Dat is nu even, uiteindelijk zal mijn zelfvertrouwen ervan groeien.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, een baan waarbij je zelfvertrouwen naar beneden gaat, lijkt me ook een behoorlijk risico voor de werknemer hoor.
Gelezen op de vorige pagina?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:17 schreef muhammad_ali het volgende:
wat voor werk ga je doen AE?
Dan is het de investering voor jou wel waard lijkt me!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is nu even, uiteindelijk zal mijn zelfvertrouwen ervan groeien.
coolquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar al weleens over verteld hier... maja, jij leest niet terug he...
Mijn nieuwe baan is een soort van buurtwelzijnswerker, om in "probleembuurten" de leefbaarheid en het welzijn voor de bewoners te verhogen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het de investering voor jou wel waard lijkt me!
Maar ik ga ook investeren, en wel in nachtrust. Wleterusten!
Dat is een goed ding.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:22 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
coolmijn vader zit ook in de welzijn. hij heeft een stichting die allochtone jongeren begeleid bij hun schoolcarriere.
Dat idee heb ik ook nog.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:01 schreef muhammad_ali het volgende:
nee, het is nog veel te vroeg om te gaan slapen.
Ik hoef morgen niet naar school dus ik ga ook uitslapenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook nog.
Morgen kan ik lekker uitslapen.![]()
Heb nog lekker een weekje vakantie voor ik aan mijn nieuwe baan begin.
Ohw, dan heb je dus ook een beetje vakantie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik hoef morgen niet naar school dus ik ga ook uitslapen
En donderdag en vrijdag heb ik vrij om een of andere vakantie dag![]()
Zat er net naar te kijken, ik vind hem veel mooier dan je vorige.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:13 schreef muhammad_ali het volgende:
wat vind je van mijn nieuwe avatar AE
maakt toch niet zoveel uit hoe het heet. Ik heb vrijquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:14 schreef wyccie het volgende:
Hemelvaart heet zo'n dag.
Ik ga slapen, want ik moet morgen wel vroeg op. Ik kijk nu al uit naar donderdag, dan kan ik ook eens een keer uitslapen.
Ik ben echt zo moe de laatste tijd![]()
Welterusten
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zat er net naar te kijken, ik vind hem veel mooier dan je vorige.
Volgens mij ben je zo moe door chronisch slaaptekort wyccie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:14 schreef wyccie het volgende:
Hemelvaart heet zo'n dag.
Ik ga slapen, want ik moet morgen wel vroeg op. Ik kijk nu al uit naar donderdag, dan kan ik ook eens een keer uitslapen.
Ik ben echt zo moe de laatste tijd![]()
Welterusten
Ben je zo'n fan van hem?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:16 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
De ratio klopt ook. Dus ik heb niet een te dikke muhammad ali nu
*Muhammad op zijn rug klop*quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:18 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik verslik me niet op een glas water. Lig m'n lionginhoud leeg te proesten![]()
Het is ook voor mijn tijd. Maarja dat zijn zoveel grote namen. Deze man spreekt mij aan omdat hij niet alleen een boxer was maar ook heel slim. En moslimquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ben je zo'n fan van hem?
en stomme vraag wellicht, maarreh... is hij niet van ver voor jouw tijd?
Hij was een hele goede boxer, dat is eigenlijk alles wat ik van hem weet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:21 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het is ook voor mijn tijd. Maarja dat zijn zoveel grote namen. Deze man spreekt mij aan omdat hij niet alleen een boxer was maar ook heel slim. En moslim
Dit zijn een aantal uitspraken van hem http://www.10ktruth.com/the_quotes/ali.htmquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hij was een hele goede boxer, dat is eigenlijk alles wat ik van hem weet.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:31 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dit zijn een aantal uitspraken van hem http://www.10ktruth.com/the_quotes/ali.htm
persoonlijk vind ik deze het mooiste(staat niet in dat lijstje):
In een hotelkamer vroeg een journalist aan Muhammad ali waarom hij niet wilde vechten in het leger in vietnam. Hij was namelijk opgeroepen als dienstplichtige maar weigerde het leger in te gaan. Zijn antwoord was: No vietcong ever called me nigger. Ik vind dat wel de spijker op de kop slaan (vooral voor de situatie van toen in amerika)
quote:"I'm a baaaadd man!"
Muhammad Ali
Inderdaadquote:
Niet echt... Mijn andere ik als in de "virtuele ik".quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
InderdaadMaar alter ego? zit daar nog een filosofie achter?
een gespeten persoonlijkheid?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Niet echt... Mijn andere ik als in de "virtuele ik".
Ik gebruik nog een andere nick, Otherside.
Komt op hetzelfde neer.
Ha spuit 11.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's een hele verbetering, ali.
Nog zo'n saaiequote:Op woensdag 24 mei 2006 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kwam eigenlijk alleen maar 'Truste' zeggen...
Welterusten Dot-je.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kwam eigenlijk alleen maar 'Truste' zeggen...
trustenquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, truste.
Ja. Daar ben ik ook al eens ingetrapt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:59 schreef muhammad_ali het volgende:
En waarom staat er als ondertitel bij otherside DO2 is de naam?![]()
Slim en moslim gaan niet samen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:21 schreef muhammad_ali het volgende:
omdat hij niet alleen een boxer was maar ook heel slim. En moslim
Paradoxaal, een beetje, die laatste zin.quote:Op woensdag 24 mei 2006 03:12 schreef broer het volgende:
[..]
Slim en moslim gaan niet samen.
Net als slim en christen, slim en jood, slim en boeddhist.
God bestaat niet. Onthoud dat nou in hemelsnaam eens!
Wie ben jij om me te vertellen dat god niet bestaat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 03:12 schreef broer het volgende:
[..]
Slim en moslim gaan niet samen.
Net als slim en christen, slim en jood, slim en boeddhist.
God bestaat niet. Onthoud dat nou in hemelsnaam eens!
In ieder geval niet JeZus!quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:05 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Wie ben jij om me te vertellen dat god niet bestaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |