het is toch juist wel een crossover als twee series eenzelfde verhaallijn voeren?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:41 schreef Mirel het volgende:
Dat is geen crossover dan. Een crossover is iets zoals met SG-1 en Atlantis. Anders kan je alle series nu een BSG crossover noemen omdat de acteurs daar van nu overal te zien zijn.
Ja idd, daarom gebruikte ik ook de namen van de personages ipv de namen van de acteur en actrice.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
het is toch juist wel een crossover als twee series eenzelfde verhaallijn voeren?
Warehouse 13 krijgt een eigen Sara!?quote:Eureka's Dr. Douglas Fargo (Neil Grayston) travels to Warehouse 13 to work on its computer system. A computer virus is triggered that causes a lockdown of the Warehouse, trapping everyone inside.
En de aflevering erna met Henry.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, Rubinek is Eureka heb ik dan als zodanig gemist, maarja, toen bestond W13 ook nog niet, en heb de link later niet gelegd.
Zane en Jo als koppel in een W13 aflevering vond ik ook wel grappig
Owja, in die gevangenisquote:
Ik denk dat we haar af en toe wel in de show terug gaan zien.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:40 schreef SiGNe het volgende:
Lijkt me dat Claudia alsnog iets krijgt met Fargo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |