quote:Op maandag 22 mei 2006 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom is er in google geen normaal sportpakje te vinden?
[afbeelding]
Wat een toffe topics!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:32 schreef LXIV het volgende:
Als mensen nu toch voor de eerste keer de TTK-LPT openen, wat zouden ze dan denken!
Squashen?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geloof dat dit er het dichtstbij komt:
[afbeelding]
Maar dat gaat voor DaMart vast niet op.
Dan zijn we goed bezig!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Lezen is geil. Dat denken ze dan.
Dat komt omdat ik dan gesquasht heb!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ha! Ja! Ik heb 'm!
Dat DM het niet langer dan 62 seconden volhoudt in bed!
Hoezo niet?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geloof dat dit er het dichtstbij komt:
[afbeelding]
Maar dat gaat voor DaMart vast niet op.
Mannen moeten niet met blote buik rondlopen.quote:
In mijn geval klopt dat zekerquote:Op maandag 22 mei 2006 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mannen moeten niet met blote buik rondlopen.
80% van de vrouwen ook niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
Mannen moeten niet met blote buik rondlopen.
Daar heb je gelijk in.quote:
Ja, best leuk.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar, is dat nou leuk? Squashen?
Ja hoor, ik vind van wel!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar wil ik graag aan toevoegen dat zij die het wél mogen het dan ook vooral wél moeten doen.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:43 schreef LXIV het volgende:
Ik zou zelfs willen zeggen: 80% van de vrouwen tussen de 18 en de 35 ook niet. Het totale percentage is nog hoger.
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:46 schreef wyccie het volgende:
Ik probeerde gisteren een plaatje te vinden van die 80%, met van die naveltruitjes, te strakke heupbroek, met van die zijkwabben.
Kon het nergens vinden.En op straat zie je het overal.
(Ik heb o.a. breezah als trefwoord gebruikt)
Daar kan ik dan weer op aanmerken dat juist diegenen waarvan je het níet wil zien, het wél weer doen, en diegenen waar je het nu juist wél zou willen zien het vaak net níet doen!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:47 schreef broer het volgende:
[..]
Daar wil ik graag aan toevoegen dat zij die het wél mogen het dan ook vooral wél moeten doen.
Maar dat zijn buikdanseressen. Die hebben beruflich een blote buik.quote:
Leuk, hè, accentjes plaatsen?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:50 schreef LXIV het volgende:
Daar kan ik dan weer op aanmerken dat juist diegenen waarvan je het níet wil zien, het wél weer doen, en diegenen waar je het nu juist wél zou willen zien het vaak net níet doen!
Jij hebt een vriendin + kind dus jij mag niets meer willen.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:50 schreef LXIV het volgende:
Daar kan ik dan weer op aanmerken dat juist diegenen waarvan je het níet wil zien, het wél weer doen, en diegenen waar je het nu juist wél zou willen zien het vaak net níet doen!
Gewoon doen. Je bent echt niet de enige...quote:Op maandag 22 mei 2006 21:48 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het niet leuk. Maar dat komt omdat ik het niet kan.
Hélemaal niks meer? Nog niet eens een fiets?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin + kind dus jij mag niets meer willen.
Zo blijft het tenminste nog leuk.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:50 schreef LXIV het volgende:
Vooruit, een fiets. Maar verder niets, he?quote:
Bovendien helpt het niet. Want je kunt van de vrouwen op die foto een heleboel zeggen, maar niet dat ze erg dicht bij hun vrouwelijkheid zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het maar niks, die tendens om 'dichter bij je vrouwelijkheid te komen' door te gaan buikdansen terwijl je er geen goede buik voor hebt.
Mja, ach, het is misschien net iets minder erg dan 'Ik denk gewoon nooit meer aan seks'. Ze verlangen nog naar sensualiteit.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:55 schreef broer het volgende:
Bovendien helpt het niet. Want je kunt van de vrouwen op die foto een heleboel zeggen, maar niet dat ze erg dicht bij hun vrouwelijkheid zijn.
Is dat een tendens? Die heb ik weer gemist dan.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het maar niks, die tendens om 'dichter bij je vrouwelijkheid te komen' door te gaan buikdansen terwijl je er geen goede buik voor hebt.
Oh, het is niet dat ik het niet leuk vind omdat ik bang ben dat anderen me uitlachen omdat ik het niet kan. Maar ik vind het gewoon niet leuk om iets te doen wat ik niet kan.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:52 schreef broer het volgende:
Gewoon doen. Je bent echt niet de enige...
Ja, het is een hype. Zo zie je bij Oprah ook ineens vrouwen die willen leren paaldansen om 'dichter bij hun vrouwelijkheid te komen'. En als je daarmee ook je man opgeilt, is dat mooi meegenomen.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:57 schreef LXIV het volgende:
Is dat een tendens? Die heb ik weer gemist dan.
Ik kan me overigens moeilijk voorstellen hoe je op die manier dichter bij je vrouwelijkheid komt.
Ik loop liever op een zomerse dag over de boulevard in Zandvoort!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:00 schreef LXIV het volgende:
Kom op jongens, laten we vooral niet gaan overdrijven. Het valt toch allemaal best wel mee met die dames. Hiervan schrik ik niet wanneer ik ze op straat tegenkom hoor!
Kom voor de grap hier maar eens in Bergen op Zoom over straat lopen, op een willekeurige zaterdagmiddag. Dan kijk je je ogen uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |