Nee maar we krijgen al dagen lang alleen nog maar dubbelen. Vandaag de 3 e Cocuquote:Op maandag 12 juni 2006 18:59 schreef rubbereend het volgende:
zijn er meer mensen die er eentje hebben waar geen magneetje inzit?
En met die codes win je ook nooit wat.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee maar we krijgen al dagen lang alleen nog maar dubbelen. Vandaag de 3 e Cocu![]()
die gooien we altijd meteen weg, we willen geen kaartjesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
En met die codes win je ook nooit wat.
wij hebben 1 castelenquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:15 schreef DrDentz het volgende:
ik moet nu alleen nog Castelen en Landzaat.. Castelen schijnt zeldzaam te zijn![]()
Heb Vennegoor dubbel... iemand interesse![]()
Boularhouz 2x dubbel nuquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb er net 5 gekregen, maar we moesten er 1 er bij hebben, Oplichters !
dat wordt bellen
deze kreeg ik
14 Emanuelson
15 Van der Vaart
16 Bronckhorst
deze heb ik dubbel gekregen
1 Boulahrouz
2 Sneijder
mathijssen ruilen tegen 1 van mijn dubbele ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:35 schreef NorthernStar het volgende:
Boulahrouz
Van der Vaart
Van Nistelrooij
Mathijsen
Maduro
Van Persie
Dubbel:
Van Nistelrooij
Mathijsen
Maduro
Ik wacht nog even met ruilen. De actie loopt nog wel een tijdje dus over een week of twee ofzo nog maar eens kijken. Je weet niet welke je in tussentijd nog bij de boodschappen krijgt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mathijssen ruilen tegen 1 van mijn dubbele ?
sneijder .... mathijssen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |