gossiequote:Op zondag 21 mei 2006 00:41 schreef PLAE@ het volgende:
De vader van dat meisje van toen is al 3 weken geleden overleden![]()
quote:Hij is briljant vanavond
Ik dacht er ook al aanquote:Op zondag 21 mei 2006 00:52 schreef Nielsch het volgende:
gaat giel nu een moederkoek eten?
laten we hopen van niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:52 schreef Nielsch het volgende:
gaat giel nu een moederkoek eten?
Da's niet best...quote:Op zondag 21 mei 2006 00:53 schreef brahms het volgende:
Halve finale...
1 Finland 292
2 Bosnia 267
3 Russia 217
4 Sweden 214
5 Lithuania 163
6 Armenia 150
7 Ukraine 146
8 Turkey 91
9 Ireland 79
10 Macedonia 76
11 Poland 70
12 Belgium 69![]()
13 Iceland 62
14 Albania 58
15 Cyprus 57
16 Slovenia 49
17 Bulgaria 36
18 Estonia 28
19 Portugal 26
20 Netherlands 22![]()
21 Monaco 14
22 Belarus 10
23 Andorra 8
Niet tevreden met zn jaarabbonnement voor het Land van Ooitquote:Op zondag 21 mei 2006 00:59 schreef snellejelle het volgende:
Whehe Adje wil meer geld voor volgend jaar
Mocht je wat vinden: ik heb het gemistquote:Op zondag 21 mei 2006 01:02 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet toch morgen even op zoek naar het puntentelling-stukje van Paul...
Ik ben bang dat die volgend jaar meedoet met een nummer van Fluitsma en Van Thijn... maar als het hetzelfde niveau heeft als Vrede dan mag zequote:Op zondag 21 mei 2006 01:05 schreef Syytön het volgende:
Zozo, rafaella ook weer eens van stal gehaald.
Als dat zo is, mag ze in haar handen klappen, dat ze uberhaupt wordt uitgenodigd voor iets.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die volgend jaar meedoet met een nummer van Fluitsma en Van Thijn... maar als het hetzelfde niveau heeft als Vrede dan mag ze
Ja, wat dat betreft gaat het nog best goed.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:06 schreef TheVulture het volgende:
dit is moeilijk, zingen met een vertraging op de lijn
Vrede en Hemel en Aarde zijn de beste inzendingen van de laatste jarenquote:Op zondag 21 mei 2006 01:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die volgend jaar meedoet met een nummer van Fluitsma en Van Thijn... maar als het hetzelfde niveau heeft als Vrede dan mag ze
Ik herinner me nog dat Ruth Jacott in 1993 live "Blijf bij mij" zong in een duet met Paul.. Ruth zat in Ierland, Paul in Nederland maar het was echt briljant mooiquote:Op zondag 21 mei 2006 01:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft gaat het nog best goed.
Ja, kippenvel, kan ik me herinneren.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat Ruth Jacott in 1993 live "Blijf bij mij" zong in een duet met Paul.. Ruth zat in Ierland, Paul in Nederland maar het was echt briljant mooi
1993? dat weet ik echt niet meer hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 01:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat Ruth Jacott in 1993 live "Blijf bij mij" zong in een duet met Paul.. Ruth zat in Ierland, Paul in Nederland maar het was echt briljant mooi
Je moest eens wéten wat ik me nog allemaal van het songfestival kan herinneren!quote:Op zondag 21 mei 2006 01:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
1993? dat weet ik echt niet meer hoor
Zou ik ook graag willenquote:Op zondag 21 mei 2006 01:19 schreef snellejelle het volgende:
paul was erg leuk weer.
Ik ga weer proberen er volgend seizoen heen te gaan
quote:Op zondag 21 mei 2006 01:49 schreef SpiceP het volgende:
Fragment van het hilarische Paul moment kan je hierrr downloaden
(DivX)
Nee, dat wist ik welquote:Op zondag 21 mei 2006 01:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
goed zijn website in de gaten houde
zodra je kaarten kan bestellen direct doen
Ja, echt lachen was het met Paul.quote:
Paul die durft dat welquote:Op zondag 21 mei 2006 11:08 schreef karoltje het volgende:
Haha. Net gezien, bril-jant!! Wat heerlijk dat ie dat gewoon durft!
quote:Op zondag 21 mei 2006 12:17 schreef =HellFire= het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6fZNh9OJHGA![]()
En voor 100 miljoen kijkers hoor ik netquote:Op zondag 21 mei 2006 11:08 schreef karoltje het volgende:
hij was wel zenuwachig voor hij begon te praten, dat was wel duidelijkquote:Op zondag 21 mei 2006 11:08 schreef karoltje het volgende:
Idd.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
2410 MOOI WEER DE LEEUW 995.000
Dat is echt veelOp zo'n laat tijdstip
![]()
Doe niet zo dom man.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja natuurlijk. wat denk je dan? dat ik beetje ga liegen hier
check de PI!
kijk nou naar de PI!quote:Op zondag 21 mei 2006 13:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo dom man.
Dat heb ik vanochtend gezien op SKO![]()
Nu zie ik hetquote:Op zondag 21 mei 2006 13:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
kijk nou naar de PI!
het is maar een grapje
Ja, haha leuk was dat de afterparty...Hoe Paul daar zei over Corrie Brokken en Lordiquote:Op zondag 21 mei 2006 13:52 schreef MadGuy het volgende:
Die puntentelling was geweldig.
Net als zijn rant over Lordi. "Corry Brokken er komt bloed uit je nek! Ja, ik kwam Lordi tegen."
Dat wordt weer herhalingen van "Vrienden voor het leven" kijken, of iets in die trantquote:Op zondag 21 mei 2006 14:37 schreef DeVinger het volgende:
Een hele zomer zonder...
Ja zeker gaat dat lukken.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:09 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
en hopen op zelfde of meer kijkers![]()
Iedereen was het er mee eens. waardering 8.8 van de kijkersquote:
Dat moment was geweldig! En paul die zei al: In je rol blijven adje! Of iets wat daarop lijktquote:Op maandag 22 mei 2006 00:28 schreef Nielsch het volgende:
Gisteravond was erg mooi. Vooral toen Paul mooie woorden sprak richting Adje. Je zag hem heeeeeeeeeeeeeeeeel even uit z'n rol vallen, maar hij zat er ook bijna direct weer in. Fantastisch. Ik heb dit seizoen echt genoten van Paul de Leeuw en dat is de afgelopen jaren wel eens anders geweest.
Herhaling héquote:Op maandag 22 mei 2006 11:00 schreef boneyard het volgende:
das dan toch de herhaling van wat zaterdag avond / nacht op tv was? of hebben ze daarna nog een internet afterparty gedaan?
op internet ging het nog 5 minuten langer door dan op TVquote:Op maandag 22 mei 2006 11:00 schreef boneyard het volgende:
das dan toch de herhaling van wat zaterdag avond / nacht op tv was? of hebben ze daarna nog een internet afterparty gedaan?
Dat heb ik niet gezien, ik heb de afterparty helemaal gezien.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:46 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
op internet ging het nog 5 minuten langer door dan op TV
Vlieg met me mee met de regenboog in de finse winnaar stijl songfestival![]()
Hopelijk zenden ze die vanavond nog uitquote:Op maandag 22 mei 2006 11:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien, ik heb de afterparty helemaal gezien.![]()
soms duurt dat even, gewoon morgen of woensdag nog even kijken.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
De laatste uitzending staat niet op de site van mooi weer de Leeuw
Nou kan ik hem niet zien!
Ja die was leukquote:Op maandag 22 mei 2006 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat Eurovisie-nieuws was echt om te bescheuren zo leuk![]()
![]()
www.uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 22 mei 2006 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
De laatste uitzending staat niet op de site van mooi weer de Leeuw
Nou kan ik hem niet zien!
Was dat in de uitzending van zaterdag of maandag?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat Eurovisie-nieuws was echt om te bescheuren zo leuk![]()
![]()
Van zaterdagnacht naar twaalvenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Was dat in de uitzending van zaterdag of maandag?
oh je hebt het nu over paul de leeuw bij eurovisie songfesitavalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Van zaterdagnacht naar twaalven
Dat heb ik gezien.![]()
Dat was na twaalven hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh je hebt het nu over paul de leeuw bij eurovisie songfesitaval
Ik dacht dat we het hier hadden over mooi weer de leeuwquote:Op dinsdag 23 mei 2006 06:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat was na twaalven hoorDat de journaal wens van Henk in vervulling ging.
Het ging toch over het songfestival jounaal![]()
Wat ben jij dom manquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het hier hadden over mooi weer de leeuw
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat ben jij dom manDat was in MWDL
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]ik heb toch die hele uitzending nog niet niet gezien
als jij het over eurovisie journaals hebt denk ik aan het eurovisie songfesitval , en hoezo na twaalven? ik snap er nix van
* Haaibaaike kijkt geen schaatsen op SBS en RTL op zaterdag !!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanaf 9 september op NED1 weer terug
Een heel seizoen denk ikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:30 schreef DeVinger het volgende:
Op NED1, hoe lang gaat hij dat volhouden
Je weet dat NED1,2 en 3 volledig opnieuw ingedeeld worden?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:30 schreef DeVinger het volgende:
Op NED1, hoe lang gaat hij dat volhouden
Volgende week alweerquote:Paul de Leeuw mengt zich in ijsoorlog RTL en SBS
De twee ijsprogramma's van RTL en SBS hadden het zwaar gisteren tegenover de voetbalwedstrijd Luxemburg - Nederland. RTL moest genoegen nemen met ruim 1 miljoen kijkers terwijl de uitslag van SBS nog geen 800.000 kijkers trok. Volgende week krijgen ze opnieuw concurrentie. Dan zal Paul de Leeuw zich mengen in de koude oorlog. De presentator kondigde zojuist in Koffietijd aan te komen met 'Sterren dansen in IJs'.
Het is niet de enige parodie die in Mooi! Weer de Leeuw te zien zal zijn. De Leeuw nodigt namelijk ook iemand uit voor De TV-Comeback en hij gaat Kroonluchter Slingeren. Verder kondigde hij aan een eigen tv-studio te openen in Almere, waar hij feesten en theaterstukken op maat gaat aanbieden.
De presentator hoopt dat de kijker hem nog weet te vinden. In de nieuwe zenderindeling verhuist het programma naar 20.30 uur op Nederland 1.
Was leuk, vooral die terugblikkenquote:Op zondag 3 september 2006 18:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja ik zag hem vanmorgen in koffietijd![]()
IK moest hard lachen toen ik de terugblik zag van Paul met die drankquote:Op zondag 3 september 2006 18:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Was leuk, vooral die terugblikken
- Hoe drink je de koffie?
- Met likeur![]()
Is het niet handiger om dan een nieuw topic te openen met nieuwe nummeringquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanaf 9 september op NED1 weer terug
quote:Paul de Leeuw was stakingsleider bij de VARA toen de nieuwe zenderindeling bekend werd. Hij had helemaal geen zin om met zijn programma naar Nederland 1 te verhuizen en daar in een amusementsblok te belanden. Op de perspresentatie van de VARA vertelde Paul: “We hebben geprotesteerd, maar we hebben verloren. Dan heb je twee keuzes: óf weggaan óf je wonden likken en gewoon doorgaan waar je mee bezig was. Maar met weggaan heb ik geen goede ervaringen en bovendien: waar zou ik naartoe moeten? Omroep MAX? (lacht). Nee, we moeten er gewoon voor gaan. Nederland 1 heeft ook veel mooie programma’s en ik heb veel zin om een nieuw seizoen Mooi! Weer De Leeuw te maken.”
Concurrentie
Eén ding is zeker: van Jack Spijkerman zal hij geen concurrentie meer ondervinden. De Kopspijkers-kloon Koppensnellers met Jack Spijkerman moest het afleggen tegen Pauls programma en Talpa heeft (daarom?) besloten het programma op een andere avond uit te zenden. Paul: “Ik vond het vorig jaar spannend om tegenover Jack te staan, want ik houd wel van concurrentie.” En dat hij de slag om de zaterdagavond heeft gewonnen, doet Paul goed: “Ik vind het leuk dat Jack weg is van de zaterdag.”
Taart
Inspiratie heeft Paul in ieder geval meer dan genoeg: “Ik zou wat kunnen doen met de TV-comeback, of een Big Brother-parodie. Er zitten twee leuke blonde zusjes in en een negerin die alles heel goed begrijpt.” Ook belangrijk: de wensen van het publiek. Deze zomer stroomden ze binnen: “Ik heb al iemand die wil kroonluchterslingeren. Er is ook een meisje dat heel graag uit een taart wil springen. De inbreng van de gasten is eigenlijk het allerbelangrijkst. Mooi! Weer De Leeuw staat of valt met originele wensen.” [RR]
Nee man !quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Naja, dat word weer opnemen voor mij![]()
Dankje RaymanNLquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
Bedankt Haaibaaike
De website is trouwens ook vernieuwd: http://mooiweerdeleeuw.vara.nl/
Nee het is zeker niet livequote:Op zaterdag 9 september 2006 20:39 schreef golfer het volgende:
Het is dus niet live, want de zon scheen nog volop buiten.
Paul had over dat er morgen op NED 1 de afterparty komt !!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 21:58 schreef Aoristus het volgende:
die internetuitzending doet het bij mij niet. Had hij nou gezegd dat het later kwam oid?
Nee naar het studio voetbal..Ik heb net in mijn gids gekeken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:09 schreef maril het volgende:
Morgenavond op ned 1 voor studio voetbal komt het, maar het internet zal welweer vastgelopen zijn.
Jij hebt gelijk het is erna vergissinkiequote:Op zaterdag 9 september 2006 22:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee naar het studio voetbal..Ik heb net in mijn gids gekeken.
Wat vind jij nu humor pberends, omdat je vanavond niet echt genoten hebt aangezien we naar hetzelfde kijken en ik zelf wel heb gelachten (niet met alles) en jou reacties hetzelfde zijn, ben echt nieuwsgierig dit is niet cynisch bedoeld.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:14 schreef pberends het volgende:
Zeer matigjes. Ik moest alleen lachen bij ".... ze is een hoer!" (over die mislukte huwelijksaanzoek ofzo).
De rest was erg cliché
Geef niks joh,quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:19 schreef maril het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk het is erna vergissinkie![]()
Super kijkcijfers.quote:Op zondag 10 september 2006 11:13 schreef maril het volgende:
gisteren ongeveer 1.400.000 kijkers
Gelukkig wel, want ik kon gisteren niet online terug kijkenquote:Op zondag 10 september 2006 12:12 schreef SunChaser het volgende:
Vanavond dus de internetuitzending op tv?
Vanavond had je een internetuitzending van gisteren die je online kon kijken..quote:Op maandag 11 september 2006 01:19 schreef SunChaser het volgende:
De HH van gisteren denk ik
Dat vind ik toch wel veel voor een herhaling om 22.10 's avondsquote:Op maandag 11 september 2006 10:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Mooi Weer De Leeuw 556.000 kijkers![]()
Dat weet ik ook nietquote:Op maandag 11 september 2006 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat komt er vanavond nu precies?
Dan kan ik gewoon naar Pauw en Witteman kijkenquote:Op maandag 11 september 2006 21:32 schreef edje34 het volgende:
Is een herhaling van afgelopen zaterdag.
Net zoveel als vorig seizoen met de internetuitzending, niks mis mee dusquote:Op maandag 11 september 2006 10:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Mooi Weer De Leeuw 556.000 kijkers![]()
quote:Paul de Leeuw ontvangt Frans Bauer, Boris, een paardenfluisteraar, een vriend van Adje en Char.
Ben weer zeer benieuwdquote:In ‘Mooi! Weer De Leeuw’ ontvangt Paul de Leeuw vanavond Frans Bauer, Boris, een paardenfluisteraar, een vriend van Adje en Char. Als dat maar goed gaat…
Tvgids.nl
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben weer zeer benieuwd![]()
Hoi pberends![]()
![]()
vorige week was ie tegelijk en de after partyquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:37 schreef matthijst het volgende:
Hoe zit dat met die stream? Dit seizoen pas na de tv uitzending ofzo?
dat lijkt me welquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:49 schreef pberends het volgende:
Tokkie-moeder. Kijkt vast veel SBS6.
Niet heel vreemd inderdaad dat ze zo'n kutdochter heeftquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:49 schreef pberends het volgende:
Tokkie-moeder. Kijkt vast veel SBS6.
[offtopic]Die dude van vanmiddag heeft me gemailedquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:52 schreef snellejelle het volgende:
ik heb dat ze een tolk hebben voor die tokkie moeder![]()
![]()
Zo praat je via tv niet over je kind.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:47 schreef Aoristus het volgende:
die moeder deugt niet
mij ookquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[offtopic]Die dude van vanmiddag heeft me gemailed[/offtopic]
En op het moment dat ik dat typte mailde hij me weerquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
heb je nog een reply gestuurd? Ik wel
quote:Hallo, ik weet niet of we dat merk hebben in de collectie, ik zal het even
navragen. Zou jij voor mij een prive bericht kunnen sturen aan de anderen
die ook interesse hadden en hun dit adres doorgeven aangezien ik niet kan
pmén en ook geen topics meer kan openen helaas, dit zijn de leden die ook
interesse hadden. als dat kan alvast bedankt
snellejelle
Ericr
Henny_Huisman
XiChico
SterkStaaltje
045casual
SnowBite
David Letterman
haha hoe dom is die gastquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En op het moment dat ik dat typte mailde hij me weer
[..]
Die moeder is nog ergerquote:
me dunkt !quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:55 schreef maril het volgende:
[..]
Zo praat je via tv niet over je kind.![]()
spelen met de doventolkquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:04 schreef pberends het volgende:
Kut kut kut
Extreem domquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
haha hoe dom is die gast
Paul is weer sterk vandaag
't hele paardquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:06 schreef Aoristus het volgende:
geinig, dat maffiamuziekje d'r bij, er ligt een paardekop in zeker?
Dit kon nog een mooie combo worden met Paul jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Frans! Leuk! Geweldige man!
idd, dat paard moet toch ergens heenquote:
Zeik niet. Frans Bauer is gewoon een topmens! Staat voor heel veel mensen klaar zonder sterallures.quote:
Jij bent een van die mensen die daarin trapt?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeik niet. Frans Bauer is gewoon een topmens! Staat voor heel veel mensen klaar zonder sterallures.
Ga daar elders over mierenquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Extreem domSowieso dat je MAATpakken gaat verkopen via internet, en daarna erachter komen dat het geen maatpakken zijn en je je merken niet kent
Ik trap nergens in. Is gewoon zo. Haal dat bord eens voor je kop weg.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent een van die mensen die daarin trapt?
ik ook, op mijn neusquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:08 schreef pberends het volgende:
Een kus van Frans Bauer, wil ik ook!!!!
Ik wil ook best een partij mensen in m'n huis hebben als ik er een paar ton voor krijg hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik trap nergens in. Is gewoon zo. Haal dat bord eens voor je kop weg.
verzin maar iets leuk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:11 schreef Piles het volgende:
Ik open alvast een nieuw topic, anders ben ik voor niets bezig geweest
Iemand nog een leuke TT?
"Paul in de schulden?"quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:11 schreef Piles het volgende:
Ik open alvast een nieuw topic, anders ben ik voor niets bezig geweest
Iemand nog een leuke TT?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat vind ik geen leuke titel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |