Ja verpakt, spannend hequote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:25 schreef Justme33 het volgende:
je kan ze dus niet uitkiezen? je krijgt ze verpakt ofzo?
Ik heb Van Persie dubbel. Ruilen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:19 schreef DrDentz het volgende:
ik heb:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
wie wil mijn dubbele Joris ruilen?![]()
De kwaliteit is wel goed, je moet wel hopen op de spelers die het meest lijken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:59 schreef DeTolk het volgende:
Is zeker van die goedkope plastic troep?
Zeker niet de kwaliteit die de Staatsloterij ooit had
Ik droom al m'n hele leven van een Ron Brandsteder Action Figure, dus dat is wel weer mooi.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:50 schreef DrDentz het volgende:
Mathijsen lijkt op Ron Brandsteder
Link?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaan er nog Fok!kers met deze Oranje poppetjes leuke afleveringen maken in de trant van het ''Mark van Bommel aangereden'' topic van 2 jaar geleden waar een echte situatie wordt nagebootst.
Moeilijk, hè, googlen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:56 schreef Ricky_ het volgende:
Ze zien er niet zo goed uit als die van enkele jaren terug.
[..]
Link?
hahaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik droom al m'n hele leven van een Ron Brandsteder Action Figure, dus dat is wel weer mooi.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:11 schreef WeebI het volgende:
ik ga mijn maduro omsmelten tot seedorf
quote:
Nee, komt vaker voor.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Vreemd genoeg heb ik twee keer Van Bronckhorst, maar dat zijn andere poppetjes.
Het ene poppetje "loopt", de ander staat stil met zijn armen wijd.
Zou dit een fout zijn?
Okee, dus je moet goed uitkijken met je dubbelen dus.quote:
Ja die nam mijn oma altijd voor me mee die van de blokkerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:16 schreef Bupatih het volgende:
Lelijk. [afbeelding]
Die van de Blokker, 6 jaar geleden, waren veel mooier.
Ik heb Kluivert en Winter uit die collectie.
Ja maar Blokker had toen ook van die dingen met Oranje spelers. Heb ik ook nog ergens liggen. Van die staatloterij dingen hebik bijna het hele team nog trouwensquote:Op maandag 5 juni 2006 13:29 schreef jorienvdherik het volgende:
staatsloterij toch ?
Ietsie kleiner, scheelt erg weinig.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:26 schreef Canisfire het volgende:
Ze zijn trouwens ook een stuk kleiner dan die van de blokker of niet?
Dan is er in ieder geval één poppetje goed gelukt want daar heeft ie in het echt ook last vanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:43 schreef dolle_hond het volgende:
wij hebben hier een van de vaart waarvan de magneet t niet doet
doe je die boodschappen allemaal zelf?quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb er nu 14. Vandaag Timmer, Vennegoor of Hesselink, Landzaat en Boulahrouz erbij. Nu 5 dubbel, maar ik kan er twee ruilen met een bekende.
Haha, er zijn wel acht flessen bijgekomen. Maar ik krijg de poppetjes ook, dus dat tik wel aan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
doe je die boodschappen allemaal zelf?
zeker 16 flessen fanta gekocht gisteren
Van Castelen en Emanuelsson zijn ook poppetjes.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:16 schreef linuxje het volgende:
opdam (waarom die er bij zit weet iki niet want hij is niet eens mee:P)
Ik heb ook nog geen enkele keeperquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
Ik heb nog geen enkele keeper. Zo flauw dat je een zakje met vraagteken krijgt.
Dat kan, er zijn 18 spelers en 2 keepers.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:47 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen enkele keepermaar wel 13 verschillende spelers
![]()
welke heb je dubbelquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:17 schreef Yeahinho het volgende:
Mijn moeder is geweldig, ze heeft zojuist de complete voorhoede meegenomen van de Super!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nu heb ik er 13, waarvan 2 dubbel. Nog altijd geen keeper, dus met dit team voetballen zal lastig worden. Of we zetten gewoon Vennegoor in de goal natuurlijk, want ik heb toch al meer dan genoeg spitsen.
Top doelmanquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:32 schreef Yeahinho het volgende:
Hier de beste opstelling die ik, met de poppetjes die ik tot nu toe heb, kan maken.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En jawel, vandaag een keeper! Henkie Timmer.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
Ik heb nog geen enkele keeper. Zo flauw dat je een zakje met vraagteken krijgt.
Ik heb er via marktplaats 2 geruild. 0.78 cent op gedaan. Door de ruil heb ik Van der Sar en Robben erbij. Ik mis nu nog Van der Vaart, Castelen, Emanuelson en Cocu.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:53 schreef DrDentz het volgende:
ik krijg alleen maar dubbele, hoe duur is ruilen via marktplaats? want via de winkel schiet nite op
verzendkosten bedoel ik dan??
ik ook morgen zijn ze er ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb ze zojuist op de post gedaan, Jorien![]()
wij hebben 2 landzaten, maar mijn dochters willen m allebei.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:52 schreef marjootje83 het volgende:
Hee iedereen!
Ik heb ALLE spelers / poppetjes DUBBEL.
Behalve Landzaat. Wie kan mij Landzaat bezorgen?
Evt. tegen betaling, of ruilen tegen een andere speler (want alle andere spelers heb ik dubbel )
Email me!
Groetjes,
Marjolein.![]()
jij cocu ik v bronckhorst ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:25 schreef Justme33 het volgende:
ik moet nog:
Kuyt
Cocu
Landzaat
Vennegoor
Ooier
V/D sar
Dubbel:
Robben
v Bronckhorst
Matijsen
Opdam
maduro
heb die mvb pops nooit gezien ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:48 schreef dolle_hond het volgende:
Directeur Super de Boer vertrekt
Den Bosch - De directeur van supermarktketen Super de Boer, Monny Querido, legt zijn functie neer en verlaat het moederbedrijf Laurus. Zijn opvolger wordt de huidige bestuursvoorzitter van dit supermarktconcern, Harry Bruijniks. Dat heeft Laurus vrijdagmiddag laten weten.
Monny schijnt bij de huidige rage van de oranje spelers zijn kinderen een volledige selectie te hebben gegeven.
Terwijl her en der in het land al wisselclubjes ontstaan, heeft de topman er voor gezorgd dat de poppetjes met de afbeelding van coach Marco van Basten alleen in een zeer select groepje winkels verkrijgbaar is, namelijk zijn eigen winkeltje.
Een woordvoerder verklaarde al niet te begrijpen dat er op marktplaats en op prikborden geen MvB-poppetjes werden aangeboden.
een VDV met ballenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:48 schreef BigFire het volgende:
Bij mijn Van der Vaart zaten 2 witte voetballetjes.![]()
en schandalig hoe dat Maduro poppetje door de keuring is gekomen![]()
Het heeft geen zin meer te ruilen, die deal heb ik al gemaakt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:52 schreef marjootje83 het volgende:
Hee iedereen!
Ik heb ALLE spelers / poppetjes DUBBEL.
Behalve Landzaat. Wie kan mij Landzaat bezorgen?
Evt. tegen betaling, of ruilen tegen een andere speler (want alle andere spelers heb ik dubbel )
Email me!
Groetjes,
Marjolein.![]()
Wacht maar tot je nietsvermoedend Van Bronckhorst uit de verpakking haalt!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:48 schreef BigFire het volgende:
Bij mijn Van der Vaart zaten 2 witte voetballetjes.![]()
en schandalig hoe dat Maduro poppetje door de keuring is gekomen![]()
ik mail jequote:Op maandag 12 juni 2006 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
marjootje83, dank voor het Castelen poppetje!
Ik moet nu nog: Emanuelson, Cocu en Van der Vaart. Dubbel heb ik: Van Bommel, Ooijer, Robben, Boulahrouz, Opdam 2 keer en Maduro.
Als je wilt ruilen mail me. (zie profiel)
zoals ik al eerder postte:quote:Op maandag 12 juni 2006 18:59 schreef rubbereend het volgende:
zijn er meer mensen die er eentje hebben waar geen magneetje inzit?
ik heb ze allemaal uit die collectiequote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:16 schreef Bupatih het volgende:
Lelijk. [afbeelding]
Die van de Blokker, 6 jaar geleden, waren veel mooier.
Ik heb Kluivert en Winter uit die collectie.
Nee maar we krijgen al dagen lang alleen nog maar dubbelen. Vandaag de 3 e Cocuquote:Op maandag 12 juni 2006 18:59 schreef rubbereend het volgende:
zijn er meer mensen die er eentje hebben waar geen magneetje inzit?
En met die codes win je ook nooit wat.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee maar we krijgen al dagen lang alleen nog maar dubbelen. Vandaag de 3 e Cocu![]()
die gooien we altijd meteen weg, we willen geen kaartjesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
En met die codes win je ook nooit wat.
wij hebben 1 castelenquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:15 schreef DrDentz het volgende:
ik moet nu alleen nog Castelen en Landzaat.. Castelen schijnt zeldzaam te zijn![]()
Heb Vennegoor dubbel... iemand interesse![]()
Boularhouz 2x dubbel nuquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb er net 5 gekregen, maar we moesten er 1 er bij hebben, Oplichters !
dat wordt bellen
deze kreeg ik
14 Emanuelson
15 Van der Vaart
16 Bronckhorst
deze heb ik dubbel gekregen
1 Boulahrouz
2 Sneijder
mathijssen ruilen tegen 1 van mijn dubbele ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:35 schreef NorthernStar het volgende:
Boulahrouz
Van der Vaart
Van Nistelrooij
Mathijsen
Maduro
Van Persie
Dubbel:
Van Nistelrooij
Mathijsen
Maduro
Ik wacht nog even met ruilen. De actie loopt nog wel een tijdje dus over een week of twee ofzo nog maar eens kijken. Je weet niet welke je in tussentijd nog bij de boodschappen krijgt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mathijssen ruilen tegen 1 van mijn dubbele ?
sneijder .... mathijssen
volgens mij heb ik maduro dubbel en moet ik vennegoor nog.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:09 schreef waterreus23 het volgende:
Deze heb ik dubbel:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Deze moet ik nog:
[afbeelding] [afbeelding]
Als mensen willen ruilen, laat het me even weten
het is op de postquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, die hoef ik niet. Ze staan allemaal op een plank boven mijn bureau, naast de Blokker, Pepsi en Staatsloterijpoppetjes.
mail me maar als je onze codes wil.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
En met die codes win je ook nooit wat.
Ik heb het poppetje binnen! (en heb de serie nu compleet)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:45 schreef jorienvdherik het volgende:
vandaag nog niks ontvangen jij wel ?
zal morgen wel komen
welke moet je allemaal nog? Als je opdam voor mij hebt, kan ik je wel een aantal van mijn dubbelen (zie boven) doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:21 schreef Yeahinho het volgende:
Weer twee erbij: Opdam en Ooijer, had ik allebei al.
Volgende week de laatste week om de poppetjes te sparen, dus dat ga ik nooit halen.
Hmmm, dat klinkt goedquote:Op zondag 18 juni 2006 11:43 schreef assie het volgende:
[..]
welke moet je allemaal nog? Als je opdam voor mij hebt, kan ik je wel een aantal van mijn dubbelen (zie boven) doen.
ik heb opdam wel dubbelquote:Op zondag 18 juni 2006 15:28 schreef assie het volgende:
kan je wel helpen aan: Cocu, Emanuelson, Mathijsen, Timmer, vd Sar.
mail me ff via mijn profiel
quote:Op maandag 19 juni 2006 18:16 schreef deedeetee het volgende:
d'r is hier zo heftig gevoetbald dat Kuyt onthoofd is, en die hadden we dus niet dubbel
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb van nistelrooy, emanuelson, sneijder (2x) dubbel
wie heeft voor mij: landzaat, van persie, mathijssen. en wil deze ruilen
alvast bedankt
sorry had vanmiddag via een deal op marktplaats alquote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef JeedeVee het volgende:
beste jorien ik wel van persie ruilen tegen van nistelrooy,Geef even Reactie.
groeten uit friesland
jeedevee
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sorry had vanmiddag via een deal op marktplaats al
van nistelrooy - mathijssen geruild
gaat morgen op de post
wat wil je anders voor van persie
Volgende week zijn er toch weer nieuwe actie-artikelen? Of zullen de poppetjes dan op zijn ....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:38 schreef Yeahinho het volgende:
Twee erbij, Kuyt en Boulahrouz... had ik al.
Dit zijn waarschijnlijk de laatsten volgens mijn moeder. Je krijgt ze hier niet meer bij 15 euro aan boodschappen, alleen nog bij actieproducten, en die hebben we dus helemaal niet meer nodig.
didt is de laatste week.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:55 schreef Molline het volgende:
[..]
Volgende week zijn er toch weer nieuwe actie-artikelen? Of zullen de poppetjes dan op zijn ....![]()
landzaat zou je me gelukkig mee makequote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:21 schreef Yeahinho het volgende:
Zaterdag is die ruildag hier. Maar je denkt toch niet dat ik tussen die kleine mannekes ga staan.
De 5 van assie heb ik binnengekregen, en ik kan ook nog via-via aan Maduro komen.
Nu dus alleen nog Castelen en Van Bommel en ik ben compleet.
Dubbel heb ik Van Nistelrooij, Boulahrouz, Ooijer, Vennegoor, Landzaat en Kuyt. Wie wil er ruilen?
Hoezo raar pakketjequote:Op maandag 19 juni 2006 19:26 schreef Yeahinho het volgende:
assie, hijs is op de post!
Nu maar hopen dat ie goed aankomt, het is namelijk maar een raar pakketje geworden...
Ach, ik ben zelf postbodequote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:55 schreef assie het volgende:
[..]
Hoezo raar pakketjeDat de post zoiets accepteerd!!!
MAar goed, we zijn compleet thanks to Yeahinho![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:21 schreef Yeahinho het volgende:
Zaterdag is die ruildag hier. Maar je denkt toch niet dat ik tussen die kleine mannekes ga staan.
De 5 van assie heb ik binnengekregen, en ik kan ook nog via-via aan Maduro komen.
Nu dus alleen nog Castelen en Van Bommel en ik ben compleet.
Dubbel heb ik Van Nistelrooij, Boulahrouz, Ooijer, Vennegoor, Landzaat en Kuyt. Wie wil er ruilen?
Nee daar kwam ik vanavond ook achter.quote:
visquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:26 schreef JeedeVee het volgende:
Kennelijk vis ik had Maduro wel voor je liggen voor Landzaat maar helaas.
nog een vraag weten jullie hoe emanuelson aan zijn voornaam is gekomen. Heeft hij misschien een Rooms verleden?.
[..]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee daar kwam ik vanavond ook achter.
Ik zou deze week mijn slag slaan. Maar dat gaat nu niet meer lukken.![]()
Ik had maar één muntje voor de liga koekjes.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:00 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb vandaag mathijssen gekregen.. en morgen als goed is landzaat.
dan alleen nog van persie
wie heeft die over ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
hier de vrouw van assiequote:
Jemigquote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:02 schreef JeedeVee het volgende:
Hij vertelde dat hij geruid had met z'n tante en die had de balletjes gehouden kun je nagaan waar die zijn gebleven !!!!!!!!
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:24 schreef dolle_hond het volgende:
wat moet iemand met zoveel balletjes?
knikkerenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:24 schreef dolle_hond het volgende:
wat moet iemand met zoveel balletjes?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:03 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb van persie nu binnen gekregen
bedankt.
nu landzaat nog via een marktplaats deal, maar lijkt er op dat hij niks stuurt
Wil je Mathijssen nog of heb je hem inmiddels al?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie heeft nog landzaat over ?
Kewl!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
ben inmiddels compleet :0
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:43 schreef Justme33 het volgende:
niemand vennegoor over?:(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |