quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:02 schreef Asmodian het volgende:
John Cale van The Velvet Underground?
Huzzah!quote:
15? Bukgeit kan je er wel 100 geven.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Huzzah!![]()
Doe mij maar eens 15 bands met nummers waarin hun bandnaam voorkomt - Alleen complete lijstjes!
En daar is een heel topic overquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
15? Bukgeit kan je er wel 100 geven.
Waar ik pas nog in gekeken heb. Maar echt ver kom ik nietquote:
En waar ik regelmatig aan bijdraag, dus ik doe maar even niet meequote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waar ik pas nog in gekeken heb. Maar echt ver kom ik niet![]()
Oy, dat heb ik dus helemaal over het hoofd gezien - anders had ik wel een andere vraag gesteldquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:15 schreef GLO het volgende:
[..]
En waar ik regelmatig aan bijdraag, dus ik doe maar even niet mee
Ik bedoelde eigenlijk 15 verschillende bands, maar heb dat inderdaad niet duidelijk genoeg gezegd, dus ik reken het goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:19 schreef belsen het volgende:
Nou, het is toch weer even nadenken, alhoewel ik ook wel eens in dat topic post.Morningwood - MORNINGWOOD Ramones - RAMONES Arctic Monkey - Who the fuck are Arctic Monkeys The Monkees - We are the Monkees The Clash - We are the Clash The Clash - Clash city rockers The Clash - This is radio Clash Dandy Warhols - Fast driving rave up with the Dandy Warhols 16 minutes Admiral Freebee - Admiral for president The Hives - The Hives introduce the metric system in time The Hives - The Hives declare guerre nucliaire Backstreet Boys - Backstreet's back Kinderen Voor Kinderen - Kinderen Voor Kinderen Doe Maar - Doe maar net alsof je neus bloedt Chickenpox - Chickenpox Madness - Madness
Zie ook: Popmuzikanten die zichzelf bezingen...
Ik vond mijn antwoord hier ook al wel redelijk in de buurt komenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:53 schreef GLO het volgende:
[..]
Ha, was in mijn gok toch aardig samengevat![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:01 schreef Neleos het volgende:
De huidige single staat als B-kant op de volgende singles?
belsen lijkt offline, maar dit is in ieder geval goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Platenlabel heeft hem en z'n band eruit gekegeld.
Valt me nog weer mee van 'wij zijn tegen drugs' Roadrunner.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Platenlabel heeft hem en z'n band eruit gekegeld.
Ik ben niet zo snel offline, hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
belsen lijkt offline, maar dit is in ieder geval goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |