Nee waarschijnlijk de finale.. of sow maar heb ergens op een forum gelezen dat de acteur zelf op iets anders wil richten dus verwacht niet dat hij nog terug zal komen als regular, helaas.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:35 schreef Devrim_ het volgende:
Nathan!
En ik denk niet dat we Nathan snel terug zullen zien
Vorige week was er geen uitzending, maar de aflevering van afgelopen dinsdag was gewoon weer een nieuwe (3x06).quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:39 schreef Sebasser het volgende:
Hoer.
Ik dacht dat er nieuwe afleveringen waren.
Dat is m.i. ook de kracht: de feelgoodhappyvibesquote:Op maandag 15 september 2008 08:03 schreef freecell het volgende:
Toch benieuwd waar die Eva Thorn naar speurt!
IIk word al vrolijk als ik de tune hoor!
Dan zal je in aflevering 9 erg teleurgesteld zijn in het eind.quote:Op maandag 15 september 2008 20:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is m.i. ook de kracht: de feelgoodhappyvibes![]()
Plus het feit dat de sherrif regelmatig uit de kleren gaat![]()
E09 is de laatste die is uitgekomen,, ik weet niet of er nog meer voor S03 aankomen.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:31 schreef SphronX het volgende:
Was EP08t nou alweer de laatste van season 3?
Da's dus best mogelijk, maar vanwege de schrijversstaking afgelopen voorjaar, moet je tot januari op de rest van het seizoen wachten.quote:Op maandag 29 september 2008 07:25 schreef dapluiz het volgende:
Mid season finale ?
Maar ik meende juist te hebben gelezen dat dit seizoen iets van 23 afleveringen zou hebben
Morgen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:42 schreef PsyCha het volgende:
Heb op tv.com gelezen dat het pas weer in juli komt!
Hahaha ik dacht al dat het aan mij lag, ik kon er ook weinig dutch in vinden. Misschien dat het kwam omdat zijn spraakchip nog niet goed werktequote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:09 schreef Geqxon het volgende:
"It's Dutch"
Tuulijk.!
Wat een Babelfish vertaling zeg...
iddquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:09 schreef Geqxon het volgende:
"It's Dutch"
Tuulijk.!
Wat een Babelfish vertaling zeg...
Ze zei dutch en het was ook echt Nederlands.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
iddMaar nadat ik een paar keer op replay had gedrukt ben ik er niet helemaal meer zeker van dat ie echt 'Dutch' zei, het lijkt ook heel erg op 'Deutsch' alleen niet helemaal goed uitgesproken, dat zou de fout (als ik gelijk heb geen fout dus) minder pijnlijk maken.
Maar yaydat het weer begonnen is.
Helemaal mee eens!quote:
Sexy was het welquote:Op zondag 19 juli 2009 22:34 schreef tass het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Maar op zich wel jammer dat je alleen maar Jack ziet dat ie staat te klungelen met die kaarten en die rietjes.
Je gaat mij alleen niet vertellen dat hij daar 48!!! uur!! heeft gestaan zonder eten drinken slaap en wc![]()
Oja en hoe vonden jullie sexy Joe dan?
http://www.scifiscoop.com(...)for-eureka-season-4/quote:Great news for Eureka fans.
The Syfy channel have used the San Diego Comic-Con Eureka panel to confirm the series will get a fourth season – to a thundering applause.
The announcement included the news that Season 4 will consist of 22 episodes.
Vice President of Syfy, Mark Stern, also added that he wants 2 of those 22 episodes to be musicals…
Er zaten wel meer verwijzingen naar films in: "We need a bigger container" (Jaws), Carter in die lift, met een vette gun en een motionsensor (Aliens) en Fargo met die bowlingbal kwam rechtstreeks uit The Big Lebowskiquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:32 schreef EchoAlpha het volgende:
Geweldige aflevering weer
Area 51 dude: This is blasphemy, madness
Fargo: THIS IS EUREKA
Syfy heeft nu weer een nieuwe serie (inmiddels 5 afleveringen geweest) en ik kijk daar ook graag naar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:34 schreef Witchfynder het volgende:
Eureka maakt ook elke weer weer mijn ochtend![]()
.
Zijn weinig series die dat doen...
SciFi is omgedoopt tot SyFyquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:04 schreef Witchfynder het volgende:
Syfy? Bedoel je The SciFi Channel toevallig?.
niet om je te willen corrigeren, maar dat ik je wel begrijp
Ze konden "SciFi" niet copyrighten SyFy welquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
SciFi is omgedoopt tot SyFy
Vraag me niet waarom...![]()
OK, makes sense, kinda...quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:07 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ze konden "SciFi" niet copyrighten SyFy wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:29 schreef PsyCha het volgende:
Hahahaha! Fargo blijft toch mijn favo. Hij was weer funny.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Het is dat Henry nog zijn herinneringen uit die alternate future heeft en het schip daardoor herkende, maar anders lijkt het me gek dat iemand uit Eureka PRECIES weet waar die vlag zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een of andere manier (verleden of toekomst) is Henry eerder met het schip in aanraking gekomen.We were to understand there would be pie and punch?
Ook ik heb zooooo een hekel aan dit soort cliffhangers . Wat kan een week dan mighty lang duren zegquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:38 schreef MakuMaku het volgende:
Ben zwaar benieuwd wat er uit het ruimteschip komt volgende week!
Vond het echt jammer dat het op zo'n cliffhanger uitliep. Wachten op volgende week!
Wat ik vaag vond, was dat Zane de ene "sessie" in trance ging, maar tijdens het activeren van het apparaat opeens weer helemaal bij bewustzijn bleef... Of had hij een antidote gekregen ofoz?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:19 schreef tass het volgende:
[..]
Snap alleen ff niet waarom Jo niet in trance ging? Die had toch ook in haar nieuwe auto gereden of heb ik niet goed opgelet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 67% gewijzigd door dapluiz op 12-08-2009 08:09:17 ]
De uitwerking van het wegennetwerk werd in de loop van de tijd pas erger. Dochterlief was de eerste nacht ook nog aanspreekbaar, dat werd ook de komende nachten erger geloof ik dat gezegd werd...quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat ik vaag vond, was dat Zane de ene "sessie" in trance ging, maar tijdens het activeren van het apparaat opeens weer helemaal bij bewustzijn bleef... Of had hij een antidote gekregen ofoz?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:03 schreef dapluiz het volgende:
Maar blijkbaar dus niet : (van wikipedia, dus betrouwbaarheid weet ik niet)Hmm... klinkt toch iets minder spannend dan dat ik me in eerste instantie had voorgesteld... Maar wel interessant hoe het verhaal verder gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Note to self: niet altijd op de spoiler knop drukken!![]()
Even denken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Fris me geheugen weer even op plz, Henry in een alternatieve toekomst? Hoe zat dat?
Erbij is een groot woord.quote:
Daar moest ik inderdaad ook aan denken toen 'dat persoon' opeens opdookquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:01 schreef mvt het volgende:
[..]
Erbij is een groot woord.
Toch wel leuk dat die speculatie over Henry, dat hij vanuit de toekomst nog wat weet hier over, totaal niet klopt met deze aflevering, maar toch dat mijn vorige post wel weer 'raakvlakken' heeft hier mee.
En "ze" is weer wegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:55 schreef MakuMaku het volgende:
Nou, net de recente aflevering gekeken. Wel weer een leuke aflevering, zeker na die cliffhanger van vorige week. Weer een character erbij.
Hoopte een beetje dat Stark terug zal komen, maar deze is net zo goed.
Ja, wie zou er zo onderhand nog in Eureka willen leven?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:36 schreef Meddo het volgende:
[..]
En "ze" is weer weg![]()
Verder wel leuke aflevering hoewel ik al die doden een beetje overdreven vind
Ja, vind het wel weer jammer dat ze zo snel weg is. Ze had nog wel een aflevering kunnen blijven hangen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:36 schreef Meddo het volgende:
[..]
En "ze" is weer weg![]()
Verder wel leuke aflevering hoewel ik al die doden een beetje overdreven vind
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:33 schreef Geqxon het volgende:
Heeft Jack op 22:40, met dat elektrische hek, nou een boner?
Oh ja? Als wat? Heb hem niet herkendquote:Op woensdag 2 september 2009 19:02 schreef PhalanX het volgende:
I love this show... Stark zit nu in True Blood trouwens.
Die cowboy-vampier in Dallasquote:Op woensdag 2 september 2009 20:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh ja? Als wat? Heb hem niet herkend.
Ik vraag me af of we nog meer van de cast in Warehouse 13 te zien krijgen, wel grappig dat ze daar ook een stelletje speelden.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef Geqxon het volgende:
De aflevering van zaterdag is gelekt! Lupo en Zane gaan heel romantisch naar Vegas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O ja en Henry gaat dood in de gevangenis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
J/K
Die flashbacks zitten me niet zo dwars, dat hebben alle series wel eens. Maar na 5 minuten kon je al op je vingers uittellen dat dat herinneringenopslaandingetje de oorzaak van het geheugenverlies was, terwijl de acteurs nog onbenullig rondrenden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De rol van de clips in de aflevering deed er ook echt toe en als alle herinneringen terugkomen dan zijn de clips zo snel dat je het ook niet meer echt volgt.
Was goed gedaan, ik heb in andere series tenenkrommende voorbeelden gezien. Geloof me, It could be worse![]()
Komt op 11 septemberquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:42 schreef Sebasser het volgende:
Hm, "EP17 : Have an Ice Day; Original Air Date—4 September 2009" (imdb)
Ik kan hem nog steeds niet vinden op usenet, iemand anders hem al wel gezien? of is imdb fout?
Ik kan mij ook zoiets herinneren inderdaad, blijkbaar heeft IMDB haar info veranderd. Zo staat er dat EP18 uitkomt op de 11de..quote:
e18 komt op 18 september (19e bij ons) en is voorlopig de laatstequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan mij ook zoiets herinneren inderdaad, blijkbaar heeft IMDB haar info veranderd. Zo staat er dat EP18 uitkomt op de 11de..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |