volgens mij heb ik maduro dubbel en moet ik vennegoor nog.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:09 schreef waterreus23 het volgende:
Deze heb ik dubbel:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Deze moet ik nog:
[afbeelding] [afbeelding]
Als mensen willen ruilen, laat het me even weten
het is op de postquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, die hoef ik niet. Ze staan allemaal op een plank boven mijn bureau, naast de Blokker, Pepsi en Staatsloterijpoppetjes.
mail me maar als je onze codes wil.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
En met die codes win je ook nooit wat.
Ik heb het poppetje binnen! (en heb de serie nu compleet)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:45 schreef jorienvdherik het volgende:
vandaag nog niks ontvangen jij wel ?
zal morgen wel komen
welke moet je allemaal nog? Als je opdam voor mij hebt, kan ik je wel een aantal van mijn dubbelen (zie boven) doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:21 schreef Yeahinho het volgende:
Weer twee erbij: Opdam en Ooijer, had ik allebei al.
Volgende week de laatste week om de poppetjes te sparen, dus dat ga ik nooit halen.
Hmmm, dat klinkt goedquote:Op zondag 18 juni 2006 11:43 schreef assie het volgende:
[..]
welke moet je allemaal nog? Als je opdam voor mij hebt, kan ik je wel een aantal van mijn dubbelen (zie boven) doen.
ik heb opdam wel dubbelquote:Op zondag 18 juni 2006 15:28 schreef assie het volgende:
kan je wel helpen aan: Cocu, Emanuelson, Mathijsen, Timmer, vd Sar.
mail me ff via mijn profiel
quote:Op maandag 19 juni 2006 18:16 schreef deedeetee het volgende:
d'r is hier zo heftig gevoetbald dat Kuyt onthoofd is, en die hadden we dus niet dubbel
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb van nistelrooy, emanuelson, sneijder (2x) dubbel
wie heeft voor mij: landzaat, van persie, mathijssen. en wil deze ruilen
alvast bedankt
sorry had vanmiddag via een deal op marktplaats alquote:Op maandag 19 juni 2006 20:39 schreef JeedeVee het volgende:
beste jorien ik wel van persie ruilen tegen van nistelrooy,Geef even Reactie.
groeten uit friesland
jeedevee
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sorry had vanmiddag via een deal op marktplaats al
van nistelrooy - mathijssen geruild
gaat morgen op de post
wat wil je anders voor van persie
Volgende week zijn er toch weer nieuwe actie-artikelen? Of zullen de poppetjes dan op zijn ....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:38 schreef Yeahinho het volgende:
Twee erbij, Kuyt en Boulahrouz... had ik al.
Dit zijn waarschijnlijk de laatsten volgens mijn moeder. Je krijgt ze hier niet meer bij 15 euro aan boodschappen, alleen nog bij actieproducten, en die hebben we dus helemaal niet meer nodig.
didt is de laatste week.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:55 schreef Molline het volgende:
[..]
Volgende week zijn er toch weer nieuwe actie-artikelen? Of zullen de poppetjes dan op zijn ....![]()
landzaat zou je me gelukkig mee makequote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:21 schreef Yeahinho het volgende:
Zaterdag is die ruildag hier. Maar je denkt toch niet dat ik tussen die kleine mannekes ga staan.
De 5 van assie heb ik binnengekregen, en ik kan ook nog via-via aan Maduro komen.
Nu dus alleen nog Castelen en Van Bommel en ik ben compleet.
Dubbel heb ik Van Nistelrooij, Boulahrouz, Ooijer, Vennegoor, Landzaat en Kuyt. Wie wil er ruilen?
Hoezo raar pakketjequote:Op maandag 19 juni 2006 19:26 schreef Yeahinho het volgende:
assie, hijs is op de post!
Nu maar hopen dat ie goed aankomt, het is namelijk maar een raar pakketje geworden...
Ach, ik ben zelf postbodequote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:55 schreef assie het volgende:
[..]
Hoezo raar pakketjeDat de post zoiets accepteerd!!!
MAar goed, we zijn compleet thanks to Yeahinho![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:21 schreef Yeahinho het volgende:
Zaterdag is die ruildag hier. Maar je denkt toch niet dat ik tussen die kleine mannekes ga staan.
De 5 van assie heb ik binnengekregen, en ik kan ook nog via-via aan Maduro komen.
Nu dus alleen nog Castelen en Van Bommel en ik ben compleet.
Dubbel heb ik Van Nistelrooij, Boulahrouz, Ooijer, Vennegoor, Landzaat en Kuyt. Wie wil er ruilen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |