Yeah yeah yeah, beetje een nieuwbakken plaatsgenoot pesten.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Excuus,is al aangepast.
Creased,ceased,allemaal 1 pot nat
He Dries!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Den Bosch Noord (Haren/Donk/Reit) Maar vanwege werk 1,5 jaar geleden verhuisd naar Amsterdam
Ik word gestalkt op dit forum dus ik kan niet teveel details geven over mezelf, maar op zich zou dit een hele goede hint moeten zijn:quote:
ahahah dan heb ik al een idee inderdaad! harenschoolquote:Op maandag 3 juli 2006 17:44 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik word gestalkt op dit forum dus ik kan niet teveel details geven over mezelf, maar op zich zou dit een hele goede hint moeten zijn:
http://www.schooltv.nl/pagina.jsp?n=489794![]()
Hallo! Mogen we even meegenieten?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:44 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik word gestalkt op dit forum dus ik kan niet teveel details geven over mezelf, maar op zich zou dit een hele goede hint moeten zijn:
http://www.schooltv.nl/pagina.jsp?n=489794![]()
Ik woon in Utrecht, mijn naam is John, en ik wurg stalkers, en begraaf ze achter de flat waar ik woon.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar woon je? Wat is je naam? Wat doe je?
Ik stalk geen mensen die John heten en in Utrecht wonenquote:Op maandag 3 juli 2006 19:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht, mijn naam is John, en ik wurg stalkers, en begraaf ze achter de flat waar ik woon.![]()
Toff!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:08 schreef Curva het volgende:
[..]
Als ik zo in je fotoboek kijk heb ik je wel eens gezien, je gezicht komt me wel vaag bekend voor. Zal wel op het JBC geweest zijn.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:29 schreef DutchGooner het volgende:
En we gaan verder in DG's serie over typische Bossche dingetjes.
Deze mag dan zeker niet ontbreken
[afbeelding]
Tsja.. Kutquote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef DutchGooner het volgende:
en als we het trouwens over "typisch 'Bosch" hebben...
[afbeelding]
Sorry voor de ondertiteling bij het plaatje
Ik lig boven het landelijk gemiddelde kan ik je verzekerenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:42 schreef booo het volgende:
[..]
Tsja.. Kut![]()
Is het echt zo dat dat hier vaker wordt gezegd dan elders?![]()
Twijfelde gij doar dan nog oan, kut?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:42 schreef booo het volgende:
[..]
Tsja.. Kut![]()
Is het echt zo dat dat hier vaker wordt gezegd dan elders?![]()
Ik ook, ik weet het zeker. Moet er echt van af, het slaat gewoon nergens op. Ze beginnen met al te turven in de klas.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik lig boven het landelijk gemiddelde kan ik je verzekeren
Dat is kut voor je!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:44 schreef booo het volgende:
[..]
Ik ook, ik weet het zeker. Moet er echt van af, het slaat gewoon nergens op. Ze beginnen met al te turven in de klas.![]()
idd,het zit gewoon opgesloten in mijn taalgebruik merk ik als ik er op ga lettenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:44 schreef booo het volgende:
[..]
Ik ook, ik weet het zeker. Moet er echt van af, het slaat gewoon nergens op. Ze beginnen met al te turven in de klas.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |