LOL. Weet je wat het is DaMart. Ik kan best tegen kritiek en alles maar ik kan er niet tegen als mensen doen alsof zij " de waarheid " kennen. En ik daar blind voor ben ofzoquote:
Och, waarheid... Ik probeerde gewoon op subtiele wijze en onderbouwd met steekhoudende argumenten mijn mening te geven.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:17 schreef muhammad_ali het volgende:
maar ik kan er niet tegen als mensen doen alsof zij " de waarheid " kennen.
Als je een beetje kan typen, is dat niet het ergste.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:21 schreef dwerg het volgende:
Nou, ik was buiten, heel even, en toen dacht ik 'nee, dit wordt niks meer'. Dus nu ga ik vier A4-tjes notulen van een vergadering intikken. Om me toch nuttig te maken.
Intrigerend, van wie is dat kunstwerk oorspronkelijk?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:30 schreef muhammad_ali het volgende:
Voor mij ook![]()
edit: hoe vind je mijn nieuwe avatar trouwens, Lien
Geen idee. google afbeeldingenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Intrigerend, van wie is dat kunstwerk oorspronkelijk?
Ik ga even opzoekenquote:
is het ook niet. Het is aliquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je denkt niet dat 't een Warhol is, ali?
ik ben overtuigdquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoevaak moeten we dat nog zeggen, ali?
Voordat je overtuigd bent?
niet eens handenarbeid?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, verven...Bewerken is een beter woord.
Volgens mij heb dit al een keer gezegd maar als Cassius Clay heeft hij een leuke naam, maar Muhammad Ali is iemand die daadwerkelijk denkt voordat hij handelt. En zo was hij niet als Cassius. Geef mij maar Ali dusquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, wellicht heette ie toentertijd nog gewoon Cassius Clay...
Persoonlijk vind ik Cassius Clay ook veel beter klinken, trouwens...
Ik zou 'm, mocht ik een schilderij maken met hem als onderwerp, ook Cassius Clay noemen.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, Klaasje Klei.
Cassius Clay -> Klaasje Klei.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Wie is dat?
ik ken ken wel Bep van Klaveren![]()
Dat zou je soms wel denken bij FOK!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het blijft in wezen toch dezelfde man, ali?
Of denk je werkelijk dat iemand zijn persoonlijkheid zo vasthangt aan zijn naam?
Bij hem is het zo geweest dat hij na zijn mentaliteitsverandering ook een andere naam heeft aangenomen. Dus bij hem heeft het wel degelijk verband. Hij heeft overigens ook een tijdje Cassius X geheten naar zijn voorbeeld Malcolm Xquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of denk je werkelijk dat iemand zijn persoonlijkheid zo vasthangt aan zijn naam?
Ik ken maar 1 piet. En zo wil ik niet zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat zou wat zijn, zeg...
Dan teken ik morgen nog voor een naamsverandering.
Piet lijkt me wel wat.
Ik ken een hoop leuke Pieten.
Ja, Cassius Clay was daar gewoon de man naar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:07 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Bij hem is het zo geweest dat hij na zijn mentaliteitsverandering ook een andere naam heeft aangenomen. Dus bij hem heeft het wel degelijk verband. Hij heeft overigens ook een tijdje Cassius X geheten naar zijn voorbeeld Malcolm X
In het geval van Cassius Clay en Muhammad Ali wel. Hij heeft juist zijn naam veranderd omdat zijn persoonlijkheid veranderde. Als ik het goed heb.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
waar was hij de man naar?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, Cassius Clay was daar gewoon de man naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |