In Eureka laten ze zien dat alles met hyper-moderne technologie mogelijk is, hoe raar en bizar de gebeurtenissen ook zijn, terwijl ze in W13 juist zien dat technologie overrated is en je juist met "magische" ouwe troep wonderen kan verrichten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:39 schreef Johnny Blaze het volgende:
Paranormaal kan toch ook naast Sci-Fi, binnen hetzelfde universum lijkt me?
En qua plot structuur lijken de series wel op elkaar.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:18 schreef Mirel het volgende:
Eureka is fantasie.Dat 'wetenschappelijke' geneuzel slaat nérgens op.
Pseudo science?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:26 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Het is bijna een soort fictie over wetenschap...wetenschapsfictie...nee...volgens mij is daar een woord voor...
Ging Fargo er niet vanuit dat alles kon worden verklaard door middel van een wetenschappelijke kijk op de zaken? Tijdens deze crossover is er geloof ik geen woord gerept over "magie".quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Aan de andere kant ook niet heel raar, aangezien de twee series eigenlijk helemaal niet compatible met elkaar zijn. Paranormaal vs Sci-fi gaat niet echt goed samen, dan zou één van de series zijn "regels" moeten veranderen.
Ja wss wel. Gewoon een soort restart. Ik zou het niet zo erg vinden, vind deze leuker. Vooral Fargo als boss-man is geweldigquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef MakuMaku het volgende:
Hmm... Dat betekent dat deze huidige tijdlijn de nieuwe waarheid is en dat we gewoon niet teruggaan naar de oude tijdlijn uit seizoen 2 en 3. Net het trucje dat ze begin seizoen 2 flikten.
wat was dat ook weer, begin seizoen 2?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef MakuMaku het volgende:
Hmm... Dat betekent dat deze huidige tijdlijn de nieuwe waarheid is en dat we gewoon niet teruggaan naar de oude tijdlijn uit seizoen 2 en 3. Net het trucje dat ze begin seizoen 2 flikten.
Ja, is dat misschien de stem van Sarah Michelle Geller (aka Buffy)? Want Fargo is daar een grote fan van. Dat is ook de reden dat hij die tent BUFFY heeft genoemd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:07 schreef sbientje het volgende:
ik vond ook leuk dat die tent zei: Please stay inside me, of iets wat daarop leek
Net als dat de bunker SARAH heet en de stem heeft van Fargo die SMG nadoet. Omdat SMG zelf nooit antwoorddequote:Op zondag 15 augustus 2010 11:09 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Ja, is dat misschien de stem van Sarah Michelle Geller (aka Buffy)? Want Fargo is daar een grote fan van. Dat is ook de reden dat hij die tent BUFFY heeft genoemd.
De eerste paar eps vond ik het wel erg jammer. Maar begin het nu wel steeds leuker te vinden eigenlijk. Misschien ook een stuk gewenning.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef MakuMaku het volgende:
Ikke niet snap, wie is Barlowe in W13?quote:Op zondag 22 augustus 2010 08:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat was een verrassend einde
Hoe zat het ook alweer? Barlowe had de Bed&Breakfast en was top-psychiater, maar ook spionne ofzo
Hoe was ze uit Eureka verdwenen?
ja hoe zat dat ook weer.. zij had iets in zo'n kluis ofzo... Ik ben het helemaal kwijtquote:Op zondag 22 augustus 2010 08:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat was een verrassend einde
Hoe zat het ook alweer? Barlowe had de Bed&Breakfast en was top-psychiater, maar ook spionne ofzo
Hoe was ze uit Eureka verdwenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |