volgens mij heb ik maduro dubbel en moet ik vennegoor nog.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:09 schreef waterreus23 het volgende:
Deze heb ik dubbel:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Deze moet ik nog:
[afbeelding] [afbeelding]
Als mensen willen ruilen, laat het me even weten
het is op de postquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, die hoef ik niet. Ze staan allemaal op een plank boven mijn bureau, naast de Blokker, Pepsi en Staatsloterijpoppetjes.
mail me maar als je onze codes wil.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
En met die codes win je ook nooit wat.
Ik heb het poppetje binnen! (en heb de serie nu compleet)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:45 schreef jorienvdherik het volgende:
vandaag nog niks ontvangen jij wel ?
zal morgen wel komen
welke moet je allemaal nog? Als je opdam voor mij hebt, kan ik je wel een aantal van mijn dubbelen (zie boven) doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:21 schreef Yeahinho het volgende:
Weer twee erbij: Opdam en Ooijer, had ik allebei al.
Volgende week de laatste week om de poppetjes te sparen, dus dat ga ik nooit halen.
Hmmm, dat klinkt goedquote:Op zondag 18 juni 2006 11:43 schreef assie het volgende:
[..]
welke moet je allemaal nog? Als je opdam voor mij hebt, kan ik je wel een aantal van mijn dubbelen (zie boven) doen.
ik heb opdam wel dubbelquote:Op zondag 18 juni 2006 15:28 schreef assie het volgende:
kan je wel helpen aan: Cocu, Emanuelson, Mathijsen, Timmer, vd Sar.
mail me ff via mijn profiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |