You're welcome.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:10 schreef yvonne het volgende:
We zullen je vast subtiel voor bereiden op wat komen gaat:
Denk aan:
Geen nachtrust meer
Voeten masseren
Rug masseren
Op bizarre tijdstippen boodschappen doen
Spataderen, overal
Bonken en slierken, nieteens meer bonkjes te noemen, nee bonken zo groot als koeievlaaien
Wen maar aan het geluid van een vallende bonk op de badkamervloer
verhalen over enge bevallingen, vriendinnen, moeders, schoonmoeders die je over de vreselijkste kwalen komen inlichten zonder dat je erom vraagt.
Tepelkloven
Inknippen
Vullen de andere dames even aan?
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef MUUS het volgende:
Weeën. Vloeken. Beenweeën, rugweeën, liesweeën. Vloeken.
Bevalling kan dagen duren.
De flamoes wordt paars tijdens de bevalling en dat beeld raak je nooit meer kwijt.
Inscheuren van de flamoes.
Hechten van de flamoes.
De grootste glibberkikkerbonk ooit: de placenta.
De placenta die de verloskundige onder je neus drukt terwijl ze glimlachend zegt: "Mooi hè?"
Hechtingen die gaan ontsteken zodat de flamoes in een teiltje met Biotex moet (die groene).
Stinkende onstekingen aan de baarmoeder.
Baarmoeders die verzakken.
Naweeën.
Bloed.
Heeeeeeele grote kraamverbanden. En bloed.
Pijn bij het plassen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Niet kunnen poepen door hechtingen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Enge kraamverzorgsters die de EO aanbidden en minstens 100 jaar oud zijn.
Krampen. Veel huilen door krampen. Vaak krampen.
Kotsen. Op je schouders. Op je buik. Op je arm. Overal. Vaak. Zure melk.
Over je heen zeiken tijdens het luiers verschonen.
Schijten in bad.
Spuitluiers. Stront overal. OVERAL. Uit broekspijpen en zelfs tot aan de nek. Overal stront.
Baby's eerste zwarte poep.
Echte dikke strontlucht zodra het eerste echte hapje is genuttigd.
Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. En toch de volgende dag naar je werk moeten.
Inentingen, opgezwollen beentjes, armpjes en hoge koorts.
Koortstuipen.
's Nachts in het ziekenhuis zitten door vage hoge koorts en enge dingen.
Hangmoeders op het schoolplein.
Kutkinderen die komen spelen en je halve huis slopen.
Kutkinderen die komen spelen en je kind treiteren.
Merkkleding, schoolgeld (boeken!!) duur speelgoed, Nintendo, Playstation, zakgeld, Breezers, vage vrienden, drugs, sex, alcohol.
Zo, maar even chronologisch gedaan voor een beter overzicht. Als ik iets ben vergeten, kom ik nog wel even terug uiteraard.
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:27 schreef MUUS het volgende:
Voor nikky:
Vrouwen scheuren uit naar de anus toe. Dan denk je dus dat het *daar* pijn gaat doen als je ligt te bevallen. Neen, helemaal niet.
Weet je waar het pijn doet? Echt godsgruwelijk veel pijn?
JE CLITORIS!! DIE STAAT IN DE FIK EN HET VOELT ALSOF HET DOORMIDDEN SCHEURT!!
Als de verloskundige zegt: "Durf door de pijn heen te persen" zegt ze dus eigenlijk: "Durf het risico te nemen dat je NOOIT meer plezier van sex zult hebben."
Die clitoris is de reden dat je daarna ook niet meer durft te plassen. Het is gepijnigd, verplet en vermorzeld en de hele sensatie van in de fik staan krijg je ELKE keer weer als je gaat zeiken.
Leuk feitje, staat nooit in de boekjes, maar is 100% waar. Alstublieft.
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef MUUS het volgende:
Pufcursus waar al die aangespoelde walvissen al hun kwaaltjes elke week gaan zitten vertellen. Puffen is al erg, maar het maagzuur en de obstipatie van die lelijke zeekoe is nog VEUL erger.
Reunie van de pufcursus als al die draken zijn geboren. Dan krijg je alle zwangerschapsverhalen van al die zeekoeien te horen. Bloed en je stront van je eigen wijf is al erg, maar bloed en stront van een zeekoe is nog VEUL erger.
Ouders die denken dat je nu alles wilt horen en weten van hún kind nu jij een kind hebt. Stront en kots van je eigen kind is al erg, maar stront en kots van een ander (altijd lelijk) kind is nog VEUL erger.
Zo.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef MUUS het volgende:
Placenta's die er niet uit willen komen. Lig je daar met die baby, hoera klaar.... NEE! Je moet naar de O.K., omdat die glibberkikker niet los wil laten en je half dood ligt te bloeden!
Totaal ruptuur, van je pruim tot aan je anus uitgescheurd. Lig je daar met die baby, hoera klaar.... NEE! Je moet naar de O.K., omdat je longen bijna uit je doos hangen!
Tieten die melk spuiten.
Tieten waar je kool uit de vriezer op moet leggen omdat ze godsgruwelijk veel pijn doen door de stuwing.
Sexy voedingsbeha's.
GROTE onderbroeken waar die kraammatrassen nét in passen.
Bloed langs je benen.
Vliezen die knappen terwij je net op bed gaat liggen. Hmmm, vruchtwater (mét stront misschien wel!) in je dekbed!
Aambeien door het persen.
Stront tijdens het persen.
Stront in vruchtwater van baby. Die geur krijg je nooit meer uit je neus.
Navelstreng die te lang blijft zitten aan baby's buikje, maar al wél gaat rotten. Lijkenlucht anyone?
Even koffie, brb!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:11 schreef boebiedoe het volgende:
Ik bedoel, waskom? Ik heb een badkuip waar dat kreng inkan. Hard matras? Ik laat 'm wel op de bank slapen. Spuugdoekje? Ik pak wel een trui van Nikky. Babyolie? Dat mormel mag genoegen nemen met olijfolie wat er nog staat. Babybadje? Ik heb een waskuip én een afwasbak. Haarborstel? Die van Nikky zal ook wel prima functioneren. Navelklem? In de schuur ligt vast nog wel iets bruikbaars. 30 luiers? Ik koop wel een katoenen voor in de wasmachine. Thermometer? In de tuin heb ik er nog 1 staan, en daar kunnen moeder en baby prima samen mee doen, ze zijn toch niet vies van elkaar. Zeil? Ik snij wel wat zeil uit de opblaasboot. Bedverhogers? Ik kan toch ook gewoon bakstenen onder het bed zetten?.
Kijk, dit zijn nou de tips waar ik naar op zoek ben. Go on Dirk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hechten kan ook met een huis en tuin nietmachine.
Die uitgelubberde flamoes is makkelijk te vervangen met een 18 jarig sletje (gewoon voor tussendoor)
Die mooie oordopjes die er tegenwoordig zijn, zijn een goede vervanging voor een babyfoon.
Kind eet gewoon wat de pot schaft, vroeger hadden ze ook geen Olvarit.
Schoolgeld kan het kind zelf betalen door een krantenwijk te nemen, folders rond te lopen en vakken te vullen (als het nog een peuter is, kan het mooi het onderste schap vullen)
Kind heeft jonge ouders, dus ook jonge opa en oma's, dat zijn goedkope oppassers. (laat ze hun verantwoordelijkheid maar eens nemen)
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef MUUS het volgende:
Weeën. Vloeken. Beenweeën, rugweeën, liesweeën. Vloeken.
Bevalling kan dagen duren.
De flamoes wordt paars tijdens de bevalling en dat beeld raak je nooit meer kwijt.
Inscheuren van de flamoes.
Hechten van de flamoes.
De grootste glibberkikkerbonk ooit: de placenta.
De placenta die de verloskundige onder je neus drukt terwijl ze glimlachend zegt: "Mooi hè?"
Hechtingen die gaan ontsteken zodat de flamoes in een teiltje met Biotex moet (die groene).
Stinkende onstekingen aan de baarmoeder.
Baarmoeders die verzakken.
Naweeën.
Bloed.
Heeeeeeele grote kraamverbanden. En bloed.
Pijn bij het plassen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Niet kunnen poepen door hechtingen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Enge kraamverzorgsters die de EO aanbidden en minstens 100 jaar oud zijn.
Krampen. Veel huilen door krampen. Vaak krampen.
Kotsen. Op je schouders. Op je buik. Op je arm. Overal. Vaak. Zure melk.
Over je heen zeiken tijdens het luiers verschonen.
Schijten in bad.
Spuitluiers. Stront overal. OVERAL. Uit broekspijpen en zelfs tot aan de nek. Overal stront.
Baby's eerste zwarte poep.
Echte dikke strontlucht zodra het eerste echte hapje is genuttigd.
Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. En toch de volgende dag naar je werk moeten.
Inentingen, opgezwollen beentjes, armpjes en hoge koorts.
Koortstuipen.
's Nachts in het ziekenhuis zitten door vage hoge koorts en enge dingen.
Kutkinderen die komen spelen en je halve huis slopen.
Kutkinderen die komen spelen en je kind treiteren.
Merkkleding, schoolgeld (boeken!!) duur speelgoed, Nintendo, Playstation, zakgeld, Breezers, vage vrienden, drugs, sex, alcohol.
Zo, maar even chronologisch gedaan voor een beter overzicht. Als ik iets ben vergeten, kom ik nog wel even terug uiteraard.
Ja, vast.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:18 schreef Eightball het volgende:
Boe, waarom blijf ik zitten met het gevoel dat het je allemaal rauw op je dak is gevallen?
En waarom zegt Nikky dat 'ze nou eenmaal zwanger is dus dat de vader 'pech gehad' heeft?
Verder heb ik het gevoel dat je er van kakt maar daarin zal ik wel de enige zijn.![]()
Met dit tempo zullen we de 500 wel halen denk ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:15 schreef ThunderChild het volgende:
Deel 3 alweer . . .![]()
Hoeveel delen later en hoe wijzer zal Boebiedoe zijn als de kleine is geboren ??
Dat heb ik eerder gehoord . . .quote:
Tot in de haren... en dan proberen om het rompertje uit te trekken zonder zelf onder de poep te komenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Terug Vind Poep
(want dat komt zo vanzelf wel weer voorbij)
Bloed, kots, enzovoorts.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
(want dat komt zo vanzelf wel weer voorbij)
quote:[20:28:39] joost: ej nikky, ben je echt zwanger?
[20:28:47] Nikky: Neehoor![]()
[20:28:59] joost: mooie grap dan!
[20:29:03] Nikky: Goed hè!
Nou! I.R.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedenavond in 'ik ben nog liever onvruchtbaar dan dat ik op deze leeftijd al een kind zou hebben'.
Goed samengevat idd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedenavond in 'ik ben nog liever onvruchtbaar dan dat ik op deze leeftijd al een kind zou hebben'.
Whehehe, best wel hè?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:16 schreef Wii het volgende:
Goed samengevat idd.
Nou ja, ik zit een beetje te kutten tussen afkappen en doorschijten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit snap ik niet, Eightball.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet kunnen schijten, gezwollen enkels en vingers, kotsenkotsenkotsen, maagzuur, elke minuut moeten zeiken, kotsenkotsen, niet kunnen schijten, maagzuur overgeven, maagzuur, dikke enkels, dikke buik, dikke ALLES, striae, niet kunnen poepen, WAGGELEN!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:27 schreef Dirkh het volgende:
Kijk, het gezemel begint al (in OUD). Ze moet nog een maand of 8 en nu is ze al moe misselijk en lamlendig. Boebiedoe, je bent de komende maanden de LUL!
De komende maande geklaag over pijntjes, vermoeidheid, niet op kunnen staan uit de stoel, uit bed of uit bad, het niet meer normaal kunnen lopen, O-benen, puffen, zuchten, klagen, mopperen, schelden...
Bank valt ie vanaf en je hebt meteen AMK aan de deurquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:11 schreef boebiedoe het volgende:
Ik bedoel, waskom? Ik heb een badkuip waar dat kreng inkan. Hard matras? Ik laat 'm wel op de bank slapen. Spuugdoekje? Ik pak wel een trui van Nikky. Babyolie? Dat mormel mag genoegen nemen met olijfolie wat er nog staat. Babybadje? Ik heb een waskuip én een afwasbak. Haarborstel? Die van Nikky zal ook wel prima functioneren. Navelklem? In de schuur ligt vast nog wel iets bruikbaars. 30 luiers? Ik koop wel een katoenen voor in de wasmachine. Thermometer? In de tuin heb ik er nog 1 staan, en daar kunnen moeder en baby prima samen mee doen, ze zijn toch niet vies van elkaar. Zeil? Ik snij wel wat zeil uit de opblaasboot. Bedverhogers? Ik kan toch ook gewoon bakstenen onder het bed zetten?.
Ik wel!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit snap ik niet, Eightball.
Is het raar om met een zak chips bij de bevalling aanwezig te zijn en dan vragen of je mag dippen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:36 schreef MUUS het volgende:
Even een kopje koffie regelen en dan zal ik eens vertellen over verloskundigen, gynaecologen en het genot wat 'strippen' en 'toucheren' heet..
Please do.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:36 schreef MUUS het volgende:
Even een kopje koffie regelen en dan zal ik eens vertellen over verloskundigen, gynaecologen en het genot wat 'strippen' en 'toucheren' heet..
Je wordt dement ouwe, dat heb je al geschreven.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bank valt ie vanaf en je hebt meteen AMK aan de deur
Trui van nikky? Man, ze spugen sowieso je kleren onder.
één katoenen?
Whahahahaha, ze schijten 500x per dag man!
Bierkratjes kan trouwens ook
Als mijn vriendin gaat klagen dat ik haar met walging begin aan te kijken geef ik jou de schuld, MUUS!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:36 schreef MUUS het volgende:
Welnee, alsof je iets beters te doen hebt op dat moment.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is het raar om met een zak chips bij de bevalling aanwezig te zijn en dan vragen of je mag dippen?
Door een slotje heen jahquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je wordt dement ouwe, dat heb je al geschreven.
Bij de bevalling moet je toch je hand fijn laten knijpen, je verrot laten schelden, flauw vallen en daarna een dikke sigaar opsteken en dan kringetjes in het gezicht van de baby blazen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Welnee, alsof je iets beters te doen hebt op dat moment.
*heeeeele nare mop over een open ruggetje en stokbrood inslikt*
Ik ben er inmiddels al achter Dirk, ik ben er achter. Gelukkig maak ik de komende maanden veel overuren.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:27 schreef Dirkh het volgende:
Kijk, het gezemel begint al (in OUD). Ze moet nog een maand of 8 en nu is ze al moe misselijk en lamlendig. Boebiedoe, je bent de komende maanden de LUL!
De komende maande geklaag over pijntjes, vermoeidheid, niet op kunnen staan uit de stoel, uit bed of uit bad, het niet meer normaal kunnen lopen, O-benen, puffen, zuchten, klagen, mopperen, schelden...
Waarom post je hier dan, luie hondquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:03 schreef kaspermols282 het volgende:
ik snap dit topic niet, en ik heb geen zin om de OP lezen
Ze mag heus nog wel bukken en zolang ze die kattenstront en chloor niet in haar strot propt, kan dat ze ook gewoon allemaal doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels al achter Dirk, ik ben er achter. Gelukkig maak ik de komende maanden veel overuren..
Ze mag nu ze sinds een week weet dat ze zwanger is opeens niet meer tillen, bukken (kop maar in), ze mag de kattenbak niet meer schoonmaken vanwege zogenaamde bacterien die het kind zouden kunnen schaden, chloor is slecht dus de wc zou ik mogen schoonmaken (ha-ha, ik schijt nog liever in een pamper) en nog meer van dat soort vrouwekul..
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef MUUS het volgende:
Bij de huisarts langs gaan, omdat je misselijk bent door de zwangerschap.. Die vent lacht je uit en als hij je de deur uit gooit, roept hij nog even hard: "HAD JE MAAR NIET ZWANGER MOTTEN WORDEN, DOMME DOOS!"
En geef de man eens ongelijk.
- knip- (auw!)
OT: Dat filmpjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Nikky, neem gewoon een keizersnede dan blijf je maagdelijk strak en heb je geen ingescherude poes![]()
Is het raar dat je dan "Groen.. Groehooooeeeen" roept?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef MUUS het volgende:
Knip..
Vanaf nu is je doos geen doos meer, maar de grabbelbak van Lingo.
.. Knip
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Nikky, neem gewoon een keizersnede dan blijf je maagdelijk strak en heb je geen ingescherude poes![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:03 schreef Anosmie het volgende:
... Een soort van prepostnatale bevalling..
Maar telkens als je graait is het toch weer rood.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:50 schreef Dirkh het volgende:
Is het raar dat je dan "Groen.. Groehooooeeeen" roept?
"Knip" is wel toepasselijk.
(verhaal uitgeprint voor collega)
Een vasectomie klinkt best okay eigenlijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Mensen die nu nog het onzalige idee hebben dat kinderen krijgen 'leuk' is, zijn op zijn minst behoorlijk wacko![]()
Mag deze alsjeblieft in OUDquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef MUUS het volgende:
Bij de huisarts langs gaan, omdat je misselijk bent door de zwangerschap.. Die vent lacht je uit en als hij je de deur uit gooit, roept hij nog even hard: "HAD JE MAAR NIET ZWANGER MOTTEN WORDEN, DOMME DOOS!"
En geef de man eens ongelijk.
Neen, dan het fenonomeen verloskundigen en gynaecologen.. Deze mensen zitten de hele dag aan, praten de hele dag over en zien de hele dag door.... KUTTEN.
Zodra je zwanger bent is het moment aangekomen om je flamuus los te laten. Laat het tot je doordringen dat ze niet meer van jou is. Er is een lul in geweest, nu zit er een kind in je buik en vanaf nu ben je je flamuus kwijt.
Vanaf nu is je doos geen doos meer, maar de grabbelbak van Lingo.
Ach, in het begin lijikt het allemaal mee te vallen. Die echo's, het voelen aan je buik, het wegen, niemand zit aan of in je doos. Nee, nog niet, maar wacht maar af, die schade halen ze later in. Ook al heb je het niet door, ze zitten nu al hijgend en bibberend op je doos te azen. "Ooooh, als ze gaat bevallen.... dan mogen we er IN en er AAN zitten en dat gaan we VEEL doen. *kwijl, hijg, snuif*"
Gynaecologen en verloskundigen zijn fucked up mensen, serieus. Ze hebben hiervoor geleerd, omdat ze de godganse dag aan dozen wilden zitten. Denk er even over na, da's ziek, man.
Kijk maar eens naar die enge glimmende oogjes als ze keer op keer herhalen: "Bellen als de weeën om de vijf minuten komen he?"
En jawohl, dan komen de weeën om de vijf minuten en je belt. Verloskundige of gynaecoloog staat voor je neus en het dreigende "trek je broekje maar even uit" klinkt ineens heel hard in je oren.
*flaps... flaps*..... Da's het geluid van die rubberen handschoentjes die ze dan aantrekken...
Als je geluk hebt gaan ze je strippen, omdat het kind niet wil komen of omdat de bevalling nu toch echt moet gaan beginnen. Wat is dat strippen, MUUS? Is dat geil?
Nou en of!. Dan gaan ze met een hand in je doos wroeten om de vliezen wat los te pulken!
Dat klinkt alsof het pijn doet, MUUS. JA! Tof he?.
"Doe je broekje maar even uit.....*flaps.... flaps*"
En dan die hand erin.... en dan gaan ze wurmen.... en dan voelt het alsof ze je longen door je doos eruit willen trekken..
"Pak maar even een maandverbandje...." en ja, dat moet, want je bloedt als een rund daarna.. Oh, en lopen kan je ook niet meer van de pijn.
.
"Nu maar hopen dat de bevalling gaat beginnen, toedeloe.... en wel bellen als de weeën om de vijf minuten komen he? *kwijl, hijg, snuif*""
Met het gevoel alsof je zojuist door een kameel genomen bent, ga je naar huis waar je vervolgens dubbelgeklapt van de pijn op de bank gaat zitten. Dolletjes he?.
Vanaf nu bloed je en dat zal je blijven doen tot zes weken na de bevalling. Er kan ook slijm bij zitten, maar da's alleen als je boft..
Daar zijn de weeën om de vijf minuten..... *Twiligt Zone muziekje*.... nu moet je bellen.
"Trek je broekje maar even uit.... *flaps.... flaps*.... dan ga ik even toucheren om te kijken hoeveel ontsluiting je hebt."
Even tussen jou en mij: als ze om de vijf minuten komen, is het einde nog lang niet in zicht. Dat weet ik en dat weet de gynaecoloog/verloskundige. Waarom gaan ze dan nu al voelen?
Omdat ze daar op geilen. Duhhuh. Dus voelen ze 174386503 keer. Heel veel, heel vaak en heel grondig.
Als je in het ziekenhuis bevalt, bof je helemaal. Daar hebben ze diensten en om het uur heb je dan een andere dildo-in-opleiding voor je neus, inclusief assistent-van-dildo en leerlingen-van-de-dildo-school.
Raad eens? Die gaan ALLEMAAL wroeten!
"Hallo, ik ben Dildo Piet....*flaps... flaps*" En HOPPAAAAAAAAA, binnen drie seconden zit hij al bij je binnen. "Even voelen hoor"
Daarna mag assistent-van-dildo nog even voelen én leerling-van-de-dildo-school én de extra-dildo én de back-up-dildo én de zus-van-dildo én de koffiejuffrouw doen ook nog even gezellig mee.
Na een uurtje herhaalt dit riedeltje zich, want dan wisselen ze van dienst..
Had ik al gezegd dat het niet gewoon voelen is, maar dat ze écht de gouden bal aan het zoeken zijn? Had ik al gezegd dat je ze dood wil trappen als je persweeën hebt en ze dan een hand in je kut stoppen?
Nee? Oh..
Nee, je kut zal nooit meer hetzelfde zijn. Iedereen heeft er aan gezeten. Ga je winkelen, kom je zo 12 mensen tegen die in je doos hebben zitten grabbelen tijdens de bevalling. Tja, dan is de sjeu er wel een beetje vanaf he?
Niks meer neukdoos! Grabbelbak en geboortekanaal.
Je bent zwanger. Dag fijn figuurtje, dag strakke huid, dag lang haar en daaaahaaaag flamoes. Het was leuk jullie gekend te hebben..
Ah ja, onder narcose waaruit je misschien nooit meer wakker wordt of wel, maar dan kots je alles onder en weet je de eerste drie dagen niet eens dat je een kind hebt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Nee hoor, aanmoedigen is okay.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is het raar dat je dan "Groen.. Groehooooeeeen" roept?
"Knip" is wel toepasselijk.
(verhaal uitgeprint voor collega)
Ik opteer voor een adoptie van een wat ouder kind, dan ben je die poep en plas fase tenminste voorbij en hoef je je alleen maar zorgen te maken over de combinatie kat + bankstel, in plaats van kat + baby + bankstel. Het aantal permutaties van de sloopmogelijkheden neemt immers dramatisch toe.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:22 schreef Insomaniac het volgende:
Haaaaaaai Boe!
Het zou wel leuk zijn als jullie gezegend worden met een zoontje, want die hebben een piemeltje.. Babypiemeltjes hebben een soort detector, waar nog nooit wetenschappelijk onderzoek naar is gedaan. Eerst detecteert het babypiemeltje een droge luier en een gebrek aan aandacht. Er wordt in de luier geplast en er kan weer geschreeuwd worden.
Op het moment dat jij boven de baby hangt om zijn luier te verschonen, detecteert het babypiemeltje dat je voor het eerst in een week kotsvrije kleding aan hebt.
READY?! AIM! LOCK! FIRE!
En hoppa, je hele nieuwe schone shirt zit onder de babyplas..
Ook leuk, na een poosje snap je hoe de baby "werkt". Dus je weet dat je na het voeden het boertje moet afwachten,voor je verder kan spelen. Maar niet alleen een babypiemeltje heeft een detector, ook een babymaagje.. Een uur na het voeden en het boertje, lig jij lekker op je bed (tussen de vergeelde vlekken) met je baby vliegtuigje te spelen. Dan detecteert het babymaagje een schoon stukje op je matras en dat je net gedouched hebt. Gevolg? Je wordt helemaal ondergekotst. Er drijft gefermenteerde moedermelk kots in je nek en je oor, en is de detector heel sterk, word je recht in je mond gekotst.
Kinderen
.
Ik denk dat je er een jaartje of 18 a 19 naast zit. Maar ik kan het mishebbenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:30 schreef boebiedoe het volgende:
MUUS, Anosmie en Inso, julllie zijn eng. En MUUS in het bijzonder. Ik moet nog 7 maanden hoor..
Ik denk dat je er een jaartje of 50 naast zit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik denk dat je er een jaartje of 18 a 19 naast zit. Maar ik kan het mishebben.
We bereiden je gewoon goed voor Boe! Geen enge verrassingen voor jou!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:30 schreef boebiedoe het volgende:
MUUS, Anosmie en Inso, julllie zijn eng. En MUUS in het bijzonder. Ik moet nog 7 maanden hoor..
Ja, dat wel. Maar de 'directe last' neemt wat af zodra je ze de huissleutel ontneemtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik denk dat je er een jaartje of 50 naast zit.
Ook al zijun ze volwassen en het huis uit, het blijven toch je kinderen he..
Interessant leesvoer, er zijn meerdere wegen die naar rome leiden. Of juist eromheen.quote:Dat wil zeggen dat een man nooit kan worden gedwongen om een kind te erkennen
Teken niks Boe! NOOIT! Zorg ervoor dat je nooit meer zo lam wordt dat je niet weet wat je doet!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:37 schreef boebiedoe het volgende:
http://www.kennisring.nl/smartsite.dws?id=51904
[..]
Interessant leesvoer, er zijn meerdere wegen die naar rome leiden. Of juist eromheen..
Lees en leer.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:30 schreef boebiedoe het volgende:
En ze vervolgens JOUW kleinkinderen komen dumpen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar de 'directe last' neemt wat af zodra je ze de huissleutel ontneemt.
Maak dat 30. Of dacht je dat die jongen oud ging worden met al die zorgen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik denk dat je er een jaartje of 50 naast zit.
Ook al zijun ze volwassen en het huis uit, het blijven toch je kinderen he..
Zal ik anders even vertellen over de dag dat ik geboren werd?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:39 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Lees en leer..
Jij hebt immers nog 7 maanden om je psychisch en lichamelijk voor te bereiden.
Wees blij dat ZIJ moet bevallen en jij slechts de schuld van alles krijgt.
Oe, had ik het verhaal van mn tante's stuitbevalling al verteld? Het bloed zat tot op het plafond.
Hou op, hij moet tegen die kop aan kijken, die doos, dat gemekker aanhoren (niemand die haar vertelt dat ze onredelijk is)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:39 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Lees en leer..
Jij hebt immers nog 7 maanden om je psychisch en lichamelijk voor te bereiden.
Wees blij dat ZIJ moet bevallen en jij slechts de schuld van alles krijgt.
Oe, had ik het verhaal van mn tante's stuitbevalling al verteld? Het bloed zat tot op het plafond.
Heel goed punt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maak dat 30. Of dacht je dat die jongen oud ging worden met al die zorgen?
Jij bent zeker ook enig kind. Net als mijn neef.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
Zal ik anders even vertellen over de dag dat ik geboren werd?.
Korte samenvatting; ik ben twee weken over tijd (de echte overtijd, zonder de marge) geboren uit de baarmoeder gesleurd. Mama had geen weeën.. Die moesten opgewekt worden.
. Mama had niet genoeg ontsluiting, ach rekt het niet, het scheurt wel.
. Mama d'r halve ingewanden kwamen mee naar buiten en ze kan nog steeds moeilijk poepen.
.
Maar je krijgt er zoveel liefde voor terug he..
Dan moet mijn kind in wording wel een schatje worden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heel goed punt.
Volgens mijn oma zaliger krijgen mensen immers altijd de kinderen die ze verdienen.
Mijn oudere broer was de ideale bevalling. Na mij was mijn moeder onvruchtbaar, maar na 4 jaar was ze opeens zwanger van mijn zusje. Een ongelukje cadeautje.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:46 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook enig kind. Net als mijn neef..
Het is niet alleen Nikky d'r kind hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:46 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dan moet mijn kind in wording wel een schatje worden..
Hou je zwemmers bij mijn eieren vandaan of ik klaag je aan voor zware mishandeling met levenslange letsel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:48 schreef juiced het volgende:
Ik wil ook een kind!Rond dit tijdstip is er vast wel ergens een dronken sloerie. Yvonne, insodinges, muus, duderin? Iemand?
![]()
![]()
Ze moesten je zusje vastkitten zodat ze er niet vroegtijdig uit zou rollen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:47 schreef Insomaniac het volgende:
Mijn oudere broer was de ideale bevalling. Na mij was mijn moeder onvruchtbaar, maar na 4 jaar was ze opeens zwanger van mijn zusje. Een ongelukje cadeautje.. Ook makkelijke bevalling, ik had immers de weg al voor d'r vrijgemaakt.
.
Ok, NEXT!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hou je zwemmers bij mijn eieren vandaan of ik klaag je aan voor zware mishandeling met levenslange letsel..
Ik snij mezelf nog liever een totaal ruptuur met een bot aardappelschilmesjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:48 schreef juiced het volgende:
Ik wil ook een kind!Rond dit tijdstip is er vast wel ergens een dronken sloerie. Yvonne, insodinges, muus, duderin? Iemand?
![]()
![]()
De natuur heeft haar een groot hoofd gegeven, zodat ze vanzelf bleef hangen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ze moesten je zusje vastkitten zodat ze er niet vroegtijdig uit zou rollen..
Nou maar hopen dat het de eerste paar jaar niet net zoveel bagger produceert als z'n vaartje.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:46 schreef boebiedoe het volgende:
Dan moet mijn kind in wording wel een schatje worden..
Is ook dom! Liever een totaalruptuur mét baby, dan zonder.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik snij mezelf nog liever een totaal ruptuur met een bot aardappelschilmesje![]()
Dezelfde troep en pijn, alleen wanneer je genezen bent is het ook weer over.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik snij mezelf nog liever een totaal ruptuur met een bot aardappelschilmesje![]()
Drink nou maar door.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Liefde als in gezeik, gezanik, kots, plas, poep, pubergedrag, meer kots en de kans dat je een soort Boe op de wereld hebt gezet die op zijn 21ste, als je denkt dat je er zo'n beetje vanaf bent, thuiskomt met de mededeling dat....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Is ook dom! Liever een totaalruptuur mét baby, dan zonder.Je krijgt er zoveel liefde voor terug.
.
Ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
Is ook dom! Liever een totaalruptuur mét baby, dan zonder.Je krijgt er zoveel liefde voor terug.
.
Oh jee, voor je het weet zit je bij Jaap Jongbloed.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:04 schreef Anosmie het volgende:
En dan krijgen ze driftbuien en ben je een Kutwijf en een rotmoeder en dan dreigen ze de kindertelefoon te bellen of erger nog: met weglopen!.
Ik heb je even verbeterd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:27 schreef Dirkh het volgende:
De rest van je leven geklaag over pijntjes, vermoeidheid, niet op kunnen staan uit de stoel, uit bed of uit bad, het niet meer normaal kunnen lopen, O-benen, puffen, zuchten, klagen, mopperen, schelden...
Ik twijfel steeds of ik daar ergens en linkje naar deze topics zal zetten, maar ik weet niet hoe dat gaat vallen.quote:
Geeft wel weer aan wat een kleffe zeikbende het is in OUD.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
maar ik weet niet hoe dat gaat vallen.
Nou nou, niet meteen de nieuwe Libelle-vriendjes en -vriendinnetjes van bbd en nikky af gaan brullen, puur alleen omdat ze drachtig zijn. Iedereen begaat wel eens een stommiteit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:05 schreef Eightball het volgende:
Geeft wel weer aan wat een kleffe zeikbende het is in OUD.
Sorry, te laat...quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:05 schreef Eightball het volgende:
Doe het alstublieft niet, dan krijgen we die zeikstralen hier.
Ik heb OUD niet voor jandoedel uit mijn AT gesloopt.
De meesten wel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zijn niet allemaal van de koetsjiekoe!
Aan het eind van een 9 maanden durende zwangerschap.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wanneer ga jij eigenlijk werpen, BE?
Liefje, staak je pogingen tot opjutten nou maar. Mij krijg je echt niet gek...quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:30 schreef Eightball het volgende:
Hmmz, dat valt me dan weer mee gezien de enorme hoeveelheid hysterici in OUD.
Ik probeer niemand op te jutten, ik spreek gewoon mijn afschuw uit over OUD en over ouders vandaag de dag. Als ik je probeerde op te jutten zou ik vragen waarom jij nog niet in blijde verwachting bent, en of jouw modschap op OUD niet een soort van compensatie is voor het gemis.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Liefje, staak je pogingen tot opjutten nou maar. Mij krijg je echt niet gek...
Ik zou nu de uiterst truttige opmerking kunnen maken 'ik spreek nou nog wel over een paar jaar'.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:34 schreef Eightball het volgende:
Ik probeer niemand op te jutten, ik spreek gewoon mijn afschuw uit over OUD en over ouders vandaag de dag. Als ik je probeerde op te jutten zou ik vragen waarom jij nog niet in blijde verwachting bent, en of jouw modschap op OUD niet een soort van compensatie is voor het gemis.
Je komt nog niet eens in de buurt van Xebro.quote:Is dit één van de befaamde 'Xebro-trucs'? Krijg ik straks nou een ban?
Uhuh.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou nu de uiterst truttige opmerking kunnen maken 'ik spreek nou nog wel over een paar jaar'.![]()
a) Dat is niet zo mooi van Stinkie.quote:Oh, en ik ben nog niet in blijde verwachting omdat stinkie nog niet wil, en uiteraard ben ik mod van OUD ter compensatie.![]()
Kutzooi.quote:Je komt nog niet eens in de buurt van Xebro.![]()
Och, beter zo dan overwacht toch?quote:
Bek houwe, die heb ik in 't vorige topic al gedaanquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bedankt voor je uiterst contructieve bijdrage.
Ah, wanneer ben jij uitgerekend?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
Bek houwe, die heb ik in 't vorige topic al gedaan
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:59 schreef Ladylike het volgende:
ik mis geloof ik het knijpen in tepels (en voor de man eventueel borsthaar) en trekken aan haren met die nijptangetjes die handjes worden genoemd.
In de allereerste post. Zeg, lees jij die topics wel?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
tepelkloven
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:10 schreef yvonne het volgende:
Tepelkloven
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:23 schreef Eightball het volgende:
Nog even een vraagje over OUD.
Krijg je als mod van OUD nou ook foto's opgestuurd van bevallingen en zo?
Dat je dus in de bloederige brievenbus van een userette zit te kijken?
Ouders die het zo geweldig vinden dat ze menen het met de hele wereld te moeten delen?
(en dat de wereld er ook op zit te wachten..)
Happy happy joy joy.
Ik was al bekeerd tot de kinderloosheid en helemaal na Muus' stukjesquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, wanneer ben jij uitgerekend?
Al lijkt het me een geinig project om te zien wat een meltdown tussen jou en Hoe-die-nie zou opleveren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was al bekeerd tot de kinderloosheid en helemaal na Muus' stukjes![]()
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:18 schreef SEMTEX het volgende:
*meld* alhoewel ik eigenlijk niet zo heel vaak meer in OUD kom...quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:05 schreef Eightball het volgende:
[..]
Doe het alstublieft niet, dan krijgen we die zeikstralen hier.
Ik heb OUD niet voor jandoedel uit mijn AT gesloopt.
OUD is inderdaad een tyfusforum, Eightball.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:34 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik probeer niemand op te jutten, ik spreek gewoon mijn afschuw uit over OUD en over ouders vandaag de dag. Als ik je probeerde op te jutten zou ik vragen waarom jij nog niet in blijde verwachting bent, en of jouw modschap op OUD niet een soort van compensatie is voor het gemis.
Is dit één van de befaamde 'Xebro-trucs'? Krijg ik straks nou een ban?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeft er al een relaas van een vader?
Neuken met zo'n skippybal onder je. Dan maar op d'r zij. Oe ze krijgt het zuur. Dan maar op z'n hondjes. Oe d'r bekken doet zeer.
Bevallen. 15 man in d'r kut wroeten. Je wijf schreeuwt en vloekt en perst naast een kind allemaal smerige troep uit d'r doos. Vooral bloed en heel smerig slijm. Heb je Aliens gezien? Slijm.
En bloed, nooit geweten dat er zoveel bloed uit een kut kan komen. En dan is het kind er. Onder de smerige zooi. Dat moet er zoveel mogelijk op blijven, dat is goed voor het huidjeKrijg je een kind in je hand gedrukt onder het kutbloed en alien slijm
.
En daar zit je dan. Met een kind. Die slaapt 18 uur. Eet 2 uur en jankt er 4.
Die 4 jank uren liggen tussen 2:00 en 6:00. Dan ga je maar die luier van dat kind verschonen. De eerste poep van babies is gitzwart, taai als kauwgum en lijkt in eerste instantie niet zo erg te stinken. Totdat je je 4e luier verschoont en die teerachtige stinkende troep van dat kontje probeert te trekken. Zonder dat dat kind nog harder gaat huilen.
Ondertussen bloed je vrouw rustig verder. En kan ze niet pissen omdat d'r hele kut gesloopt is. Dus ze huilt. En ze gaat depressief naar bed. Met een kapotte kut. En jij blijft over met een jankend kind onder de zwarte kauwgum stront met de meest irritante kraamverzorgster welke je ooit gezien hebt. Die ook nog te besodemieterd is om wat in het huishouden te doen, dus met een huilende vrouw, een jankend kind en een paslm zingende kraamverzorgster op de achtergrond sta je te stofzuigen en vuilniszakken met enorme bebloede maandverbanden weg te pleuren. En boodschappen doen en vreten koken.
En dan ga je gebroken naar bed. En dan komt tussen 02:00 en 06:00 je kind. Onder de stront. En de volgende dag moet je werken. En je collega's hebben geen medelijden. En je vrouw heeft medelijden met zichzelf. En pijn in d'r kut. En je bent zelfs te moe om een ander wijf met een mooi kutje te neuken. Want je bent vader. Van een kind onder de stront.
En op een dag doe je die luier uit en ligt er een afgestorven stuk navelstreng in die luier.
Zwart
Want het is dood.
En je wijf wilt dat uit sentimenteel oogpunt bewaren.
Ow en je moet ook een kinderkamer (1800,-) en een kinderwagen (800,-) en een maxicosi (200,-) en kleertjes (400,-) en allerlei verzorgingszooi, welke je overigenms voor het grootste deel niet ga gebruiken (500,-) en dat is alleen VOORDAT het kind geboren is.
Spijker --> kop.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bedoel je zoiets?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:05 schreef Eightball het volgende:
zeikstralen
Whehehe.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:17 schreef Grijs het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo'n goed/leuk stukje, ik vind het vreselijk banaal.
Echt?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Oh ja, mijn vrouw is zwanger van de tweede
Held!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat dacht je dat Papa2 dan betekende?
Dat je was ontsnapt met de nieuwe liefde van je leven, een andere frisse fruitige pappa met een kindje.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat dacht je dat Papa2 dan betekende?
Mwoah, 'gewoon' een kind krijgen gaat ook aardig in de papieren lopen als ik dat allemaal zo lees.quote:
Maar je kan het weer prostitueren oid. en dan heb je het er zo uit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:58 schreef poemojn het volgende:
Adopteren is vreselijk duur Duderinnetjemaar ga je gang
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat je was ontsnapt met de nieuwe liefde van je leven, een andere frisse fruitige pappa met een kindje.,
,
.
Als je dan een paar negertjes neemt, kan je er best een leuk jachtje in vinkeveen aan overhouden!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar je kan het weer prostitueren oid. en dan heb je het er zo uit.
Gefeliquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Oh ja, mijn vrouw is zwanger van de tweede
Ook meisjes kunnen met een boogje plassen en ook nog heel ver. Precies zo ver als moeders gezicht ongeveer. En dan meteen het eerste lachje er uit gooien. 'Leuk, lachen, over mama geplast. Zou ik ook zo ver kunnen poepen?'quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:22 schreef Insomaniac het volgende:
Haaaaaaai Boe!
Het zou wel leuk zijn als jullie gezegend worden met een zoontje, want die hebben een piemeltje.. Babypiemeltjes hebben een soort detector, waar nog nooit wetenschappelijk onderzoek naar is gedaan. Eerst detecteert het babypiemeltje een droge luier en een gebrek aan aandacht. Er wordt in de luier geplast en er kan weer geschreeuwd worden.
Op het moment dat jij boven de baby hangt om zijn luier te verschonen, detecteert het babypiemeltje dat je voor het eerst in een week kotsvrije kleding aan hebt.
Ik begrijp je volkomen, win - win.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar je kan het weer prostitueren oid. en dan heb je het er zo uit.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Pleur op, dat betekent alimentatie betalen, nooit je kind meer zien en uiteindelijk in je zorropak met je dikke 40'ers buik eindigen op Paleis Soestdijk
.
Mijn ideequote:Op woensdag 24 mei 2006 14:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je dan een paar negertjes neemt, kan je er best een leuk jachtje in vinkeveen aan overhouden!
Maar wat moeten al die sterren dan als liefdadigheid gaan doen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn idee
En ik bedoel: je doet dan gewoon ook iets goeds voor de wereld en als we nou allemaal zo'n kindje opkopen dan hoeven we nooit meer zappend langs ik noem een Marco Borsato te komen die met tien bolbuikige kindertjes aan zijn Gucci een dramatische oproep doet.
Zo wordt de wereld een stukje mooier en leefbaarder mensen![]()
NIETSquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar wat moeten al die sterren dan als liefdadigheid gaan doen?
Iets met mongooltjes, doet het altijd leuk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar wat moeten al die sterren dan als liefdadigheid gaan doen?
Heh, leuk, gezellig, Hans Teeuwen met de Jostiband.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:11 schreef Eightball het volgende:
Iets met mongooltjes, doet het altijd leuk.
Kan ook, maar ik bedoelde meer het BN'ertuig dat op hun Blahnikjes naast een hutje in Burkina Faso staat te vertellen hoe erg het allemaal wel niet is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heh, leuk, gezellig, Hans Teeuwen met de Jostiband.
De bacteriën op een toetsenbord zijn te schadelijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:32 schreef Eightball het volgende:
Maar goed, we raken ernstig offtopic.
Ik kom Nikky helemaal niet tegen in deze boeiende reeks.
Zou dat een soort van zelfbescherming zijn of toch gewoon schijterigheid?
quote:
De bovenstaande angstaanjagende passages van MUUS en consorten deren me niet, maar in dit soort vrouwelijke onzin ga ik echt geen trek hebben eh.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er al een relaas van een vader?
Neuken met zo'n skippybal onder je. Dan maar op d'r zij. Oe ze krijgt het zuur. Dan maar op z'n hondjes. Oe d'r bekken doet zeer.
Slapen die mormels 18 uur johquote:En daar zit je dan. Met een kind. Die slaapt 18 uur. Eet 2 uur en jankt er 4.
quote:Ow en je moet ook een kinderkamer (1800,-) en een kinderwagen (800,-) en een maxicosi (200,-) en kleertjes (400,-) en allerlei verzorgingszooi, welke je overigenms voor het grootste deel niet ga gebruiken (500,-) en dat is alleen VOORDAT het kind geboren is.
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 24 mei 2006 12:18 schreef SEMTEX het volgende:
Nou...quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Neuken met zo'n skippybal onder je.
WTFquote:
Ik verslikte me in m'n bierquote:
Dat geld geef je uit, om zodra het kind is geboren, het kind zo stil mogelijk te houden zodat je er geen last van hebt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:Ow en je moet ook een kinderkamer (1800,-) en een kinderwagen (800,-) en een maxicosi (200,-) en kleertjes (400,-) en allerlei verzorgingszooi, welke je overigenms voor het grootste deel niet ga gebruiken (500,-) en dat is alleen VOORDAT het kind geboren is.
Sterker nog.... een kind kost ¤ 60.000,- tot zijn/haar 18equote:Op woensdag 24 mei 2006 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat geld geef je uit, om zodra het kind is geboren, het kind zo stil mogelijk te houden zodat je er geen last van hebt.
Een hele snelle rekensom vertelt me dat je voor dat geld een jaar lang een kamer kan huren ergens lekker in de buurt van een kroeg. Als je slim bent hou je het bij een maximale huur van 300 euro, dan hou je nog ruim 8 euro per maand over voor alimentatie.
Dat is dus een jaar lang gratis wonen en rust. (behalve in de kroeg)
Na een jaar kost een kind nog meer geld, dus kan je ruimer gaan wonen.
Dat is vast berekend op de vaste kosten. De extra's die tegenwoordig nodig zijn om een kind verantwoord en volgens alle nieuwe opvoedkundige regels op te voeden (lees, te voorzien in de behoeftes), zijn daar vast niet bij inbegrepen. Je komt niet meer weg met 280 euro per maand. Dat is voldoende voor de eerste levensbehoefte. De extra's (of hoognodige) is daar vast niet in me begrepen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sterker nog.... een kind kost ¤ 60.000,- tot zijn/haar 18e
En dan begint de goedkope tijd van studeren...quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sterker nog.... een kind kost ¤ 60.000,- tot zijn/haar 18e
En waar heb ik gezegt dat ik de plee niet zou mogen schoonmaken?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels al achter Dirk, ik ben er achter. Gelukkig maak ik de komende maanden veel overuren..
Ze mag nu ze sinds een week weet dat ze zwanger is opeens niet meer tillen, bukken (kop maar in), ze mag de kattenbak niet meer schoonmaken vanwege zogenaamde bacterien die het kind zouden kunnen schaden, chloor is slecht dus de wc zou ik mogen schoonmaken (ha-ha, ik schijt nog liever in een pamper) en nog meer van dat soort vrouwekul..
O jullie klinken al heel lang getrouwdquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:24 schreef nikky het volgende:
[..]
En waar heb ik gezegt dat ik de plee niet zou mogen schoonmaken?.
En die kattenbak. Ach je bent er nu al bijna nooit. Dus wie doet hem denk je?
Goed idee.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Het kan natuurlijk ook zomaar gebeuren dat je baby totaal geen voedsel binnen kan houden en iets meer weegt als een pak suiker.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:14 schreef Anosmie het volgende:
Voordeel van de keizersnee is wel dat je nog even in het ziekenhuis moet blijven. En daar hebben ze 'bezoekuur'.
Dus niet van 's ochtends 9 (want met een kind ben je toch vroeg uit de veren) tot 's avonds 11(want zo'n kind krijgt natuurlijk nog een avondvoeding dus ben je nog wel even wakker..)
Je kunt gewoon (net als alle getrouwde mannen van zo'n uitgelubberde doos met zwangerschapstriemen over d;r hele lijf ) vreemdgaanquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Pleur op, dat betekent alimentatie betalen, nooit je kind meer zien en uiteindelijk in je zorropak met je dikke 40'ers buik eindigen op Paleis Soestdijk
.
Dat begint al goed . . .quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:24 schreef nikky het volgende:
En die kattenbak. Ach je bent er nu al bijna nooit. Dus wie doet hem denk je?![]()
Ik heb weer wat materiaal voor de gesprekken met mijn vrienden die onlangs vader zijn geworden. Dat is ook zoiets. Die kunnen alleen nog maar over dat zielig hoopje mens ouwenelen. En dat het zo fijn is, zo met het gezinnetje.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
En zo dunt de groep mensen waar je nog eens lekker mee kan doorzakken steeds verder uit. En eerst denk je nog: "Kom, dan gaan we gewoon bij hun langs." Maar als je dan weer eens om 10 uur buitengezet wordt met (als je mazzel hebt) 1 pilsje achter de kiezen na de koffie besef je je dat er geen redden meer aan is en haal je hun nummers ook maar uit je telefoon.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb weer wat materiaal voor de gesprekken met mijn vrienden die onlangs vader zijn geworden. Dat is ook zoiets. Die kunnen alleen nog maar over dat zielig hoopje mens ouwenelen. En dat het zo fijn is, zo met het gezinnetje.
Het buiten gezet worden, dient wel heel zachtjes te gebeuren. Het kwartiertje in de deuropening na lullen met een biertje in je hand is voorbij. Anders wordt de kleine wakker. Of je trouwens niet wil toeteren als je weg rijdt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En zo dunt de groep mensen waar je nog eens lekker mee kan doorzakken steeds verder uit. En eerst denk je nog: "Kom, dan gaan we gewoon bij hun langs." Maar als je dan weer eens om 10 uur buitengezet wordt met (als je mazzel hebt) 1 pilsje achter de kiezen na de koffie besef je je dat er geen redden meer aan is en haal je hun nummers ook maar uit je telefoon.
In de OP van wachten op het 2e streepjequote:Op woensdag 24 mei 2006 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik twijfel steeds of ik daar ergens en linkje naar deze topics zal zetten, maar ik weet niet hoe dat gaat vallen.
Pilsje?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En zo dunt de groep mensen waar je nog eens lekker mee kan doorzakken steeds verder uit. En eerst denk je nog: "Kom, dan gaan we gewoon bij hun langs." Maar als je dan weer eens om 10 uur buitengezet wordt met (als je mazzel hebt) 1 pilsje achter de kiezen na de koffie besef je je dat er geen redden meer aan is en haal je hun nummers ook maar uit je telefoon.
Dus er is hoop?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb weer wat materiaal voor de gesprekken met mijn vrienden die onlangs vader zijn geworden. Dat is ook zoiets. Die kunnen alleen nog maar over dat zielig hoopje mens ouwenelen. En dat het zo fijn is, zo met het gezinnetje.
Ja hoor, alle hoop dat je zo'n navelstaarderig stel wordt dat alleen nog maar over hunquote:
Die dan met tranen in hun ogen vertellen dat ze nu pas mens zijn gewordenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En daarom heb ik je nummer dus ook nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pilsje?
Opvolg melk kan je krijgen.
En nou optyfen, ik wil naar m'n nest.
* cola en chips pakt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:24 schreef nikky het volgende:
[..]
En die kattenbak. Ach je bent er nu al bijna nooit. Dus wie doet hem denk je?
Dat is dus ook één van de redenen dat ik geen kinderen wil.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die dan met tranen in hun ogen vertellen dat ze nu pas mens zijn geworden
Uiteraard zijn wij brullend van het lachen in de kroeg belandt. Wij wel. Wij hebben geen oppas nodig.
Jij denkt dat ik ze geloof?quote:
Ik trek nog een biertje openquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En daarom heb ik je nummer dus ook niet.
Net ook gedaan!!!quote:
Nou en ? tis een leuk topic en dat wilde ik ff zeggenquote:Op zondag 24 juni 2007 10:41 schreef Dirkh het volgende:
Dat kind zit inmiddels al op school, kick ff een topic van een jaar oud.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:18 schreef Eightball het volgende:
En waarom zegt Nikky dat 'ze nou eenmaal zwanger is dus dat de vader 'pech gehad' heeft?
Is Brighteyes niet zwanger??quote:Op zondag 24 juni 2007 10:41 schreef Dirkh het volgende:
Dat kind zit inmiddels al op school, kick ff een topic van een jaar oud.
Nee, maar ik denk dat Stinkie nu wel wat witjes voor zijn scherm zit.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:53 schreef deedeetee het volgende:
of zou ze nu verstijft van schrik voor d'r scherm zitten bibberen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |