Eens!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:25 schreef Neleos het volgende:
Mwoa, Snoop Dogg en Sheryll Crow zijn niet echt bands.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:26 schreef lienelien het volgende:
Red Cross!
Ja, zat daar ook net naar te kijken. Ik ben het met jullie eens.quote:
Oiquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, zat daar ook net naar te kijken. Ik ben het met jullie eens.
Sorry, MaJo!
MaJo -1, Neleos +1
Kom op... wees eens eerlijk: Sheryll heeft een begeleidingsband.. dat is heel wat anders. Ik ben naar een concert van Bob Dylan (and Band) geweest, maar ik ging toen echt niet voor de band! Met die redenatie heeft bijna elke solo-artiest ook een band.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
OiWaarom zijn het geen bands dan? Sheryll Crow is misschien bekend onder haar naam maar het is toch wel een band? En Snoop Dog toch ook?
Mag mijn vraag wel blijven staan dan?
Ik heb het even nagezocht. Snoop Dogg's begeleidingsband heet The Dogg Pound. Sheryl Crow is inderdaad de wel naam van haar+band (zoals bijvoorbeeld Bryan Adams of zo).quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kom op... wees eens eerlijk: Sheryll heeft een begeleidingsband.. dat is heel wat anders. Ik ben naar een concert van Bob Dylan (and Band) geweest, maar ik ging toen echt niet voor de band! Met die redenatie heeft bijna elke solo-artiest ook een band.
Ja je vraag mag blijven staan.
Even voor de duidelijkheid: ik ben het hier niet mee eens. Bryan Adams ziet ook niemand als band. Als ik naar een concert van Tom McRae ga, heeft hij ook een band bij zich, maar ik ga naar de solo-artiest Tom McRae. Zo is het wat mij betreft. Sorry hoor Majo, maar zo denk ik erover.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb het even nagezocht. Snoop Dogg's begeleidingsband heet The Dogg Pound. Sheryl Crow is inderdaad de wel naam van haar+band (zoals bijvoorbeeld Bryan Adams of zo).
Ik ben het ook met je eens, Peaceman, al vind ik Bryan Adams discutabeler dan Sheryl Crow (bij Bryan Adams speelt de band een grotere rol en zitten ze ook allemaal in de clips, zijn er ook veel solos, etc. terwijl bij Sheryl ik inderdaad echt aan haar alleen als solo-artiest denk) maar ik gaf de bevindingen zoals ze 'officieel' zijn, niet naar mijn eigen mening.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik ben het hier niet mee eens. Bryan Adams ziet ook niemand als band. Als ik naar een concert van Tom McRae ga, heeft hij ook een band bij zich, maar ik ga naar de solo-artiest Tom McRae. Zo is het wat mij betreft. Sorry hoor Majo, maar zo denk ik erover.
Oyquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:02 schreef GLO het volgende:
Brighton? The Kooks?
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:04 schreef Z het volgende:
Ik heb de vraag nog niet gezien overigens.
O ja, sorry, ik let de hele avond al niet goed op. Om over tijdig F5-en maar te zwijgen. Ben aan het werk, dan krijg je dat. Plus dat het druk is hier in huis. En je weet, mannen kunnen niet multitaskenquote:
Nooit van gehoord. Van geen van 3'en niet. En daarom: De overeenkomst is dat ze alledrie dezelfde band zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:07 schreef Z het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Sloppy Joannes, El Madmo en The Little Willies?
De bands wel, de leden daarentegen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:15 schreef MaJo het volgende:
Ze zijn alledrie onbekend bij het grote publiek?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:11 schreef GLO het volgende:
[..]
O ja, sorry, ik let de hele avond al niet goed op. Om over tijdig F5-en maar te zwijgen. Ben aan het werk, dan krijg je dat. Plus dat het druk is hier in huis. En je weet, mannen kunnen niet multitasken![]()
Gitariste? Daar ken ik er niet veel van. Zeker niet bekenden. Toch nog ff brainstormenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:24 schreef Z het volgende:
Gitariste, onder andere.
Is het een jonge mevrouw?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:26 schreef Z het volgende:
Geen Conner, mevrouw is vooral bekend van haat pianospel + zang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |