Doe niet zo dom man.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja natuurlijk. wat denk je dan? dat ik beetje ga liegen hier
check de PI!
kijk nou naar de PI!quote:Op zondag 21 mei 2006 13:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo dom man.
Dat heb ik vanochtend gezien op SKO![]()
Nu zie ik hetquote:Op zondag 21 mei 2006 13:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
kijk nou naar de PI!
het is maar een grapje
Ja, haha leuk was dat de afterparty...Hoe Paul daar zei over Corrie Brokken en Lordiquote:Op zondag 21 mei 2006 13:52 schreef MadGuy het volgende:
Die puntentelling was geweldig.
Net als zijn rant over Lordi. "Corry Brokken er komt bloed uit je nek! Ja, ik kwam Lordi tegen."
Dat wordt weer herhalingen van "Vrienden voor het leven" kijken, of iets in die trantquote:Op zondag 21 mei 2006 14:37 schreef DeVinger het volgende:
Een hele zomer zonder...
Ja zeker gaat dat lukken.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:09 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
en hopen op zelfde of meer kijkers![]()
Iedereen was het er mee eens. waardering 8.8 van de kijkersquote:
Dat moment was geweldig! En paul die zei al: In je rol blijven adje! Of iets wat daarop lijktquote:Op maandag 22 mei 2006 00:28 schreef Nielsch het volgende:
Gisteravond was erg mooi. Vooral toen Paul mooie woorden sprak richting Adje. Je zag hem heeeeeeeeeeeeeeeeel even uit z'n rol vallen, maar hij zat er ook bijna direct weer in. Fantastisch. Ik heb dit seizoen echt genoten van Paul de Leeuw en dat is de afgelopen jaren wel eens anders geweest.
Herhaling héquote:Op maandag 22 mei 2006 11:00 schreef boneyard het volgende:
das dan toch de herhaling van wat zaterdag avond / nacht op tv was? of hebben ze daarna nog een internet afterparty gedaan?
op internet ging het nog 5 minuten langer door dan op TVquote:Op maandag 22 mei 2006 11:00 schreef boneyard het volgende:
das dan toch de herhaling van wat zaterdag avond / nacht op tv was? of hebben ze daarna nog een internet afterparty gedaan?
Dat heb ik niet gezien, ik heb de afterparty helemaal gezien.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:46 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
op internet ging het nog 5 minuten langer door dan op TV
Vlieg met me mee met de regenboog in de finse winnaar stijl songfestival![]()
Hopelijk zenden ze die vanavond nog uitquote:Op maandag 22 mei 2006 11:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien, ik heb de afterparty helemaal gezien.![]()
soms duurt dat even, gewoon morgen of woensdag nog even kijken.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
De laatste uitzending staat niet op de site van mooi weer de Leeuw
Nou kan ik hem niet zien!
Ja die was leukquote:Op maandag 22 mei 2006 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat Eurovisie-nieuws was echt om te bescheuren zo leuk![]()
![]()
www.uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 22 mei 2006 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
De laatste uitzending staat niet op de site van mooi weer de Leeuw
Nou kan ik hem niet zien!
Was dat in de uitzending van zaterdag of maandag?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat Eurovisie-nieuws was echt om te bescheuren zo leuk![]()
![]()
Van zaterdagnacht naar twaalvenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Was dat in de uitzending van zaterdag of maandag?
oh je hebt het nu over paul de leeuw bij eurovisie songfesitavalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Van zaterdagnacht naar twaalven
Dat heb ik gezien.![]()
Dat was na twaalven hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh je hebt het nu over paul de leeuw bij eurovisie songfesitaval
Ik dacht dat we het hier hadden over mooi weer de leeuwquote:Op dinsdag 23 mei 2006 06:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat was na twaalven hoorDat de journaal wens van Henk in vervulling ging.
Het ging toch over het songfestival jounaal![]()
Wat ben jij dom manquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het hier hadden over mooi weer de leeuw
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat ben jij dom manDat was in MWDL
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]ik heb toch die hele uitzending nog niet niet gezien
als jij het over eurovisie journaals hebt denk ik aan het eurovisie songfesitval , en hoezo na twaalven? ik snap er nix van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |