Het lijkt me toch dat ze er een aardig verhaal van kunnen maken met een sheriff die mysteries op moet gaan lossen ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:50 schreef staalltje het volgende:
In de aftiteling van het nieuwe seizoen van 'the 4400' zat een teasertje voor deze serie. Dus maar eens gekeken en het is idd een leuke serie. Alhoewel er veel acteurs van andere SciFi series inzitten (die leger commandant speelt z'n rollen erg goed) en ik een beetje sceptisch ben over wat voor verhaallijn een heel seizoen gaat krijgen, ben ik optimistisch ingesteld.
Leuke psychiater trouwens!
11 alquote:Op donderdag 21 september 2006 13:47 schreef Mender het volgende:
Had hier al wat over gelezen/gezien voordat het begon, ik kon niet wachten tot de eerste aflevering! De pilot was wel goed. Alleen de afleveringen daarna vond ik wat minder, niet zo boeiend als de pilot. Maar tot nu toe wel interresant genoeg om het te blijven volgen. Had er alleen wel wat meer van verwacht.
Ik ga nu lekker ep 11 kijken.![]()
Die was erg goed ja, een van de beste afleveringen tot nu toequote:Op donderdag 21 september 2006 17:25 schreef Headlong het volgende:
Was leuke ep nr 11. De actrice die Allison speelt ziet er na elke aflevering weer leuker en spannender uit. Jacks hulpje mag ook best wat vaker dr haar los hebben!!
Told you soquote:Op maandag 31 juli 2006 00:08 schreef Zhenar het volgende:
Het is trouwens slechts een kwestie van aftellen voordat er een aflevering komt waarin die SARAH psycho wordt![]()
Daar denkt de pizzabezorger wel anders over!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:03 schreef Radeon_NL het volgende:
waren wel mooie wapens waar sarah over beschikte![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar denkt de pizzabezorger wel anders over!![]()
![]()
goed nieuws!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:54 schreef Cairon het volgende:
er komt iig een tweede seizoen!
Ik ben blij, de serie begint nu pas echt goed vaart te krijgen.
Zegt ie als het seizoen net afgelopen isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:54 schreef Cairon het volgende:
Ik ben blij, de serie begint nu pas echt goed vaart te krijgen.
SPOILER: Vraag over esp 12.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik was op minuut 5 a 6 toen ik het postequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:08 schreef Pek het volgende:
Het is uitgezonden, dus laat die tags maar zitten![]()
Heb je de hele aflevering wel gezien? Ze is zwanger omdat het 4 jaar later is![]()
hmm, ik had nog niet door dat het al afgelopen wasquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:17 schreef tactic_to het volgende:
helaas is het seizoen afgelopen, wie weet of er een nieuwe komt?
quote:Eureka Returns - July 10th!
FRI, APRIL 27, 2007 (AIR DATES)
Sci Fi have announced that Eureka Season 2 will premiere on Tuesday, July 10th 2007. The Season 1 DVD is released on July 3rd, leaving a week to rewatch before new episodes!
This means that Eureka will likely be keeping it's Tuesday, 9/8c slot - the day has been confiremd, however the timeslot has not yet.
Quoting the press release issued by Sci Fi: "Strap yourself in for a return trip to Eureka. It may be the same small town but in its second season the secrets are even bigger. The series about a secret U.S. town full of geniuses, broke Channel records with its two-hour premiere last summer becoming the highest rated series telecast in SCI FI Channel history. In line with SCI FI's mission to broaden the scope and appeal of the Channel, Eureka is an immensely relatable, earth-based dramedy with a unique sci-fi twist. Nestled in the Pacific Northwest, the town of Eureka is shrouded in secrecy. The picturesque hamlet is actually a community of geniuses assembled by the government to conduct top-secret research. What they've unwittingly created is a place where anything imaginable can happen... and does. Eureka stars Colin Ferguson, Salli Richardson-Whitfield, Joe Morton, Ed Quinn and Jordan Hinson."
Bedankt voor het melden, tofquote:Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef Devrim_ het volgende:
Geweldige serie!
En goed nieuws!
Seizoen 2 komt er nu zeker aan
[..]
En vandaag heb ik hem gekeken. Leuke aflevering! Verder is Zoe weer cute as a button.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:54 schreef Geqxon het volgende:
O, en 29 juli is de eerste aflevering van seizoen 3.
Hehehe idd altijd leuke die droge humor van de sheriff. Ook Zoey vind ik beter te pruimen dan vorig seizoen. Die line van haar nadat ze uit die super coole koelkast komt iets van "your cylon shuttle thing"quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:29 schreef Devrim_ het volgende:
Leuke aflevering idd
Toen ze die drone in de cel hadden gedonderd en dat die daarna ontsnapte
- You tried to arrest it?
- We tried to contain it.
- By putting a weaponized attack drone in jail?
Qua plot enzo wel ja.quote:
ja 7 jaar eerder dan de eerste test, 1938.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Leuke aflevering.Maar wat is de mysterie aan het eind? Dat de eerste atoombom al veel eerder tot ontploffing werd gebracht of dat het in Eureka gebeurde?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:51 schreef Terpentin07 het volgende:
Oh nee, Ik hoop dat Nathan Stark weer terug komt.Was deze keer weer een leuke aflevering.
Nee waarschijnlijk de finale.. of sow maar heb ergens op een forum gelezen dat de acteur zelf op iets anders wil richten dus verwacht niet dat hij nog terug zal komen als regular, helaas.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:35 schreef Devrim_ het volgende:
Nathan!
En ik denk niet dat we Nathan snel terug zullen zien
Vorige week was er geen uitzending, maar de aflevering van afgelopen dinsdag was gewoon weer een nieuwe (3x06).quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:39 schreef Sebasser het volgende:
Hoer.
Ik dacht dat er nieuwe afleveringen waren.
Dat is m.i. ook de kracht: de feelgoodhappyvibesquote:Op maandag 15 september 2008 08:03 schreef freecell het volgende:
Toch benieuwd waar die Eva Thorn naar speurt!
IIk word al vrolijk als ik de tune hoor!
Dan zal je in aflevering 9 erg teleurgesteld zijn in het eind.quote:Op maandag 15 september 2008 20:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is m.i. ook de kracht: de feelgoodhappyvibes![]()
Plus het feit dat de sherrif regelmatig uit de kleren gaat![]()
E09 is de laatste die is uitgekomen,, ik weet niet of er nog meer voor S03 aankomen.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:31 schreef SphronX het volgende:
Was EP08t nou alweer de laatste van season 3?
Da's dus best mogelijk, maar vanwege de schrijversstaking afgelopen voorjaar, moet je tot januari op de rest van het seizoen wachten.quote:Op maandag 29 september 2008 07:25 schreef dapluiz het volgende:
Mid season finale ?
Maar ik meende juist te hebben gelezen dat dit seizoen iets van 23 afleveringen zou hebben
Morgen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:42 schreef PsyCha het volgende:
Heb op tv.com gelezen dat het pas weer in juli komt!
Hahaha ik dacht al dat het aan mij lag, ik kon er ook weinig dutch in vinden. Misschien dat het kwam omdat zijn spraakchip nog niet goed werktequote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:09 schreef Geqxon het volgende:
"It's Dutch"
Tuulijk.!
Wat een Babelfish vertaling zeg...
iddquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:09 schreef Geqxon het volgende:
"It's Dutch"
Tuulijk.!
Wat een Babelfish vertaling zeg...
Ze zei dutch en het was ook echt Nederlands.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
iddMaar nadat ik een paar keer op replay had gedrukt ben ik er niet helemaal meer zeker van dat ie echt 'Dutch' zei, het lijkt ook heel erg op 'Deutsch' alleen niet helemaal goed uitgesproken, dat zou de fout (als ik gelijk heb geen fout dus) minder pijnlijk maken.
Maar yaydat het weer begonnen is.
Helemaal mee eens!quote:
Sexy was het welquote:Op zondag 19 juli 2009 22:34 schreef tass het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Maar op zich wel jammer dat je alleen maar Jack ziet dat ie staat te klungelen met die kaarten en die rietjes.
Je gaat mij alleen niet vertellen dat hij daar 48!!! uur!! heeft gestaan zonder eten drinken slaap en wc![]()
Oja en hoe vonden jullie sexy Joe dan?
http://www.scifiscoop.com(...)for-eureka-season-4/quote:Great news for Eureka fans.
The Syfy channel have used the San Diego Comic-Con Eureka panel to confirm the series will get a fourth season – to a thundering applause.
The announcement included the news that Season 4 will consist of 22 episodes.
Vice President of Syfy, Mark Stern, also added that he wants 2 of those 22 episodes to be musicals…
Er zaten wel meer verwijzingen naar films in: "We need a bigger container" (Jaws), Carter in die lift, met een vette gun en een motionsensor (Aliens) en Fargo met die bowlingbal kwam rechtstreeks uit The Big Lebowskiquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:32 schreef EchoAlpha het volgende:
Geweldige aflevering weer
Area 51 dude: This is blasphemy, madness
Fargo: THIS IS EUREKA
Syfy heeft nu weer een nieuwe serie (inmiddels 5 afleveringen geweest) en ik kijk daar ook graag naar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:34 schreef Witchfynder het volgende:
Eureka maakt ook elke weer weer mijn ochtend![]()
.
Zijn weinig series die dat doen...
SciFi is omgedoopt tot SyFyquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:04 schreef Witchfynder het volgende:
Syfy? Bedoel je The SciFi Channel toevallig?.
niet om je te willen corrigeren, maar dat ik je wel begrijp
Ze konden "SciFi" niet copyrighten SyFy welquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
SciFi is omgedoopt tot SyFy
Vraag me niet waarom...![]()
OK, makes sense, kinda...quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:07 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ze konden "SciFi" niet copyrighten SyFy wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:29 schreef PsyCha het volgende:
Hahahaha! Fargo blijft toch mijn favo. Hij was weer funny.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Het is dat Henry nog zijn herinneringen uit die alternate future heeft en het schip daardoor herkende, maar anders lijkt het me gek dat iemand uit Eureka PRECIES weet waar die vlag zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een of andere manier (verleden of toekomst) is Henry eerder met het schip in aanraking gekomen.We were to understand there would be pie and punch?
Ook ik heb zooooo een hekel aan dit soort cliffhangers . Wat kan een week dan mighty lang duren zegquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:38 schreef MakuMaku het volgende:
Ben zwaar benieuwd wat er uit het ruimteschip komt volgende week!
Vond het echt jammer dat het op zo'n cliffhanger uitliep. Wachten op volgende week!
Wat ik vaag vond, was dat Zane de ene "sessie" in trance ging, maar tijdens het activeren van het apparaat opeens weer helemaal bij bewustzijn bleef... Of had hij een antidote gekregen ofoz?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:19 schreef tass het volgende:
[..]
Snap alleen ff niet waarom Jo niet in trance ging? Die had toch ook in haar nieuwe auto gereden of heb ik niet goed opgelet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 67% gewijzigd door dapluiz op 12-08-2009 08:09:17 ]
De uitwerking van het wegennetwerk werd in de loop van de tijd pas erger. Dochterlief was de eerste nacht ook nog aanspreekbaar, dat werd ook de komende nachten erger geloof ik dat gezegd werd...quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat ik vaag vond, was dat Zane de ene "sessie" in trance ging, maar tijdens het activeren van het apparaat opeens weer helemaal bij bewustzijn bleef... Of had hij een antidote gekregen ofoz?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:03 schreef dapluiz het volgende:
Maar blijkbaar dus niet : (van wikipedia, dus betrouwbaarheid weet ik niet)Hmm... klinkt toch iets minder spannend dan dat ik me in eerste instantie had voorgesteld... Maar wel interessant hoe het verhaal verder gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Note to self: niet altijd op de spoiler knop drukken!![]()
Even denken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Fris me geheugen weer even op plz, Henry in een alternatieve toekomst? Hoe zat dat?
Erbij is een groot woord.quote:
Daar moest ik inderdaad ook aan denken toen 'dat persoon' opeens opdookquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:01 schreef mvt het volgende:
[..]
Erbij is een groot woord.
Toch wel leuk dat die speculatie over Henry, dat hij vanuit de toekomst nog wat weet hier over, totaal niet klopt met deze aflevering, maar toch dat mijn vorige post wel weer 'raakvlakken' heeft hier mee.
En "ze" is weer wegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:55 schreef MakuMaku het volgende:
Nou, net de recente aflevering gekeken. Wel weer een leuke aflevering, zeker na die cliffhanger van vorige week. Weer een character erbij.
Hoopte een beetje dat Stark terug zal komen, maar deze is net zo goed.
Ja, wie zou er zo onderhand nog in Eureka willen leven?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:36 schreef Meddo het volgende:
[..]
En "ze" is weer weg![]()
Verder wel leuke aflevering hoewel ik al die doden een beetje overdreven vind
Ja, vind het wel weer jammer dat ze zo snel weg is. Ze had nog wel een aflevering kunnen blijven hangen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:36 schreef Meddo het volgende:
[..]
En "ze" is weer weg![]()
Verder wel leuke aflevering hoewel ik al die doden een beetje overdreven vind
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:33 schreef Geqxon het volgende:
Heeft Jack op 22:40, met dat elektrische hek, nou een boner?
Oh ja? Als wat? Heb hem niet herkendquote:Op woensdag 2 september 2009 19:02 schreef PhalanX het volgende:
I love this show... Stark zit nu in True Blood trouwens.
Die cowboy-vampier in Dallasquote:Op woensdag 2 september 2009 20:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh ja? Als wat? Heb hem niet herkend.
Ik vraag me af of we nog meer van de cast in Warehouse 13 te zien krijgen, wel grappig dat ze daar ook een stelletje speelden.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef Geqxon het volgende:
De aflevering van zaterdag is gelekt! Lupo en Zane gaan heel romantisch naar Vegas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O ja en Henry gaat dood in de gevangenis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
J/K
Die flashbacks zitten me niet zo dwars, dat hebben alle series wel eens. Maar na 5 minuten kon je al op je vingers uittellen dat dat herinneringenopslaandingetje de oorzaak van het geheugenverlies was, terwijl de acteurs nog onbenullig rondrenden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De rol van de clips in de aflevering deed er ook echt toe en als alle herinneringen terugkomen dan zijn de clips zo snel dat je het ook niet meer echt volgt.
Was goed gedaan, ik heb in andere series tenenkrommende voorbeelden gezien. Geloof me, It could be worse![]()
Komt op 11 septemberquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:42 schreef Sebasser het volgende:
Hm, "EP17 : Have an Ice Day; Original Air Date—4 September 2009" (imdb)
Ik kan hem nog steeds niet vinden op usenet, iemand anders hem al wel gezien? of is imdb fout?
Ik kan mij ook zoiets herinneren inderdaad, blijkbaar heeft IMDB haar info veranderd. Zo staat er dat EP18 uitkomt op de 11de..quote:
e18 komt op 18 september (19e bij ons) en is voorlopig de laatstequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan mij ook zoiets herinneren inderdaad, blijkbaar heeft IMDB haar info veranderd. Zo staat er dat EP18 uitkomt op de 11de..
Klopt, maar IMDB is niet zo flashy als tv.com en makkelijker op een 7 inch scherm. (mini laptopjes ftwquote:
Dit verpeste de aflevering voor mij ook een beetje.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:04 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Die flashbacks zitten me niet zo dwars, dat hebben alle series wel eens. Maar na 5 minuten kon je al op je vingers uittellen dat dat herinneringenopslaandingetje de oorzaak van het geheugenverlies was, terwijl de acteurs nog onbenullig rondrenden.
Daarnaast was het zo klaar als een klontje dat Allyson en Carter opgesloten zou worden tijdens die cleaning, dat Allyson daar dan zou bevallen en dat Carter's pieper de redding zou zijn.
Meestal zit ik met het verstand op 0 lekker te ontspannen voor de tv, maar nu viel het mij zelfs op
Ik heb het idee dat Allison en haar kind even uit beeld blijft zodat relatie tussen Tess en Carter zich kunnen ontwikkelen. Wanneer ze terugkomt, breekt de hel los tussen hun twee. Catfight!!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:35 schreef Mirel het volgende:
En dat ene kindje van Stark en Allison.
Ik denk dat Tess snel weg is. Waarschijnlijk in de season finale.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:11 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Allison en haar kind even uit beeld blijft zodat relatie tussen Tess en Carter zich kunnen ontwikkelen. Wanneer ze terugkomt, breekt de hel los tussen hun twee. Catfight!!
En geen aflevering te laat.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik denk dat Tess snel weg is. Waarschijnlijk in de season finale.
Ah mooi, vroeg me al af wanneer het weer zou beginnen.quote:
Eureka is zo een serie waarvan ik alle afleveringen netjes bewaarquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:53 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Same here, voor zaterdag ga ik laatste aflevering toch eventjes skimmen
haha, nou, dat hebben ze mooi opgelost!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah mooi, vroeg me al af wanneer het weer zou beginnen.
Vond het een leuke serie in elk geval.
Aan het eind van seizoen 3 leek het erop dat iederen zo'n beetje vertrok uit Eureka, gaan ze nu in het oude stadje verder of gaan ze verder in een nieuwe stad?
Dat kwam omdat ze toevallig alle 5 aan het bellen warenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:11 schreef sbientje het volgende:
[..]
haha, nou, dat hebben ze mooi opgelost!
Ik vond het einde met die gewijzigde dingen in het heden echt SUPERslap bedacht. 3 seizoenen character ontwikkeling down the drain zo ongeveer. zoals die zoon van allison die nu ineens normaal is, of tess ineens terug. Zit ik echt niet op te wachten. Of die chick van Henryik begreep ook niet helemaal waarom alleen die 5 terug in de tijd gingen trouwens...
Ik dacht dat ze juist alle vijf gebeld werden, door t apparaat ofzo ... Verkeerd begrepen dan, oh wacht, geloof dat ik t weer weetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze toevallig alle 5 aan het bellen waren
Ik ben benieuwd hoe lang deze wijzigingen duren inderdaad
Ik denk dat ik er wel aan kan wennenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:32 schreef sbientje het volgende:
ik vind het echt helemaal niets deze verhaallijn...
dat tess terug is vind ik helemaal niet leuk.. what about allison en carter! en die andere twee pluspunten die jij noemt vind ik ook maar mwah...quote:Op maandag 19 juli 2010 08:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel aan kan wennen
prima:
-Tess terug
-Kevin normaal
-Dr. Grant in deze tijd
Kan leuk zijn:
-Fargo als hoofd GD
-Deputy Andy
Mindere kanten:
-Erg plotseling in de serie schrijven van Henry's vrouw
-Uit elkaar halen van team Carter & Jo
-Allison als hoofd medical
Als de rest van de serie maar niet bestaat uit het erachter komen wat er nog meer veranderd is.
Jawelquote:Op maandag 19 juli 2010 12:56 schreef SiGNe het volgende:
Deputy Andy, hebben we die trouwens niet al eens eerder gezien?
Hij is leuk deze keer. Wel voorspelbaar, weer een experiment dat fout gaat...quote:Op zondag 25 juli 2010 15:58 schreef sbientje het volgende:
deze aflevering vond ik dan weer WEL leuk
Goed verwoordquote:Op maandag 26 juli 2010 10:24 schreef Mirel het volgende:
Tess is knap en raar. Allison saai en emotieloze kop
het is toch juist wel een crossover als twee series eenzelfde verhaallijn voeren?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:41 schreef Mirel het volgende:
Dat is geen crossover dan. Een crossover is iets zoals met SG-1 en Atlantis. Anders kan je alle series nu een BSG crossover noemen omdat de acteurs daar van nu overal te zien zijn.
Ja idd, daarom gebruikte ik ook de namen van de personages ipv de namen van de acteur en actrice.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
het is toch juist wel een crossover als twee series eenzelfde verhaallijn voeren?
Warehouse 13 krijgt een eigen Sara!?quote:Eureka's Dr. Douglas Fargo (Neil Grayston) travels to Warehouse 13 to work on its computer system. A computer virus is triggered that causes a lockdown of the Warehouse, trapping everyone inside.
En de aflevering erna met Henry.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, Rubinek is Eureka heb ik dan als zodanig gemist, maarja, toen bestond W13 ook nog niet, en heb de link later niet gelegd.
Zane en Jo als koppel in een W13 aflevering vond ik ook wel grappig
Owja, in die gevangenisquote:
Ik denk dat we haar af en toe wel in de show terug gaan zien.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:40 schreef SiGNe het volgende:
Lijkt me dat Claudia alsnog iets krijgt met Fargo
In Eureka laten ze zien dat alles met hyper-moderne technologie mogelijk is, hoe raar en bizar de gebeurtenissen ook zijn, terwijl ze in W13 juist zien dat technologie overrated is en je juist met "magische" ouwe troep wonderen kan verrichten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:39 schreef Johnny Blaze het volgende:
Paranormaal kan toch ook naast Sci-Fi, binnen hetzelfde universum lijkt me?
En qua plot structuur lijken de series wel op elkaar.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:18 schreef Mirel het volgende:
Eureka is fantasie.Dat 'wetenschappelijke' geneuzel slaat nérgens op.
Pseudo science?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:26 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Het is bijna een soort fictie over wetenschap...wetenschapsfictie...nee...volgens mij is daar een woord voor...
Ging Fargo er niet vanuit dat alles kon worden verklaard door middel van een wetenschappelijke kijk op de zaken? Tijdens deze crossover is er geloof ik geen woord gerept over "magie".quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Aan de andere kant ook niet heel raar, aangezien de twee series eigenlijk helemaal niet compatible met elkaar zijn. Paranormaal vs Sci-fi gaat niet echt goed samen, dan zou één van de series zijn "regels" moeten veranderen.
Ja wss wel. Gewoon een soort restart. Ik zou het niet zo erg vinden, vind deze leuker. Vooral Fargo als boss-man is geweldigquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef MakuMaku het volgende:
Hmm... Dat betekent dat deze huidige tijdlijn de nieuwe waarheid is en dat we gewoon niet teruggaan naar de oude tijdlijn uit seizoen 2 en 3. Net het trucje dat ze begin seizoen 2 flikten.
wat was dat ook weer, begin seizoen 2?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef MakuMaku het volgende:
Hmm... Dat betekent dat deze huidige tijdlijn de nieuwe waarheid is en dat we gewoon niet teruggaan naar de oude tijdlijn uit seizoen 2 en 3. Net het trucje dat ze begin seizoen 2 flikten.
Ja, is dat misschien de stem van Sarah Michelle Geller (aka Buffy)? Want Fargo is daar een grote fan van. Dat is ook de reden dat hij die tent BUFFY heeft genoemd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:07 schreef sbientje het volgende:
ik vond ook leuk dat die tent zei: Please stay inside me, of iets wat daarop leek
Net als dat de bunker SARAH heet en de stem heeft van Fargo die SMG nadoet. Omdat SMG zelf nooit antwoorddequote:Op zondag 15 augustus 2010 11:09 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Ja, is dat misschien de stem van Sarah Michelle Geller (aka Buffy)? Want Fargo is daar een grote fan van. Dat is ook de reden dat hij die tent BUFFY heeft genoemd.
De eerste paar eps vond ik het wel erg jammer. Maar begin het nu wel steeds leuker te vinden eigenlijk. Misschien ook een stuk gewenning.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef MakuMaku het volgende:
Ikke niet snap, wie is Barlowe in W13?quote:Op zondag 22 augustus 2010 08:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat was een verrassend einde
Hoe zat het ook alweer? Barlowe had de Bed&Breakfast en was top-psychiater, maar ook spionne ofzo
Hoe was ze uit Eureka verdwenen?
ja hoe zat dat ook weer.. zij had iets in zo'n kluis ofzo... Ik ben het helemaal kwijtquote:Op zondag 22 augustus 2010 08:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat was een verrassend einde
Hoe zat het ook alweer? Barlowe had de Bed&Breakfast en was top-psychiater, maar ook spionne ofzo
Hoe was ze uit Eureka verdwenen?
Ik vermijd het Eureka topic altijd vanaf zaterdagochtend tot het moment dat ik de aflevering helemaal heb bekekenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:50 schreef sbientje het volgende:
ah crap, klikte per ongeluk, zie ik hie rstaan BeverlyBen pas 10 min. in de aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |