Nee waarschijnlijk de finale.. of sow maar heb ergens op een forum gelezen dat de acteur zelf op iets anders wil richten dus verwacht niet dat hij nog terug zal komen als regular, helaas.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:35 schreef Devrim_ het volgende:
Nathan!
En ik denk niet dat we Nathan snel terug zullen zien
Vorige week was er geen uitzending, maar de aflevering van afgelopen dinsdag was gewoon weer een nieuwe (3x06).quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:39 schreef Sebasser het volgende:
Hoer.
Ik dacht dat er nieuwe afleveringen waren.
Dat is m.i. ook de kracht: de feelgoodhappyvibesquote:Op maandag 15 september 2008 08:03 schreef freecell het volgende:
Toch benieuwd waar die Eva Thorn naar speurt!
IIk word al vrolijk als ik de tune hoor!
Dan zal je in aflevering 9 erg teleurgesteld zijn in het eind.quote:Op maandag 15 september 2008 20:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is m.i. ook de kracht: de feelgoodhappyvibes![]()
Plus het feit dat de sherrif regelmatig uit de kleren gaat![]()
E09 is de laatste die is uitgekomen,, ik weet niet of er nog meer voor S03 aankomen.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:31 schreef SphronX het volgende:
Was EP08t nou alweer de laatste van season 3?
Da's dus best mogelijk, maar vanwege de schrijversstaking afgelopen voorjaar, moet je tot januari op de rest van het seizoen wachten.quote:Op maandag 29 september 2008 07:25 schreef dapluiz het volgende:
Mid season finale ?
Maar ik meende juist te hebben gelezen dat dit seizoen iets van 23 afleveringen zou hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |