You're welcome.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:10 schreef yvonne het volgende:
We zullen je vast subtiel voor bereiden op wat komen gaat:
Denk aan:
Geen nachtrust meer
Voeten masseren
Rug masseren
Op bizarre tijdstippen boodschappen doen
Spataderen, overal
Bonken en slierken, nieteens meer bonkjes te noemen, nee bonken zo groot als koeievlaaien
Wen maar aan het geluid van een vallende bonk op de badkamervloer
verhalen over enge bevallingen, vriendinnen, moeders, schoonmoeders die je over de vreselijkste kwalen komen inlichten zonder dat je erom vraagt.
Tepelkloven
Inknippen
Vullen de andere dames even aan?
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef MUUS het volgende:
Weeën. Vloeken. Beenweeën, rugweeën, liesweeën. Vloeken.
Bevalling kan dagen duren.
De flamoes wordt paars tijdens de bevalling en dat beeld raak je nooit meer kwijt.
Inscheuren van de flamoes.
Hechten van de flamoes.
De grootste glibberkikkerbonk ooit: de placenta.
De placenta die de verloskundige onder je neus drukt terwijl ze glimlachend zegt: "Mooi hè?"
Hechtingen die gaan ontsteken zodat de flamoes in een teiltje met Biotex moet (die groene).
Stinkende onstekingen aan de baarmoeder.
Baarmoeders die verzakken.
Naweeën.
Bloed.
Heeeeeeele grote kraamverbanden. En bloed.
Pijn bij het plassen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Niet kunnen poepen door hechtingen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Enge kraamverzorgsters die de EO aanbidden en minstens 100 jaar oud zijn.
Krampen. Veel huilen door krampen. Vaak krampen.
Kotsen. Op je schouders. Op je buik. Op je arm. Overal. Vaak. Zure melk.
Over je heen zeiken tijdens het luiers verschonen.
Schijten in bad.
Spuitluiers. Stront overal. OVERAL. Uit broekspijpen en zelfs tot aan de nek. Overal stront.
Baby's eerste zwarte poep.
Echte dikke strontlucht zodra het eerste echte hapje is genuttigd.
Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. En toch de volgende dag naar je werk moeten.
Inentingen, opgezwollen beentjes, armpjes en hoge koorts.
Koortstuipen.
's Nachts in het ziekenhuis zitten door vage hoge koorts en enge dingen.
Hangmoeders op het schoolplein.
Kutkinderen die komen spelen en je halve huis slopen.
Kutkinderen die komen spelen en je kind treiteren.
Merkkleding, schoolgeld (boeken!!) duur speelgoed, Nintendo, Playstation, zakgeld, Breezers, vage vrienden, drugs, sex, alcohol.
Zo, maar even chronologisch gedaan voor een beter overzicht. Als ik iets ben vergeten, kom ik nog wel even terug uiteraard.
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:27 schreef MUUS het volgende:
Voor nikky:
Vrouwen scheuren uit naar de anus toe. Dan denk je dus dat het *daar* pijn gaat doen als je ligt te bevallen. Neen, helemaal niet.
Weet je waar het pijn doet? Echt godsgruwelijk veel pijn?
JE CLITORIS!! DIE STAAT IN DE FIK EN HET VOELT ALSOF HET DOORMIDDEN SCHEURT!!
Als de verloskundige zegt: "Durf door de pijn heen te persen" zegt ze dus eigenlijk: "Durf het risico te nemen dat je NOOIT meer plezier van sex zult hebben."
Die clitoris is de reden dat je daarna ook niet meer durft te plassen. Het is gepijnigd, verplet en vermorzeld en de hele sensatie van in de fik staan krijg je ELKE keer weer als je gaat zeiken.
Leuk feitje, staat nooit in de boekjes, maar is 100% waar. Alstublieft.
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef MUUS het volgende:
Pufcursus waar al die aangespoelde walvissen al hun kwaaltjes elke week gaan zitten vertellen. Puffen is al erg, maar het maagzuur en de obstipatie van die lelijke zeekoe is nog VEUL erger.
Reunie van de pufcursus als al die draken zijn geboren. Dan krijg je alle zwangerschapsverhalen van al die zeekoeien te horen. Bloed en je stront van je eigen wijf is al erg, maar bloed en stront van een zeekoe is nog VEUL erger.
Ouders die denken dat je nu alles wilt horen en weten van hún kind nu jij een kind hebt. Stront en kots van je eigen kind is al erg, maar stront en kots van een ander (altijd lelijk) kind is nog VEUL erger.
Zo.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef MUUS het volgende:
Placenta's die er niet uit willen komen. Lig je daar met die baby, hoera klaar.... NEE! Je moet naar de O.K., omdat die glibberkikker niet los wil laten en je half dood ligt te bloeden!
Totaal ruptuur, van je pruim tot aan je anus uitgescheurd. Lig je daar met die baby, hoera klaar.... NEE! Je moet naar de O.K., omdat je longen bijna uit je doos hangen!
Tieten die melk spuiten.
Tieten waar je kool uit de vriezer op moet leggen omdat ze godsgruwelijk veel pijn doen door de stuwing.
Sexy voedingsbeha's.
GROTE onderbroeken waar die kraammatrassen nét in passen.
Bloed langs je benen.
Vliezen die knappen terwij je net op bed gaat liggen. Hmmm, vruchtwater (mét stront misschien wel!) in je dekbed!
Aambeien door het persen.
Stront tijdens het persen.
Stront in vruchtwater van baby. Die geur krijg je nooit meer uit je neus.
Navelstreng die te lang blijft zitten aan baby's buikje, maar al wél gaat rotten. Lijkenlucht anyone?
Even koffie, brb!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:11 schreef boebiedoe het volgende:
Ik bedoel, waskom? Ik heb een badkuip waar dat kreng inkan. Hard matras? Ik laat 'm wel op de bank slapen. Spuugdoekje? Ik pak wel een trui van Nikky. Babyolie? Dat mormel mag genoegen nemen met olijfolie wat er nog staat. Babybadje? Ik heb een waskuip én een afwasbak. Haarborstel? Die van Nikky zal ook wel prima functioneren. Navelklem? In de schuur ligt vast nog wel iets bruikbaars. 30 luiers? Ik koop wel een katoenen voor in de wasmachine. Thermometer? In de tuin heb ik er nog 1 staan, en daar kunnen moeder en baby prima samen mee doen, ze zijn toch niet vies van elkaar. Zeil? Ik snij wel wat zeil uit de opblaasboot. Bedverhogers? Ik kan toch ook gewoon bakstenen onder het bed zetten?.
Kijk, dit zijn nou de tips waar ik naar op zoek ben. Go on Dirk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hechten kan ook met een huis en tuin nietmachine.
Die uitgelubberde flamoes is makkelijk te vervangen met een 18 jarig sletje (gewoon voor tussendoor)
Die mooie oordopjes die er tegenwoordig zijn, zijn een goede vervanging voor een babyfoon.
Kind eet gewoon wat de pot schaft, vroeger hadden ze ook geen Olvarit.
Schoolgeld kan het kind zelf betalen door een krantenwijk te nemen, folders rond te lopen en vakken te vullen (als het nog een peuter is, kan het mooi het onderste schap vullen)
Kind heeft jonge ouders, dus ook jonge opa en oma's, dat zijn goedkope oppassers. (laat ze hun verantwoordelijkheid maar eens nemen)
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef MUUS het volgende:
Weeën. Vloeken. Beenweeën, rugweeën, liesweeën. Vloeken.
Bevalling kan dagen duren.
De flamoes wordt paars tijdens de bevalling en dat beeld raak je nooit meer kwijt.
Inscheuren van de flamoes.
Hechten van de flamoes.
De grootste glibberkikkerbonk ooit: de placenta.
De placenta die de verloskundige onder je neus drukt terwijl ze glimlachend zegt: "Mooi hè?"
Hechtingen die gaan ontsteken zodat de flamoes in een teiltje met Biotex moet (die groene).
Stinkende onstekingen aan de baarmoeder.
Baarmoeders die verzakken.
Naweeën.
Bloed.
Heeeeeeele grote kraamverbanden. En bloed.
Pijn bij het plassen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Niet kunnen poepen door hechtingen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Enge kraamverzorgsters die de EO aanbidden en minstens 100 jaar oud zijn.
Krampen. Veel huilen door krampen. Vaak krampen.
Kotsen. Op je schouders. Op je buik. Op je arm. Overal. Vaak. Zure melk.
Over je heen zeiken tijdens het luiers verschonen.
Schijten in bad.
Spuitluiers. Stront overal. OVERAL. Uit broekspijpen en zelfs tot aan de nek. Overal stront.
Baby's eerste zwarte poep.
Echte dikke strontlucht zodra het eerste echte hapje is genuttigd.
Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. En toch de volgende dag naar je werk moeten.
Inentingen, opgezwollen beentjes, armpjes en hoge koorts.
Koortstuipen.
's Nachts in het ziekenhuis zitten door vage hoge koorts en enge dingen.
Kutkinderen die komen spelen en je halve huis slopen.
Kutkinderen die komen spelen en je kind treiteren.
Merkkleding, schoolgeld (boeken!!) duur speelgoed, Nintendo, Playstation, zakgeld, Breezers, vage vrienden, drugs, sex, alcohol.
Zo, maar even chronologisch gedaan voor een beter overzicht. Als ik iets ben vergeten, kom ik nog wel even terug uiteraard.
Ja, vast.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:18 schreef Eightball het volgende:
Boe, waarom blijf ik zitten met het gevoel dat het je allemaal rauw op je dak is gevallen?
En waarom zegt Nikky dat 'ze nou eenmaal zwanger is dus dat de vader 'pech gehad' heeft?
Verder heb ik het gevoel dat je er van kakt maar daarin zal ik wel de enige zijn.![]()
Met dit tempo zullen we de 500 wel halen denk ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:15 schreef ThunderChild het volgende:
Deel 3 alweer . . .![]()
Hoeveel delen later en hoe wijzer zal Boebiedoe zijn als de kleine is geboren ??
Dat heb ik eerder gehoord . . .quote:
Tot in de haren... en dan proberen om het rompertje uit te trekken zonder zelf onder de poep te komenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Terug Vind Poep
(want dat komt zo vanzelf wel weer voorbij)
Bloed, kots, enzovoorts.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
(want dat komt zo vanzelf wel weer voorbij)
quote:[20:28:39] joost: ej nikky, ben je echt zwanger?
[20:28:47] Nikky: Neehoor![]()
[20:28:59] joost: mooie grap dan!
[20:29:03] Nikky: Goed hè!
Nou! I.R.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedenavond in 'ik ben nog liever onvruchtbaar dan dat ik op deze leeftijd al een kind zou hebben'.
Goed samengevat idd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedenavond in 'ik ben nog liever onvruchtbaar dan dat ik op deze leeftijd al een kind zou hebben'.
Whehehe, best wel hè?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:16 schreef Wii het volgende:
Goed samengevat idd.
Nou ja, ik zit een beetje te kutten tussen afkappen en doorschijten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit snap ik niet, Eightball.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet kunnen schijten, gezwollen enkels en vingers, kotsenkotsenkotsen, maagzuur, elke minuut moeten zeiken, kotsenkotsen, niet kunnen schijten, maagzuur overgeven, maagzuur, dikke enkels, dikke buik, dikke ALLES, striae, niet kunnen poepen, WAGGELEN!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:27 schreef Dirkh het volgende:
Kijk, het gezemel begint al (in OUD). Ze moet nog een maand of 8 en nu is ze al moe misselijk en lamlendig. Boebiedoe, je bent de komende maanden de LUL!
De komende maande geklaag over pijntjes, vermoeidheid, niet op kunnen staan uit de stoel, uit bed of uit bad, het niet meer normaal kunnen lopen, O-benen, puffen, zuchten, klagen, mopperen, schelden...
Bank valt ie vanaf en je hebt meteen AMK aan de deurquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:11 schreef boebiedoe het volgende:
Ik bedoel, waskom? Ik heb een badkuip waar dat kreng inkan. Hard matras? Ik laat 'm wel op de bank slapen. Spuugdoekje? Ik pak wel een trui van Nikky. Babyolie? Dat mormel mag genoegen nemen met olijfolie wat er nog staat. Babybadje? Ik heb een waskuip én een afwasbak. Haarborstel? Die van Nikky zal ook wel prima functioneren. Navelklem? In de schuur ligt vast nog wel iets bruikbaars. 30 luiers? Ik koop wel een katoenen voor in de wasmachine. Thermometer? In de tuin heb ik er nog 1 staan, en daar kunnen moeder en baby prima samen mee doen, ze zijn toch niet vies van elkaar. Zeil? Ik snij wel wat zeil uit de opblaasboot. Bedverhogers? Ik kan toch ook gewoon bakstenen onder het bed zetten?.
Ik wel!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit snap ik niet, Eightball.
Is het raar om met een zak chips bij de bevalling aanwezig te zijn en dan vragen of je mag dippen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:36 schreef MUUS het volgende:
Even een kopje koffie regelen en dan zal ik eens vertellen over verloskundigen, gynaecologen en het genot wat 'strippen' en 'toucheren' heet..
Please do.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:36 schreef MUUS het volgende:
Even een kopje koffie regelen en dan zal ik eens vertellen over verloskundigen, gynaecologen en het genot wat 'strippen' en 'toucheren' heet..
Je wordt dement ouwe, dat heb je al geschreven.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bank valt ie vanaf en je hebt meteen AMK aan de deur
Trui van nikky? Man, ze spugen sowieso je kleren onder.
één katoenen?
Whahahahaha, ze schijten 500x per dag man!
Bierkratjes kan trouwens ook
Als mijn vriendin gaat klagen dat ik haar met walging begin aan te kijken geef ik jou de schuld, MUUS!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:36 schreef MUUS het volgende:
Welnee, alsof je iets beters te doen hebt op dat moment.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is het raar om met een zak chips bij de bevalling aanwezig te zijn en dan vragen of je mag dippen?
Door een slotje heen jahquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je wordt dement ouwe, dat heb je al geschreven.
Bij de bevalling moet je toch je hand fijn laten knijpen, je verrot laten schelden, flauw vallen en daarna een dikke sigaar opsteken en dan kringetjes in het gezicht van de baby blazen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Welnee, alsof je iets beters te doen hebt op dat moment.
*heeeeele nare mop over een open ruggetje en stokbrood inslikt*
Ik ben er inmiddels al achter Dirk, ik ben er achter. Gelukkig maak ik de komende maanden veel overuren.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:27 schreef Dirkh het volgende:
Kijk, het gezemel begint al (in OUD). Ze moet nog een maand of 8 en nu is ze al moe misselijk en lamlendig. Boebiedoe, je bent de komende maanden de LUL!
De komende maande geklaag over pijntjes, vermoeidheid, niet op kunnen staan uit de stoel, uit bed of uit bad, het niet meer normaal kunnen lopen, O-benen, puffen, zuchten, klagen, mopperen, schelden...
Waarom post je hier dan, luie hondquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:03 schreef kaspermols282 het volgende:
ik snap dit topic niet, en ik heb geen zin om de OP lezen
Ze mag heus nog wel bukken en zolang ze die kattenstront en chloor niet in haar strot propt, kan dat ze ook gewoon allemaal doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels al achter Dirk, ik ben er achter. Gelukkig maak ik de komende maanden veel overuren..
Ze mag nu ze sinds een week weet dat ze zwanger is opeens niet meer tillen, bukken (kop maar in), ze mag de kattenbak niet meer schoonmaken vanwege zogenaamde bacterien die het kind zouden kunnen schaden, chloor is slecht dus de wc zou ik mogen schoonmaken (ha-ha, ik schijt nog liever in een pamper) en nog meer van dat soort vrouwekul..
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef MUUS het volgende:
Bij de huisarts langs gaan, omdat je misselijk bent door de zwangerschap.. Die vent lacht je uit en als hij je de deur uit gooit, roept hij nog even hard: "HAD JE MAAR NIET ZWANGER MOTTEN WORDEN, DOMME DOOS!"
En geef de man eens ongelijk.
- knip- (auw!)
OT: Dat filmpjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Nikky, neem gewoon een keizersnede dan blijf je maagdelijk strak en heb je geen ingescherude poes![]()
Is het raar dat je dan "Groen.. Groehooooeeeen" roept?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef MUUS het volgende:
Knip..
Vanaf nu is je doos geen doos meer, maar de grabbelbak van Lingo.
.. Knip
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Nikky, neem gewoon een keizersnede dan blijf je maagdelijk strak en heb je geen ingescherude poes![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:03 schreef Anosmie het volgende:
... Een soort van prepostnatale bevalling..
Maar telkens als je graait is het toch weer rood.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:50 schreef Dirkh het volgende:
Is het raar dat je dan "Groen.. Groehooooeeeen" roept?
"Knip" is wel toepasselijk.
(verhaal uitgeprint voor collega)
Een vasectomie klinkt best okay eigenlijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Mensen die nu nog het onzalige idee hebben dat kinderen krijgen 'leuk' is, zijn op zijn minst behoorlijk wacko![]()
Mag deze alsjeblieft in OUDquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef MUUS het volgende:
Bij de huisarts langs gaan, omdat je misselijk bent door de zwangerschap.. Die vent lacht je uit en als hij je de deur uit gooit, roept hij nog even hard: "HAD JE MAAR NIET ZWANGER MOTTEN WORDEN, DOMME DOOS!"
En geef de man eens ongelijk.
Neen, dan het fenonomeen verloskundigen en gynaecologen.. Deze mensen zitten de hele dag aan, praten de hele dag over en zien de hele dag door.... KUTTEN.
Zodra je zwanger bent is het moment aangekomen om je flamuus los te laten. Laat het tot je doordringen dat ze niet meer van jou is. Er is een lul in geweest, nu zit er een kind in je buik en vanaf nu ben je je flamuus kwijt.
Vanaf nu is je doos geen doos meer, maar de grabbelbak van Lingo.
Ach, in het begin lijikt het allemaal mee te vallen. Die echo's, het voelen aan je buik, het wegen, niemand zit aan of in je doos. Nee, nog niet, maar wacht maar af, die schade halen ze later in. Ook al heb je het niet door, ze zitten nu al hijgend en bibberend op je doos te azen. "Ooooh, als ze gaat bevallen.... dan mogen we er IN en er AAN zitten en dat gaan we VEEL doen. *kwijl, hijg, snuif*"
Gynaecologen en verloskundigen zijn fucked up mensen, serieus. Ze hebben hiervoor geleerd, omdat ze de godganse dag aan dozen wilden zitten. Denk er even over na, da's ziek, man.
Kijk maar eens naar die enge glimmende oogjes als ze keer op keer herhalen: "Bellen als de weeën om de vijf minuten komen he?"
En jawohl, dan komen de weeën om de vijf minuten en je belt. Verloskundige of gynaecoloog staat voor je neus en het dreigende "trek je broekje maar even uit" klinkt ineens heel hard in je oren.
*flaps... flaps*..... Da's het geluid van die rubberen handschoentjes die ze dan aantrekken...
Als je geluk hebt gaan ze je strippen, omdat het kind niet wil komen of omdat de bevalling nu toch echt moet gaan beginnen. Wat is dat strippen, MUUS? Is dat geil?
Nou en of!. Dan gaan ze met een hand in je doos wroeten om de vliezen wat los te pulken!
Dat klinkt alsof het pijn doet, MUUS. JA! Tof he?.
"Doe je broekje maar even uit.....*flaps.... flaps*"
En dan die hand erin.... en dan gaan ze wurmen.... en dan voelt het alsof ze je longen door je doos eruit willen trekken..
"Pak maar even een maandverbandje...." en ja, dat moet, want je bloedt als een rund daarna.. Oh, en lopen kan je ook niet meer van de pijn.
.
"Nu maar hopen dat de bevalling gaat beginnen, toedeloe.... en wel bellen als de weeën om de vijf minuten komen he? *kwijl, hijg, snuif*""
Met het gevoel alsof je zojuist door een kameel genomen bent, ga je naar huis waar je vervolgens dubbelgeklapt van de pijn op de bank gaat zitten. Dolletjes he?.
Vanaf nu bloed je en dat zal je blijven doen tot zes weken na de bevalling. Er kan ook slijm bij zitten, maar da's alleen als je boft..
Daar zijn de weeën om de vijf minuten..... *Twiligt Zone muziekje*.... nu moet je bellen.
"Trek je broekje maar even uit.... *flaps.... flaps*.... dan ga ik even toucheren om te kijken hoeveel ontsluiting je hebt."
Even tussen jou en mij: als ze om de vijf minuten komen, is het einde nog lang niet in zicht. Dat weet ik en dat weet de gynaecoloog/verloskundige. Waarom gaan ze dan nu al voelen?
Omdat ze daar op geilen. Duhhuh. Dus voelen ze 174386503 keer. Heel veel, heel vaak en heel grondig.
Als je in het ziekenhuis bevalt, bof je helemaal. Daar hebben ze diensten en om het uur heb je dan een andere dildo-in-opleiding voor je neus, inclusief assistent-van-dildo en leerlingen-van-de-dildo-school.
Raad eens? Die gaan ALLEMAAL wroeten!
"Hallo, ik ben Dildo Piet....*flaps... flaps*" En HOPPAAAAAAAAA, binnen drie seconden zit hij al bij je binnen. "Even voelen hoor"
Daarna mag assistent-van-dildo nog even voelen én leerling-van-de-dildo-school én de extra-dildo én de back-up-dildo én de zus-van-dildo én de koffiejuffrouw doen ook nog even gezellig mee.
Na een uurtje herhaalt dit riedeltje zich, want dan wisselen ze van dienst..
Had ik al gezegd dat het niet gewoon voelen is, maar dat ze écht de gouden bal aan het zoeken zijn? Had ik al gezegd dat je ze dood wil trappen als je persweeën hebt en ze dan een hand in je kut stoppen?
Nee? Oh..
Nee, je kut zal nooit meer hetzelfde zijn. Iedereen heeft er aan gezeten. Ga je winkelen, kom je zo 12 mensen tegen die in je doos hebben zitten grabbelen tijdens de bevalling. Tja, dan is de sjeu er wel een beetje vanaf he?
Niks meer neukdoos! Grabbelbak en geboortekanaal.
Je bent zwanger. Dag fijn figuurtje, dag strakke huid, dag lang haar en daaaahaaaag flamoes. Het was leuk jullie gekend te hebben..
Ah ja, onder narcose waaruit je misschien nooit meer wakker wordt of wel, maar dan kots je alles onder en weet je de eerste drie dagen niet eens dat je een kind hebt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Nee hoor, aanmoedigen is okay.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is het raar dat je dan "Groen.. Groehooooeeeen" roept?
"Knip" is wel toepasselijk.
(verhaal uitgeprint voor collega)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |