Ietsie kleiner, scheelt erg weinig.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:26 schreef Canisfire het volgende:
Ze zijn trouwens ook een stuk kleiner dan die van de blokker of niet?
Dan is er in ieder geval één poppetje goed gelukt want daar heeft ie in het echt ook last vanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:43 schreef dolle_hond het volgende:
wij hebben hier een van de vaart waarvan de magneet t niet doet
doe je die boodschappen allemaal zelf?quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb er nu 14. Vandaag Timmer, Vennegoor of Hesselink, Landzaat en Boulahrouz erbij. Nu 5 dubbel, maar ik kan er twee ruilen met een bekende.
Haha, er zijn wel acht flessen bijgekomen. Maar ik krijg de poppetjes ook, dus dat tik wel aan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
doe je die boodschappen allemaal zelf?
zeker 16 flessen fanta gekocht gisteren
Van Castelen en Emanuelsson zijn ook poppetjes.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:16 schreef linuxje het volgende:
opdam (waarom die er bij zit weet iki niet want hij is niet eens mee:P)
Ik heb ook nog geen enkele keeperquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
Ik heb nog geen enkele keeper. Zo flauw dat je een zakje met vraagteken krijgt.
Dat kan, er zijn 18 spelers en 2 keepers.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:47 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen enkele keepermaar wel 13 verschillende spelers
![]()
welke heb je dubbelquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:17 schreef Yeahinho het volgende:
Mijn moeder is geweldig, ze heeft zojuist de complete voorhoede meegenomen van de Super!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nu heb ik er 13, waarvan 2 dubbel. Nog altijd geen keeper, dus met dit team voetballen zal lastig worden. Of we zetten gewoon Vennegoor in de goal natuurlijk, want ik heb toch al meer dan genoeg spitsen.
Top doelmanquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:32 schreef Yeahinho het volgende:
Hier de beste opstelling die ik, met de poppetjes die ik tot nu toe heb, kan maken.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En jawel, vandaag een keeper! Henkie Timmer.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
Ik heb nog geen enkele keeper. Zo flauw dat je een zakje met vraagteken krijgt.
Ik heb er via marktplaats 2 geruild. 0.78 cent op gedaan. Door de ruil heb ik Van der Sar en Robben erbij. Ik mis nu nog Van der Vaart, Castelen, Emanuelson en Cocu.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:53 schreef DrDentz het volgende:
ik krijg alleen maar dubbele, hoe duur is ruilen via marktplaats? want via de winkel schiet nite op
verzendkosten bedoel ik dan??
ik ook morgen zijn ze er ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb ze zojuist op de post gedaan, Jorien![]()
wij hebben 2 landzaten, maar mijn dochters willen m allebei.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:52 schreef marjootje83 het volgende:
Hee iedereen!
Ik heb ALLE spelers / poppetjes DUBBEL.
Behalve Landzaat. Wie kan mij Landzaat bezorgen?
Evt. tegen betaling, of ruilen tegen een andere speler (want alle andere spelers heb ik dubbel )
Email me!
Groetjes,
Marjolein.![]()
jij cocu ik v bronckhorst ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:25 schreef Justme33 het volgende:
ik moet nog:
Kuyt
Cocu
Landzaat
Vennegoor
Ooier
V/D sar
Dubbel:
Robben
v Bronckhorst
Matijsen
Opdam
maduro
heb die mvb pops nooit gezien ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:48 schreef dolle_hond het volgende:
Directeur Super de Boer vertrekt
Den Bosch - De directeur van supermarktketen Super de Boer, Monny Querido, legt zijn functie neer en verlaat het moederbedrijf Laurus. Zijn opvolger wordt de huidige bestuursvoorzitter van dit supermarktconcern, Harry Bruijniks. Dat heeft Laurus vrijdagmiddag laten weten.
Monny schijnt bij de huidige rage van de oranje spelers zijn kinderen een volledige selectie te hebben gegeven.
Terwijl her en der in het land al wisselclubjes ontstaan, heeft de topman er voor gezorgd dat de poppetjes met de afbeelding van coach Marco van Basten alleen in een zeer select groepje winkels verkrijgbaar is, namelijk zijn eigen winkeltje.
Een woordvoerder verklaarde al niet te begrijpen dat er op marktplaats en op prikborden geen MvB-poppetjes werden aangeboden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |