De Waterput.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:00 schreef LXIV het volgende:
Bergen op Zoom
Nee. Ik heb heerlijk bij kaarslicht een boek gelezen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:02 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, over Bergen op Zoom gesproken, daar was toch vorige week stroomuitval. Had je daar ook last van, LX?
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Toegegeven; als ik mezelf in een tarzanslip hijs, zie ik er nog veel angstaanjagender uit, LX.
Daarom doe ik het ook niet.
Heb ik ook gezien. Beide shows.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:08 schreef dwerg het volgende:
The Reduced Shakespeare Company
Jij bent toch bezig met een boek over kaas? Hoe ver is het?quote:
Beter dan een Do2 in tarzanslip.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kalfjes in de wei?
Ik heb deze nog. Sneu he?quote:
Poeh. Een boek over kaas is wel héél veel gezegd. Ik had hier ooit eens een leuk begin gemaakt in het een of andere topic met een verháál over kaas. Maar dat liep enigzins vast.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien. Beide shows.![]()
[..]
Jij bent toch bezig met een boek over kaas? Hoe ver is het?
Een 10 +quote:Op maandag 22 mei 2006 22:12 schreef dwerg het volgende:
Ik heb deze nog. Sneu he?
Geweldige show, ik heb echt gelachen. En dat voor een chagrijn als ik.
Ach ja, het is een gave.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan me daar niet eens een voorstelling van maken.
Dat jij dat wel kan, mag op z'n minst opmerkelijk genoemd worden, wyccie.
Volgens mij heb ik dat nog nooit gelezen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:13 schreef LXIV het volgende:
Poeh. Een boek over kaas is wel héél veel gezegd. Ik had hier ooit eens een leuk begin gemaakt in het een of andere topic met een verháál over kaas. Maar dat liep enigzins vast.
En Pluk van de Petteflet. Maar eigenlijk vond ik de Ilias het beste. Odysseus met een Omega op z'n supermanpak.quote:
Een gave?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:12 schreef wyccie het volgende:
Ik ben bang dat dat beeld voor altijd in mijn hoofd blijft zitten.![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een gave?
Ik zat zelf meer aan een vloek te denken.
Dit gaat mij iets te ver, alhoewel de dame in kwestie er geen probleem mee schijnt te hebben.quote:
Lang.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goed en avond!
Do2 ben jij er nog?
Hoe lang blijft witte wijn goed nadat de fles open is?
Die staat al ingeschonken.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je kan een wijntje voor jezelf gaan inschenken..
Pardon?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:35 schreef muhammad_ali het volgende:
wat is dit voor smerige boel in ttk zeg.
ben ik niet gewend van jullie![]()
Als ik het wist, kon ik er wat aan doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:54 schreef broer het volgende:
En waarom is dat niet gelukt?
Zou ik wel kunnen doen, hè?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:54 schreef broer het volgende:
En misschien nog wel belangrijker: waarom ga je dan nu niet?
Leven is analyseren, wyccie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:55 schreef wyccie het volgende:
Als ik het wist, kon ik er wat aan doen.
Nooit gehad. Maar het lijkt me erg vies. Een soort koffiemelk die goed is voor je darmen. Dan smaakt het dus vies en je gaat er enorm van borrelen van binnen.quote:Vinden jullie Yakult ook zo lekker?![]()
Van mij hoef je absoluut niet.quote:
't Is geen koffiemelk. Ik zou het eerder een zuiveldrankje noemen. En ik borrel er niet van. Wel van cola en ander spul waar prik in zit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:58 schreef broer het volgende:
Nooit gehad. Maar het lijkt me erg vies. Een soort koffiemelk die goed is voor je darmen. Dan smaakt het dus vies en je gaat er enorm van borrelen van binnen.
Of zit ik mis?
Ik ga bijna, denk ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:58 schreef broer het volgende:
[..]
Van mij hoef je absoluut niet.
Maar als je je doel al zo'n twee uur voorbij bent, kon het misschien wel eens verstandig zijn.
Nou ja, dat is de voorstelling die ik me ervan maak. Dat betekent natuurlijk niet dat het waar is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:04 schreef wyccie het volgende:
't Is geen koffiemelk. Ik zou het eerder een zuiveldrankje noemen. En ik borrel er niet van. Wel van cola en ander spul waar prik in zit.
Slaap lekker dan, als je zo weg bent.quote:Ik ga bijna, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |