie zunnen bek nie ken houwe.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Om dezelfde kutreden waarom het stadswapen van Den Bosch in een nijlpaard veranderd is
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, omdat ie zunnen bek nie ken houwe.![]()
Dat scheelt een kuub zand.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Witte gij warum unne Bosschenoar op zunne pens begroave moet worre?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |