quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:42 schreef GLO het volgende:
Explosions In The Sky
Mouse On Mars
Bottle Rockets
Apollo 100
Apollo 440
Venus Flytrap
Stars In The Sky
Hollywood Stars
Starz
Moon
Foolmoonband
Big Dipper
The Neptunes
Comets On Fire
Astral Bodies
Astralasia
Jefferson Starship
Starship
Space Monkeys
Black Hole
Rocket From The Crypt
Eeow. Dat zijn toch weer zes dezelfde buk, en niet allemaal de meest voor de hand liggendequote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:34 schreef bukgeit het volgende:
Zelf:
30 Seconds To Mars
Planes Mistaken For Stars
Stars
Tokyo Sky Paradise Orchestra
Heliosphere
Sun Kil Moon
Comets On Fire
Comet Gain
Boom Boom Satellites
Venus Flytrap
Moonlizards
Galaxy
Galaxie 500
Apollo 440
Explosions In The Sky
Mouse On Mars
Flying Saucer Attack
Bottle Rockets
Space Time Continuum
The Orb
Scare-O-meter: 33.3%quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:37 schreef GLO het volgende:
[..]
Eeow. Dat zijn toch weer zes dezelfde buk, en niet allemaal de meest voor de hand liggende
Nee, niks format-gerelateerds.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:41 schreef peaceman het volgende:
Op USB-sticks uitbrengen? (alleen daarop)
Hoe kom je er op ...?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:41 schreef peaceman het volgende:
Op USB-sticks uitbrengen? (alleen daarop)
Voor niks gaat de zon op.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:44 schreef Neleos het volgende:
Gratis uitdelen?
Och ze zouden de eerste niet zijn hoor, alhoewel misschien wel met een single.quote:
Nee, het wordt een doodnormale single.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:48 schreef MaJo het volgende:
Alleen uitbrengen via internet?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:54 schreef Neleos het volgende:
Je kunt hem alleen afspelen, als de zon schijnt.![]()
Ze zijn al op internet te beluisteren (lees: MySpace)?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:53 schreef bukgeit het volgende:
Voor niks ging de zon op. En beperkte oplages zijn inderdaad niet bijzonder.
Ook niet echt bijzonder lijkt me?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ze zijn al op internet te beluisteren (lees: MySpace)?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:55 schreef Skanqua het volgende:
Je krijgt verschillende singles van hetzelfde nummer voor de prijs van één...
Misschien zijn ze van een album dat nog niet is uitgebracht?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:56 schreef MaJo het volgende:
Er staat maar één nummer op?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:58 schreef peaceman het volgende:
Bij elke single zit binnen de cd in een gouden verpakking en als je een goude verpakking vindt, maak je kans op een bezoek aan de Futureheadsfabriek, maar de hoofden van de toekomst te zien zijn..![]()
(met kinderen kijk je te vaak naar Sjakie en de chocoladefabriek)
Als je al hun volgende X singels op rij zou leggen zou je een uitspraak krijgen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:59 schreef bukgeit het volgende:
Het gaat bewust om een volgende single. Met de huidige zou het niet lukken.
Nee, maar de huidige is wel van groot belang.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Als je al hun volgende X singels op rij zou leggen zou je een uitspraak krijgen?![]()
'niet lukken'? Is het iets met de titels? Zijn het palindromen ofzo?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:59 schreef bukgeit het volgende:
Het gaat bewust om een volgende single. Met de huidige zou het niet lukken.
Wel iets met titels, maar dat is niet de kern van het antwoord.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:01 schreef Asmodian het volgende:
[..]
'niet lukken'? Is het iets met de titels? Zijn het palindromen ofzo?
een vervolgsingel?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee, maar de huidige is wel van groot belang.
Warmer, maar je bent er nog lang niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:01 schreef MaJo het volgende:
het is een vervolg op hun huidige singel?
Weer wat kouder.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:03 schreef MadMaster het volgende:
De ene helft van de huidige single is nu verkrijgbaar, de andere helft staat op die nieuwe, nog te verschijnen single?
Mij verbaast niets meer op dit gebied...
Dat zou niet bijzonder zijn, eerder geldklopperij en ziek!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:03 schreef MadMaster het volgende:
De ene helft van de huidige single is nu verkrijgbaar, de andere helft staat op die nieuwe, nog te verschijnen single?
Mij verbaast niets meer op dit gebied...
Nee, daar heeft het niets mee te maken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:05 schreef Asmodian het volgende:
de tekst van hun nieuwe single begint met de laatste zin van de vorige singel?
Goed zoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:06 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee, daar heeft het niets mee te maken.
Haha, stel jij nou weer dezelfde vraag?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:07 schreef MaJo het volgende:
De tekst van de huidige singel loopt door in de nieuwe singel? Het is één lang verhaal?
Ik zie het jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Haha, stel jij nou weer dezelfde vraag?![]()
(ik bedoel dezelfde die ik gesteld heb, net zoals ik net een vraag stelde waar jij me net voor was)
quote:
Nee, MP is toeval.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:21 schreef MaJo het volgende:
Het heeft dus iets met Maxïmo Park te maken? Hun single komt alleen op het nieuwe album van Maxïmo Park en niet op hun eigen album?
Dat lijkt me best geinig ..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:37 schreef ranja het volgende:
2e single heeft als b-kant de a-kant van de 1e maar dan door een andere band (Maximo Park?)? En daarna misschien een 3e single met als b-kant een cover van de 2e a-kant door een weer andere band (Streets?) en zo verder?
Bijna goed!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:37 schreef ranja het volgende:
2e single heeft als b-kant de a-kant van de 1e maar dan door een andere band (Maximo Park?)?
Dat heeft vaak als achterliggende reden dat je een cd-single niet ongestraft mag volproppen met extra nummers, de britse top 40 is nogal streng met regels wat een single is en wat niet. Dus om zoveel mogelijk nummers uit te brengen en toch in de top 40 te komen brengen ze dan meerdere versies uit. Nou zijn de singles un de UK weer een stuk goedkoper dan in Nederland dus voor de Engelse fans is dat minder erg dan voor de Nederlandse...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:48 schreef MadMaster het volgende:
Ooit van bands als U2 en Coldplay gehoord die het liefst elke single in 3 à 4 uitvoeringen op de markt brengen, waarbij een 'speciale' collectors digi-pack bij één van de singles vergeven wordt waar je ze allemaal in kan doen?
'Fijn' voor de fans...
Ik ken de reglementen m.b.t. singles.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:54 schreef ranja het volgende:
Dat heeft vaak als achterliggende reden dat je een cd-single niet ongestraft mag volproppen met extra nummers, de britse top 40 is nogal streng met regels wat een single is en wat niet. Dus om zoveel mogelijk nummers uit te brengen en toch in de top 40 te komen brengen ze dan meerdere versies uit. Nou zijn de singles un de UK weer een stuk goedkoper dan in Nederland dus voor de Engelse fans is dat minder erg dan voor de Nederlandse...
Hier staat 1 woord in dat ranja's vorige antwoord compleet maakt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de reglementen m.b.t. singles.
Maar waren het maar extra nummers, vaak zijn het remixen en live-versies van hetzelfde nummer met als 'B-kant' weer een nieuwe remix van een de vorige single.
En dan heb ik het nog niet eens over de 'exclusive Dutch versions', die voor fans buiten Nederland weer een reden zijn om verder in de buidel te tasten.
Ik irriteer me er als fan en verzamelaar dood aan...
Maar dan dat de andere band er een remix van maakt?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:37 schreef ranja het volgende:
2e single heeft als b-kant de a-kant van de 1e maar dan door een andere band (Maximo Park?)? En daarna misschien een 3e single met als b-kant een cover van de 2e a-kant door een weer andere band (Streets?) en zo verder?
Da's nie goed.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:32 schreef MaJo het volgende:
En mijn tweede antwoord?
Of de 2e singel heeft als b-kant een live versie van de a-kant van de eerste singel?
Nee, je gaat helemaal de kouwe kant op.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:34 schreef MaJo het volgende:
Het wordt een exclusieve nederlandse editie?
Word ik weer warmer met het wordt een totaal niet exclusieve Engelse versie?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:35 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee, je gaat helemaal de kouwe kant op.
Ik bedoelde met extra nummers ook niet alleen andere nummers maar ook remixen etc.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:00 schreef MadMaster het volgende:
Maar waren het maar extra nummers, vaak zijn het remixen en live-versies van hetzelfde nummer met als 'B-kant' weer een nieuwe remix van een de vorige single.
Dat schreef ik ook al eerder en is foutquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:37 schreef MadMaster het volgende:
De 2e single heeft als b-kant een live-versie van de a-kant van de eerste single?
KK +1quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:42 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hehe, ik kom hier duidelijk te laat langs.
Het is een prijsvraag waarbij jouw eigen band met een opname van Skip To The End op de B-kant van de nieuwe single kan komen. Stond op NME ergens.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:02 schreef Asmodian het volgende:
John Cale van The Velvet Underground?
Huzzah!quote:
15? Bukgeit kan je er wel 100 geven.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Huzzah!![]()
Doe mij maar eens 15 bands met nummers waarin hun bandnaam voorkomt - Alleen complete lijstjes!
En daar is een heel topic overquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
15? Bukgeit kan je er wel 100 geven.
Waar ik pas nog in gekeken heb. Maar echt ver kom ik nietquote:
En waar ik regelmatig aan bijdraag, dus ik doe maar even niet meequote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waar ik pas nog in gekeken heb. Maar echt ver kom ik niet![]()
Oy, dat heb ik dus helemaal over het hoofd gezien - anders had ik wel een andere vraag gesteldquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:15 schreef GLO het volgende:
[..]
En waar ik regelmatig aan bijdraag, dus ik doe maar even niet mee
Ik bedoelde eigenlijk 15 verschillende bands, maar heb dat inderdaad niet duidelijk genoeg gezegd, dus ik reken het goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:19 schreef belsen het volgende:
Nou, het is toch weer even nadenken, alhoewel ik ook wel eens in dat topic post.Morningwood - MORNINGWOOD Ramones - RAMONES Arctic Monkey - Who the fuck are Arctic Monkeys The Monkees - We are the Monkees The Clash - We are the Clash The Clash - Clash city rockers The Clash - This is radio Clash Dandy Warhols - Fast driving rave up with the Dandy Warhols 16 minutes Admiral Freebee - Admiral for president The Hives - The Hives introduce the metric system in time The Hives - The Hives declare guerre nucliaire Backstreet Boys - Backstreet's back Kinderen Voor Kinderen - Kinderen Voor Kinderen Doe Maar - Doe maar net alsof je neus bloedt Chickenpox - Chickenpox Madness - Madness
Zie ook: Popmuzikanten die zichzelf bezingen...
Ik vond mijn antwoord hier ook al wel redelijk in de buurt komenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:53 schreef GLO het volgende:
[..]
Ha, was in mijn gok toch aardig samengevat![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:01 schreef Neleos het volgende:
De huidige single staat als B-kant op de volgende singles?
belsen lijkt offline, maar dit is in ieder geval goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Platenlabel heeft hem en z'n band eruit gekegeld.
Valt me nog weer mee van 'wij zijn tegen drugs' Roadrunner.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Platenlabel heeft hem en z'n band eruit gekegeld.
Ik ben niet zo snel offline, hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
belsen lijkt offline, maar dit is in ieder geval goed![]()
Je had wel een minnetje andersquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:03 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel offline, hoor.
Be Your Own Pet?
Bekende foto in elk geval...
Babyshambles zat niet op Roadrunner (zou ook raar zijn voor een metallabel) maar op Rough Trade.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:02 schreef belsen het volgende:
[..]
Valt me nog weer mee van 'wij zijn tegen drugs' Roadrunner.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
The Ponys?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Babyshambles zat niet op Roadrunner (zou ook raar zijn voor een metallabel) maar op Rough Trade.
Oww, slecht.. Toch niet recentelijk?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb ooit trouwens nog een punt gehaald met dezelfde foto van The Ponys..
Ach, het zou pas echt dubieus geweest zijn als je die anti-drugs policy aan Rough Trade toegeschreven hadquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Weer zo legendarsche Chuck Berry/Little Richard verwarring van een moede Belsen.
Jaaaa, uit Noordwijk!quote:Ik heb ooit trouwens nog een punt gehaald met dezelfde foto van The Ponys, maar geef mij toch maar The Ponies.
Nu voor een gedeelte The Heights, maar The Ponies is ongeëvenaard.quote:
Oh oke gelukkig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:32 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Zien er ook veel anders uit. Baarden enzo.
Kabouter_Krulleput +1quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
The Unicorns
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:46 schreef DaisyDuke het volgende:
architecture in helsinki?
Hehe, nee, er staan wel degelijk drie Zweedse dames op de foto. Naast elkaar nog wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:05 schreef GLO het volgende:
En 1 meisje is onderweg uitgestapt?
Yup.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Zweeds.. Zijn het The Concretes?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Bandleden die er tijdelijk tussenuit knijpen?
Combineer met K_K....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:13 schreef peaceman het volgende:
bassist overspannen/ziek? (of was het gitarist?)
Easy is that.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:22 schreef belsen het volgende:
De bassist is uit de band.
Jay Kay ging zelf bas spelen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:23 schreef belsen het volgende:
Toen de originele bassist van Jamiroquai uit de band stapte, hadden ze snel een vervanger gevonden (Stuard Zander).
Hoe vonden ze hem zo snel?
Nee, het ging bijna nog makkelijker.quote:
Niet permanent toch? In het geval van AM dan..quote:
Ze hadden dus wel degelijk een vervanger, Stuard Zender, die er nu nog steeds bij zit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:27 schreef peaceman het volgende:
baspartijen van de originele bassist uit 'een doosje'?
Je komt al dichter bij, maar nee...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:29 schreef peaceman het volgende:
Uit de band die op dat moment het voorprogramma verzorgde?
ah op die manier...tja dan is ie easy...maar ik was te laatquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef DaisyDuke het volgende:
Nee, alle drie de bands is recent iets overkomen... al dan niet tijdelijk...
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:31 schreef Neleos het volgende:
Bassist uit een Jamiroquai cover band?
Nee.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:34 schreef peaceman het volgende:
Hmmm erg betrouwbaar zijn je vragen de laatste tijd niet he?!
Nee, nee, veel ouder dan dat.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:56 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
hmmz ik wilde net de stone roses zeggen...
Zoals wel blijkt uit de instrumentale bezetting: sologitaar en ritmegitaar... termen uit de 60'squote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:59 schreef MaJo het volgende:
The Scorpions?
Dank jequote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:10 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dank je. Was al bijna zeker, maar zag het toen in je sig staan, dus
. Nu moet ik ff een vraag bedenken
Arctic Monkeysquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:12 schreef Asmodian het volgende:
Goed, komtie:
Geef m
ij 'ns 10 dierlijke bands... - alleen complete lijstjes graag
Wow, allemaal goede inzendingen - en allemaal zo snel achter elkaar. Maar MaJo komt het eerst over de streep, dus:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arctic Monkeys
The byrds
The animals
The beatles
The monkees
The Cats
The Eagles
Snoop dog
Alien Ant Farm
Sheryll Crow
Eens!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:25 schreef Neleos het volgende:
Mwoa, Snoop Dogg en Sheryll Crow zijn niet echt bands.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:26 schreef lienelien het volgende:
Red Cross!
Ja, zat daar ook net naar te kijken. Ik ben het met jullie eens.quote:
Oiquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, zat daar ook net naar te kijken. Ik ben het met jullie eens.
Sorry, MaJo!
MaJo -1, Neleos +1
Kom op... wees eens eerlijk: Sheryll heeft een begeleidingsband.. dat is heel wat anders. Ik ben naar een concert van Bob Dylan (and Band) geweest, maar ik ging toen echt niet voor de band! Met die redenatie heeft bijna elke solo-artiest ook een band.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
OiWaarom zijn het geen bands dan? Sheryll Crow is misschien bekend onder haar naam maar het is toch wel een band? En Snoop Dog toch ook?
Mag mijn vraag wel blijven staan dan?
Ik heb het even nagezocht. Snoop Dogg's begeleidingsband heet The Dogg Pound. Sheryl Crow is inderdaad de wel naam van haar+band (zoals bijvoorbeeld Bryan Adams of zo).quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kom op... wees eens eerlijk: Sheryll heeft een begeleidingsband.. dat is heel wat anders. Ik ben naar een concert van Bob Dylan (and Band) geweest, maar ik ging toen echt niet voor de band! Met die redenatie heeft bijna elke solo-artiest ook een band.
Ja je vraag mag blijven staan.
Even voor de duidelijkheid: ik ben het hier niet mee eens. Bryan Adams ziet ook niemand als band. Als ik naar een concert van Tom McRae ga, heeft hij ook een band bij zich, maar ik ga naar de solo-artiest Tom McRae. Zo is het wat mij betreft. Sorry hoor Majo, maar zo denk ik erover.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb het even nagezocht. Snoop Dogg's begeleidingsband heet The Dogg Pound. Sheryl Crow is inderdaad de wel naam van haar+band (zoals bijvoorbeeld Bryan Adams of zo).
Ik ben het ook met je eens, Peaceman, al vind ik Bryan Adams discutabeler dan Sheryl Crow (bij Bryan Adams speelt de band een grotere rol en zitten ze ook allemaal in de clips, zijn er ook veel solos, etc. terwijl bij Sheryl ik inderdaad echt aan haar alleen als solo-artiest denk) maar ik gaf de bevindingen zoals ze 'officieel' zijn, niet naar mijn eigen mening.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik ben het hier niet mee eens. Bryan Adams ziet ook niemand als band. Als ik naar een concert van Tom McRae ga, heeft hij ook een band bij zich, maar ik ga naar de solo-artiest Tom McRae. Zo is het wat mij betreft. Sorry hoor Majo, maar zo denk ik erover.
Oyquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:02 schreef GLO het volgende:
Brighton? The Kooks?
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:04 schreef Z het volgende:
Ik heb de vraag nog niet gezien overigens.
O ja, sorry, ik let de hele avond al niet goed op. Om over tijdig F5-en maar te zwijgen. Ben aan het werk, dan krijg je dat. Plus dat het druk is hier in huis. En je weet, mannen kunnen niet multitaskenquote:
Nooit van gehoord. Van geen van 3'en niet. En daarom: De overeenkomst is dat ze alledrie dezelfde band zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:07 schreef Z het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Sloppy Joannes, El Madmo en The Little Willies?
De bands wel, de leden daarentegen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:15 schreef MaJo het volgende:
Ze zijn alledrie onbekend bij het grote publiek?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:11 schreef GLO het volgende:
[..]
O ja, sorry, ik let de hele avond al niet goed op. Om over tijdig F5-en maar te zwijgen. Ben aan het werk, dan krijg je dat. Plus dat het druk is hier in huis. En je weet, mannen kunnen niet multitasken![]()
Gitariste? Daar ken ik er niet veel van. Zeker niet bekenden. Toch nog ff brainstormenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:24 schreef Z het volgende:
Gitariste, onder andere.
Is het een jonge mevrouw?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:26 schreef Z het volgende:
Geen Conner, mevrouw is vooral bekend van haat pianospel + zang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |