quote:Op maandag 22 mei 2006 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom is er in google geen normaal sportpakje te vinden?
[afbeelding]
Wat een toffe topics!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:32 schreef LXIV het volgende:
Als mensen nu toch voor de eerste keer de TTK-LPT openen, wat zouden ze dan denken!
Squashen?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geloof dat dit er het dichtstbij komt:
[afbeelding]
Maar dat gaat voor DaMart vast niet op.
Dan zijn we goed bezig!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Lezen is geil. Dat denken ze dan.
Dat komt omdat ik dan gesquasht heb!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ha! Ja! Ik heb 'm!
Dat DM het niet langer dan 62 seconden volhoudt in bed!
Hoezo niet?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geloof dat dit er het dichtstbij komt:
[afbeelding]
Maar dat gaat voor DaMart vast niet op.
Mannen moeten niet met blote buik rondlopen.quote:
In mijn geval klopt dat zekerquote:Op maandag 22 mei 2006 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mannen moeten niet met blote buik rondlopen.
80% van de vrouwen ook niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
Mannen moeten niet met blote buik rondlopen.
Daar heb je gelijk in.quote:
Ja, best leuk.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar, is dat nou leuk? Squashen?
Ja hoor, ik vind van wel!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar wil ik graag aan toevoegen dat zij die het wél mogen het dan ook vooral wél moeten doen.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:43 schreef LXIV het volgende:
Ik zou zelfs willen zeggen: 80% van de vrouwen tussen de 18 en de 35 ook niet. Het totale percentage is nog hoger.
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:46 schreef wyccie het volgende:
Ik probeerde gisteren een plaatje te vinden van die 80%, met van die naveltruitjes, te strakke heupbroek, met van die zijkwabben.
Kon het nergens vinden.En op straat zie je het overal.
(Ik heb o.a. breezah als trefwoord gebruikt)
Daar kan ik dan weer op aanmerken dat juist diegenen waarvan je het níet wil zien, het wél weer doen, en diegenen waar je het nu juist wél zou willen zien het vaak net níet doen!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:47 schreef broer het volgende:
[..]
Daar wil ik graag aan toevoegen dat zij die het wél mogen het dan ook vooral wél moeten doen.
Maar dat zijn buikdanseressen. Die hebben beruflich een blote buik.quote:
Leuk, hè, accentjes plaatsen?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:50 schreef LXIV het volgende:
Daar kan ik dan weer op aanmerken dat juist diegenen waarvan je het níet wil zien, het wél weer doen, en diegenen waar je het nu juist wél zou willen zien het vaak net níet doen!
Jij hebt een vriendin + kind dus jij mag niets meer willen.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:50 schreef LXIV het volgende:
Daar kan ik dan weer op aanmerken dat juist diegenen waarvan je het níet wil zien, het wél weer doen, en diegenen waar je het nu juist wél zou willen zien het vaak net níet doen!
Gewoon doen. Je bent echt niet de enige...quote:Op maandag 22 mei 2006 21:48 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het niet leuk. Maar dat komt omdat ik het niet kan.
Hélemaal niks meer? Nog niet eens een fiets?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin + kind dus jij mag niets meer willen.
Zo blijft het tenminste nog leuk.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:50 schreef LXIV het volgende:
Vooruit, een fiets. Maar verder niets, he?quote:
Bovendien helpt het niet. Want je kunt van de vrouwen op die foto een heleboel zeggen, maar niet dat ze erg dicht bij hun vrouwelijkheid zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het maar niks, die tendens om 'dichter bij je vrouwelijkheid te komen' door te gaan buikdansen terwijl je er geen goede buik voor hebt.
Mja, ach, het is misschien net iets minder erg dan 'Ik denk gewoon nooit meer aan seks'. Ze verlangen nog naar sensualiteit.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:55 schreef broer het volgende:
Bovendien helpt het niet. Want je kunt van de vrouwen op die foto een heleboel zeggen, maar niet dat ze erg dicht bij hun vrouwelijkheid zijn.
Is dat een tendens? Die heb ik weer gemist dan.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het maar niks, die tendens om 'dichter bij je vrouwelijkheid te komen' door te gaan buikdansen terwijl je er geen goede buik voor hebt.
Oh, het is niet dat ik het niet leuk vind omdat ik bang ben dat anderen me uitlachen omdat ik het niet kan. Maar ik vind het gewoon niet leuk om iets te doen wat ik niet kan.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:52 schreef broer het volgende:
Gewoon doen. Je bent echt niet de enige...
Ja, het is een hype. Zo zie je bij Oprah ook ineens vrouwen die willen leren paaldansen om 'dichter bij hun vrouwelijkheid te komen'. En als je daarmee ook je man opgeilt, is dat mooi meegenomen.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:57 schreef LXIV het volgende:
Is dat een tendens? Die heb ik weer gemist dan.
Ik kan me overigens moeilijk voorstellen hoe je op die manier dichter bij je vrouwelijkheid komt.
Ik loop liever op een zomerse dag over de boulevard in Zandvoort!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:00 schreef LXIV het volgende:
Kom op jongens, laten we vooral niet gaan overdrijven. Het valt toch allemaal best wel mee met die dames. Hiervan schrik ik niet wanneer ik ze op straat tegenkom hoor!
Kom voor de grap hier maar eens in Bergen op Zoom over straat lopen, op een willekeurige zaterdagmiddag. Dan kijk je je ogen uit.
De Waterput.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:00 schreef LXIV het volgende:
Bergen op Zoom
Nee. Ik heb heerlijk bij kaarslicht een boek gelezen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:02 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, over Bergen op Zoom gesproken, daar was toch vorige week stroomuitval. Had je daar ook last van, LX?
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Toegegeven; als ik mezelf in een tarzanslip hijs, zie ik er nog veel angstaanjagender uit, LX.
Daarom doe ik het ook niet.
Heb ik ook gezien. Beide shows.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:08 schreef dwerg het volgende:
The Reduced Shakespeare Company
Jij bent toch bezig met een boek over kaas? Hoe ver is het?quote:
Beter dan een Do2 in tarzanslip.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kalfjes in de wei?
Ik heb deze nog. Sneu he?quote:
Poeh. Een boek over kaas is wel héél veel gezegd. Ik had hier ooit eens een leuk begin gemaakt in het een of andere topic met een verháál over kaas. Maar dat liep enigzins vast.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien. Beide shows.![]()
[..]
Jij bent toch bezig met een boek over kaas? Hoe ver is het?
Een 10 +quote:Op maandag 22 mei 2006 22:12 schreef dwerg het volgende:
Ik heb deze nog. Sneu he?
Geweldige show, ik heb echt gelachen. En dat voor een chagrijn als ik.
Ach ja, het is een gave.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan me daar niet eens een voorstelling van maken.
Dat jij dat wel kan, mag op z'n minst opmerkelijk genoemd worden, wyccie.
Volgens mij heb ik dat nog nooit gelezen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:13 schreef LXIV het volgende:
Poeh. Een boek over kaas is wel héél veel gezegd. Ik had hier ooit eens een leuk begin gemaakt in het een of andere topic met een verháál over kaas. Maar dat liep enigzins vast.
En Pluk van de Petteflet. Maar eigenlijk vond ik de Ilias het beste. Odysseus met een Omega op z'n supermanpak.quote:
Een gave?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:12 schreef wyccie het volgende:
Ik ben bang dat dat beeld voor altijd in mijn hoofd blijft zitten.![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een gave?
Ik zat zelf meer aan een vloek te denken.
Dit gaat mij iets te ver, alhoewel de dame in kwestie er geen probleem mee schijnt te hebben.quote:
Lang.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goed en avond!
Do2 ben jij er nog?
Hoe lang blijft witte wijn goed nadat de fles open is?
Die staat al ingeschonken.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je kan een wijntje voor jezelf gaan inschenken..
Pardon?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:35 schreef muhammad_ali het volgende:
wat is dit voor smerige boel in ttk zeg.
ben ik niet gewend van jullie![]()
Als ik het wist, kon ik er wat aan doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:54 schreef broer het volgende:
En waarom is dat niet gelukt?
Zou ik wel kunnen doen, hè?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:54 schreef broer het volgende:
En misschien nog wel belangrijker: waarom ga je dan nu niet?
Leven is analyseren, wyccie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:55 schreef wyccie het volgende:
Als ik het wist, kon ik er wat aan doen.
Nooit gehad. Maar het lijkt me erg vies. Een soort koffiemelk die goed is voor je darmen. Dan smaakt het dus vies en je gaat er enorm van borrelen van binnen.quote:Vinden jullie Yakult ook zo lekker?![]()
Van mij hoef je absoluut niet.quote:
't Is geen koffiemelk. Ik zou het eerder een zuiveldrankje noemen. En ik borrel er niet van. Wel van cola en ander spul waar prik in zit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:58 schreef broer het volgende:
Nooit gehad. Maar het lijkt me erg vies. Een soort koffiemelk die goed is voor je darmen. Dan smaakt het dus vies en je gaat er enorm van borrelen van binnen.
Of zit ik mis?
Ik ga bijna, denk ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:58 schreef broer het volgende:
[..]
Van mij hoef je absoluut niet.
Maar als je je doel al zo'n twee uur voorbij bent, kon het misschien wel eens verstandig zijn.
Nou ja, dat is de voorstelling die ik me ervan maak. Dat betekent natuurlijk niet dat het waar is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:04 schreef wyccie het volgende:
't Is geen koffiemelk. Ik zou het eerder een zuiveldrankje noemen. En ik borrel er niet van. Wel van cola en ander spul waar prik in zit.
Slaap lekker dan, als je zo weg bent.quote:Ik ga bijna, denk ik.
Ik werk op kantoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
Lienekien, wat doe jij eigenlijk, of gooi je dat liever niet op een forum? (Of heb je het al eens verteld?)
Doe je iets met je opleiding Nederlands?quote:
Ja en nee. Het is niet een opleiding die noodzakelijk is voor mijn functie, maar het werkt zeker wel in mijn voordeel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Doe je iets met je opleiding Nederlands?
Goede morgen. Eigen teelt?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:52 schreef dwerg het volgende:
Goedemorgen. Verse aardbeien.
Ruimte genoeg, natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:02 schreef dwerg het volgende:
Uiteraard. Eerste bakje. Hobby natuurlijk.
Bij de lokale Plus-supermarkt verkochten ze vorige week vier aardbeiplanten in een grote schaal. Dat zal wel een actie geweest zijn. Ik neem aan dat je bij tuincentra ook nog wel planten kunt vinden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet ook nodig aardbeien op het balkon telen. Liggen de kant-en-klare plantjes al/nog bij de tuincentra?
Ja, maar dan heb je dus al gespoilerd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:45 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij als ik nu iets zeg begin ik vast geweldig te spoileren
En mijn avatar zou een hint moeten zijn....
ach, gatver die jack bedoel jequote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:45 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij als ik nu iets zeg begin ik vast geweldig te spoileren
En mijn avatar zou een hint moeten zijn....
Ken jij Jack Jersey, joh?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:45 schreef muhammad_ali het volgende:
Die leeft nog!
wat jammer nou, 7 maanden zonder jack bauer. Ik zal het morgen wel weer de hele dag aanhoren...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:47 schreef DaMart het volgende:
Nee, want ik beantwoord de vraag niet.
Ik bedoelde alleen dat het een geweldig einde van een geweldig seizoen 24 was![]()
En nu duurt het nog 7 maanden voordat het terug is
Eigenlijk staat Jack Jersey me meer bij uit een conference van Koot en Bie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:55 schreef dwerg het volgende:
Jack Jersey, die staat in mijn geheugen in het rijtje Oscar Harris, Albert West, Arne Jansen. Met dat verschil dat ik me van Arne Jansen wél een liedje kan herinneren.
Ja, maar ik ben moe en ik heb het koud!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:55 schreef muhammad_ali het volgende:
het is pas 9 uur. Het is nog licht buiten...
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben moe en ik heb het koud!
Heb je niet per ongeluk de badvariant genomenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:26 schreef DaMart het volgende:
Bah, bruisetabletjes tegen de hoest zijn smerig.... maar ik hoest wel beter nu
Nou, ik begin wel een beetje te schuimbekken jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je niet per ongeluk de badvariant genomen?
Scheelt teruglezen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenavond!
Wat is er hier rustig gepost vandaag.
Zo zit ik nu dankzij Lienekien met een liedje van Jack Jersey in mijn kop.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is waar.
Al vind ik dat teruglezen altijd wel vermakelijk.
Ja, maar als ik dat meot doen bij alle topics waar ik kom, dan kom ik nooit aan het eind van een topicquote:
Beter ben je dan, zoals ik, érg selectief in welke topics je komt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dat meot doen bij alle topics waar ik kom, dan kom ik nooit aan het eind van een topic![]()
.
Ja, maar de topics waarin ik kom zijn tóf.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Beter ben je dan, zoals ik, érg selectief in welke topics je komt.
Het topic waar ik kom is ook tof.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar de topics waarin ik kom zijn tóf.![]()
Klopt. Kan je nagaan dat de topics waar wij beiden komen wel het unicum van tof zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het topic waar ik kom is ook tof.![]()
en gemakkelijk bij te houden
Als er een beetje in gepost wordt wel ja...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt. Kan je nagaan dat de topics waar wij beiden komen wel het unicum van tof zijn.
die snap ik nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Maar je had wel de baklappen terug"gelezen".![]()
Dat ene plaatje met die BBQ vond ik toch wel interessant om te bekijkenstuderen... verbazingwekkend dat iemand zo "trots" de spot drijft met zichzelf.quote:
haha, dat kan alleen een amerikaan zijn geweestquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat ene plaatje met die BBQ vond ik toch wel interessant om te bekijkenstuderen... verbazingwekkend dat iemand zo "trots" de spot drijft met zichzelf.
Betalen ze geen gevarengeld dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Over foto's gesproken... vanavond moest ik worden gefotografeerd door een fotografe in verband met mijn nieuwe baan, om een foto te maken die voor publiciteit gebruikt gaat worden.
Dat kost me weer een berg zelfvertrouwen straks.
een nieuwe baan, vertel!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Over foto's gesproken... vanavond moest ik worden gefotografeerd door een fotografe in verband met mijn nieuwe baan, om een foto te maken die voor publiciteit gebruikt gaat worden.
Dat kost me weer een berg zelfvertrouwen straks.
Dat heb ik in Amerika ooit met eigen ogen mogen aanschouwen, dat echt veel Amerikanen er zo bijlopen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
haha, dat kan alleen een amerikaan zijn geweest![]()
Positief denken Erik, dat werkt mee.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga naar bed, benieuwd of er iets van slapen terecht gaat komen, maar eigenlijk heb ik weinig hoop.
Nou, een baan waarbij je zelfvertrouwen naar beneden gaat, lijkt me ook een behoorlijk risico voor de werknemer hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Aan wie? Al die mensen die straks mijn foto zullen gaan zien?
Volgens mij heb ik daar al weleens over verteld hier... maja, jij leest niet terug he...quote:
Dat is nu even, uiteindelijk zal mijn zelfvertrouwen ervan groeien.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, een baan waarbij je zelfvertrouwen naar beneden gaat, lijkt me ook een behoorlijk risico voor de werknemer hoor.
Gelezen op de vorige pagina?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:17 schreef muhammad_ali het volgende:
wat voor werk ga je doen AE?
Dan is het de investering voor jou wel waard lijkt me!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is nu even, uiteindelijk zal mijn zelfvertrouwen ervan groeien.
coolquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar al weleens over verteld hier... maja, jij leest niet terug he...
Mijn nieuwe baan is een soort van buurtwelzijnswerker, om in "probleembuurten" de leefbaarheid en het welzijn voor de bewoners te verhogen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het de investering voor jou wel waard lijkt me!
Maar ik ga ook investeren, en wel in nachtrust. Wleterusten!
Dat is een goed ding.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:22 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
coolmijn vader zit ook in de welzijn. hij heeft een stichting die allochtone jongeren begeleid bij hun schoolcarriere.
Dat idee heb ik ook nog.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:01 schreef muhammad_ali het volgende:
nee, het is nog veel te vroeg om te gaan slapen.
Ik hoef morgen niet naar school dus ik ga ook uitslapenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook nog.
Morgen kan ik lekker uitslapen.![]()
Heb nog lekker een weekje vakantie voor ik aan mijn nieuwe baan begin.
Ohw, dan heb je dus ook een beetje vakantie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik hoef morgen niet naar school dus ik ga ook uitslapen
En donderdag en vrijdag heb ik vrij om een of andere vakantie dag![]()
Zat er net naar te kijken, ik vind hem veel mooier dan je vorige.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:13 schreef muhammad_ali het volgende:
wat vind je van mijn nieuwe avatar AE
maakt toch niet zoveel uit hoe het heet. Ik heb vrijquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:14 schreef wyccie het volgende:
Hemelvaart heet zo'n dag.
Ik ga slapen, want ik moet morgen wel vroeg op. Ik kijk nu al uit naar donderdag, dan kan ik ook eens een keer uitslapen.
Ik ben echt zo moe de laatste tijd![]()
Welterusten
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zat er net naar te kijken, ik vind hem veel mooier dan je vorige.
Volgens mij ben je zo moe door chronisch slaaptekort wyccie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:14 schreef wyccie het volgende:
Hemelvaart heet zo'n dag.
Ik ga slapen, want ik moet morgen wel vroeg op. Ik kijk nu al uit naar donderdag, dan kan ik ook eens een keer uitslapen.
Ik ben echt zo moe de laatste tijd![]()
Welterusten
Ben je zo'n fan van hem?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:16 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
De ratio klopt ook. Dus ik heb niet een te dikke muhammad ali nu
*Muhammad op zijn rug klop*quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:18 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik verslik me niet op een glas water. Lig m'n lionginhoud leeg te proesten![]()
Het is ook voor mijn tijd. Maarja dat zijn zoveel grote namen. Deze man spreekt mij aan omdat hij niet alleen een boxer was maar ook heel slim. En moslimquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ben je zo'n fan van hem?
en stomme vraag wellicht, maarreh... is hij niet van ver voor jouw tijd?
Hij was een hele goede boxer, dat is eigenlijk alles wat ik van hem weet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:21 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het is ook voor mijn tijd. Maarja dat zijn zoveel grote namen. Deze man spreekt mij aan omdat hij niet alleen een boxer was maar ook heel slim. En moslim
Dit zijn een aantal uitspraken van hem http://www.10ktruth.com/the_quotes/ali.htmquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hij was een hele goede boxer, dat is eigenlijk alles wat ik van hem weet.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:31 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dit zijn een aantal uitspraken van hem http://www.10ktruth.com/the_quotes/ali.htm
persoonlijk vind ik deze het mooiste(staat niet in dat lijstje):
In een hotelkamer vroeg een journalist aan Muhammad ali waarom hij niet wilde vechten in het leger in vietnam. Hij was namelijk opgeroepen als dienstplichtige maar weigerde het leger in te gaan. Zijn antwoord was: No vietcong ever called me nigger. Ik vind dat wel de spijker op de kop slaan (vooral voor de situatie van toen in amerika)
quote:"I'm a baaaadd man!"
Muhammad Ali
Inderdaadquote:
Niet echt... Mijn andere ik als in de "virtuele ik".quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
InderdaadMaar alter ego? zit daar nog een filosofie achter?
een gespeten persoonlijkheid?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Niet echt... Mijn andere ik als in de "virtuele ik".
Ik gebruik nog een andere nick, Otherside.
Komt op hetzelfde neer.
Ha spuit 11.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's een hele verbetering, ali.
Nog zo'n saaiequote:Op woensdag 24 mei 2006 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kwam eigenlijk alleen maar 'Truste' zeggen...
Welterusten Dot-je.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kwam eigenlijk alleen maar 'Truste' zeggen...
trustenquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, truste.
Ja. Daar ben ik ook al eens ingetrapt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:59 schreef muhammad_ali het volgende:
En waarom staat er als ondertitel bij otherside DO2 is de naam?![]()
Slim en moslim gaan niet samen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:21 schreef muhammad_ali het volgende:
omdat hij niet alleen een boxer was maar ook heel slim. En moslim
Paradoxaal, een beetje, die laatste zin.quote:Op woensdag 24 mei 2006 03:12 schreef broer het volgende:
[..]
Slim en moslim gaan niet samen.
Net als slim en christen, slim en jood, slim en boeddhist.
God bestaat niet. Onthoud dat nou in hemelsnaam eens!
Wie ben jij om me te vertellen dat god niet bestaat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 03:12 schreef broer het volgende:
[..]
Slim en moslim gaan niet samen.
Net als slim en christen, slim en jood, slim en boeddhist.
God bestaat niet. Onthoud dat nou in hemelsnaam eens!
In ieder geval niet JeZus!quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:05 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Wie ben jij om me te vertellen dat god niet bestaat.![]()
LOL. Weet je wat het is DaMart. Ik kan best tegen kritiek en alles maar ik kan er niet tegen als mensen doen alsof zij " de waarheid " kennen. En ik daar blind voor ben ofzoquote:
Och, waarheid... Ik probeerde gewoon op subtiele wijze en onderbouwd met steekhoudende argumenten mijn mening te geven.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:17 schreef muhammad_ali het volgende:
maar ik kan er niet tegen als mensen doen alsof zij " de waarheid " kennen.
Als je een beetje kan typen, is dat niet het ergste.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:21 schreef dwerg het volgende:
Nou, ik was buiten, heel even, en toen dacht ik 'nee, dit wordt niks meer'. Dus nu ga ik vier A4-tjes notulen van een vergadering intikken. Om me toch nuttig te maken.
Intrigerend, van wie is dat kunstwerk oorspronkelijk?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:30 schreef muhammad_ali het volgende:
Voor mij ook![]()
edit: hoe vind je mijn nieuwe avatar trouwens, Lien
Geen idee. google afbeeldingenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Intrigerend, van wie is dat kunstwerk oorspronkelijk?
Ik ga even opzoekenquote:
is het ook niet. Het is aliquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je denkt niet dat 't een Warhol is, ali?
ik ben overtuigdquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoevaak moeten we dat nog zeggen, ali?
Voordat je overtuigd bent?
niet eens handenarbeid?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, verven...Bewerken is een beter woord.
Volgens mij heb dit al een keer gezegd maar als Cassius Clay heeft hij een leuke naam, maar Muhammad Ali is iemand die daadwerkelijk denkt voordat hij handelt. En zo was hij niet als Cassius. Geef mij maar Ali dusquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, wellicht heette ie toentertijd nog gewoon Cassius Clay...
Persoonlijk vind ik Cassius Clay ook veel beter klinken, trouwens...
Ik zou 'm, mocht ik een schilderij maken met hem als onderwerp, ook Cassius Clay noemen.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, Klaasje Klei.
Cassius Clay -> Klaasje Klei.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Wie is dat?
ik ken ken wel Bep van Klaveren![]()
Dat zou je soms wel denken bij FOK!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het blijft in wezen toch dezelfde man, ali?
Of denk je werkelijk dat iemand zijn persoonlijkheid zo vasthangt aan zijn naam?
Bij hem is het zo geweest dat hij na zijn mentaliteitsverandering ook een andere naam heeft aangenomen. Dus bij hem heeft het wel degelijk verband. Hij heeft overigens ook een tijdje Cassius X geheten naar zijn voorbeeld Malcolm Xquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of denk je werkelijk dat iemand zijn persoonlijkheid zo vasthangt aan zijn naam?
Ik ken maar 1 piet. En zo wil ik niet zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat zou wat zijn, zeg...
Dan teken ik morgen nog voor een naamsverandering.
Piet lijkt me wel wat.
Ik ken een hoop leuke Pieten.
Ja, Cassius Clay was daar gewoon de man naar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:07 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Bij hem is het zo geweest dat hij na zijn mentaliteitsverandering ook een andere naam heeft aangenomen. Dus bij hem heeft het wel degelijk verband. Hij heeft overigens ook een tijdje Cassius X geheten naar zijn voorbeeld Malcolm X
In het geval van Cassius Clay en Muhammad Ali wel. Hij heeft juist zijn naam veranderd omdat zijn persoonlijkheid veranderde. Als ik het goed heb.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
waar was hij de man naar?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, Cassius Clay was daar gewoon de man naar.
Zeg, je gaat toch niet weg?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:49 schreef dwerg het volgende:
Ik heb dan ook niet zo heel veel verstand van Theater, of Kunst. En slechts een beetje van Taal. Geen idee waarom ik hier post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |