Mijn kennis beperkt zich (helaas) alleen tot het rap herkennen van Amerikaanse producties van de laatste 20-30 jaar. Sinds kort kijk ik iets verder dan mijn neus lang is. Wat dat betreft leer ik ook veel van dit subforum. Erg prettig.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:32 schreef Sokolsky het volgende:
Dat wist ik helemaal niet. Maar cwk, dat kun je toch niet menen, dat je nog nooit van hem gehoord hebt? Vind ik heel raar, want je weet verder vrij veel.
Nooit van gehoord. Is het een leuke film?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:41 schreef dolle_hond het volgende:
another title is unknown
Helen Mirren deed wel mee.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:13 schreef Sokolsky het volgende:
(Deborah Kerr in Caligula, dat zou wat zijn)
dolle_hond +1quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:17 schreef dolle_hond het volgende:
quo vadis?
Ach, een Peter O'Toole deed ook mee.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:13 schreef Sokolsky het volgende:
Allemaal
(Deborah Kerr in Caligula, dat zou wat zijn)
neequote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:13 schreef haagse_elfje het volgende:
city of god??
dacht het al, aan al die mijnen te zien... zal vast iets met het midden oosten te maken..het komt me ook bekend voor, maaruh kan ff niet op de titel komenquote:
midden oosten of daar in de buurt iddquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dacht het al, aan al die mijnen te zien... zal vast iets met het midden oosten te maken..het komt me ook bekend voor, maaruh kan ff niet op de titel komen
Opgezocht, is goedquote:Op zondag 21 mei 2006 00:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Turtles can fly.
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Turtles can fly.
Nope.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:31 schreef Mark het volgende:
The Matrix?
Dat is goed.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:36 schreef Sokolsky het volgende:
Matrix Reloaded?
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:10 schreef Doff het volgende:
of heette dat ding ook al The Haunting.
Dacht iedereen er maar zo over...quote:Op zondag 21 mei 2006 21:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het blijft tot nader order hier gewoon staan, hoor. Als men het niet wil, dan verandert er niets. De blauwen lopen hier rond om de users te helpen/dienen, niet om baas te spelen.
Te gemakkelijk?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Re-animator?
Ja.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:24 schreef peaceman het volgende:
Is dat niet Ben Stiller?
Nope.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:25 schreef cwk het volgende:
Ik zeg duplex
Inderdaad. Doff +1quote:Op zondag 21 mei 2006 22:26 schreef Doff het volgende:
Meet the Fockers?
Als hij weer wat doms heeft gedaan...
Damn dat puntje had ik dus kunnen scoren.... Wellicht een andere keer... Maar goed ben geen echte filmkenner...we shall seequote:Op zondag 21 mei 2006 22:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat het wel Stiller was, ik probeerde niet erg slim te zijn, daar is het te laat voor.
Ikke niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
Wat nee? Heb je ge-edit?
Kloptquote:Op zondag 21 mei 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, jij bent van na de anagramfase of niet?
Nee hoor; ik werd gewoon getipt door wyccie omdat we onlangs samen 'Boys from Brazil' hebben zitten kijken.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:17 schreef Sokolsky het volgende:
Dit zijn allemaal RJP'ers die binnen komen wippen omdat SoK zo'n stoere post plaatste, toch?
Jaquote:Op zondag 21 mei 2006 23:17 schreef Sokolsky het volgende:
Dit zijn allemaal RJP'ers die binnen komen wippen omdat SoK zo'n stoere post plaatste, toch?
tong en peaceman wel.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:20 schreef Treinhomo het volgende:
Nee hoor; ik werd gewoon getipt door wyccie omdat we onlangs samen 'Boys from Brazil' hebben zitten kijken.
En dat is nummer 5. Het was dus Elizabeth Hurley.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:21 schreef cwk het volgende:
Serving sarah! met die drol van een Perry.
Niet eensquote:Op zondag 21 mei 2006 23:22 schreef ranja het volgende:
en vast een paar Hugh Grant films, Four weddings and a funeral?
Ik heb hier ooit een fanclub gehad, met maar liefst 3 ledenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:21 schreef wyccie het volgende:
3 x
[..]
Ja![]()
En zoveel waren het er toch niet?
Raad je plaatje voor Querulanten #547
Nee iets meer uitdaging kan van mij toch wel verwacht wordenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:28 schreef Sokolsky het volgende:
V for Vendetta?
Sok + 1, Prima film was dat zeg...quote:Op zondag 21 mei 2006 23:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Taking of Pelham One Two Three?
In RJPvD zouden ze je op handen dragen.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit een fanclub gehad, met maar liefst 3 leden.
Vorige keer was 't omdat ik met scanman01 aan het duelleren wasquote:
Inderdaad, niet moeilijk, maar ik vond het wel een leuk plaatje.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:41 schreef cwk het volgende:
Scarlett johanson?
Die heeft zich nog aardig ingehouden danquote:Op zondag 21 mei 2006 23:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen photoshop by the way, Halloween-feestje.
Kan er zelf ook maar 3 bedenken bij nader inzien.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
Brandon Lee![]()
Enter the dragon![]()
En met heel hard nadenken zou ik er nog eentje kunnen bedenken, maar 5 is wel veel
Hint: Bruce hield wel van het woord Furyquote:Op zondag 21 mei 2006 23:51 schreef ranja het volgende:
Exit the dragon?
De woorden heb je al, nu nog de juiste combinatiequote:Op maandag 22 mei 2006 00:25 schreef Mark het volgende:
Brandon Lee dus.
Enter the Dragon
Fist of Fury
enneh..... volgens mij nog een met Dragon....
Way of the Dragon? Of Way of the Fury?
Mark +1quote:Op maandag 22 mei 2006 00:39 schreef Mark het volgende:
Fury of the Dragon zal het dan wel zijn
Is er een film over de Hummer?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:14 schreef Mark het volgende:
Geen Universal Soldier
Het is een film, die schrijnend in beeld brengt hoeveel geld er omgaat in defensie, terwijl hij toch als comedy te boek staat
"Seventeen years, and fourteen billion dollars of the taxpayers' money, to design and build one armored vehicle": In summation, what you have before you is...
: A troop transport that can't carry troops, a reconnaissance vehicle that's too conspicuous to do reconnaissance...
: And a quasi-tank that has less armor than a snow-blower, but carries enough ammo to take out half of D.C. THIS is what we're building?
Niet de Hummer, maar wel over een ander troepenvoertuig, vernoemd naar een beroemd generaal. Film was volgens mij zaterdagmiddag op TV.quote:
Binnengekopt! Met o.a. Kelsey Grammer (Frasier) over de Bradley, een troepenvoertuig. Loopt gigantisch uit de klauwen qua planning en kosten. Leuke quotes trouwens op IMDB.quote:
Jij hier?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:05 schreef peaceman het volgende:
Zo'n bekend koppie, maar die naam he?! Speelde ze niet samen met Rutger Hauer in Escape from Sobibor?
Eva hupeldepupquote:Op maandag 22 mei 2006 12:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Jij hier?En je weet er ook nog wat van
dat is ze ja.
dolle_hond +1quote:
Escape from Sobibor.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ken die film die Peaceman noemde niet, maar wel films als Virus, The Kiss en vooral Gorky Park.
depp heeft volgens mij geen oscar gehadquote:Op maandag 22 mei 2006 12:49 schreef ranja het volgende:
Johnny Depp
Chocolat
Charlie & the Cholocatfactory
bijvoorbeeld? als CATCF als 3 woorden telt
en chocolat heeft wel 5 nominaties gehad, maar JD niet voor deze filmquote:Op maandag 22 mei 2006 12:49 schreef ranja het volgende:
Johnny Depp
Chocolat
Charlie & the Cholocatfactory
bijvoorbeeld? als CATCF als 3 woorden telt
ik vroeg ook titelsquote:Op maandag 22 mei 2006 12:55 schreef Sokolsky het volgende:
Denzel Washington?
vanavond, thuis.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:25 schreef Sokolsky het volgende:
d_h, moet je niet een nieuwe ronde managen?
Ja hoor, een beetje je kinderen belangrijker vinden dan het FTR-tournament spel. Lekkere prioriteiten heb je danquote:Op maandag 22 mei 2006 13:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vanavond, thuis.
ik heb hier geen sheet en zo.
had er gisterenavond geen zin en tijd in/voor.
finale PE, rummykub met de kinderen en daarna nog deel1 van een hele lange film
goed zatquote:Op maandag 22 mei 2006 14:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
What Dreams May Come
Dat vind ik ook wel knap van je.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef Sokolsky het volgende:
Wat cool eigenlijk dat je het plaatje niet herkent, maar wel direct de regisseur kunt raden
ja idd ook vooral omdat de shot niet echt karakteristiek is.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef Sokolsky het volgende:
Wat cool eigenlijk dat je het plaatje niet herkent, maar wel direct de regisseur kunt raden
figuur centraal in de picture helft van het lichaam staat erop weinig details op de achtergrond en de nadruk ligt op de ogen....quote:Op maandag 22 mei 2006 15:25 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind 'm juist wél erg karakteristiek. Voor Almodóvar dan.
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:25 schreef EricusMaximus het volgende:
Volver ?
Dank, gokte erop omdat ik het plaatje niet herkende, dus het moest bijna wel de nieuwe zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
![]()
En speciaal voor jou dit onduidelijke plaatje van Penelope![]()
[afbeelding]
Je weet wel dat het Cannes Festival weer begonnen is? Dat is altijd een tijd dat er veel (goede) nieuwe films worden gepresenteerd.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:40 schreef Sokolsky het volgende:
Kijk, ik weet dus helemaal niet dat Almodóvar een nieuwe film uit heeft. Dat moet ik toch meer in de gaten gaan houden, kost punten zo.
Indeed it is.quote:
Heb je zelf ook door dat je het antwoord zelf had laten staan?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:58 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Indeed it is.
Met Frank Sinatra, Bing Crosby, Louis Armstrong en natuurlijk de enige echte Grace Kelly.
Sokolsky +1
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je zelf ook door dat je het antwoord zelf had laten staan?
Ja, natuurlijk! ............... nietquote:Op maandag 22 mei 2006 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je zelf ook door dat je het antwoord zelf had laten staan?
Dat wilde ik ook doen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik gok maar weer eens op Koboyashi?
Denk ik ook, maar hoe heette die knaap ook alweer. Iet's met min-suk nogwattesquote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef victorinox het volgende:
Old Boy?
doe es gek jaquote:Op maandag 22 mei 2006 17:17 schreef Sokolsky het volgende:
Lonewolf is niet erg vlot vandaag. Volgens mij heb ik het wel goed, zal ik een nieuwe stellen?
Of niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:17 schreef Sokolsky het volgende:
Lonewolf is niet erg vlot vandaag. Volgens mij heb ik het wel goed, zal ik een nieuwe stellen?
Denk niet dat jij hem gezien hebt. Het is niet echt jouw soort film.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:22 schreef Sokolsky het volgende:
Niet? Hm. Doe dan nog eens een hint.
(die tweede vind ik echt heel erg op de sneeuwscene in Chinjeolhan geumjassi lijken)
Geen Japanner. En ook geen Koreaan.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:25 schreef Sokolsky het volgende:
Tadanobu Asano in iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |