Gelukkig wel, want ik kon gisteren niet online terug kijkenquote:Op zondag 10 september 2006 12:12 schreef SunChaser het volgende:
Vanavond dus de internetuitzending op tv?
Vanavond had je een internetuitzending van gisteren die je online kon kijken..quote:Op maandag 11 september 2006 01:19 schreef SunChaser het volgende:
De HH van gisteren denk ik
Dat vind ik toch wel veel voor een herhaling om 22.10 's avondsquote:Op maandag 11 september 2006 10:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Mooi Weer De Leeuw 556.000 kijkers![]()
Dat weet ik ook nietquote:Op maandag 11 september 2006 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat komt er vanavond nu precies?
Dan kan ik gewoon naar Pauw en Witteman kijkenquote:Op maandag 11 september 2006 21:32 schreef edje34 het volgende:
Is een herhaling van afgelopen zaterdag.
Net zoveel als vorig seizoen met de internetuitzending, niks mis mee dusquote:Op maandag 11 september 2006 10:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Mooi Weer De Leeuw 556.000 kijkers![]()
quote:Paul de Leeuw ontvangt Frans Bauer, Boris, een paardenfluisteraar, een vriend van Adje en Char.
Ben weer zeer benieuwdquote:In ‘Mooi! Weer De Leeuw’ ontvangt Paul de Leeuw vanavond Frans Bauer, Boris, een paardenfluisteraar, een vriend van Adje en Char. Als dat maar goed gaat…
Tvgids.nl
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben weer zeer benieuwd![]()
Hoi pberends![]()
![]()
vorige week was ie tegelijk en de after partyquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:37 schreef matthijst het volgende:
Hoe zit dat met die stream? Dit seizoen pas na de tv uitzending ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |