Het lijkt me toch dat ze er een aardig verhaal van kunnen maken met een sheriff die mysteries op moet gaan lossen ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:50 schreef staalltje het volgende:
In de aftiteling van het nieuwe seizoen van 'the 4400' zat een teasertje voor deze serie. Dus maar eens gekeken en het is idd een leuke serie. Alhoewel er veel acteurs van andere SciFi series inzitten (die leger commandant speelt z'n rollen erg goed) en ik een beetje sceptisch ben over wat voor verhaallijn een heel seizoen gaat krijgen, ben ik optimistisch ingesteld.
Leuke psychiater trouwens!
11 alquote:Op donderdag 21 september 2006 13:47 schreef Mender het volgende:
Had hier al wat over gelezen/gezien voordat het begon, ik kon niet wachten tot de eerste aflevering! De pilot was wel goed. Alleen de afleveringen daarna vond ik wat minder, niet zo boeiend als de pilot. Maar tot nu toe wel interresant genoeg om het te blijven volgen. Had er alleen wel wat meer van verwacht.
Ik ga nu lekker ep 11 kijken.![]()
Die was erg goed ja, een van de beste afleveringen tot nu toequote:Op donderdag 21 september 2006 17:25 schreef Headlong het volgende:
Was leuke ep nr 11. De actrice die Allison speelt ziet er na elke aflevering weer leuker en spannender uit. Jacks hulpje mag ook best wat vaker dr haar los hebben!!
Told you soquote:Op maandag 31 juli 2006 00:08 schreef Zhenar het volgende:
Het is trouwens slechts een kwestie van aftellen voordat er een aflevering komt waarin die SARAH psycho wordt![]()
Daar denkt de pizzabezorger wel anders over!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:03 schreef Radeon_NL het volgende:
waren wel mooie wapens waar sarah over beschikte![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar denkt de pizzabezorger wel anders over!![]()
![]()
goed nieuws!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:54 schreef Cairon het volgende:
er komt iig een tweede seizoen!
Ik ben blij, de serie begint nu pas echt goed vaart te krijgen.
Zegt ie als het seizoen net afgelopen isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:54 schreef Cairon het volgende:
Ik ben blij, de serie begint nu pas echt goed vaart te krijgen.
SPOILER: Vraag over esp 12.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |