Ik ben bang dat die volgend jaar meedoet met een nummer van Fluitsma en Van Thijn... maar als het hetzelfde niveau heeft als Vrede dan mag zequote:Op zondag 21 mei 2006 01:05 schreef Syytön het volgende:
Zozo, rafaella ook weer eens van stal gehaald.
Als dat zo is, mag ze in haar handen klappen, dat ze uberhaupt wordt uitgenodigd voor iets.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die volgend jaar meedoet met een nummer van Fluitsma en Van Thijn... maar als het hetzelfde niveau heeft als Vrede dan mag ze
Ja, wat dat betreft gaat het nog best goed.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:06 schreef TheVulture het volgende:
dit is moeilijk, zingen met een vertraging op de lijn
Vrede en Hemel en Aarde zijn de beste inzendingen van de laatste jarenquote:Op zondag 21 mei 2006 01:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die volgend jaar meedoet met een nummer van Fluitsma en Van Thijn... maar als het hetzelfde niveau heeft als Vrede dan mag ze
Ik herinner me nog dat Ruth Jacott in 1993 live "Blijf bij mij" zong in een duet met Paul.. Ruth zat in Ierland, Paul in Nederland maar het was echt briljant mooiquote:Op zondag 21 mei 2006 01:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft gaat het nog best goed.
Ja, kippenvel, kan ik me herinneren.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat Ruth Jacott in 1993 live "Blijf bij mij" zong in een duet met Paul.. Ruth zat in Ierland, Paul in Nederland maar het was echt briljant mooi
1993? dat weet ik echt niet meer hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 01:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat Ruth Jacott in 1993 live "Blijf bij mij" zong in een duet met Paul.. Ruth zat in Ierland, Paul in Nederland maar het was echt briljant mooi
Je moest eens wéten wat ik me nog allemaal van het songfestival kan herinneren!quote:Op zondag 21 mei 2006 01:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
1993? dat weet ik echt niet meer hoor
Zou ik ook graag willenquote:Op zondag 21 mei 2006 01:19 schreef snellejelle het volgende:
paul was erg leuk weer.
Ik ga weer proberen er volgend seizoen heen te gaan
quote:Op zondag 21 mei 2006 01:49 schreef SpiceP het volgende:
Fragment van het hilarische Paul moment kan je hierrr downloaden
(DivX)
Nee, dat wist ik welquote:Op zondag 21 mei 2006 01:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
goed zijn website in de gaten houde
zodra je kaarten kan bestellen direct doen
Ja, echt lachen was het met Paul.quote:
Paul die durft dat welquote:Op zondag 21 mei 2006 11:08 schreef karoltje het volgende:
Haha. Net gezien, bril-jant!! Wat heerlijk dat ie dat gewoon durft!
quote:Op zondag 21 mei 2006 12:17 schreef =HellFire= het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6fZNh9OJHGA![]()
En voor 100 miljoen kijkers hoor ik netquote:Op zondag 21 mei 2006 11:08 schreef karoltje het volgende:
hij was wel zenuwachig voor hij begon te praten, dat was wel duidelijkquote:Op zondag 21 mei 2006 11:08 schreef karoltje het volgende:
Idd.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
2410 MOOI WEER DE LEEUW 995.000
Dat is echt veelOp zo'n laat tijdstip
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |