Als ik erg vroeg ben liggen er iig genoeg lege bierblikjesquote:
Best een kut stuk is dat. Als het een beetje druk is rijd ik altijd maar over wat tenen van voetgangers heen, anders kom je er helemaal niet door.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
Deze mag trouwens niet in dit topic ontbreken;
[afbeelding]
Dus jij was het!quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Best een kut stuk is dat. Als het een beetje druk is rijd ik altijd maar over wat tenen van voetgangers heen, anders kom je er helemaal niet door.
Die zebrapaden zijn een soort van Russisch roulette daarquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Best een kut stuk is dat. Als het een beetje druk is rijd ik altijd maar over wat tenen van voetgangers heen, anders kom je er helemaal niet door.
Ik had al een vermoeden dat jij het wasquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jaaa, het is hier zo rustigquote:Op zondag 2 juli 2006 18:06 schreef Yeahinho het volgende:
Goeie kick.
Maaspoort is inderdaad nog bezig.. Ik wordt trouwens wel doodziek van al die rotondes hierquote:Op zondag 2 juli 2006 20:48 schreef Hathor het volgende:
Vorige week nog effe in DB geweest om het een en ander op te halen bij mijn oma. Elke keer als ik er weer kom zie ik wel weer wat nieuws, er word nog steeds stevig gebouwd niet ? De Maaspoort is onderhand een stad op zich.
En vrijdag ben ik er trouwens weer, feestje bij een ouwe maat.![]()
1 grote mierenhoop zeker?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Vandaag lekker aan de Oosterplas gelegen.
Viel, waar wij zaten, opzich nog wel mee. Maar het was druk zat ja.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1 grote mierenhoop zeker?
Ben er net effe geweest omdat mijn broertje er zat te vissen.
Nu is het wel lekker daar
Tof!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:27 schreef Curva het volgende:
Nog een Bosschenaar hier, Maaspoort!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |